Vond ik toen ook niet leuk, maar je ziet dat Eric heel diep zit.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef johngrisham het volgende:
wat deed erik met lieke dan
precies het zelfde
uitschelden voor alles wat los en vast zit
waar iedereen bij was behalve huub
koekje van eigen deeg voor eric
hendel het eric het is een spel
NEE HOOR DAT IS BULLSHIT!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De kijkers nemen de gewoontes van de bewoners gewoon over
Nee?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je bedoelt dat irritant zijn en ook nog eens een keer nicht dubbel verwijtbaar is?
Dat schrijf ik zelfs nog in hierboven hoe ik hem bezig heb gezien met Lieke en dat ik dat ook walgelijk vind. Dus ja, ik weet dat nog heel goed.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je nog hoe Eric zich aansloot bij de kudde die met zijn allen Lieke verbaal aanvielen?
Weet je nog hoe Eric zich boven op Lieke stortte, met Natasia en Amanda, 3 tegen 1?
Als je het uit kunt delen, moet je het ook kunnen incasseren.
Hopelijk trekt die hier lering uit![]()
Hij is net aan het doen alsof hij het leuk heeft.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef JohnFoK het volgende:
erick zit er maar droog bij!
Kijk nog maar is goed, hij heeft straks spierpijn zo krampachtig zit hij erbijquote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef Rudieh het volgende:
ik vind Eric's pokerface trouwens niet zo heeel slecht hoor...qua gezicht kan ie de schijn soms goed ophouden..zoals nu..lijkt het alsof ie het echt leuk vind
Het programma zoals het in de opzet bedoeld was is het al lang niet meer en is gekanteld naar een bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Mensonterende terror is voortaan "normaal". Als die niet plaatsvindt zijn de 'gaapjes' en de 'kotsjes' niet meer te tellen. Van 'miljonairs'-gedrag (in mijn ogen jezelf in het openbaar gedragen naar je "stand" (buiten het zicht zijn miljonairs ook maar mensen die net zo goed veel doen wat een hogere macht verboden heeft)) is alllang geen sprake meer.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
Die selectieve verontwaardiging is ronduit walgelijk.
Eric vindt het leuk om iemand in groepsverband aan te pakken ja. Lieke liet het vorige week bij de vijver allemaal over zich heen komen. Dat irriteerde Eric waarna hij vervolgens het tijdschrift uit haar handen trok en in de vijver gooide.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef johngrisham het volgende:
wat deed erik met lieke dan
precies het zelfde
uitschelden voor alles wat los en vast zit
waar iedereen bij was behalve huub
koekje van eigen deeg voor eric
hendel het eric het is een spel
Dat deed ze, en toen sprong Natasia ervoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ronduit kinderachtig. Melissa had Eric ook wel even kunnen vragen om te dansen.
Juistquote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het programma zoals het in de opzet bedoeld was is het al lang niet meer en is gekanteld naar een bedenkelijk niveau.
Kijk alleen de promo maar die op Tien te zien is...het is meer de Terrorshow geworden..
met miljonairs heefrt het sinds het vertrek van Bart en Sylvia al niks meer te maken, daarom hield Nicolaas zich ook niet meer staande...
Of je leest even.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
Die selectieve verontwaardiging is ronduit walgelijk.
ZIjn houding en gedrag was ook wel pokerbody-achtig.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Rudieh het volgende:
ik heb het over Eric's gezicht zonet..niet over z'n houding of gedrag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |