Binnenkort in Groningenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:50 schreef MagiLune het volgende:
Sneekweek FOK! meeting?
Eh...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:51 schreef bersenka het volgende:
[..]
Binnenkort in Groningen![]()
Groningen meet - deel 10 - waar de meet zonder TT zit ofzoiets ;)
Eh...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef MagiLune het volgende:
ow ow ow ik zag dingens van de tv in de poiesz!! naam ff kwijt. Dat met 'vrouwen' die les krijgen hoe ze zich 'behoren' te gedragen. o.i.d
ow ja ik dacht al zoiets. Maar zat meer in de richting te denken aan iemand die vrouwen verteld hoe ze zich 'moeten' gedragen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:43 schreef MagiLune het volgende:
Daisy van dames in de dop.
omdat ik dat tegenwoordig vrijdags altijd doe. We zijn bezig met een zomerprogramma (Summerjamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Sneekweekmeeting, ik vind ;t best, maar ik weet niet wanneer ik dan meot werken. xD
[Apotheose, waarom zie ik jou nooit meer in de stad met Markant bodywarmer? ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
hmm, hoe laat op vrijdag? ;p
?? dat gebeurt daar toch??quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow ja ik dacht al zoiets. Maar zat meer in de richting te denken aan iemand die vrouwen verteld hoe ze zich 'moeten' gedragen.
ja ik snap. Maar ik dacht dus dat je een vrouw bedoelde die het allemaal zo geod weet en niet een pubertje die t allemaal moet leren. Maar goedquote:
Hmm, darnit, ik moet tot 4 uur werken dan ;pquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ligt eraan. Meestal voor 12u omdat ik de smiddags ook nog wel dingen in elkaar moet flansen. Interviews bijv. Maar anders trek je me maar aan t jasje heur
![]()
Je kan altijd nog gaan kroeghoppenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Sneekweek.
'k Hoop dat ik wat de discotheken in kan komen.
Ludiekquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gaan kroeghoppen
Cheers, ook wel bekend als de Occasion-Bar of Café De Laatste Hoop.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:44 schreef Apotheose het volgende:
wat is er mis met Cheers dan? Kom zelf nooit in die kroegjes.
ow wacht, volgens mij hebben we die 2 wel es in de studio gehad. Herken m van de fotos ,want was er zelf niet bij. Vandaar dat ik ze een beetje ken anders zou ik niet van hun gehoord hebben vrees ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:48 schreef Mugger het volgende:
Ja, dat is die lutser. Ken je dat andere zangtalent Thierry niet? Dat was die kerel van Cheers. En dit is weer familie van hem. Kan je aan die kop wel zien.
alleen liggen er veels te veel schelpenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Apotheose het volgende:
mooi dingetje. Lijkt net of ligt ie er al een tijdje - beetje oud uiterlijk. Maar dat heeft wel zo zn charmes!
Jij snapt me!quote:
3 augustus en daarna opening Sneekweek!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is het Skutsjesilen ook nog in Sneek of is dat er al geweest?
Sjilquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef MagiLune het volgende:
[..]
3 augustus en daarna opening Sneekweek!!
Je hebt geen andere kleren hè...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Apotheose het volgende:
ik ben er ook bij, bij de opening. Je herkent me aan een rooie bodywarmer![]()
Leukste plek in de Sneekweek, was er zaterdag voor het eerst in een maand weer es geweest, meestal zit ik in de Alcaquote:
Welke texaco? Of bedoel je daarbij waar ook de Lidl, AH, Videotheek enzo is?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leukste plek in de Sneekweek, was er zaterdag voor het eerst in een maand weer es geweest, meestal zit ik in de Alca
Wat is dat trouwens nu voor een 'muziek' gedoe bij snackbar van der Wal en Texaco, daar bij het spoor.
Ik woon iets verderop (Hemdijk) maar wat een kkherrie en moet morgen om 6 uur al weer m'n nest uit
Die ja, waar 2 jaar geleden dat die jongen verongelukt was.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Welke texaco? Of bedoel je daarbij waar ook de Lidl, AH, Videotheek enzo is?
En de Hemdijk, lekker kut met al die scholen.
D'OH!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef Apotheose het volgende:
- edit - dubbelpost. Quotte ipv wijzigde![]()
Die kutherrie hield mij dus wakkerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:39 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand nog op 1-8-2007 naar snekersimmer geweest?
ze zijn vandaag in de binnenstad maar ff kijken strax
Da's iets voor mensen die lekker cultureel interessant willen doen geloof ik. Ze hebben in ieder geval de halve stad volgeplempt met van die plakkaten, maar bij de naam ging het al mis: Sneker Simmer. Het is of Sneker Zomer of Snitser Simmer. Echt weer zo'n kansloos compromis dit.quote:
misschien was het Snekers? 'Weest wel'quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef Mugger het volgende:
[..]
Da's iets voor mensen die lekker cultureel interessant willen doen geloof ik. Ze hebben in ieder geval de halve stad volgeplempt met van die plakkaten, maar bij de naam ging het al mis: Sneker Simmer. Het is of Sneker Zomer of Snitser Simmer. Echt weer zo'n kansloos compromis dit.
oke dan ga ik misschien morgen wel even de stad in, jou aan je markant bodywarmer trekken. ;pquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef Apotheose het volgende:
nee niet naar snekersimmer geweest. Jij? Wast leuk? Soort straatfestival toch? Wel ergens gelezen maar slipped my mind.
@ DevilsWhore: ja morgen wel ff een soort van stelling de straat op. Over de sneekweek. Wordt gewoon een vraag ipv stelling.![]()
Cultuureel intressant...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef Mugger het volgende:
[..]
Da's iets voor mensen die lekker cultureel interessant willen doen geloof ik. Ze hebben in ieder geval de halve stad volgeplempt met van die plakkaten, maar bij de naam ging het al mis: Sneker Simmer. Het is of Sneker Zomer of Snitser Simmer. Echt weer zo'n kansloos compromis dit.
hmmmmzzz very very nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:33 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Cultuureel intressant...![]()
Niet mijn ding. Ik zla het onbewust wel geblocked hebben dan. Zo vanmiddag ga ik extra vroeg weg van mijn werk. ik moet nog bier en Wieckse rosé halen! Vnvnd feestje!![]()
Zijn wij niet uitgenodigd, je trouwe FOK!-volgelingen? ;pquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:33 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Cultuureel intressant...![]()
Niet mijn ding. Ik zla het onbewust wel geblocked hebben dan. Zo vanmiddag ga ik extra vroeg weg van mijn werk. ik moet nog bier en Wieckse rosé halen! Vnvnd feestje!![]()
byob! ;pquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef DeToXiC het volgende:
Als het bij mij thuis zou zijn....
Maar ik zit aan de waterpoortsgracht, een neem-je-eigen-zooi-mee-drink-feestje.
En daarna de stad in!
Idd, ik zag van de week dat ;t weg was,,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef jannet1234 het volgende:
dat gedenkteken idd bij die stoplichten. Vond het al knap dat er nog niets mee was gebeurt.
en ja hoor. een stelletje nou ik heb er geen woorden voor (ja heb ik wel maar zet ik hier niet neer) konden het natuurlijk niet laten om het te vernielen.
hufter(s)
my thoughts exactlyquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef jannet1234 het volgende:
dat gedenkteken idd bij die stoplichten. Vond het al knap dat er nog niets mee was gebeurt.
en ja hoor. een stelletje nou ik heb er geen woorden voor (ja heb ik wel maar zet ik hier niet neer) konden het natuurlijk niet laten om het te vernielen.
hufter(s)
Maandag weer werken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Hey, ik ben zondag alleen thuis
dikke FOK!-party? ;p
Overdag, slimmert, ik moet maandag ook weer werken waarschijnlijkquote:
ik heb gelezen dat ze 1 vleugel van de vlinder hebben afgebroken. en de vlinder is weg, de rest staat er nog. laten we hopen dat iedereen met zijn of haar dronken kop die er langs loopt tijdens de sneekweek er met zijn of haar poten vanaf blijft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd, ik zag van de week dat ;t weg was,,
Supertriest ._.
net zoals graverobbers,, :
Wat een zelfkennis heb ik toch!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef DeToXiC het volgende:
Dan lig ik in de tuin uit te brakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
;t is vandaag pas zondag hoor, gisteren niet. ;pquote:
Vandaag ook uitbrakken... Was erg gezellig bij Peanuts/Pure gisteravond!quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
;t is vandaag pas zondag hoor, gisteren niet. ;p
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:03 schreef Apotheose het volgende:
ok, ik zou deze link natuurlijk gewoon in het Sneekweek topique kunnen plakken. Maar aangezien dit mijn topic, mijn kindje, is plaats ik m hier:
link naar fotos sneekweek
Uiteraard komen er nog wel meer fotos bij![]()
voorproefje:
[afbeelding]ligt het aan me laptop of kan ik die foto's niet zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
btw stond jij ook te filmen op de waterpoort mbt het vuurwerk ? zo jadn stond ik naast je
eh ik stond wel bij de waterpoort in de buurt maar niet op de waterpoort. Als je over de waterpoort loopt vanaf de brugkant dan loop je zo'n straatje aan t water in. Daar mochten de 'genodigden' staan en wij dus ook van markant. Daar stond ik dus bij het vuurwerk. Eerder was ik veroordeeld tot studio - moest invallen. Maar misschien heb je mn collega gezien - die was wel steeds aan t fotos makenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:20 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ligt het aan me laptop of kan ik die foto's niet zien?
btw stond jij ook te filmen op de waterpoort mbt het vuurwerk ? zo jadn stond ik naast je
wanneer moet je weer werken? ;pquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:57 schreef Dont_Panic het volgende:
Kom vanavond allemaal een biertje drinken in de legend, dan moet ik weer werken nml
niet op het starteiland wel bij het ouwe vat met het blauhusterquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eh ik stond wel bij de waterpoort in de buurt maar niet op de waterpoort. Als je over de waterpoort loopt vanaf de brugkant dan loop je zo'n straatje aan t water in. Daar mochten de 'genodigden' staan en wij dus ook van markant. Daar stond ik dus bij het vuurwerk. Eerder was ik veroordeeld tot studio - moest invallen. Maar misschien heb je mn collega gezien - die was wel steeds aan t fotos maken![]()
En idd, die fotos kun je alleen klein bekijken. Zal wel aan de site liggen. Vanochtend deed ie t helemaal niet.![]()
Nog lui op t o zo warme en drukke starteiland geweest?![]()
Nee...quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:35 schreef Apotheose het volgende:
ok, poging 2: http://gallery.digitaleplaza.com/thumbnails.php?album=10053
Elke zaterdag (met hier en daar een uitzondering)quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wanneer moet je weer werken? ;p
wanneer ik ook kan enzo xD
(ik kan alleen donderdag niet)
[waarom weet ik niet wie jij bent, ik kwam er eerst vet vaak, was er vorige week ook nog.. maar tegenwoordig is alleen die gast met ;t lange haar er nog, ja en vorige week dat blonde meisje,,]
Hmm, ik was van plan vanavond te gaan, maar niemand wil meequote:Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Elke zaterdag (met hier en daar een uitzondering)
En deze week elke dag, t/m woensdag
Moet je keer doen, is leuk ;pquote:
quote:
www.xs.toquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
nou dan probeer ik t via een andere site.![]()
Edit: vage site. Nu doet ie t weer. Weet iemand nog een andere fotosite die t wel altijd doet?![]()
Ik was er, is dat niet genoeg voor je? ;pquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef Dont_Panic het volgende:
Vanavond weer werken, en als het weer zo rustig blijft..loop ik weg verdomme
Ik zag jou volgens mij in de Legend gister, kan dat kloppen?quote:
Jep.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zag jou volgens mij in de Legend gister, kan dat kloppen?
Was behoorlijk aangeschoten, bij Ludiek was het weer erg gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |