Niks angsthazen, gewoon terecht. Ajax is al 3 jaar lang geen kampioen meer geworden, het wordt tijd dat er eens gepresteerd gaat worden, en daar is het technische beleid onderdeel van. En aangezien ik alleen nog maar over vertrekkende spelers hoor, word ik nog niet heel enthousiast....quote:Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja ik ook. Stelletje angsthazen hier!
Sorry man, je hebt helemaal gelijk, Ajacieden worden nooit gehyped en halen stuk voor stuk de wereldtopquote:Op maandag 18 juni 2007 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Het is een gigantisch vooroordeel van jou tegenover Ajacieden. Timisela is hier nooi gehyped, net als dat Boakye dat niet is. Vd Wiel heeft zijn complimenten gehad, omdat hij waanzinnig speelde. Daarna is meteen gezegd dat één wedstrijd helemaal niets beketende. Is het complimenteren van een jonge speler maar meteen hypen?
Dat zegt hij ook echtquote:Op maandag 18 juni 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry man, je hebt helemaal gelijk, Ajacieden worden nooit gehyped en halen stuk voor stuk de wereldtop![]()
![]()
Briljante reactiequote:Op maandag 18 juni 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry man, je hebt helemaal gelijk, Ajacieden worden nooit gehyped en halen stuk voor stuk de wereldtop![]()
![]()
nu het seizoen in spanje gespeelt is denk ik dat er wel een aantal transfers zullen plaats vinden. Ik hoop nu zelf ook dat de Mul vertrekt, als je zulke uitspraken doet neem ik aan dat je al met je hoofd ergens anders zit en het mentaal niet meer op kunt brengen om jezelf 100% in te zetten. Als de Mul zn smoel zou hebben gehouden zou hij volgend jaar nog gewoon mee kunnen spelen; hij heeft dit seizoen best aardige wedstrijden gespeeld en heeft laten zien het niveau van Ajax wel aan te kunnen als hij wat verder doorgroeit.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef BB-boy het volgende:
Er is voorlopig nog niemand vertrokken dus kan er ook niks worden aangekocht.
Niet vergeten dat de media alles ook lekker opblaast. Dat bericht dat De Mul zou hebben gezegd dat het er in de kleedkamer te hard aan toe gaat is toch allemaal onzin? Maargoed, hij zal vast wel iets hebben gezegd. Daarom had ie gewoon z'n smoelwerk moeten houden, want Ten Cate is best positief over hem. Lekker inpakken en richting Spanje sturen. Zien we 'm over een aantal jaar vast nog wel eens terug in een oefenwedstrijdje tegen FC Lyn Oslo. "Was ik toch maar een jaar langer gebleven."quote:Op maandag 18 juni 2007 12:43 schreef toma het volgende:
[..]
nu het seizoen in spanje gespeelt is denk ik dat er wel een aantal transfers zullen plaats vinden. Ik hoop nu zelf ook dat de Mul vertrekt, als je zulke uitspraken doet neem ik aan dat je al met je hoofd ergens anders zit en het mentaal niet meer op kunt brengen om jezelf 100% in te zetten. Als de Mul zn smoel zou hebben gehouden zou hij volgend jaar nog gewoon mee kunnen spelen; hij heeft dit seizoen best aardige wedstrijden gespeeld en heeft laten zien het niveau van Ajax wel aan te kunnen als hij wat verder doorgroeit.
Wie, Tümer Metin?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:01 schreef Houniet het volgende:
zulke spelers willen we niet bij Ajax, ondankbare honden
nee, Tomquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
Nog Turkse Ajacieden hier op het FOK!forum?
-> http://www.spor3.com/haber.php?haber_id=250742
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tümer ontkent dat hij gesprekken heeft gehad met Ajax over zijn overgang van Fenerbahçe naar die club.
Goed bezig!quote:
Hoe moet dat? Bij maatje van me is het al afgeschreven, ik heb nog niets gehoord?quote:
quote:Wil jij als (huidige) seizoenkaarthouder geen problemen ondervinden bij het kopen van kaarten, dan adviseren wij je om uiterlijk voor 20 juni de seizoenkaart te verlengen middels de betaling. Je ontvangt dan op tijd de nieuwe SCC en kunt dan zonder problemen kaarten kopen. Indien dit niet lukt dien je z.s.m. contact op te nemen met Supporterszaken. Let op: doe je dit niet, dan loop je het risico jouw seizoenkaart te verliezen.
Wat een overdreven reactie zeg.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef Sethje het volgende:
De Mul ga eens dood, hij moet in zijn handen knijpen dat hij het wit-rood-wit mag dragen.
Bellen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe moet dat? Bij maatje van me is het al afgeschreven, ik heb nog niets gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |