Mogge BX!!quote:
Whehe!quote:
Heel goed Papiertje!!quote:Op zondag 17 juni 2007 09:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes!!!
![]()
I am the greatest!![]()
![]()
![]()
Niet slecht voor een loser met een 2.3 kilo-nix verbinding![]()
OA, t was zaterdag
Goeiemorgen, het is nog veel te vroeg, ik weer slapen.![]()
Mogge Lenny!quote:
Wat je moet doen is de OP eerst wijzigen naar bijv. alleen een punt ... Ja, echt waar...quote:Op zondag 17 juni 2007 11:19 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik probeer de OP aan te passen, maar FOK! geeft elke keer foutmeldingen, terwijl de preview het wel goed doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is de fout die ik blijf krijgenquote:Index / Error #5
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
ok, ga ik ff proberenquote:Op zondag 17 juni 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Wat je moet doen is de OP eerst wijzigen naar bijv. alleen een punt ... Ja, echt waar...:')
Vervolgens wijzig je de OP weer naar wat je er eigenlijk in wilt hebben...:{
Beetje vaag en omslachtig, maar zo moest ik het een aantal dagen terug ook doen...8)7
Het is geluktquote:Op zondag 17 juni 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Wat je moet doen is de OP eerst wijzigen naar bijv. alleen een punt ... Ja, echt waar...:')
Vervolgens wijzig je de OP weer naar wat je er eigenlijk in wilt hebben...:{
Beetje vaag en omslachtig, maar zo moest ik het een aantal dagen terug ook doen...8)7
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:23 schreef OA het volgende:
Zie je... het werkt!!*O*
Gaerne gedaan!quote:
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Gaerne gedaan!:)
Vaagheid alom....[afbeelding]
nou idd, de zondag gaat vrij vlot zoquote:Op zondag 17 juni 2007 12:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goedemiddag alweer*O*c_/:W
want?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wel een speciale zondag vandaag een beetje:P
ben jij papa?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vaderdag*O*Zijn jullie toch niet vergeten?o|O:P
ze stonden daar echt met krakkemikkig engels: how old this car?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge BX!!![]()
[..]
Whehe!![]()
Die Jappen!!![]()
Mogge eer!![]()
Nogmaals kut dat je het niet hebt gehaald...![]()
[..]
Heel goed Papiertje!!![]()
Ja, het was zaterdag, dus weekend, dus minder fokken... [afbeelding]
[..]
Mogge Lenny!![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze stonden daar echt met krakkemikkig engels: how old this car?
Can I take picture, I never seen one in my life!
Ik: ja, best joh:7
stonden verderop nog wat japenners te filmen, en allemaal klappen toen ik wegreed:')
Ik ben geen papaquote:Op zondag 17 juni 2007 12:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben jij papa?
BX doet niet aan papadag, want ze heeft geen papa meer![]()
psst, BX, 't is een vrouwquote:Op zondag 17 juni 2007 12:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben jij papa?
BX doet niet aan papadag, want ze heeft geen papa meer![]()
Ik ben echt door veel mensen aangesproken gister.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik ben geen papaEerder mama, maar dat voorlopig ook nog niet:')
Hihi, maakt niet uit, je bent niet de eerstequote:Op zondag 17 juni 2007 12:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry, maarreh, dan veel fun met de papadag van je papa!
![]()
Oeh ja ik ookquote:
Altijd hèquote:Op zondag 17 juni 2007 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cross + chick
Goeie nacht gehad zo te zien
13:00, mooie tijd om te ontbijtenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Altijd hè
Even ontbijten en daarna rustig aan naar huis![]()
mooi ding, eer.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://images.apple.com/euro/macbook/includes/0507/gallery/images/macbook1white20061108.jpg[/img]
Staat op de planning:9
[..]
13:00, mooie tijd om te ontbijten:7
sowiesoquote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mooi ding, eer.
ik ga zo maar eens lunchen trouwens.
zal vast, maar ik wil geen pc.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:04 schreef Leia het volgende:
Het is echt wel een mooi ding maar ik snap niet waarom ze zo duur zijn. Voor een budget van 1050 euro kun je een véél betere pc kopen![]()
Ze is friends aan het kijkenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Staat op de planning
[..]
13:00, mooie tijd om te ontbijten
whehe.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze is friends aan het kijken
Dan maar ff fokken
Nah ik kan er niet om lachen, althans, hoogstens 2/3 keer een flauwe glimlach per aflevering.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
friends.
Best aardig programma.
Series volgens![]()
Ja, dat heb ik ook inderdaad...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah ik kan er niet om lachen, althans, hoogstens 2/3 keer een flauwe glimlach per aflevering.
Gewoon water erin doen, en dan even door laten spoelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
Koffietjes, schatjes, moppies. Hoe maak ik een Senseo schoon van binnen? Schoonmaakazijn door laten lopen?
Seks gehad hm?quote:
Maar het gaat erom dat de kalk eruit gaat.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
Gewoon water erin doen, en dan even door laten spoelen.
Gewoon een bakkie zetten zeg maar, zonder pad.
Dat een keer of 2, dan is ie wel weer schoon van binnen
Andere rommel moet je er niet doorheen laten gaan, anders moet je echt 10 keer naspoelen ofzo, die smaak blijft erg in je apparaat, dus in je pleur hangen.
... ?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
neen
Wel de reden gevonden waarom die chick niet antwoordde.
hmm, dan weet ik het niet specifiek.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar het gaat erom dat de kalk eruit gaat.
ze is d'r telefoon kwijtquote:
Same here!quote:
Wel een beetje slap excuus na 4 dagen denken...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze is d'r telefoon kwijt
Ze zei wel dat 't d'r verschrikkelijk speet, en echt lullig vond.
Maar goed, ik heb d'r even aan het zoeken geschopt
ze is hierheen gekomen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een beetje slap excuus na 4 dagen denken...![]()
MPGquote:
Ik hoop het ook niet idd...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Tis niet te hopen voor je
* JortK is al 3,5 jaar gelukkig
Vooruit... het voordeel van de twijfel...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze is hierheen gekomen.
Wist niet precies waar ik woonde, dus opzich vind ik het nog wel plausibel
En hoe lang ben je al samen daarvan met je vriendin?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Tis niet te hopen voor je
* JortK is al 3,5 jaar gelukkig
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
Nadat ik dit kwartetje heb gelegd
Sorry OA en Cross.. ik zal echt proberen te minderen hiermee
Goed weekend gehad wel..quote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MPG
Goed weekend gehad?
[..]
Ik hoop het ook niet idd...
gefeli
Heb je deze nu 2 of 3 keer gequote OA?quote:
Chillen is het mooiste van alles natuurlijkquote:Op zondag 17 juni 2007 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed weekend gehad wel..Vrijdag op zaterdag gewerkt van 23:00 tot 8:00, zaterdag liggen maffen
zaterdagavond bij vrienden een filmpje gekeken, en even daarvoor bij Jacques voor de deur een Bentley gespot
Vanochtend gezwommen en nu chillen
Het kan maar duidelijk zijn!quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze is hierheen gekomen.
Wist niet precies waar ik woonde, dus opzich vind ik het nog wel plausibel
mja, ik kan d'r dus niet bellenquote:
Middag!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
hey goeie middag idereen ^_^heerlijk die luie zondag.
cgmquote:Op zondag 17 juni 2007 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
hey goeie middag idereen ^_^heerlijk die luie zondag.
Er zit weer schot in den zaak!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, ik kan d'r dus niet bellen
Maar ik ga morgen uit werk even een bakkie doen bij d'r.
Dan moet zij weer werken, effe kijken of we dan wat kunnen absprechen
dat zou fijn zijn idd...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Middag!
Deed de dag zijn naam maar eer aan....![]()
Ik sla het gewoon op en luister er eens naar!quote:
hahaquote:Op zondag 17 juni 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Middag!
Nee...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn idd...
Hier is ie nog niet te bekennen. Waarschijnlijk zo'n 40 kilometer verderop ook niet...
Ik zal de zon hierquote:Op zondag 17 juni 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Middag!
hiphop? Hoppige hippen op een hop hip hip hoppen ?quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, ik kan d'r dus niet bellen
Maar ik ga morgen uit werk even een bakkie doen bij d'r.
Dan moet zij weer werken, effe kijken of we dan wat kunnen absprechen
Brand ik? Lijkt me vrij duidelijk als ik de zon binnenhaal...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Download je de zon?
dat verklaard waar al de zon heen is, brand je!!!!
Ja, leg het desnoods vast op camera!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Tof dat je dr een bakkie gaat doen
absprechen... laat je morgen weer ff weten hoe het was?
vrijdag was ik begonnen om...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Er zit weer schot in den zaak! [afbeelding]
Zeg eer, hoe laat was jij vrijdag begonnen met werken? Je was nl alweer vroeg terug!![]()
relaxed.quote:
wat was die reclame ook al weerquote:Op zondag 17 juni 2007 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Brand ik? Lijkt me vrij duidelijk als ik de zon binnenhaal...![]()
Dat ding is iets warmer dan wij kunnen verdragen, dus of ik dan brand... Ja.![]()
quote:
voel me een neger nu ik deze muziek op heb omfg.... ongv 550 kb/sec binnen gehaald op draadloosquote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
Het is rustige hiphop, maar ik vind 't wel chill
Laat maar effe weten wat je ervan vindt
ik voel me niet zozeer een neger, ik vind het gewoon chille muziekquote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voel me een neger nu ik deze muziek op heb omfg.... ongv 550 kb/sec binnen gehaald op draadloosvind dat nog best knap
![]()
ikke ook!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik sla het gewoon op en luister er eens naar!:)
ikkeh 490 kb/secquote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voel me een neger nu ik deze muziek op heb omfg.... ongv 550 kb/sec binnen gehaald op draadloos;)vind dat nog best knap:D
^quote:
ja, ik ben nog aan het opruimen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ikke ook!
en verder:
![]()
![]()
eer-ik!
![]()
![]()
![]()
je zou gaan leren![]()
de een F5 de ander F1quote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik ben nog aan het opruimen.
Het is echt een tyfuszooi, en ik F5 af en toe een beetje, ne typ zo af en toe wat
En Le Mans volg je niet als echte auto race fanquote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef OA het volgende:
Ik ben er weer vandoor.![]()
Bis heute Abend, na de F1 race van Indianapolis! [afbeelding]
nou vooruit, ik geef je de voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik ben nog aan het opruimen.
Het is echt een tyfuszooi, en ik F5 af en toe een beetje, ne typ zo af en toe wat:P
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou vooruit, ik geef je de voordeel van de twijfel. [afbeelding]
EEr-ik !! Stoutquote:
Totdat je over 3 weken een bon op de deurmat hebt liggenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef crossover het volgende:
Zo en weer thuis
Heerlijk, ff 180 op de snelweg
Heb ik gister ook even gedaanquote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef crossover het volgende:
Zo en weer thuis
tot zijn rijbewijs word ingenomenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Totdat je over 3 weken een bon op de deurmat hebt liggen
Wat voor auto heb je?
over 3 weken kom ik jou tegen op de snelweg en dan ga ik je inhalenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb ik gister ook even gedaan
Lekker is dat.
Alleen heel irritant als iemand het nodig vindt om in te gaan halen.
Ver vantevoren
jouw eend kan heul geen 180quote:Op zondag 17 juni 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Ver vantevoren
woont dequote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef crossover het volgende:
Zo en weer thuis
Jazeker, teruggaan met die hapquote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef cablegunmaster het volgende:
hey maar ik heb een star wars best of pc gekocht voor 30 euro >.>
en nu kom ik erachter dat 1 dvd het niet doet .
Krassen en ik heb hem nog maar net ( niet eens zelf die krassen gemaakt )
zou ik hem nu kunnen inleveren ? met bon , en dan een nieuwe kunnen vragen?
spammerquote:Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef MPG het volgende:
En nu moet ik wachten, anders gaan OA en cross weer zeuren
Golf TDI 130 pkquote:Op zondag 17 juni 2007 14:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Totdat je over 3 weken een bon op de deurmat hebt liggen
Wat voor auto heb je?
Rechts er voorbij, hoppaquote:Op zondag 17 juni 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Ver vantevoren
Nah, 30 kilometer van me vandaan ongeveerquote:
jummie.... kun je er niet OOK eentje naar Venlo slingeren?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:10 schreef crossover het volgende:
Ik heb me toch een bak loeisterke koffie!!
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:10 schreef crossover het volgende:
[sarcasm]quote:Op zondag 17 juni 2007 15:10 schreef crossover het volgende:
![]()
Tip: haal de zijwieltjes van je fietsquote:Op zondag 17 juni 2007 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
180? Zo hard heb ik nog nooit gereden.
Ik weet niet hoe goed jij kan vangen..quote:Op zondag 17 juni 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
jummie.... kun je er niet OOK eentje naar Venlo slingeren?
Oja ik moet zaterdags ook werken.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
Owja.. wie heeft bedacht dat er gemeet moet worden op zaterdag? Die dag moet deze jongen hard werken, opdat jullie allemaal verse groenten kunnen kopen bij de plaatselijke grootgrutter die op de kleintjes en op de hamsters let
kan je niet ruim van te voren vrij nemen?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
Owja.. wie heeft bedacht dat er gemeet moet worden op zaterdag? Die dag moet deze jongen hard werken, opdat jullie allemaal verse groenten kunnen kopen bij de plaatselijke grootgrutter die op de kleintjes en op de hamsters let;)
Bububu totdat je wordt aangehouden en je rijbewijs kwijt bent. Ik rijd op de snelweg altijd braaf tussen de 130 en 170.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Tip: haal de zijwieltjes van je fiets
[..]
Ik weet niet hoe goed jij kan vangen..
jij haalt mij niet in, ik haal jou in.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
over 3 weken kom ik jou tegen op de snelweg en dan ga ik je inhalen![]()
Jouw auto is tof. Hoeveel heb je ervoor betaald?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij haalt mij niet in, ik haal jou in.
Maar ik bedoel dat mensen voor je, niet opletten, en hun auto met 110 naar links gooien terwijl jij met 180 aan komt rijden.
Ik ben ook wel van het rechts inhalen jaquote:Op zondag 17 juni 2007 15:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Golf TDI 130 pk
[..]
Rechts er voorbij, hoppa
[..]
Nah, 30 kilometer van me vandaan ongeveer
5 ruggen.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw auto is tof. Hoeveel heb je ervoor betaald?
Goed te doen voor zo'n toffe wagen. Jammer dat de belastingen zo hoog zijn enzo.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5 ruggen.
Maar ik ben met m'n pa's auto terug gereden, die rijdt toch lekkerder hoor, als je 250 kilometer moet rijdenDie 2cv haalt de 180 ook noooooit
[afbeelding]
Dat was gister
scooter? opgevoerde fiets ?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5 ruggen.
Maar ik ben met m'n pa's auto terug gereden, die rijdt toch lekkerder hoor, als je 250 kilometer moet rijdenDie 2cv haalt de 180 ook noooooit
[afbeelding]
Dat was gister
voor een eend?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed te doen voor zo'n toffe wagen. Jammer dat de belastingen zo hoog zijn enzo.
die is ongeveer 120 eurp per jaar.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je nog aan de verzekering beginnen..
WTF?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die is ongeveer 120 eurp per jaar.
't is niet voor niets dat er veel studenten in een 2cv rijden
Ik kan het proberen, maar omdat het vakantie tijd is en we te weinig operators hebben ben ik bang dat ik dat niet ga krijgenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan je niet ruim van te voren vrij nemen?
btw: je mag de zondag ook voorstellen, mail dat maar terug!
nee johquote:Op zondag 17 juni 2007 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
WTF?
Serieus? Zo weinig? Ik dacht dat je echt wel 100 euro per maand kwijt was aan je wagen. Hoe zit het bij jou met onderhoudskosten?
zit hier een beetje met hetzelfde probleem (vooralsnog).quote:Op zondag 17 juni 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan het proberen, maar omdat het vakantie tijd is en we te weinig operators hebben ben ik bang dat ik dat niet ga krijgen
Ik zal wel de zondag voorstellen
enkele KSC-ers zijn ook lekker aan het spotten hequote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier nog meer..
Gespot deel 41
sorrykon het niet laten lieverd
Whehe.. kan ik er wat aan doen dat Jacques sinds kort vlakbij ons woontquote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
enkele KSC-ers zijn ook lekker aan het spotten he
jaques?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. kan ik er wat aan doen dat Jacques sinds kort vlakbij ons woont
Die kerel heeft mooie wagens, en zijn bezoek ook...
Volgens mij is die Bentley zijn eigen nieuwe aanwinst
Die verzekering is zo laag omdat je eendje een oude leeftijd heeft of is dat altijd? Opzich is het wel relax om een wagentje te hebben (vind het maar irritant dat de auto thuis bijna nooit aanwezig is voor mijquote:Op zondag 17 juni 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh
De vorige keer dat ik apk moest laten doen, deed die kerel het gratis
Hij vond het gewoon leuk.
En verder heeft ie eigenlijk nooit mankementen.
Maar de aanschaf was vrij hoog, je kunt ook voor een paar meier een eend kopen.
Verzekering is via de citroen club nederland, speciale verzekering, apegoedkoop
Dhr. Scheuten. Jacques voor intimiquote:
oeh... seksquote:Op zondag 17 juni 2007 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
kunnenw e het niet gewoon over seks hebben?dan kan ik tenminste ook een beetje meepraten.
waar?quote:
Het ding weegt verschrikkelijk weinig, nooit schade gehad, en is oud iddquote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die verzekering is zo laag omdat je eendje een oude leeftijd heeft of is dat altijd? Opzich is het wel relax om een wagentje te hebben (vind het maar irritant dat de auto thuis bijna nooit aanwezig is voor mij) maar hoor de laatste tijd steeds vaker dat iemand een wagen koopt van pakweg 2000 euro en een paar maanden later een onderdeel moet laten vervangen van 1500 oid..
waar is daar?quote:
Ik ben er (ook) alquote:Op zondag 17 juni 2007 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
kunnenw e het niet gewoon over seks hebben?dan kan ik tenminste ook een beetje meepraten.
Te laatquote:
Kijk, dan komtie wel hequote:Op zondag 17 juni 2007 15:43 schreef Leia het volgende:
Hoorde ik sex?
Ik wou ook alleen maar meepratenquote:
Ik ben weer voor een tijdje voorzienquote:Ga jij maar naar je eigen![]()
(ja ik weet dat je daar net vandaan komt
)
jummiequote:
Praten mag wel hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 15:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wou ook alleen maar meepraten
[..]
Ik ben weer voor een tijdje voorzien
Het klinkt ideaal maar ik ben van de ene kant er toch nog te huiverig voor.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het ding weegt verschrikkelijk weinig, nooit schade gehad, en is oud idd
Bijna oldtimer, nog een paar jaar.
4 om precies te zijn
Aan een 2cv kun je veel zelf doen (ik dan niet) en onderdelen zijn ook niet bijster duur.
Er zijn er gewoon veel
Enige nadeel is wel dat als je iets hebt wat kapot is, wordt het niet meer nieuw gemaakt.
Replica, dat wel.
Een tel, brb
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:48 schreef MPG het volgende:
BX ziet het volgens mij al helemaal zitten dat we hier gaan seksen:9
Ik had al spierpijn, maar gisteren nog niet zo ergquote:Op zondag 17 juni 2007 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Praten mag wel hoor
geen spierpijn dit keer?
idem hier...quote:
Whehe... dan moet je maar niet batsen hequote:Op zondag 17 juni 2007 15:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had al spierpijn, maar gisteren nog niet zo erg
Meer oefenen tot ik geen spierpijn meer krijgquote:
Whehe....quote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Meer oefenen tot ik geen spierpijn meer krijg![]()
Daar zouden we in theorie wat aan kunnen doenquote:
quote:
Ah. We zijn weer bij jouw favoriete gespreksonderwerp aanbeland zie ikquote:Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sterf.
Zoveel???quote:Op zondag 17 juni 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5 ruggen.
[img=578xnull]http://tebruut.nl/top.jpg[/img]
Dat was gister
De dood is toch een iets minder leuk onderwerp dam seksquote:Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sterf.
*eens isquote:Op zondag 17 juni 2007 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De dood is toch een iets minder leuk onderwerp dam seks
heel veel boeltjes minder leuk zelfs!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De dood is toch een iets minder leuk onderwerp dam seks:P
Eend >>> Saxo.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Zoveel??? [afbeelding]
Ik heb voor 2,5 rug meer een Saxo uit 2003 gekocht, met alles erop en eraan!![]()
Wegenbelasting: 14/mndquote:Op zondag 17 juni 2007 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eend >>> Saxo.
En jouw belasting/verzekering is wat hoger neem ik aan?
Scheelt toch een hoop met Bierik die voor 160e per jaar klaar is..quote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef OA het volgende:
[..]
Wegenbelasting: 14/mnd
Verzekering: 40/mnd
Onderhoud: doet m'n pa voor noppes of tegen inkoopprijs!![]()
Doe je het goedquote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel ja.. maar ben wel allrisk verzekerd.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scheelt toch een hoop met Bierik die voor 160e per jaar klaar is..
Daarbij moet nog vermeld worden dat het grootste deel van de kosten gedekt worden door de reiskostenvergoeding van mijn vriendin!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel ja.. maar ben wel allrisk verzekerd.
En er is voor mij geen speciale Citroen verzekering mogelijk...![]()
Ik ben dus 648 euro kwijt.
aangezien wij beide werken is dat gewoon heel goed te doen!!![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef OA het volgende:
[..]
Tijd voor de mij hier aangeleerde standaard-fok!-reactie:quote:
Ben jij allrisk verzekerd?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom betaal jij een euro per maand minder belasting dan mij?
Verzekering betaal ik dan gelukkig weer fors minder
Onderhoud: hier ook zoeen handige pa
Nee dankjequote:Op zondag 17 juni 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd voor de mij hier aangeleerde standaard-fok!-reactie:
Neucken?
Gaarne!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd voor de mij hier aangeleerde standaard-fok!-reactie:
Neucken?
Neen, WA + Casco, t ding is wel 13 jaar oud hequote:Op zondag 17 juni 2007 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij allrisk verzekerd?
Wellicht omdat ik per auto. incasso betaal...![]()
Handige pa's ftw!!![]()
laterzquote:
we?quote:
het gaat hier al dik een jaar goedquote:Op zondag 17 juni 2007 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het klinkt ideaal maar ik ben van de ene kant er toch nog te huiverig voor.
quote:VINKEVEEN - Een erotisch spel van een stelletje op een carpoolplaats in Vinkeveen is danig uit de hand gelopen. Getuigen zagen vrijdagavond dat een vrouw een man vastbond en zijn ogen met tape dichtplakte. De man werd vervolgens zonder broek in de kofferbak van een auto gelegd, die wegreed. Een andere auto met daarin een rol tape bleef achter.
Veel agenten die waren gewaarschuwd keken uit naar de weggereden auto. De politie zette verder de omgeving van de carpoolstrook af voor uitgebreid sporenonderzoek.
Intussen werd de eigenaar van de auto getraceerd in Amsterdam. Daar aangekomen kregen agenten van de man en vrouw te horen dat het om een erotisch spel ging. De politie zei zondag dat ze de gemaakte kosten op het stel zal verhalen.
Scheelt zeker een hoop.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scheelt toch een hoop met Bierik die voor 160e per jaar klaar is..
Ah..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee met profiel bedoelde ik een Natuurprofiel. Als je van plan was om geen flikker te doen had je gewoon E&M moeten pakken!![]()
Ik zit in het Fok! team jaquote:Op zondag 17 juni 2007 16:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dloe je ook mee aan Whatpulse fok.nl ? of bf2007 apart team?
Nee gewoon "paaskonijn"quote:
paesconeyn is veel leuker!quote:
Veel te ingewikkeldquote:
^quote:
M_M is te duur?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
^
ik ook mijn naam erop is jappie![]()
al 2 jaar in fok team
en daarnaast 3 miljoen aanslagen ongv, bijna , iets van 1,5 miljoen clicks![]()
niet veel maar alles telt ^_^
maar ik ga nu bbqen pc maakt me shaggie waarom i dont konw
:S teveel dingen die ik wil hebben maar te duur of buiten bereik zijnhe M_M
hehehe
![]()
Nee, ze gaat al met mij seksenquote:
Nee... geen kloonquote:Op zondag 17 juni 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou een kloon aanmaken als ik jou was.
Heb je nog geen koffie gehad? Doe es lievquote:Op zondag 17 juni 2007 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo gedraag je je wel op dit forum. Doe dan gewoon normaal.
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo gedraag je je wel op dit forum. Doe dan gewoon normaal.
Neuhquote:Op zondag 17 juni 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou een kloon aanmaken als ik jou was.
Als je wil spelen ga dan lekker naar ONZ.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]het is ook allemaal zo serieus he, die lettertjes
Nog geen koffie gehad inderdaad, dadelijk maar eens een kan zetten.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nog geen koffie gehad? Doe es liev![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je wil spelen ga dan lekker naar ONZ.
Dat hebben ze zelfs nog niet tegen mij gezegdquote:
nou..... ik ga maar danquote:Op zondag 17 juni 2007 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelfs nog niet tegen mij gezegd
Neeeeeeeeee niet weggaanquote:
Nee!quote:
Heel erg jaquote:
?? Wat nou? Ik wil ook meedoen met die Clown-hype hierquote:
wat deed ikquote:Op zondag 17 juni 2007 16:55 schreef BrandX het volgende:
waarom is dit nu even geen gezellig koffieluettopic meer?
moet ik in actie komen tegen M-M en consorten?
[afbeelding]
quote:
Dat niet.... maar ik mag toch wel laten merken dat ik graag heb dat je blijftquote:Op zondag 17 juni 2007 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik wegging voor zo'n chagerijnig jochie
quote:
Lenny wil M_M wegpestenquote:Op zondag 17 juni 2007 16:55 schreef BrandX het volgende:
waarom is dit nu even geen gezellig koffieluettopic meer?
moet ik in actie komen tegen M-M en consorten?
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als niemand zich weet te gedragen dan roep ik een MOD om de boel te sluiten!:(
Tot morgenochtend 8.35uur
Ik niet hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:58 schreef BrandX het volgende:
[..]geen idee, maar zover ik kan teruglezen hebben jij en paas konijn en Lenny onenigheid en in dit KSC... aangezien ik de KSC bodyguard ben, stel ik vooral de vraag aan eMPeeGee en Pee-Vee
Dit is heul een vrolijk topic hoor!
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Wist eigenlijk gen eens waar het over ging.
Ik lulde maar wat mee:P
ik ben het met je eens....quote:Op zondag 17 juni 2007 17:02 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft lekker bakkie Senseo_O_
En toch is de Nespresso lekkerder:@
Mooi gesprokenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi gesproken:Y
Dat bewijst maar eens dat jij een hele goeie KSC-bodyguard bent:Y^O^
Heb jij nog een kopie van de wiki M?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi gesproken
Dat bewijst maar eens dat jij een hele goeie KSC-bodyguard bent![]()
![]()
quote:
wie gaat offline?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je niet in een keer offline gaan...
want?quote:
i only appear offline, my dear friendquote:Op zondag 17 juni 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je niet in een keer offline gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |