Nee man, ik pleur de ham er wel uitquote:Op zondag 17 juni 2007 12:26 schreef Leia het volgende:
Zo beter zG?
tietloze!quote:
HAHAHAHAHHAquote:
Voordat je het weet zit je te koken,quote:Op zondag 17 juni 2007 12:34 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ovensex. Dat is zo warm.![]()
lekkere grote tepels zegquote:
Stomende neuqseksquote:Op zondag 17 juni 2007 12:39 schreef enter het volgende:
Sex doen we alleen op de droger!
Waar dan? De bed moet netjes blijven natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:42 schreef Leia het volgende:
Nah, drogers en vrouwen.
Dan komt de hele tijd die vrouwelijke intuïtie naar boven om dingen in de droger te stoppen, dat sext zo moeilijk.
Keukentafelquote:Op zondag 17 juni 2007 12:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar dan? De bed moet netjes blijven natuurlijk.1.
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lekker zo, na het bovenstaande ontbijtje..
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enter heeft geen tieten
Je komt er niet in voor he?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:49 schreef Leia het volgende:
Had op Enter na de rest onze video clip al gezien?
http://youtube.com/watch?v=dtUlYpYTDAk
Ik kom er wel in voor, buiten met die ene kerel, allebei wit ding aanquote:Op zondag 17 juni 2007 12:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Wél.
[..]
Je komt er niet in voor he?1.. Hoeveelste koetjesreep is dit eigenlijk?
Ik denk het welquote:Op zondag 17 juni 2007 12:51 schreef zarGon het volgende:
[..]. Wél.
[..]
Je komt er niet in voor he?1.. Hoeveelste koetjesreep is dit eigenlijk?
Zit je ook in de telefooncel of? Geef eens de minuten:seconden anders doorquote:Op zondag 17 juni 2007 12:52 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik kom er wel in voor, buiten met die ene kerel, allebei wit ding aan![]()
1 secquote:Op zondag 17 juni 2007 12:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zit je ook in de telefooncel of? Geef eens de minuten:seconden anders door!
Ik dacht de eerste seconde,quote:
Ik zie geen gezichtquote:Op zondag 17 juni 2007 12:57 schreef Leia het volgende:
Even kijken, nee niet in de telefooncel toen was ik boven.
vanaf 00:57 dat ben ik.
WT?!quote:
TSSSKquote:Op zondag 17 juni 2007 12:59 schreef Leia het volgende:
Nee, niet te lage qualiteit maar tegen de zon in. Ik ben verduisterd![]()
Jup. Ik wou niet mee naar buiten toen hun naar die telefooncel gingen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
WT?!1.....
[..]
TSSSK![]()
! Is dat de enige scene waar je in voorkomt?
Geef het door via de cam.quote:
Jammer manquote:Op zondag 17 juni 2007 13:01 schreef Leia het volgende:
[..]
Jup. Ik wou niet mee naar buiten toen hun naar die telefooncel gingen.
Ze lacht me uit via de camquote:Op zondag 17 juni 2007 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef het door via de cam.1.
[..]
Jammer man... Neem het een nieuwe op
.. Heb je nog andere clips?
!
en daar ode je de cam voor uit?, pffquote:
Ik heb er tweequote:Op zondag 17 juni 2007 13:14 schreef enter het volgende:
Dikke groeten van Je zus ( Big regards from your sister ) die hebben jullie lekker niet.
22+ shit!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en daar ode je de cam voor uit?, pff
Als het even niet mee zit, dikke groeten van jezisquote:Op zondag 17 juni 2007 13:14 schreef enter het volgende:
Dikke groeten van Je zus ( Big regards from your sister ) die hebben jullie lekker niet.
Ik haal me zus erbij, die is 22+. Ik doe mijn ogen wel dicht en hou mijn handen ervoor. Beloofd.quote:
oh?, wat dee je dan ent je opvulbh showen dan?quote:
Geen idee... Staat ten eerste zonder leestekens en ten tweede kan ik Arabisch niet vertalenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:30 schreef Huppelei het volgende:
.........يوسف امقران.......
Wat staat daar
jij hier?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:30 schreef Huppelei het volgende:
.........يوسف امقران.......
Wat staat daar
die kan je nergens in de winkels kopenquote:
Firered is haast bij elke bart smit wel te koop hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 14:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die kan je nergens in de winkels kopen
ik ga DIamond kopen, whehehehe
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yusuf was me nog wel gelukt, maar die aamqraan...1...
Ken jij Arabisch??!
O dan snap ik het al. Het stond in de MSN van een jongen die Youssef Amakran heet!quote:
oh?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:44 schreef Leia het volgende:
[..]
Firered is haast bij elke bart smit wel te koop hoor, heb m daar gewoon weg voor GBA Micro.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat?! Pilletjes getekend en daar een schilderij van gemaakt en dat gefotografeerd?
Trouwens ik heb over B-D gedroomd whehequote:Op zondag 17 juni 2007 15:04 schreef Leia het volgende:
Whehe. Mooi E.
Natte droomquote:Op zondag 17 juni 2007 15:10 schreef enter het volgende:
[..]
Trouwens ik heb over B-D gedroomd wheheeergister ofzo
nahquote:Op zondag 17 juni 2007 14:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yusuf was me nog wel gelukt, maar die aamqraan...1...
Ken jij Arabisch??!
Neem je dat gepraat van gisteravond nog terug?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom het zo langsbrengen.
* zarGon geeft enter haar dagelijkse virtuele thee.
Nee het was stommer je had griep, hoesten enzo dus ik zei zo van "Je moet thee drinken" en jij nee ik wil een joint roken dat is goed voor mijn keelquote:Op zondag 17 juni 2007 15:12 schreef Leia het volgende:
[..]
Natte droom? Moet haast wel toch?
!
Vertel!
Jézus. Dat is dus een nachtmerrie, want als ik bij jou ben zou ik ook niet gaan gamenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef enter het volgende:
[..]
neeje ging gamen op de pc en een joint roken
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef Leia het volgende:
[..]
Jézus. Dat is dus een nachtmerrie, want als ik bij jou ben zou ik ook niet gaan gamen![]()
Inderdation, wat Boem zei.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef Leia het volgende:
[..]
Jézus. Dat is dus een nachtmerrie, want als ik bij jou ben zou ik ook niet gaan gamen![]()
Boem is een tweeling met een chickquote:Op zondag 17 juni 2007 15:26 schreef Leia het volgende:
Ik ben bijna jarig trouwens, felicitaties mogen op mijn rekening.
Ballet ook goed?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:33 schreef Leia het volgende:
felicitatie topics gaan op slot door DirkH.![]()
Maar lapdance?
tweeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef zarGon het volgende:
Ik zit op telefoon trouwens.
Wanneer en hoe jong?
Niet alles gaat dicht. Wij zorgen daar wel voorquote:Op zondag 17 juni 2007 15:33 schreef Leia het volgende:
felicitatie topics gaan op slot door DirkH.![]()
Maar lapdance?
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet alles gaat dicht. Wij zorgen daar wel voor.
Over 2 maanden wil ik ook een lapdance dan1.
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat Boem je ochtendkriebels wegneuken.1.
Hoe neuk jij Q in de ochtend?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met een joint erbij moet dat zelfs lukken bij jou.1.
en bochtloosquote:Op zondag 17 juni 2007 19:46 schreef enter het volgende:
Enter is stom.
Negerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Uit D-Menquote:
je ben schwart ouwe, dus mond dicht, Shamoutaquote:
je chick jaquote:Op zondag 17 juni 2007 21:41 schreef Sala-adin het volgende:
Geile topic.
moet et daar percee ochtend voor zijn dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:11 schreef enter het volgende:
[..]
Dat neuken in de ochtend niet fijn is? ik zeg wel![]()
geen geyle neuqsecks voor het huwelijk hé?quote:
Ben je gek?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
geen geyle neuqsecks voor het huwelijk hé?
dat is Haramquote:
Imanazi is moe?quote:
Iman-naziquote:
Ik heb lang niet meer gedroomd eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Iman-nazi![]()
![]()
Hore staat het ervoor met je dromen, nog steeds het Halal-keurmerk?
das seratanquote:Op zondag 17 juni 2007 23:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb lang niet meer gedroomd eigenlijk
Je hebt ladidididididi wel eens gezien? En dan bij een bushalte waarbij je als marokkaan werd gezien?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:06 schreef Leia het volgende:
Nouja, Ladidadida dacht dat ik een marokkaan was laatst bij de bushaltedus een slechte neger impressie geef ik niet iig.
!!
Jup. Ik zag haar laatst op station bij de bushalte waar ik ook stond, maar ik wist niet zeker of zij het was. En toen vroeg ik dat later in haar FoBo en dat bleek haar wel te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt ladidididididi wel eens gezien? En dan bij een bushalte waarbij je als marokkaan werd gezien?.
Waarom had je niets gezegd? Zou echt leuk zijn als zij het niet wasquote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef Leia het volgende:
[..]
Jup. Ik zag haar laatst op station bij de bushalte waar ik ook stond, maar ik wist niet zeker of zij het was. En toen vroeg ik dat later in haar FoBo en dat bleek haar wel te zijn.Ze dacht dus dat ik een of andere buitenlander was !
Jep.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
is leia nu b-d?
Das Marokkaansquote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef Leia het volgende:
En ik heb altijd mijn petje scheef zG.![]()
Dat is boemclubshizzznit![]()
een keer battlen?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:14 schreef Leia het volgende:
Charizard van level 58
Raticate van level 44
Vaporeon van level 44
Growlithe van level 34
Vileplume van level 34
Articuno van level 51
Vaporeon heb ik voor gebruik van SURF, Growlithe voor STRENGTH, Articuno voor FLY en Vileplume voor CUT.ben nu op victory roads , opweg naar Pokemon League.
ik heb ook GBAquote:Op maandag 18 juni 2007 00:20 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik heb GBA Micro hé. Weet niet of je dat kunt linken met DS.
Ahja, maar dat is dus die eilanden. Dat is het nieuwe stuk, voor de rest is het hetzelfde.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
New to FireRed and LeafGreen is another area available to players after meeting certain conditions. This is the archipelago known as the Sevii Islands, including Johto- and Hoenn-related Pokémon, events and items without compromising the original story of Red and Blue.
geblowed Tom?
maar dan kun je dus wel meer dan 150 vangenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:37 schreef Leia het volgende:
[..]
Ahja, maar dat is dus die eilanden. Dat is het nieuwe stuk, voor de rest is het hetzelfde.
Maar je kunt er pas weer heen nadat je voorbij de league bent, en anders maar 1 keer en dan doe je er eigelijk niks![]()
ben je pimp[ dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef Leia het volgende:
Je moeder heeft stylooooowz!
Ik ben moe trouwens, kut werkben pas 3 kwartier thuis.
Kankergeilquote:Op maandag 18 juni 2007 00:45 schreef Leia het volgende:Slaapze R.
Ik ben sinds vrijdag klaar met stage, nog 2 terugkom dagen op school ofzodus ik heb vakantie.
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga slapen
denk ik
zullen wij dan een keer gaan battlen tom?
mijn Kyogre van lvl 86 bost jou
op Emerald gevangen met een ultra ball op lvl 70, en dat is geen pretje eg ik je alvast
Trusten.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:56 schreef Leia het volgende:
Whehe. Nice Nice. Ik vind goed!
Ik ga ook slapen men.![]()
![]()
ik moet nog verslag afmaken.. maar als ik dat op stage doe komt er nix van en savonds geen zin in..quote:Op maandag 18 juni 2007 00:45 schreef Leia het volgende:Slaapze R.
Ik ben sinds vrijdag klaar met stage, nog 2 terugkom dagen op school ofzodus ik heb vakantie.
Geen zin in.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
waar post je niet gewoon onder je normale nick? :s
simpel manquote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
sorryquote:Op maandag 18 juni 2007 16:16 schreef MASD het volgende:
dudeje typt zowat 50% van de SC bij elkaar met je posts
Ik speelde altijd met vuur. Elke keer ging het fout.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef enter het volgende:
Ik mocht vandaag met vuur spelen!
Totdat je het niet meer kunt uitblussen, omdat je je klauwen anders verbrandt.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef enter het volgende:
Brandjes blussen!!
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef enter het volgende:
Mensen!!!!!!!
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef enter het volgende:
Ik mocht vandaag met vuur spelen!
Maar vertel, heb je ook foto's?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef enter het volgende:
Brandjes blussen!!
dat is helemaal niet waar, mag ik brandweermanvrouw worden?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Totdat je het niet meer kunt uitblussen, omdat je je klauwen anders verbrandt.
Alleen op mijn tel!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar vertel, heb je ook foto's?
Men noemt zulke gasten "spuitgasten". Hoe toepasselijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:24 schreef enter het volgende:
[..]
dat is helemaal niet waar, mag ik brandweermanvrouw worden?
MMS of een datakabelquote:
even uploaden joaaquote:Op maandag 18 juni 2007 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
MMS of een datakabel. Máák gebruik van de technologie.
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:35 schreef enter het volgende:
Vuur is zo kick.
Correct. 2 maal zelfs. Vuur is tof. Puur. Sereen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:35 schreef enter het volgende:
Vuur is zo kick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |