con·tem·pla·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:44 schreef Stofje het volgende:
Contemplatie. Echt, serieus, nog nóóit van gehoord. Wat betekent dat?
con·tem·pla·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:44 schreef Stofje het volgende:
Contemplatie. Echt, serieus, nog nóóit van gehoord. Wat betekent dat?
Nee, serieus, het hele woord is me totaal vreemd. Nah, wel grappig, BeF is soms een bron van kennis.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
con·tem·pla·tie (de ~ (v.), ~s)
1 vrome overdenking => overpeinzing
Echt nooit gehoord?
Nou ja, ik ken het vooral uit het Engels.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, serieus, het hele woord is me totaal vreemd. Nah, wel grappig, BeF is soms een bron van kennis.
Contemplation of zo?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken het vooral uit het Engels.
http://www.answers.com/topic/contemplatequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Contemplation of zo?
Ik raad maar wat hoor, want ook dat woord ken ik niet.
Leer het nou eens: héél veel mensen hebben pertinent ongelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:03 schreef Stofje het volgende:
Ik hoor dus van héél veel mensen dat dat Enter Shikari echt briljánt is. Ik kan er ook nog niet echt iets geweldigs aan ontdekken. Misschien heb ik gewoon het verkeerde bestand illegaal gedownload..
Voorbeeld, Siem. Voorbeeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef Blight het volgende:
Enter Shikari zou ik alleen nou niet echt indie noemen.
Gelukkig is bier geen hype. Bier is van alle tijden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:51 schreef Q. het volgende:
Ik doe niet aan hypes. Nou ja. Vandaag niet.
Ik neem jouw deel wel over.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:09 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik stop met alcohol.
Goed.quote:
Je moet gewoon die achterlijke harses van je es dichthouden, tsjeauwy!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef Chowi het volgende:
Zoek je soms ruzie, rpp?
Uitleg?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus Christus. Je zou ze de nek haast omdraaien.
DURF JE WEL ZO'N TOON TEGEN MIJ AAN TE SLAAN? NU NOOIT MEER SEKS HÈ, DAT WEET JE!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet gewoon die achterlijke harses van je es dichthouden, tsjeauwy!
What else is new, koelkast dat je d'r bent.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
DURF JE WEL ZO'N TOON TEGEN MIJ AAN TE SLAAN? NU NOOIT MEER SEKS HÈ, DAT WEET JE!
Sorry.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik erger me aan bijzonder veel mensen.
Hoiquote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier ga ik bewust niet op in.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
What else is new, koelkast dat je d'r bent..
Dat is dan weer het charmante van mij hè!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat goed dat je er op ingaat door even te melden dat je er niet op in gaat.
Sure. Waar moet 'ie heen?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Liefjes, willen jullie helpen?
Pro-Ana's (Anorexia)
Tof.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:18 schreef Chowi het volgende:
Yep. Ik had dat onderste nog niet helemaal goed gelezen. Maar hij is verzonden, uiteraard..
Balansdag.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:18 schreef Chowi het volgende:
Ik heb het gisteren teveel gehad, ehqo. Dat compenseert het.
Two-tone, vrouwmensch. Leer het te waarderen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:41 schreef Chowi het volgende:
Je bent een type, Nosh.
Specials, toch?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:50 schreef Nosh het volgende:
Nu was het de bedoeling dat McDavid binnen kwam zetten en we elkaar een heel erg mannelijk schouderklopje gaven, ofzo..
http://youtube.com/watch?v=YlWxvlQ8Zy4quote:Op zondag 17 juni 2007 21:37 schreef mcDavid het volgende:
I want all you skinheads to get up on your feet!
Put your braces together and your boots on your feet!
And give me some of that old moonstomping
Are you ready? Start stomping
Trojan Skinheads.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:41 schreef Chowi het volgende:
Skinheads.
Dat zijn de goeierikken. Met toeters. Zeg maar.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:44 schreef Chowi het volgende:
Oh.
Als die nazi-types niet massaal madness-optredes gecrasht hadden, liep nu nogsteeds iedereen massaal te skanken met een kale kop en een driedelig ruitjespak.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat zijn de goeierikken. Met toeters. Zeg maar.
Precies. Nu heb je meer subsubsubgenres in die hoek dan Pokémon, en eindigt werkelijk ieder feest in flinke rellen omdat iemand de verkeerde badges op zijn jas heeft, of de verkeerde veters in zijn Docs. Nee, écht.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als die nazi-types niet massaal madness-optredes gecrasht hadden, liep nu nogsteeds iedereen massaal met een kale kop te skanken in een driedelig ruitjespak..
NSB'er, hooguit!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef Chowi het volgende:
ROMPOMPOM! Ouwe neo-nazi van me.
En ik helemaal.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:15 schreef rompompom het volgende:
Iedereen is stom.
"Somebody Still Loves You, But I've Chosen Exploding Chemical Toilets In The Sky With Biblical Names."quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Voorbeeld, Siem. Voorbeeld.
Ik heb het over hypebandjes, en die vallen nogal eens in het 'arty farty experimenteer-projectje met lange naam'-indiegenre.
Ik wéét het. Maar. Against me! Less than jake. (al halen die het niet bij de originele shit). Jawat in Amersfoort. Bong-Ra. En ik moet nog steeds dat kaartje voor mijn campingflight naar Lowlands halen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Somebody Still Loves You, But I've Chosen Exploding Chemical Toilets In The Sky With Biblical Names.".
En Nosh, als je van ska houdt: woensdag Slackers, en vrijdag Tokio Ska Paradise Orchestra in Tivoli.
Hee, als je naar TSPO wil, kan ik je wel op de gastenlijst zetten.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wéét het. Maar. Against me! Less than jake. (al halen die het niet bij de originele shit). Jawat in Amersfoort. Bong-Ra. En ik moet nog steeds dat kaartje voor mijn campingflight naar Lowlands halen..
Slackers zitten zeker in de pijplijn though, ik baal nog steeds dat ik het raveding afgelopen weekend heb moeten missen.
Hotel..quote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef Q. het volgende:
Wat is daar nou weer te doen?
en bier...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:18 schreef Q. het volgende:
Een boel plezier dus.
Je hebt PM.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hee, als je naar TSPO wil, kan ik je wel op de gastenlijst zetten.
Damn, wat klink ik weer lekker pretentieus..
Voor alles ook.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bier, het wondermiddel tegen alles..
én hét stoplicht.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hotel..
Onbeperkt zuipen, bowlinghal, tafeltennis, onbeperkt zuipen, zwembad, bubbelbad, sauna, onbeperkt zuipen, slapen.
In Almelo is altijd wat te doen.quote:
Al een zwangerschapstest gedaan?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Na mijn wodkadilerium van afgelopen vrijdag heb ik zo het donkerbruine vermoeden dat ik de komende week echt geen alcohol meer wil zien.. Het was zo'n feestje waarbij ik maar weg ben gegaan omdat ik wist dat ik als ik zou blijven dat het me op een gegeven moment een goed idee zou gaan lijken om naakt aan de lamp te gaan hangen. En het leek me beter om dat maar niet te doen.
. Het was het klassieke fatalistische feestje zoals je die soms opeens hebt. Waarbij de kamer te klein was toen een van de aanwezigen zich opeens tot het katholicisme bleek te hebben bekeerd. (Een half jaar geleden hadden de huisgenoten van deze persoon zich beklaagd omdat de jongen in kwestie nogal hardhandige en luidruchtige homoseks had met een woeste neger.)
. Heerlijk.
.
Waar zit precies het verschil?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:24 schreef Misstique het volgende:
Ik mis SiemeN.
Jij hoort nog in bed te liggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:24 schreef Dagonet het volgende:
Liefjens
Dunno. Can't put my finger on it.quote:
Ik zet net de laptop aan om wat te gaan werkenquote:
Het wordt dan wel een heul lange dag voor je..quote:Op maandag 18 juni 2007 09:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zet net de laptop aan om wat te gaan werken
Ik zal het eens bespreken met mijn psychiater,quote:Op maandag 18 juni 2007 09:32 schreef Dagonet het volgende:
SiemeN is lief, vrolijk.
Blight is nogal agressief, harder.
Ahuh, maar da's wel vaker op maandag in de nachtdienst.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wordt dan wel een heul lange dag voor je..
Omdat je altijd te vroeg opstaat ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ahuh, maar da's wel vaker op maandag in de nachtdienst.
Ik kan geen twaalf uur slapen, ben geen hamster.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat je altijd te vroeg opstaat ja..
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan geen twaalf uur slapen, ben geen hamster.
quote:
Mailen, mailen, mailenquote:Op maandag 18 juni 2007 09:59 schreef Misstique het volgende:
Die pro-ana sites zijn doodeng. Foto's van uitgemergelde meisjes. Húúú..
Ga ik doen vanavond.quote:
My god.quote:Ik kwam een site tegen waar foto's uit WW2 staan met 'ooh, wat mooi!'.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kwam een site tegen waar foto's uit WW2 staan met 'ooh, wat mooi!'.
Serieus. WTF.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mailen, mailen, mailen.
Ik kwam een site tegen waar foto's uit WW2 staan met 'ooh, wat mooi!'.
Die ben ik kwijt, en omdat hij niet op web-log.nl gehost werd heb ik er niet meer naar gezocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Serieus. WTF..
Zou je ook best direct naar mogen linken in je mailtje trouwens. Als je die url even voor me hebt, mail ik dat mee in mijn mailtje.
Wellicht dat de blogs verwijderd/verboden worden, maar dit soort meisjes blijft tóch wel doorgaan. Het valt me op dat op veel foto's magere vriendinnen staan. Die fokken elkaar lekker op om af te vallen en voeren een onderlinge strijd om het minst te wegen (lees ik ook veel op die sites).quote:Op maandag 18 juni 2007 10:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben héél benieuwd of die mailtjes wat uithalen. Het is nodig, in ieder geval.
Nou ja, ze kunnen het niet verbieden, dat is het probleem een beetje. Ja, zodra er daadwerkelijke afvalwedstrijden worden gehouden en je de host erop wijst willen ze nog wel 's weggehaald worden, maar nog veel beter is de optie van punt.nl, die waarschuwingstekst met een linkje naar hulpinstanties. Met verbieden los je het probleem inderdaad niet op, dan gaan ze ergens anders wel verder.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wellicht dat de blogs verwijderd/verboden worden, maar dit soort meisjes blijft tóch wel doorgaan. Het valt me op dat op veel foto's magere vriendinnen staan. Die fokken elkaar lekker op om af te vallen en voeren een onderlinge strijd om het minst te wegen (lees ik ook veel op die sites).
Dat hele 'ik wil geen rekening hoeven houden met andere mensen in mijn relatie' is ook zó'n bullcrap-argument. De enige reden waarom je elkaar af zou staan lebberen met een publiek erbij is a) omdat je exhibistionistiche (isdateenwoord?) trekjes hebt en erop geilt dat andere mensen meekijken of, en waarschijnlijker, b) je wil iedereen laten zien dat je een relatie hebt en pist over je territorium heen.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:34 schreef Blight het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat kleffen in het openbaar. Dat doe ik thuis wel.
B zie je heel vaak in kroegen als iemand een ex van hem of haar tegenkomt. Dan gaat hij óf over z'n vriendin heen kleffen of z'n vriendin randt hem zo ongeveer aan om te laten zien hoe gelukkig ze samen wel niet zijn en dat hij dat nooit bij haar was.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat hele 'ik wil geen rekening hoeven houden met andere mensen in mijn relatie' is ook zó'n bullcrap-argument. De enige reden waarom je elkaar af zou staan lebberen met een publiek erbij is a) omdat je exhibistionistiche (isdateenwoord?) trekjes hebt en erop geilt dat andere mensen meekijken of, en waarschijnlijker, b) je wil iedereen laten zien dat je een relatie hebt en pist over je territorium heen.
Ik had ook al een flinke tekst getypt, maar ik besloot toch maar niet te reageren. Gewoon omdat het R&P is.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:44 schreef Misstique het volgende:
Ja bedankt c_c. Ik voelde me genoodzaakt er te reageren..
Toevallig. Ik droomde dat ik de trainer van FC Liverpool was.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Chowi het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een hippie was.
Of de 'HAHA IK ZEI TOCH DAT IK EEN MEISJE KON KRIJGEN KIJK KIJK IK NEUK HAAR KIJK ZIJ SLIKT MIJN ZAAD HAHA IK BEN NIET KANSLOOS TOLD YOU SO' types. Ook altijd leuk.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
B zie je heel vaak in kroegen als iemand een ex van hem of haar tegenkomt. Dan gaat hij óf over z'n vriendin heen kleffen of z'n vriendin randt hem zo ongeveer aan om te laten zien hoe gelukkig ze samen wel niet zijn en dat hij dat nooit bij haar was.
Jamaar! Hoe moet ik dán het gemiddelde huilieniveau doen zakken?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik had ook al een flinke post getypt, maar ik besloot toch maar niet te reageren. Gewoon omdat het R&P is.
Óf. Óf. Óf.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat hele 'ik wil geen rekening hoeven houden met andere mensen in mijn relatie' is ook zó'n bullcrap-argument. De enige reden waarom je elkaar af zou staan lebberen met een publiek erbij is a) omdat je exhibistionistiche (isdateenwoord?) trekjes hebt en erop geilt dat andere mensen meekijken of, en waarschijnlijker, b) je wil iedereen laten zien dat je een relatie hebt en pist over je territorium heen.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Chowi het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een hippie was.
Wat dromen jullie saai.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Toevallig. Ik droomde dat ik de trainer van FC Liverpool was.
Ik droom gewoon niet ('neehee Nosh, je droomt maar je wéét het niet!'), en als ik droom is het een guildtrip die de hele nacht aanhoudt.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Wat dromen jullie saai..
Willik ook, vannacht was het weer een drie uur durende film met sterrencast, 25 camera's en een orkest
Okay, jij speelt teveel WoW of Guild Warsquote:Op maandag 18 juni 2007 11:04 schreef Nosh het volgende:
als ik droom is het een guildtrip die de hele nacht aanhoudt.
Nee, ik heb gewoon een hekel aan mensen die hun relatie af laten hangen van de mening van anderen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:01 schreef Nosh het volgende:
Ik wilde zeggen dat je nu flink je eigen malle mensenbeeld op onschuldige egoistische zonertjes projecteert, maar ik moet sowieso minderen met het hele LOI-psycholoog gedoe
Het was anders een behoorlijk bewogen seizoen bij Liverpool.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Wat dromen jullie saai..
Willik ook, vannacht was het weer een drie uur durende film met sterrencast, 25 camera's en een orkest
Een statief wil dan nog wel eens helpen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Het was anders een behoorlijk bewogen seizoen bij Liverpool.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een statief wil dan nog wel eens helpen.
In dat licht bezien kun je dat ook als argument vóór kleffen in het openbaar zien hè? Ze hebben lak aan de mening van anderen en blijven lekker doorkleffen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een hekel aan mensen die hun relatie af laten hangen van de mening van anderen.
Zie je! SiemeN had nooit 13.gif gebruikt.quote:
Ik behoor tot de Sith nu. Accepteer het! De dark side heeft zoveel meer te bieden. De gedachtengang van jullie light siders is achterhaald en leidt enkel tot ontevredenheid. Kom ook naar de dark side en je zult zien hoeveel sterker het je kan maken! Gebruik je woede, frustratie en emoties!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:22 schreef Dagonet het volgende:
Zie je! SiemeN had nooit 13.gif gebruikt.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik behoor tot de Sith nu. Accepteer het! De dark side heeft zoveel meer te bieden. De gedachtengang van jullie light siders is achterhaald en leidt enkel tot ontevredenheid. Kom ook naar de dark side en je zult zien hoeveel sterker het je kan maken! Gebruik je woede, frustratie en emoties!
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik behoor tot de Sith nu. Accepteer het! De dark side heeft zoveel meer te bieden. De gedachtengang van jullie light siders is achterhaald en leidt enkel tot ontevredenheid. Kom ook naar de dark side en je zult zien hoeveel sterker het je kan maken! Gebruik je woede, frustratie en emoties!
Een ysalimari, zit in de beste trilogie na de originele Heir to the Empire. Vijf jaar na return of the jediquote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef Misstique het volgende:
Tisda?
Schrijven ze ook authorisatie?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef Blight het volgende:
Waarom schrijft iedereen in dit bedrijf steevast 'gecontrolleerd'?
Neuh, ik denk dat ze in zijn bedrijf heel erg verzot zijn op anglicismen, vandaar de dubbele L.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:55 schreef Chowi het volgende:
En tollerantie?
+ heb.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:09 schreef Blight het volgende:
Het is hier behoorlijk stil vandaag. Ik echt nog helemaal niets gedaan.
Welke.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
Ik zie hier ook een hoop andere spellingsfouten welke niets te maken hebben met anglicisme.
Allo René.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:19 schreef rompompom het volgende:
Hajjo.
Het gaat ongemerkt. Ik doe het er niet om.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welke..
Het is technisch correct maar oh zo lelijk. Schrijf gewoon die, doe niet zo moeilijk.
Trap het eruit!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Het gaat ongemerkt. Ik doe het er niet om.
Ik heb een fiks aantal plaatjes van de karakters op de kop getikt. Nu nog leren hoe ik met zo'n php bestandje elke keer een andere avatar krijg.quote:
Ik vind het niet lelijk. Het is ouderwets, daar houd ik qua taal wel van.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Het gaat ongemerkt. Ik doe het er niet om.
Dat heb ik dus een keer gedaan he.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb een fiks aantal plaatjes van de karakters op de kop getikt. Nu nog leren hoe ik met zo'n php bestandje elke keer een andere avatar krijg..
Ik ga nu iets vragen wat waarschijnlijk al duizendmaal eerder gevraagd is: je vorige icon was dat figuur uit Scrubs, toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb een fiks aantal plaatjes van de karakters op de kop getikt. Nu nog leren hoe ik met zo'n php bestandje elke keer een andere avatar krijg..
Je zou er maar eentje vol met coke hebben!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso is trouwens met vrienden naar Diemen, waar containers met volle koffers die zijn achtergelaten op Schiphol geveild worden. Gotta love 'm.
Ik wist niet eens dat dat geveild werd.
Ted.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ga nu iets vragen wat waarschijnlijk al duizendmaal eerder gevraagd is: je vorige icon was dat figuur uit Scrubs, toch?
halloquote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef Stofje het volgende:
Middag.
Ik smolt weg toen ik jou dit in mijn hoofd hoorde zeggen. Wat snóézig.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:19 schreef rompompom het volgende:
Hajjo.
Oh, nou, ik ben weer helemaal blij hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:19 schreef Chowi het volgende:
Neehee. Niet iedereen is snoezig. Alleen sommige úítspraken van mensen zijn snoezig. Of handelingen. Je weet zelf ook wel dat jij, in het geheel, als persoon, een snoezig figuur bent. Da's ánders.
Wat stond er in dat artikel dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
c_c: Ik ken je kruistochtachtige gevoel wel. Als ik het zo mag noemen.
Ik ga zo een brief sturen aan het universiteitsblad hier omdat ze een beledigend artikel erin hadden staan over beter presterende vrouwelijke studenten.
Ja, nou, dan toch niet!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ben weer helemaal blij hoor.
Er stond net véél meer tekst.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
c_c: Ik ken je kruistochtachtige gevoel wel. Als ik het zo mag noemen.
Ik ga zo een brief sturen aan het universiteitsblad hier omdat ze een beledigend artikel erin hadden staan over beter presterende vrouwelijke studenten.
Oh, je denkt dat je er zó gemakkelijk van af komt? Hm? Je noemt mensen 'snoezig' bij de vleet en als ik me dan enigszins gepasseerd voel, het gevoel heb dat ik enigszins op een berg gegooid wordt, die Mount Snoezig heet, dan reageer je zó?quote:
Eens! Eens! Eens!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Niks mis met een beetje klefdoen in het openbaar.
Mensen die hun liefdesleven/relatieproblemen/etc. uitgebreid menen te moeten bespreken via de mobiele telefoon, in een openbare ruimte, op hoog volume, díé mochten ze afknallen.
Het kwam erop neer dat vrouwen sneller en beter studeren omdat universiteiten momenteel vrouwelijke knuffelwaarden als sociaal doen en niet competitief doen hoog in het vaandel hebben staan, plus dat vrouwen geneigd zijn meer waarde te hechten aan de waardering van hun ouders en dat ze daarom sneller afstuderen.quote:
Weet je wie ze mogen afschieten? Blonde dozen van achterin de 30 die in de trein bespreken wie ze moeten uitnodigen voor hun sexclubje.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Niks mis met een beetje klefdoen in het openbaar.
Mensen die hun liefdesleven/relatieproblemen/etc. uitgebreid menen te moeten bespreken via de mobiele telefoon, in een openbare ruimte, op hoog volume, díé mochten ze afknallen.
Wat een vreselijke generalisaties idd.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat vrouwen sneller en beter studeren omdat universiteiten momenteel vrouwelijke knuffelwaarden als sociaal doen en niet competitief doen hoog in het vaandel hebben staan, plus dat vrouwen geneigd zijn meer waarde te hechten aan de waardering van hun ouders en dat ze daarom sneller afstuderen.
Ik weiger om mij te laten wegzetten als laffe tosti, niet competatief en bang voor mijn moeder puur en alleen omdat ik vrouw ben, en dat nu eenmaal vrouwelijk waarden zijn, aldus de man die het artikel schreef.
En koppig zijn ze ook nog, die vrouwen, strijden tegen vooroordelen, schande!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik weiger om mij te laten wegzetten als laffe tosti, niet competatief en bang voor mijn moeder puur en alleen omdat ik vrouw ben, en dat nu eenmaal vrouwelijk waarden zijn, aldus de man die het artikel schreef.
Je was jaloers omdat jij niet was uitgenodigd?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je wie ze mogen afschieten? Blonde dozen van achterin de 30 die in de trein bespreken wie ze moeten uitnodigen voor hun sexclubje.
In dit geval niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Je was jaloers omdat jij niet was uitgenodigd?
Nou, inderdaad. Lang leve de loeiende ingezonden brief.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een vreselijke generalisaties idd..
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zat een keer in de trein. Man achter mij aan de telefoon: "Ja, Jorien heeft een soort kanker. Onrustige cellen in haar baarmoeder. Nou, als je ziet wat die allemaal naar binnen schuift dan verbaast het me niks dat die cellen daar onrustig van worden."
Hij had gelijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja? Ook aan iemand die he-le-maal niks van php weet?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:28 schreef timbob het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een keer gedaan he.
maar dat trekt nogal extreem veel data.. dus ik raad het niet aan...
ps, ik kan het je wel uitleggen hoe het moet overigens.
Je bent de eerste en dat was Ted "Fear of failing" Buckland inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ga nu iets vragen wat waarschijnlijk al duizendmaal eerder gevraagd is: je vorige icon was dat figuur uit Scrubs, toch?
Is dat positief of negatief? En hoe krijg je dat voor elkaar trouwens, je hebt mijn stem nog nooit gehoord, toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik smolt weg toen ik jou dit in mijn hoofd hoorde zeggen. Wat snóézig..
Ik had je ook een debiele kantkloshomo kunnen noemen. Wees blij dat je er nog zo vanaf komt.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, je denkt dat je er zó gemakkelijk van af komt? Hm? Je noemt mensen 'snoezig' bij de vleet en als ik me dan enigszins gepasseerd voel, het gevoel heb dat ik enigszins op een berg gegooid wordt, die Mount Snoezig heet, dan reageer je zó?
'Nee, maar jij bent als gehéél snoezig, anderen hebben snoezige facetten'. Goh, ja, nou.
Jullie hebben mij een keer stomdronken gebeld op die fuif! Of nou ja, een voicemail ingesproken. Weet je dat soms niet meer?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief? En hoe krijg je dat voor elkaar trouwens, je hebt mijn stem nog nooit gehoord, toch?.
O, heb ik ook nog wat gebrabbeld toen?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jullie hebben mij een keer stomdronken gebeld op die fuif! Of nou ja, een voicemail ingesproken. Weet je dat soms niet meer?.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had je ook een debiele kantkloshomo kunnen noemen. Wees blij dat je er nog zo vanaf komt.
Vast wel. Maar ik kon er sowieso niks uit opmaken. Alleen iets van "HEEEUJ CHOWI!" en "Bwen juh Sjoowhie aan het bwelluh?".quote:Op maandag 18 juni 2007 15:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, heb ik ook nog wat gebrabbeld toen?.
Ik ga zelfmoord plegen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi
Oh, wat ben ik blij dat je me dan zó noemt. Echt!
Sorry, drukte alom. Solliciteren. En anders een kartonnen doos zoeken op het station.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:50 schreef Stofje het volgende:
Pheno. Wat ben je toch weinig aanwezig hier, de laatste tijd.
Goed. Dan bind jij het touw aan mijn enkels en gooi je de steen in de gracht. Hmkay?quote:
Nooweej, fieno. Je hebt een tof huis.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, drukte alom. Solliciteren. En anders een kartonnen doos zoeken op het station.
Ha, dit weekend kunst gekocht. En niet bij de expoquote:
Zie fotoboektekst.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, dit weekend kunst gekocht. En niet bij de expo
Ik weet bijzonder weinig meer van die avond. Desastreuze foto's ook, trouwens.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik kon er sowieso niks uit opmaken. Alleen iets van "HEEEUJ CHOWI!" en "Bwen juh Sjoowhie aan het bwelluh?"..
Dat was al duidelijk toen je zei dat je kunst had gekocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, dit weekend kunst gekocht. En niet bij de expo
Toffe avond was dat, wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef Chowi het volgende:
Vast wel. Maar ik kon er sowieso niks uit opmaken. Alleen iets van "HEEEUJ CHOWI!" en "Bwen juh Sjoowhie aan het bwelluh?"..
Er is nooit genoeg kunstquote:
jaquote:Op maandag 18 juni 2007 15:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja? Ook aan iemand die he-le-maal niks van php weet?.
[..]
Dat moet te doen zijn. Heb wel alleen 's avonds tijd.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
alleen moet je wel zelf zien te regelen dat je je plaatjes op een server kan zetten die php ondersteunzool.
Foto's? Posten!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet bijzonder weinig meer van die avond. Desastreuze foto's ook, trouwens..
Ik heb thuis nog ergens foto's van een tafel, waar met van die japanse borrelmix allemaal woorden op gelegd waren als "Fok!" en "14.gif"quote:
Die heb ik wel gezien, inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog ergens foto's van een tafel, waar met van die japanse borrelmix allemaal woorden op gelegd waren als "Fok!" en "14.gif"!
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog ergens foto's van een tafel, waar met van die japanse borrelmix allemaal woorden op gelegd waren als "Fok!" en "14.gif"!
Dat hoofd van rpp.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
We hadden er ook nog een moeten maken dat jullie alle drie juichend op het puntje van de bank zaten!
Iets makkelijks. Ik ga hier nu afsluiten trouwens!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:00 schreef Dagonet het volgende:
Dahlinque!
ik moet nog eten halen, voorkeuren?
Bezorg je ook in Delft?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:00 schreef Dagonet het volgende:
Dahlinque!
ik moet nog eten halen, voorkeuren?
én een HJ.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar ik zit met de gebakken peren/het misvormde hoofd!!
No probs, honey. Gewoon even met de strijkbout eroverheen gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar ik zit met de gebakken peren/het misvormde hoofd!!
Eén zéér tof cadeau.quote:
Hmm. Liever dit dan een Volendam-look, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
No probs, honey. Gewoon even met de strijkbout eroverheen gaan.
Scheelt wel tijd 's ochtends. Als je je niet hoeft te scheren.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén zéér tof cadeau.
[..]
Hmm. Liever dit dan een Volendam-look, eerlijk gezegd.
Dat is toch met zo'n lelijke jurk en een mutsje?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm. Liever dit dan een Volendam-look, eerlijk gezegd.
Dat is vóór oud en nieuw. Daarna is het gewoon nakend en gruwelijk verbrand.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is toch met zo'n lelijke jurk en een mutsje?
Belachelijk! Misschien kan c_c een protestactie op touw zetten?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef Blight het volgende:
Ze gaan mijn wikipedia pagina over Kapitein Ortega verwijderen.
Wat stom! Klaag ze aan! Zeg dat dit artikel echt je levenswerk is geweest en vraag een miljoen euro's aan schadevergoeding aan. Minstens!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef Blight het volgende:
Ze gaan mijn wikipedia pagina over Kapitein Ortega verwijderen.
Oh.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is vóór oud en nieuw. Daarna is het gewoon nakend en gruwelijk verbrand.
kun je niet reageren met "waarom is het artikel over "God" dan nog niet verwijderd"?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:27 schreef Blight het volgende:
Reden: 'op internet geen enkel bewijs van zijn bestaan'.
NEE, ZO KOMT DAT ER NOOIT! VUILE NSB'ER!
Je kan Japans!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef Chowi het volgende:
Oh.
In dat geval.
Hovj sgatjuhhhw wy zyn NTB! (L)(K)(F).
Nee joh, haha. Da's Hebreeuws.quote:
Sorry, het leek nogal op elkander.quote:
Ruikt het bloemig? Of juist verdervelijk? Of metaalachtig. Wat moet ik ervan verwachten?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef Stofje het volgende:
Ik ruik deeltje 900 al!
It's just a number.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ruikt het bloemig? Of juist verdervelijk? Of metaalachtig. Wat moet ik ervan verwachten?
Jij begrijpt er ook niets van hè! Het is Breezer voor "hey, geef me een gratis drankje of beltegoed".quote:
Voor mij ruikt het naar ziekenhuisbedden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ruikt het bloemig? Of juist verdervelijk? Of metaalachtig. Wat moet ik ervan verwachten?
en wáárom geef je iemand gratis drankjes en beltegoed....?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij begrijpt er ook niets van hè! Het is Breezer voor "hey, geef me een gratis drankje of beltegoed".
Met of zonder doorligplekken? Dat is een essentiële vraag.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voor mij ruikt het naar ziekenhuisbedden.
Omdat je diegene lief vindt?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en wáárom geef je iemand gratis drankjes en beltegoed....? [afbeelding]
Zonder.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Met of zonder doorligplekken? Dat is een essentiële vraag.
Dat is nog te overzien, hoewel ik persoonlijk geen fan ben van klinische geuren.quote:
Je kan dan ook veel beter zeer enthousiast van de trap afdenderen, de kamer instormen, de deur achter je dichtsmijten, "Hoi ik ben terug uit de tijd!" schreeuwen, op de bank ploffen en dan met een heel euforische gezichtsuitdrukking schichtig om je heen kijken.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:12 schreef Chowi het volgende:
Dit is wat ik dagelijks doe als mijn ouders thuis zijn:
Ik loop de trap af, open de deur naar de huiskamer, kijk verdwaasd om me heen en zeg "Oh, sorry. Verkeerde deur." waarna ik de deur weer achter me dicht trek en terug naar boven loop.
Mijn ouders kijken elkaar steeds zo aan van, drugs are bad, hmkay?
Die is ook leuk. Dat ga ik morgen proberen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je kan dan ook veel beter zeer enthousiast van de trap afdenderen, de kamer instormen, de deur achter je dichtsmijten, "Hoi ik ben terug uit de tijd!" schreeuwen, op de bank ploffen en dan met een heel euforische gezichtsuitdrukking schichtig om je heen kijken.
En dan kijken je ouders elkaar steeds zo aan van, maybe drugs aren't that bad, hm?
Van dat tafereel wil ik graag getuige zijn. Ga je het filmen?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die is ook leuk. Dat ga ik morgen proberen.
Nee, kom maar langs.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Van dat tafereel wil ik graag getuige zijn. Ga je het filmen?
Het zijn de zenuwen!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:22 schreef Chowi het volgende:
Wtf zitten jullie nou weer emo te doen?
Ik doe mee. Doei!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:41 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg m'n computer uit te zetten en overmorgen terug te komen, eens zien of BeF dan nog leeft.
Als ik naar mezelf kijk, heb ik toch het gevoel dat ik er rijker en wijzer door geworden ben, ondanks alles.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
900 topics vol idioot gezwam. Best knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |