quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo even wat pic gemaakt van de nieuwe brug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is er neergelegd (over de Oudvaart) zodat je makkelijk bij die flats kunt komen e.d. Hoef je niet helemaal meer om te lopen.quote:
er mag iig niet over heen gefietst worden cq gelopenquote:
Er mag niet overheen woren gelopen/gefietst?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:53 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
er mag iig niet over heen gefietst worden cq gelopen
het maakt e veel herrie
de fundering is niet goed
whaha ow vandaar dat ze m daar neer hebben gedroptquote:
Ja idd! En dan die pipo die er met zn geldbakje op de maat staat te schuddenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:38 schreef DeToXiC het volgende:
kick ik hem ook ff....
Weet je waar ik een hekel aan heb? aan die fawking orgeldraaier elke zaterdag in de binnenstad
Dat ding staat op een kar met een motor...hij draait met een motor. En die pauper staat er alleen maar te rammelen met dat bakkie...
Enige minpuntje aan Sneek
Ik zou stiekem dat hele orgel ding op willen blazen, of idie aandrijfband kapot knippen en dan heel hard roepen: "JA! Nu moet je zelf draaien hè...En als je dan de hele tijd de maat houd dan krijg je pas geld van deze mensen..."quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja idd! En dan die pipo die er met zn geldbakje op de maat staat te schuddenHeb steeds de neiging om mn kaugom in dat bakje te dumpen..
![]()
Iemand nog naar dat Cultureel Festival gweest? Ok, is ook alweer een paar weken terug maar goed![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik zou stiekem dat hele orgel ding op willen blazen, of idie aandrijfband kapot knippen en dan heel hard roepen: "JA! Nu moet je zelf draaien hè...En als je dan de hele tijd de maat houd dan krijg je pas geld van deze mensen..."![]()
Cultureel Festival...ik?![]()
totaal mee ensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:38 schreef DeToXiC het volgende:
kick ik hem ook ff....
Weet je waar ik een hekel aan heb? aan die fawking orgeldraaier elke zaterdag in de binnenstad
Dat ding staat op een kar met een motor...hij draait met een motor. En die pauper staat er alleen maar te rammelen met dat bakkie...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
totaal mee ens
zullen we samen wat organiseren![]()
daar komt een speciale voor de zwette state zodat hij ook sloepen kan gaan verhuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:02 schreef DeToXiC het volgende:
Daar zitten toch genoeg bruggen of ben ik nu gek... Water- Bruggen-stad Sneek
nou die spit ik toch wel elke week door vanwege radiowerkzaamheden maar ik wist dat ook niet van die brug daaroquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef DeToXiC het volgende:
ik moet toch vaker de wijd & zijd en het Sneeker nieuwsblad gaan lezen geloof ik...
Goed punt...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:31 schreef Angeliquetje het volgende:
waar zijn de mooie dames uit sneek dan?
Eens is, ik loop er meestal zo snel mogelijk voorbijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:38 schreef DeToXiC het volgende:
kick ik hem ook ff....
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:31 schreef Angeliquetje het volgende:
Deed zij mee met Dames in de Dop dan? Nooit een aflevering gezien trouwens maar goedquote:Op zondag 1 juli 2007 11:35 schreef Mugger het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daisy.![]()
Helaas heeft ze niet de finale gehaald van het geniale Dames in de Dop.![]()
Yep. Topamusement. Berichtje uit de LC.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Deed zij mee met Dames in de Dop dan? Nooit een aflevering gezien trouwens maar goed![]()
niet een frisse dame zo te lezenquote:Zo beschuldigde Demet de Sneekse van een onfrisse lichaamsgeur en kon ze haar niet vaak genoeg vragen toch wat vaker onder de douche te stappen.
dacht dat die uit scharnegoutum kwamquote:
ow ok. Komt vast omdat ik familie heb wonen in scharnegoutum die haar wel kennen.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:18 schreef DeToXiC het volgende:
wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Monique_Sluyter
![]()
kijken of er nog meer zijn...![]()
eruit geschopt?? Dat gedeelte slaan ze dus altijd overquote:Op maandag 2 juli 2007 08:55 schreef jannet1234 het volgende:
haha, nou die joey, die ken ik nog wel van andere verhalen toen ik nog bij radio markant zat.
Hij is toenerstijd eruit geschopt bij markant. Afgeven wat ie toen deed op markant.
en toen met hangende pootjes terug gekomen. Looser.
zo hoor je ook es een andere kant van het verhaalquote:Op maandag 2 juli 2007 11:37 schreef jannet1234 het volgende:
je wilt het niet weten. ze zullen het wel ontkennen hoor mocht je er naar vragen maar hij heeft het toen te bont gemaakt. heeft ook heel veel kritiek geuit op ons manier van presenteren. het mannetje kon het niet hebben waarschijnlijk. heeft toen met heel veel geslijm van zijn kant het zover weten te krijgen dat ie terug mocht komen maar moest wel een soort contract tekenen waarin stond dat hij zich zou gedragen binnen de muren van markant en dat ie dan terug mocht komen. vraag elsbeth maar eens over joey.
jaaa!! Weer een luisteraar!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moet toch maar eens Markant gaan luisteren....Aktie!
op de site staan wel fotos onder t kopje 'fotos' (hoe voor de hand liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:06 schreef DeToXiC het volgende:
Netjes hoor...
En een link naar de site...foto's van medewerkers.![]()
Geen bekenden...
En wat als ik een verzoekplaat uit 2007 wil aanvragen?
ik werk er he dus ja..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
je herkent me aan mn knalrooie bodywarmer met t markant logo achteropquote:Op maandag 2 juli 2007 18:59 schreef DeToXiC het volgende:
Wehehehe....
Ik zal eens opletten in de stad!
haha!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef DeToXiC het volgende:
Een markante verschijning dus...
heeft die orgeldude ook geen rode bodywarmer?
Ik ben hier toch!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:31 schreef Angeliquetje het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik werk er he dus ja..
Aaaaah jij had een keer zo;n enqueteding ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over wie beter konden rijden, mannen of vrouwen ;D[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Aaaaah jij had een keer zo;n enqueteding ofzo?
over wie beter konden rijden, mannen of vrouwen ;D
Weinig kans, ik moet vaak werken op zaterdagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat was ik!
Ga elke zaterdag met zo'n soort stelling/vraag de straat op voor de radio. Dus misschien kom ik je nog wel een keer tegen!
![]()
Het gaat regenen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vandaag 7-7-7 lekker Sneek es kijken of het droog blijft
't was wel druk, maar eerst in de rij voor munten en dan in de rij voor etenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:26 schreef Apotheose het volgende:
nou.. vertel. Hoe was 'Lekker Sneek'? Wie heeft zich ziek gevreten![]()
ik nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:26 schreef Apotheose het volgende:
nou.. vertel. Hoe was 'Lekker Sneek'? Wie heeft zich ziek gevreten![]()
groot genoeg voor al de snekers hiero?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik kom wel langs met mn bootje
Met koelkast?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik kom wel langs met mn bootje
Koelkast op boot mag toch wel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:57 schreef Apotheose het volgende:
Nee, koelboxen mogen niet meer op t starteiland verschijnen dus denk koelkasten al helemaal niet![]()
True. En dat hele stuk zwemmen is ook niksquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:04 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Koelkast op boot mag toch wel?![]()
Starteiland is sowieso niet mijn cup of tea...sta je tijden te wachten in de rij voor die pont...![]()
Hardzeildag is deze jongen niet op het starteiland.( tenzij we met iemand mee kunnen varen...)
Nee, dat ligt niet in Sneek, te ver fietsen voor mij ;pquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:21 schreef koele het volgende:
op het sneekermeer naar ik aanneem?
En een mooi lief mannenhoofdje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef Angeliquetje het volgende:
dus wie bied?
Welk opzicht? ;pquote:
Binnenkort in Groningenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:50 schreef MagiLune het volgende:
Sneekweek FOK! meeting?
Eh...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:51 schreef bersenka het volgende:
[..]
Binnenkort in Groningen![]()
Groningen meet - deel 10 - waar de meet zonder TT zit ofzoiets ;)
Eh...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef MagiLune het volgende:
ow ow ow ik zag dingens van de tv in de poiesz!! naam ff kwijt. Dat met 'vrouwen' die les krijgen hoe ze zich 'behoren' te gedragen. o.i.d
ow ja ik dacht al zoiets. Maar zat meer in de richting te denken aan iemand die vrouwen verteld hoe ze zich 'moeten' gedragen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:43 schreef MagiLune het volgende:
Daisy van dames in de dop.
omdat ik dat tegenwoordig vrijdags altijd doe. We zijn bezig met een zomerprogramma (Summerjamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Sneekweekmeeting, ik vind ;t best, maar ik weet niet wanneer ik dan meot werken. xD
[Apotheose, waarom zie ik jou nooit meer in de stad met Markant bodywarmer? ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
hmm, hoe laat op vrijdag? ;p
?? dat gebeurt daar toch??quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow ja ik dacht al zoiets. Maar zat meer in de richting te denken aan iemand die vrouwen verteld hoe ze zich 'moeten' gedragen.
ja ik snap. Maar ik dacht dus dat je een vrouw bedoelde die het allemaal zo geod weet en niet een pubertje die t allemaal moet leren. Maar goedquote:
Hmm, darnit, ik moet tot 4 uur werken dan ;pquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ligt eraan. Meestal voor 12u omdat ik de smiddags ook nog wel dingen in elkaar moet flansen. Interviews bijv. Maar anders trek je me maar aan t jasje heur
![]()
Je kan altijd nog gaan kroeghoppenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Sneekweek.
'k Hoop dat ik wat de discotheken in kan komen.
Ludiekquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gaan kroeghoppen
Cheers, ook wel bekend als de Occasion-Bar of Café De Laatste Hoop.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:44 schreef Apotheose het volgende:
wat is er mis met Cheers dan? Kom zelf nooit in die kroegjes.
ow wacht, volgens mij hebben we die 2 wel es in de studio gehad. Herken m van de fotos ,want was er zelf niet bij. Vandaar dat ik ze een beetje ken anders zou ik niet van hun gehoord hebben vrees ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:48 schreef Mugger het volgende:
Ja, dat is die lutser. Ken je dat andere zangtalent Thierry niet? Dat was die kerel van Cheers. En dit is weer familie van hem. Kan je aan die kop wel zien.
alleen liggen er veels te veel schelpenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Apotheose het volgende:
mooi dingetje. Lijkt net of ligt ie er al een tijdje - beetje oud uiterlijk. Maar dat heeft wel zo zn charmes!
Jij snapt me!quote:
3 augustus en daarna opening Sneekweek!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is het Skutsjesilen ook nog in Sneek of is dat er al geweest?
Sjilquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef MagiLune het volgende:
[..]
3 augustus en daarna opening Sneekweek!!
Je hebt geen andere kleren hè...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Apotheose het volgende:
ik ben er ook bij, bij de opening. Je herkent me aan een rooie bodywarmer![]()
Leukste plek in de Sneekweek, was er zaterdag voor het eerst in een maand weer es geweest, meestal zit ik in de Alcaquote:
Welke texaco? Of bedoel je daarbij waar ook de Lidl, AH, Videotheek enzo is?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leukste plek in de Sneekweek, was er zaterdag voor het eerst in een maand weer es geweest, meestal zit ik in de Alca
Wat is dat trouwens nu voor een 'muziek' gedoe bij snackbar van der Wal en Texaco, daar bij het spoor.
Ik woon iets verderop (Hemdijk) maar wat een kkherrie en moet morgen om 6 uur al weer m'n nest uit
Die ja, waar 2 jaar geleden dat die jongen verongelukt was.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Welke texaco? Of bedoel je daarbij waar ook de Lidl, AH, Videotheek enzo is?
En de Hemdijk, lekker kut met al die scholen.
D'OH!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef Apotheose het volgende:
- edit - dubbelpost. Quotte ipv wijzigde![]()
Die kutherrie hield mij dus wakkerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:39 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand nog op 1-8-2007 naar snekersimmer geweest?
ze zijn vandaag in de binnenstad maar ff kijken strax
Da's iets voor mensen die lekker cultureel interessant willen doen geloof ik. Ze hebben in ieder geval de halve stad volgeplempt met van die plakkaten, maar bij de naam ging het al mis: Sneker Simmer. Het is of Sneker Zomer of Snitser Simmer. Echt weer zo'n kansloos compromis dit.quote:
misschien was het Snekers? 'Weest wel'quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef Mugger het volgende:
[..]
Da's iets voor mensen die lekker cultureel interessant willen doen geloof ik. Ze hebben in ieder geval de halve stad volgeplempt met van die plakkaten, maar bij de naam ging het al mis: Sneker Simmer. Het is of Sneker Zomer of Snitser Simmer. Echt weer zo'n kansloos compromis dit.
oke dan ga ik misschien morgen wel even de stad in, jou aan je markant bodywarmer trekken. ;pquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef Apotheose het volgende:
nee niet naar snekersimmer geweest. Jij? Wast leuk? Soort straatfestival toch? Wel ergens gelezen maar slipped my mind.
@ DevilsWhore: ja morgen wel ff een soort van stelling de straat op. Over de sneekweek. Wordt gewoon een vraag ipv stelling.![]()
Cultuureel intressant...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef Mugger het volgende:
[..]
Da's iets voor mensen die lekker cultureel interessant willen doen geloof ik. Ze hebben in ieder geval de halve stad volgeplempt met van die plakkaten, maar bij de naam ging het al mis: Sneker Simmer. Het is of Sneker Zomer of Snitser Simmer. Echt weer zo'n kansloos compromis dit.
hmmmmzzz very very nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:33 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Cultuureel intressant...![]()
Niet mijn ding. Ik zla het onbewust wel geblocked hebben dan. Zo vanmiddag ga ik extra vroeg weg van mijn werk. ik moet nog bier en Wieckse rosé halen! Vnvnd feestje!![]()
Zijn wij niet uitgenodigd, je trouwe FOK!-volgelingen? ;pquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:33 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Cultuureel intressant...![]()
Niet mijn ding. Ik zla het onbewust wel geblocked hebben dan. Zo vanmiddag ga ik extra vroeg weg van mijn werk. ik moet nog bier en Wieckse rosé halen! Vnvnd feestje!![]()
byob! ;pquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef DeToXiC het volgende:
Als het bij mij thuis zou zijn....
Maar ik zit aan de waterpoortsgracht, een neem-je-eigen-zooi-mee-drink-feestje.
En daarna de stad in!
Idd, ik zag van de week dat ;t weg was,,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef jannet1234 het volgende:
dat gedenkteken idd bij die stoplichten. Vond het al knap dat er nog niets mee was gebeurt.
en ja hoor. een stelletje nou ik heb er geen woorden voor (ja heb ik wel maar zet ik hier niet neer) konden het natuurlijk niet laten om het te vernielen.
hufter(s)
my thoughts exactlyquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef jannet1234 het volgende:
dat gedenkteken idd bij die stoplichten. Vond het al knap dat er nog niets mee was gebeurt.
en ja hoor. een stelletje nou ik heb er geen woorden voor (ja heb ik wel maar zet ik hier niet neer) konden het natuurlijk niet laten om het te vernielen.
hufter(s)
Maandag weer werken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Hey, ik ben zondag alleen thuis
dikke FOK!-party? ;p
Overdag, slimmert, ik moet maandag ook weer werken waarschijnlijkquote:
ik heb gelezen dat ze 1 vleugel van de vlinder hebben afgebroken. en de vlinder is weg, de rest staat er nog. laten we hopen dat iedereen met zijn of haar dronken kop die er langs loopt tijdens de sneekweek er met zijn of haar poten vanaf blijft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd, ik zag van de week dat ;t weg was,,
Supertriest ._.
net zoals graverobbers,, :
Wat een zelfkennis heb ik toch!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef DeToXiC het volgende:
Dan lig ik in de tuin uit te brakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
;t is vandaag pas zondag hoor, gisteren niet. ;pquote:
Vandaag ook uitbrakken... Was erg gezellig bij Peanuts/Pure gisteravond!quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
;t is vandaag pas zondag hoor, gisteren niet. ;p
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:03 schreef Apotheose het volgende:
ok, ik zou deze link natuurlijk gewoon in het Sneekweek topique kunnen plakken. Maar aangezien dit mijn topic, mijn kindje, is plaats ik m hier:
link naar fotos sneekweek
Uiteraard komen er nog wel meer fotos bij![]()
voorproefje:
[afbeelding]ligt het aan me laptop of kan ik die foto's niet zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
btw stond jij ook te filmen op de waterpoort mbt het vuurwerk ? zo jadn stond ik naast je
eh ik stond wel bij de waterpoort in de buurt maar niet op de waterpoort. Als je over de waterpoort loopt vanaf de brugkant dan loop je zo'n straatje aan t water in. Daar mochten de 'genodigden' staan en wij dus ook van markant. Daar stond ik dus bij het vuurwerk. Eerder was ik veroordeeld tot studio - moest invallen. Maar misschien heb je mn collega gezien - die was wel steeds aan t fotos makenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:20 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ligt het aan me laptop of kan ik die foto's niet zien?
btw stond jij ook te filmen op de waterpoort mbt het vuurwerk ? zo jadn stond ik naast je
wanneer moet je weer werken? ;pquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:57 schreef Dont_Panic het volgende:
Kom vanavond allemaal een biertje drinken in de legend, dan moet ik weer werken nml
niet op het starteiland wel bij het ouwe vat met het blauhusterquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eh ik stond wel bij de waterpoort in de buurt maar niet op de waterpoort. Als je over de waterpoort loopt vanaf de brugkant dan loop je zo'n straatje aan t water in. Daar mochten de 'genodigden' staan en wij dus ook van markant. Daar stond ik dus bij het vuurwerk. Eerder was ik veroordeeld tot studio - moest invallen. Maar misschien heb je mn collega gezien - die was wel steeds aan t fotos maken![]()
En idd, die fotos kun je alleen klein bekijken. Zal wel aan de site liggen. Vanochtend deed ie t helemaal niet.![]()
Nog lui op t o zo warme en drukke starteiland geweest?![]()
Nee...quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:35 schreef Apotheose het volgende:
ok, poging 2: http://gallery.digitaleplaza.com/thumbnails.php?album=10053
Elke zaterdag (met hier en daar een uitzondering)quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wanneer moet je weer werken? ;p
wanneer ik ook kan enzo xD
(ik kan alleen donderdag niet)
[waarom weet ik niet wie jij bent, ik kwam er eerst vet vaak, was er vorige week ook nog.. maar tegenwoordig is alleen die gast met ;t lange haar er nog, ja en vorige week dat blonde meisje,,]
Hmm, ik was van plan vanavond te gaan, maar niemand wil meequote:Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Elke zaterdag (met hier en daar een uitzondering)
En deze week elke dag, t/m woensdag
Moet je keer doen, is leuk ;pquote:
quote:
www.xs.toquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
nou dan probeer ik t via een andere site.![]()
Edit: vage site. Nu doet ie t weer. Weet iemand nog een andere fotosite die t wel altijd doet?![]()
Ik was er, is dat niet genoeg voor je? ;pquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef Dont_Panic het volgende:
Vanavond weer werken, en als het weer zo rustig blijft..loop ik weg verdomme
Ik zag jou volgens mij in de Legend gister, kan dat kloppen?quote:
Jep.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zag jou volgens mij in de Legend gister, kan dat kloppen?
Was behoorlijk aangeschoten, bij Ludiek was het weer erg gezellig
misschien gewoon weg voor onderhoud?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:15 schreef Apotheose het volgende:
ja vroeg t mij ook al af
die bij bartsmit was beschadigd door vandalen, en is toen weg gehaald en gerestaureerdquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:08 schreef Apotheose het volgende:
who knows... Net zoals dat beeld tegenover de bart smit. Was ook van de aardbodem verdwenen en all of a sudden stond ie er weer. Want hoe kun je zo'n beeld nou stelen? Moet toch loodzwaar zijn..Kun je niet ff achterop de fiets houden denk ik
stoer hoor van die vandalen, geen weg om te vluchten! laf zegquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:26 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
die bij bartsmit was beschadigd door vandalen, en is toen weg gehaald en gerestaureerd![]()
hey.. wat doe jij hier. Zou jij niet schoonmaken?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:51 schreef MagiLune het volgende:
[..]
stoer hoor van die vandalen, geen weg om te vluchten! laf zeg![]()
zo groot huis heb ik ook weer nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hey.. wat doe jij hier. Zou jij niet schoonmaken?![]()
Die heb ik meegenomen naar Duinterpen IIIquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:03 schreef MagiLune het volgende:
what happend met dat standbeeld in tinga? op die steiger.
Jeeej dan heeft Duinterpen ook eindelijk een standbeeld! WOEHOEquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:33 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Die heb ik meegenomen naar Duinterpen III
Is ie weg?
Misschien krijgt ;ie eindelijk een hengelquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:03 schreef MagiLune het volgende:
what happend met dat standbeeld in tinga? op die steiger.
WAT! Geen standbeelden in Duinterpen III?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:26 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Jeeej dan heeft Duinterpen ook eindelijk een standbeeld! WOEHOE![]()
hmmz... waar dan? Niet dat ik de buurt hier zo goed ken ofzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:03 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
WAT! Geen standbeelden in Duinterpen III?
![]()
wehehe... paar rasechte Snekers die in onze flat wonen. Das het meeste cultuur wat hier zitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:58 schreef DeToXiC het volgende:
Ik let eigenlijk nooit zo op cultuur in de wijk....
Ja idd. M'n vriend ging er kijken voor strandstoelen maar het goedkoopste wat hij kon vinden wat 45 euro... raaaarrr.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef DeToXiC het volgende:
Trouwens die Trend&Tuin die heeft nu wel een belachelijke naam hè... Ranzijn... (klinkt zo vies)
ja elke dag wortels vind ik ook niet lekkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:33 schreef DeToXiC het volgende:
Ik haal er wel kattevoer ( Gourmet of Whiskas..alle smaken..) Dan hebben ze een beetje afwisseling.
Wel goed voor je ogenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:05 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ja elke dag wortels vind ik ook niet lekker
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Vanaf morgen moeten jullie me een paar dagen missen,, muahahah ;p
*schopt*quote:
OMG!!! Een hippie!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
*schopt*
Lowlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaands![]()
![]()
Cartmanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:28 schreef MagiLune het volgende:
wehehe, hippies rule![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=39tajlfYKw4
Zal wel lukkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:28 schreef MagiLune het volgende:
wehehe, hippies rule![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=39tajlfYKw4
Veeeeeel plezier!![]()
Ik volg het op tv + radio![]()
Laarzen zitten kut. ;p Kisten ftw!quote:
DARNIT ;pquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef Apotheose het volgende:
ja en voor de duidelijkheid: het is muziek dat centraal staat. Geen 'swingers'
ben je saskia al aan het lezen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef Apotheose het volgende:
ja en voor de duidelijkheid: het is muziek dat centraal staat. Geen 'swingers'
nee dat boek heb ik besteld bij bieb. Moet er nog ff op wachtenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ben je saskia al aan het lezen?
Ik ga als ijsblokje, dan klim ik op het podium en dan zeg ik: yo wzzup!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef DeToXiC het volgende:
Moet je daar kaarten voor hebben... Volgens mij hoorde ik dat volgende week Lange Frans en Baas B van de partij zijn
En ik had idd gehoord dat swinging Sneek een heel hoog NL-gehalte had. Ben niet eens geweest
je mag niet zomaar binnen komen lopen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:29 schreef Apotheose het volgende:
DeToXiC, je hebt niks gemist met dat Swinging Sneek gebeuren. Allemaal artiesten waarvan ik dacht: who the hell?Nooooit van gehoord. (behalve Bastiaan Ragas enzo
)
24u cultuur moet je idd kaarten voor hebben. Je kan kiezen of je de hele dag wil of gewoon de 12u.
Ga je er dan heen magilune? Als je als ijsblokje gaat dan gooi ik je wel op t podium![]()
wie heb je gezien... Motel Westcoast? Jeckjump en Hyde?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Tommeke het volgende:
Mwah, heb ze afgelopen KEIweek in Groningen gezien, was niet zoveel aan...
Misschien ga ik wel ff een kijkje nemen.
ik zag ze van het weekend op TV bij de Uitmarkt. Vind het echt 10000x niks haha maar goed ieder z'n smaak natuurlijkquote:
IN het Bolwerk? ;pquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef DeToXiC het volgende:
Echt wat een programma
Danceparty is dat buiten?
whahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Lol, ik ging zonet dus maar even de stad in, en ik fietste zo naar huis over ;t schelpenpaadje, fietste ik bijna tegen een schaap aan
Naar IJlst, ik kwam net uit de stadquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef DeToXiC het volgende:
Schelpenpaadje richting de stad...help me out here?
ik moet denk ik mijn fietsband weer eens op gaan pompen en op de fiets springen...![]()
nopes het weer is te instabiel en nog voor dokken ook d8 het nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaan er vanavond en/of morgen allemaal genieten van de cultuur?
(en jeckyll & hyde)
Het is dat ik ;t nu pas lees, anders had ik m;n vader gevraagd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
nopes het weer is te instabiel en nog voor dokken ook d8 het niet
wil de gene die wel gaatff wat foto's nemen
![]()
Een vriendin van mij kon alles horenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:34 schreef Apotheose het volgende:
ben er vanavond alleen ff langsgefietst. Zag er wel goed uit (martiniplein) zo van achter die hekken![]()
ik!! met radioquote:Op woensdag 5 september 2007 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Volgende week zaterdag Drylts oer de grins! Wie gaat?
[ik zit miss achter de muntenverkoop ;p]
ik heb wel fotos - staan op de markant site (zit achter een andere comp dus heb ze hier niet staan) :quote:Op woensdag 5 september 2007 23:44 schreef jannet1234 het volgende:
wie was er ipv bastiaan ragas? kan me voorstellen dat die er niet was.
en heeft iemand foto's genomen?
ja ik ga!!! lijkt me vet!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Volgende week zaterdag Drylts oer de grins! Wie gaat?
[ik zit miss achter de muntenverkoop ;p]
Dus je was t wel! Fietste met MagiLune achter je en we hadden al een vermoedenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Morgenavond Pink Floyd nummers door ;t Noord Nederlands Orkest bij de Waterpoort
(@Apotheose: volgens mij zag ik jou vanmiddag fietsen)
that's mequote:Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dus je was t wel! Fietste met MagiLune achter je en we hadden al een vermoeden![]()
JA EN DAN VRAAG JE HET NIETEENS OFZO!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dus je was t wel! Fietste met MagiLune achter je en we hadden al een vermoeden![]()
Gaat niet door, ik ben er komend weekend nietquote:Op woensdag 12 september 2007 18:42 schreef MagiLune het volgende:
[..]
that's me![]()
tot zaterdag DevilsWhore. Kaart verkoop deed je toch?
we vonden het een beetje sneu om DEVILSWHORE of WHORE te roepenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA EN DAN VRAAG JE HET NIETEENS OFZO!
Ja en jij fietste snel, en ik had geen zin om te schreeuwen.
[..]
Gaat niet door, ik ben er komend weekend niet
Roep dan gewoon "HEUH FOK!ER"quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef MagiLune het volgende:
[..]
we vonden het een beetje sneu om DEVILSWHORE of WHORE te roepen![]()
ja is mn hobbyquote:Op woensdag 12 september 2007 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA EN DAN VRAAG JE HET NIETEENS OFZO!
Ja en jij fietste snel, en ik had geen zin om te schreeuwen.
ow das jammer. Hadden we wel ff geschreeuwd. Nou ja, ik kom er toch gratis in met de radioquote:Gaat niet door, ik ben er komend weekend niet
doen we volgende keer he Magi? Een beetje van mezelf en een beetje van Magi(lune)quote:Op woensdag 12 september 2007 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roep dan gewoon "HEUH FOK!ER"Dat deed ik ook bij Dont_Panic
nice.. codeword?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
En anders ga ik wel schreeuwen.
Euhh,, Geen idee? Verzin iets?quote:
Wat dacht je van: "Hoi!"quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euhh,, Geen idee? Verzin iets?
of "AAAAH HELP EEN ZOMBIE"quote:
Ja was wel gezellig op zich. Heb maar niet ge-abseild. Beetje saaiquote:Op zondag 16 september 2007 08:49 schreef MagiLune het volgende:
Festival in IJlst was top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |