en dat is ook de reden dat er eel jongens zijn die daaraan niet zo graag meewerken, dat 'zoenen om te tonen dat hun meisje hen 'bezit'...quote:Op maandag 18 juni 2007 09:31 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het ook wel leuk als vriendinen erbij zijn zo van 'kijk ik heb m!'![]()
hangt er vanaf hoor! soms wel met bevoorbeeld weddeschap of als sabine hem leuk vondquote:Op maandag 18 juni 2007 09:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en dat is ook de reden dat er eel jongens zijn die daaraan niet zo graag meewerken, dat 'zoenen om te tonen dat hun meisje hen 'bezit'...
als je zoent, doe je dat toch om elkaar je genegenheid te tonen, en niet zozeer om dat aan anderen te moeten tonen?
Er is natuurlijk een verschil tussen een relatie verbergen voor anderen en constant tegen elkaar aan staan schurken 'want we horen bij elkaar'. Zeker in dit geval kan ik me voorstellen dat je vriend het niet in het gezicht van zijn vriend wil wrijven. Dat is gewoon rekening houden met je vrienden, zó raar is dat toch niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:51 schreef frien het volgende:
Punt is misschien ook een beetje dat zijn vriend eerst een oogje op mij had. Is verder niks mee gebeurd, want ik vind mijn huidige vriendje leuker en heb voor hem gekozen
Maar krijg nu het idee dat hij zijn vriend pijnlijke momenten wil besparen. Ik heb meer zoiets van: so what, get over it. Ik wil niks verbergen voor anderen. Wanneer we alleen zijn komt de chemie namelijk wel naar boven en wil dat ook in het openbaar aan hem kunnen laten zien...
Tsja, het is ook zo dat je rekening moet houden met anderen, ben ik volledig met je eens. Maar vind eigenlijk dat het ook geen geheim moet worden... Hou er niet van om dingen geheim te houden voor je vrienden, is in mijn ogen niet echt eerlijk...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is gewoon rekening houden met je vrienden, zo raar is dat toch niet?
Dat zeg ik, niet met elkaar bekken waar z'n complete vriendengroep bij staat is niet meteen je relatie geheim houden. Er bestaat ook nog een middenwegquote:Op maandag 18 juni 2007 10:18 schreef frien het volgende:
[..]
Tsja, het is ook zo dat je rekening moet houden met anderen, ben ik volledig met je eens. Maar vind eigenlijk dat het ook geen geheim moet worden... Hou er niet van om dingen geheim te houden voor je vrienden, is in mijn ogen niet echt eerlijk...
Blijf bij mijn standpunt: kleffen (mits niet te erg) moet kunnen!![]()
Je bent geen vriend en vriendin als je dat niet in het openbaar toont?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef frien het volgende:
Gewoon met elkaar praten en doen of je gewoon vrienden bent is in mijn boekje niet echt laten zien dat je wat met elkaar hebt...
En mijn vriend slaat (als die ene vriend erbij is) nog niet eens een arm om me heen...
Nou ja, mensen praten en hij zal vast wel weten dat we wat met elkaar hebben.
Neemt niet weg dat ik van tijd tot tijd toch even een kus wil... in het openbaar!
bevestiging zoeken... schattigquote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef frien het volgende:
Gewoon met elkaar praten en doen of je gewoon vrienden bent is in mijn boekje niet echt laten zien dat je wat met elkaar hebt...
En mijn vriend slaat (als die ene vriend erbij is) nog niet eens een arm om me heen...
Nou ja, mensen praten en hij zal vast wel weten dat we wat met elkaar hebben.
Neemt niet weg dat ik van tijd tot tijd toch even een kus wil... in het openbaar!
Waarom is het zo belangrijk voor je dat iedereen weet dat jullie bij elkaar horen? Het is toch *jullie* relatie, niet die van jou en je vriendje en de rest van de wereld?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:47 schreef frien het volgende:
Nou ik vind wel dat je het dan niet echt laat zien, betekent nog niet dat je het dan niet bent. Is dan alleen niet zichtbaar voor de buitenwereld.
Tja, er zit een groot verschil tussen jouw wens kennelijk 'voor zijn hele vriendengroep gekust te worden' zodat hij bewijst dat jullie samen horen...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef frien het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |