abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50568169
Ik vroeg me af wat jullie FOKkers vinden van kleffen in het openbaar.
Met kleffen bedoel ik dan: kussen & knuffelen, dus geen echt seksuele activiteiten.

Mijn vriend vindt het nl. ni zo fijn om me te kussen waar zijn vrienden bij zijn. Ik ben het daar eigenlijk niet mee eens, want ik wil mijn verliefdheid kunnen tonen. Gelukkig wordt hij wel wat losser hierin, want hij heeft me nu toch al meerdere malen een vluchtige zoen gegeven waar zijn vrienden bij waren.

Wat is volgens jullie gepast en wat niet?
  maandag 18 juni 2007 @ 09:31:23 #2
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50568234
ik vind het ook wel leuk als vriendinen erbij zijn zo van 'kijk ik heb m!'
maar niet seksen hoor alleen van zoenen!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_50568421
Tja,

je moet ervan houden.. Ik ben niet zo klefferig over het algemeen..
Maar als andere mensen dat wel doen, heb ik daar geen problemen mee
pi_50568451
Ik kan me nog weleens ergeren aan andere stelletjes die net iets te ver gaan.. ik probeer het daarom ook zo veel mogelijk te beperken. Maar zíj trekt zich nooit iets van anderen aan dus ik vind het moeilijk om me in te moeten houden
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_50568477
Gewoon doen! Lak hebben aan fatsoensnormen, en er helemaal op los lebberen.
En toch! Blijf je maar klikken!
pi_50568497
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:31 schreef Viswijfje het volgende:

ik vind het ook wel leuk als vriendinen erbij zijn zo van 'kijk ik heb m!'
en dat is ook de reden dat er eel jongens zijn die daaraan niet zo graag meewerken, dat 'zoenen om te tonen dat hun meisje hen 'bezit'...

als je zoent, doe je dat toch om elkaar je genegenheid te tonen, en niet zozeer om dat aan anderen te moeten tonen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 18 juni 2007 @ 09:46:11 #7
99755 button4ever
Go Button Go!!!
pi_50568511
Mijn vriendin heeft dat ook. Die houdt er ook niet van. Die trekt zich nogal aan wat anderen van haar vinden. Ikzelf snap het niet echt maar respecteer het. Ik merk echter wel dat ze wat losser wordt.
Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is a Mystery
pi_50568628
Heb er zelf ook een hekel aan. Even zoenen, ok. Maar als je elkaar helemaal gaat aflikken bij wijze van dan kan ik me daar echt aan ergeren
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_50568637
Punt is misschien ook een beetje dat zijn vriend eerst een oogje op mij had. Is verder niks mee gebeurd, want ik vind mijn huidige vriendje leuker en heb voor hem gekozen
Maar krijg nu het idee dat hij zijn vriend pijnlijke momenten wil besparen. Ik heb meer zoiets van: so what, get over it. Ik wil niks verbergen voor anderen. Wanneer we alleen zijn komt de chemie namelijk wel naar boven en wil dat ook in het openbaar aan hem kunnen laten zien...
  maandag 18 juni 2007 @ 09:58:40 #10
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50568768
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en dat is ook de reden dat er eel jongens zijn die daaraan niet zo graag meewerken, dat 'zoenen om te tonen dat hun meisje hen 'bezit'...

als je zoent, doe je dat toch om elkaar je genegenheid te tonen, en niet zozeer om dat aan anderen te moeten tonen?
hangt er vanaf hoor! soms wel met bevoorbeeld weddeschap of als sabine hem leuk vond
maar met een vriendje is dat mischien wel anders!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_50568813
Als ik zin heb om mijn lief een beetje te kussen en te knuffelen doe ik dat als het in de situatie past Lekker boeiend wat andere mensen vinden, zolang je niet te ver gaat moet je gewoon je liefde voor iemand kunnen tonen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_50568816
"Kleffen" in het openbaar vind ik okay, niets mis mee, maar het moet niet verdergaan dan dat.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_50568837
Ik kan me nog vaag herinneren dat dat best leuk was. .
pi_50568852
Heb je ooit wel eens meegemaakt dat mensen verder gingen dan?
pi_50568870
Het moet geen maaltijd worden. .
pi_50569049
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:51 schreef frien het volgende:
Punt is misschien ook een beetje dat zijn vriend eerst een oogje op mij had. Is verder niks mee gebeurd, want ik vind mijn huidige vriendje leuker en heb voor hem gekozen
Maar krijg nu het idee dat hij zijn vriend pijnlijke momenten wil besparen. Ik heb meer zoiets van: so what, get over it. Ik wil niks verbergen voor anderen. Wanneer we alleen zijn komt de chemie namelijk wel naar boven en wil dat ook in het openbaar aan hem kunnen laten zien...
Er is natuurlijk een verschil tussen een relatie verbergen voor anderen en constant tegen elkaar aan staan schurken 'want we horen bij elkaar'. Zeker in dit geval kan ik me voorstellen dat je vriend het niet in het gezicht van zijn vriend wil wrijven. Dat is gewoon rekening houden met je vrienden, zó raar is dat toch niet?

Kleffen doe ik omdat ik daar zin in heb met m'n vriendje, niet om de rest van de wereld te laten zien dat we bij elkaar horen. Ik hou dan ook niet van openbare vrijpartijen. Sterker nog, ik vind het asociaal om écht helemaal in elkaar op te gaan waar anderen bij zijn. Nee, kleffen in het openbaar is niét voor mij weggelegd.
pi_50569214
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef clumsy_clown het volgende:

Dat is gewoon rekening houden met je vrienden, zo raar is dat toch niet?
Tsja, het is ook zo dat je rekening moet houden met anderen, ben ik volledig met je eens. Maar vind eigenlijk dat het ook geen geheim moet worden... Hou er niet van om dingen geheim te houden voor je vrienden, is in mijn ogen niet echt eerlijk...

Blijf bij mijn standpunt: kleffen (mits niet te erg) moet kunnen!
pi_50569323
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:18 schreef frien het volgende:

[..]

Tsja, het is ook zo dat je rekening moet houden met anderen, ben ik volledig met je eens. Maar vind eigenlijk dat het ook geen geheim moet worden... Hou er niet van om dingen geheim te houden voor je vrienden, is in mijn ogen niet echt eerlijk...

Blijf bij mijn standpunt: kleffen (mits niet te erg) moet kunnen!
Dat zeg ik, niet met elkaar bekken waar z'n complete vriendengroep bij staat is niet meteen je relatie geheim houden. Er bestaat ook nog een middenweg .
pi_50569445
Gewoon met elkaar praten en doen of je gewoon vrienden bent is in mijn boekje niet echt laten zien dat je wat met elkaar hebt...

En mijn vriend slaat (als die ene vriend erbij is) nog niet eens een arm om me heen...
Nou ja, mensen praten en hij zal vast wel weten dat we wat met elkaar hebben.

Neemt niet weg dat ik van tijd tot tijd toch even een kus wil... in het openbaar!
pi_50569855
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef frien het volgende:
Gewoon met elkaar praten en doen of je gewoon vrienden bent is in mijn boekje niet echt laten zien dat je wat met elkaar hebt...

En mijn vriend slaat (als die ene vriend erbij is) nog niet eens een arm om me heen...

Neemt niet weg dat ik van tijd tot tijd toch even een kus wil... in het openbaar!
Je bent geen vriend en vriendin als je dat niet in het openbaar toont? .
Dan heb ik al anderhalf jaar lang geen relatie. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_50569930
Nou ik vind wel dat je het dan niet echt laat zien, betekent nog niet dat je het dan niet bent. Is dan alleen niet zichtbaar voor de buitenwereld.
  maandag 18 juni 2007 @ 10:49:14 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_50569990
quote:

bevestiging zoeken... schattig

dit heeft niks met je relatie te maken...dit heeft met jouw onzekerheid te maken...get over it
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_50570005
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:47 schreef frien het volgende:
Nou ik vind wel dat je het dan niet echt laat zien, betekent nog niet dat je het dan niet bent. Is dan alleen niet zichtbaar voor de buitenwereld.
Waarom is het zo belangrijk voor je dat iedereen weet dat jullie bij elkaar horen? Het is toch *jullie* relatie, niet die van jou en je vriendje en de rest van de wereld?
  maandag 18 juni 2007 @ 10:52:26 #24
33189 RM-rf
1/998001
pi_50570076
quote:
Tja, er zit een groot verschil tussen jouw wens kennelijk 'voor zijn hele vriendengroep gekust te worden' zodat hij bewijst dat jullie samen horen...
en wat je beweert dat 'hij doet alsof jullie enkel gewone vrienden zijn'...

Waarschijnlijk zal het wel degelijk sterk meespelen dat een vriend van hem eerst ook verliefd op je was en dan mag je blij zijn dat het wat tussen jullie geworden is; voor jongens is dat eigenlijk (in de meeste gevallen) een absolute no-go: iets beginnen met een meisje waar een goede vriend verliefd op is...

Ik kan me voorstellen dat die vriend nu geen zin heeft demonstratief jou te gaan kussen en eerst erop te wachten totdat jij ook helemaal 'geaccepteerd' bent in die vriendenkring.
Anders kan dat wel eens tot sterke 'irritaties' binnen de vriendenkring leidden, en zijn vrienden de mening krijgen dat 'die vriendin een wig drijft tussen vrienden'.

Om te bereiken wat je wil (openlijk gekust te wordeen; of juist 'acceptatie door zijn vrienden') zou het juist belangrijk zijn dat je niet tezeeer 'aan hem gaat hangen', maar jezelf individueel ook geinteresseerd toont naar die andere vrienden...

Zorg er gewoon voor dat je _niet_ altijd aan de zijde van je vriend jezelf in die groep bevind, maar beweeg je ook een beetje los in die groep en praat ook met zijn vrienden, zodat die merken dat jij ook niet enkel 'het vriendinnetje van X' bent maar ze je ook als persoon respecteren...

De kans is groot dat _als_ je dat doet, van hem uit ook de behoefte sterker wordt om tegenover zijn vrienden te bewijzen dat jij 'zijn' vriendin bent en hij zijn 'eigendom' wilt claimen... deels misschien omdat hij merkt dat jij ook los van hem je prima kunt redden in die groep.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_50570167
Niet alleen in die vriendengroep, óveral is het imo belangrijk dat je niet constant een siamese tweeling bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')