nee, want ik heb vanaf het begin toen eric binnenkwam al kenbaar gemaakt dat ik hem sneaky vondquote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je die zin leest - het zou Eric kunnen zijn![]()
Eric moet geen uitzonderingen voor zichzelf maken als het op pesten aankomt. En dat verwacht/probeert hij te vaak, alsof hij kwetsbaarder is dan de rest terwijl hij (denk aan de jurken-terreur) er zelf ook wat van kan.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Ik moet opeens denken aan die keer toen Eric er helemaal doorheen zat. Dat zat moet je ook letterlijk nemen. Hij moest toen naar achter en hij was echt op en gebroken. Hij vroeg toen of die nog eventjes mocht blijven maar hij is toen in zijn woorden weer teruggeschopt.
Ik vraag me ook steeds meer af wat voor volk daar zit.
Mwah, het lijkt op FOK! een algemene reactie op de gedragingen van de bewoners te zijn, en niet alleen door de newbies, maar ook een aantal users die vanaf oktober meeposten maken zich er schuldig aan..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang ie nog vriendjes was met Huub, werd zijn geaardheid gedoogd, maar nu kunnen lekker alle remmen los tegen "die flikker", zoiets.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat nou het mooie van al die shit is....
Kennelijk zitten we zo diep in die fucking kutvilla dat ook hier (FOK! DGK) de realiteit door sommigen uit het oog verloren wordt, of men de normen en waarden laat vervagen...
Het psychologische spel van de villa werkt dus verder door dan men had kunnen denken.
Mensen vliegen elkaar in de haren om nix, beschuldigen anderen van wat ze niet zijn of gezegd hebben en denken zelf king/queen of the world te zijn... en dat wereldje is dan kennelijk zo klein dat ze weinig meer van een ander accepteren, en zelfs terror een acceptabel middel gaan vinden.
Geklep. 99% van de tijd draai ik prima mee, dan mag ik ook wel eens wat zeggen/vragen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric kan er niets aan doen dat hij homo is. Jij kunt er gelukkig wèl wat aan doen om geen zeikwijf te zijn, want het ging prima de afgelopen dagen.![]()
Het is ook gewoon een flikker, pisnicht etc (geworden?).quote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang ie nog vriendjes was met Huub, werd zijn geaardheid gedoogd, maar nu kunnen lekker alle remmen los tegen "die flikker", zoiets.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Geklep. 99% van de tijd draai ik prima mee, dan mag ik ook wel eens wat zeggen/vragen.
ban voor 48 uur, ingaan tegen moderatie
Nee, ik constateer ook wat Gert opmerkt. Kritiek en leedvermaak zijn prima, maar ik vind dat constante refereren aan zijn geaardheid hier ook niet echt geweldig meer.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een flikker, pisnicht etc (geworden?).
Waarom zoende Huub Eric eergisteren (na het telefoontje met zijn moeder, toen hij achter de piano zat) vol op zijn mond en gaf hem een knuffel?????????quote:
Hij kan er zelf ook wat van, dat heb ik vorige week ook gezien tegen Lieke. Dat vond ik ook walgelijk maar ik vind dan altijd nog dat 2 fouten geen goed maken. (of hoe zeg je dat ook alweer?)quote:Op zondag 17 juni 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric moet geen uitzonderingen voor zichzelf maken als het op pesten aankomt. En dat verwacht/probeert hij te vaak, alsof hij kwetsbaarder is dan de rest terwijl hij (denk aan de jurken-terreur) er zelf ook wat van kan.
Kan dus zijn dat hij de woorden van achter te negatief heeft uitgelegd.
De kijkers nemen de gewoontes van de bewoners gewoon overquote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Nee, ik constateer ook wat Gert opmerkt. Kritiek en leedvermaak zijn prima, maar ik vind dat constante refereren aan zijn geaardheid hier ook niet echt geweldig meer.
Naar eigen zeggen: zodat het daarna des te harder aan zou komen als hij hem ineens weer de grond in zou trappen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waarom zoende Huub Eric eergisteren (na het telefoontje met zijn moeder, toen hij achter de piano zat) vol op zijn mond en gaf hem een knuffel?????????
Ja ik ben het ook wel mee eens, maar hij gedraagt zich gewoon echt als een irritante nicht dus ik vind dat het dan wel zo gezegd mag worden.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik constateer ook wat Gert opmerkt. Kritiek en leedvermaak zijn prima, maar ik vind dat constante refereren aan zijn geaardheid hier ook niet echt geweldig meer.
Om hem nog erger te verwarren. Alleen slaan is erg, maar slaan en dan af en toe aardig zijn is nòg erger.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waarom zoende Huub Eric eergisteren (na het telefoontje met zijn moeder, toen hij achter de piano zat) vol op zijn mond en gaf hem een knuffel?????????
Mmmm, zoiets heb ik ook gedacht, maar ik had ook het idee, dat Huub Eric WEL echt mocht en dat het dus wel allemaal spel is. Het loopt alleen een beetje uit de hand nu volgens mij.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om hem nog erger te verwarren. Alleen slaan is erg, maar slaan en dan af en toe aardig zijn is nòg erger.
En natuurlijk om na afloop van het programma te kunnen beweren dat het allemaal maar spel was.
Weet je nog hoe Eric zich aansloot bij de kudde die met zijn allen Lieke verbaal aanvielen?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Ik moet opeens denken aan die keer toen Eric er helemaal doorheen zat. Dat zat moet je ook letterlijk nemen. Hij moest toen naar achter en hij was echt op en gebroken. Hij vroeg toen of die nog eventjes mocht blijven maar hij is toen in zijn woorden weer teruggeschopt.
Ik vraag me ook steeds meer af wat voor volk daar zit.
Je bedoelt dat irritant zijn en ook nog eens een keer nicht dubbel verwijtbaar is?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja ik ben het ook wel mee eens, maar hij gedraagt zich gewoon echt als een irritante nicht dus ik vind dat het dan wel zo gezegd mag worden.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mmmm, zoiets heb ik ook gedacht, maar ik had ook het idee, dat Huub Eric WEL echt mocht en dat het dus wel allemaal spel is. Het loopt alleen een beetje uit de hand nu volgens mij.
Haha, dit om zijn eigen gedrag te verontschuldigen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen: zodat het daarna des te harder aan zou komen als hij hem ineens weer de grond in zou trappen.
Ik ben het helemaal met je eens. Mensonterende terror is voortaan "normaal". Als die niet plaatsvindt zijn de 'gaapjes' en de 'kotsjes' niet meer te tellen. Van 'miljonairs'-gedrag (in mijn ogen jezelf in het openbaar gedragen naar je "stand" (buiten het zicht zijn miljonairs ook maar mensen die net zo goed veel doen wat een hogere macht verboden heeft)) is alllang geen sprake meer.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt op FOK! een algemene reactie op de gedragingen van de bewoners te zijn, en niet alleen door de newbies, maar ook een aantal users die vanaf oktober meeposten maken zich er schuldig aan..
Ik heb het pas in de SC ook al eens gezegd toen het ging over bepaalde zaken op FOK! / DGK:
[..]
Precies.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je nog hoe Eric zich aansloot bij de kudde die met zijn allen Lieke verbaal aanvielen?
Weet je nog hoe Eric zich boven op Lieke stortte, met Natasia en Amanda, 3 tegen 1?
Als je het uit kunt delen, moet je het ook kunnen incasseren.
Hopelijk trekt die hier lering uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |