en dat is ook de reden dat er eel jongens zijn die daaraan niet zo graag meewerken, dat 'zoenen om te tonen dat hun meisje hen 'bezit'...quote:Op maandag 18 juni 2007 09:31 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het ook wel leuk als vriendinen erbij zijn zo van 'kijk ik heb m!'![]()
hangt er vanaf hoor! soms wel met bevoorbeeld weddeschap of als sabine hem leuk vondquote:Op maandag 18 juni 2007 09:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en dat is ook de reden dat er eel jongens zijn die daaraan niet zo graag meewerken, dat 'zoenen om te tonen dat hun meisje hen 'bezit'...
als je zoent, doe je dat toch om elkaar je genegenheid te tonen, en niet zozeer om dat aan anderen te moeten tonen?
Er is natuurlijk een verschil tussen een relatie verbergen voor anderen en constant tegen elkaar aan staan schurken 'want we horen bij elkaar'. Zeker in dit geval kan ik me voorstellen dat je vriend het niet in het gezicht van zijn vriend wil wrijven. Dat is gewoon rekening houden met je vrienden, zó raar is dat toch niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:51 schreef frien het volgende:
Punt is misschien ook een beetje dat zijn vriend eerst een oogje op mij had. Is verder niks mee gebeurd, want ik vind mijn huidige vriendje leuker en heb voor hem gekozen
Maar krijg nu het idee dat hij zijn vriend pijnlijke momenten wil besparen. Ik heb meer zoiets van: so what, get over it. Ik wil niks verbergen voor anderen. Wanneer we alleen zijn komt de chemie namelijk wel naar boven en wil dat ook in het openbaar aan hem kunnen laten zien...
Tsja, het is ook zo dat je rekening moet houden met anderen, ben ik volledig met je eens. Maar vind eigenlijk dat het ook geen geheim moet worden... Hou er niet van om dingen geheim te houden voor je vrienden, is in mijn ogen niet echt eerlijk...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is gewoon rekening houden met je vrienden, zo raar is dat toch niet?
Dat zeg ik, niet met elkaar bekken waar z'n complete vriendengroep bij staat is niet meteen je relatie geheim houden. Er bestaat ook nog een middenwegquote:Op maandag 18 juni 2007 10:18 schreef frien het volgende:
[..]
Tsja, het is ook zo dat je rekening moet houden met anderen, ben ik volledig met je eens. Maar vind eigenlijk dat het ook geen geheim moet worden... Hou er niet van om dingen geheim te houden voor je vrienden, is in mijn ogen niet echt eerlijk...
Blijf bij mijn standpunt: kleffen (mits niet te erg) moet kunnen!![]()
Je bent geen vriend en vriendin als je dat niet in het openbaar toont?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef frien het volgende:
Gewoon met elkaar praten en doen of je gewoon vrienden bent is in mijn boekje niet echt laten zien dat je wat met elkaar hebt...
En mijn vriend slaat (als die ene vriend erbij is) nog niet eens een arm om me heen...
Nou ja, mensen praten en hij zal vast wel weten dat we wat met elkaar hebben.
Neemt niet weg dat ik van tijd tot tijd toch even een kus wil... in het openbaar!
bevestiging zoeken... schattigquote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef frien het volgende:
Gewoon met elkaar praten en doen of je gewoon vrienden bent is in mijn boekje niet echt laten zien dat je wat met elkaar hebt...
En mijn vriend slaat (als die ene vriend erbij is) nog niet eens een arm om me heen...
Nou ja, mensen praten en hij zal vast wel weten dat we wat met elkaar hebben.
Neemt niet weg dat ik van tijd tot tijd toch even een kus wil... in het openbaar!
Waarom is het zo belangrijk voor je dat iedereen weet dat jullie bij elkaar horen? Het is toch *jullie* relatie, niet die van jou en je vriendje en de rest van de wereld?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:47 schreef frien het volgende:
Nou ik vind wel dat je het dan niet echt laat zien, betekent nog niet dat je het dan niet bent. Is dan alleen niet zichtbaar voor de buitenwereld.
Tja, er zit een groot verschil tussen jouw wens kennelijk 'voor zijn hele vriendengroep gekust te worden' zodat hij bewijst dat jullie samen horen...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef frien het volgende:
HUUUU!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent geen vriend en vriendin als je dat niet in het openbaar toont?.
Dan heb ik al anderhalf jaar lang geen relatie..
Soms moet je natuurlijk opletten dat niemand het juist ziet... Ben een half jaar samen geweest met een meisje dat een andere vriend had, dus dan moesten we wel wat opletten dat het niet opviel als we samen weg waren (alleen mijn vrienden wisten ervan, haar beste vriendin mocht het niet weten omdat die het anders zou doorvertellen aan haar 1ste vriend...).quote:Op maandag 18 juni 2007 10:27 schreef frien het volgende:
Flauw...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
HUUUU!!!!!
Misschien is dit wat voor TS?
Als kado aan vriendjelief natuurlijk.
aangezien de TS expliciet die 'vriendengroep' noemt en graag voor die vriendengroep gekust wil worden denk ik dat dat wel een belangrijk element is ...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet alleen in die vriendengroep, óveral is het imo belangrijk dat je niet constant een siamese tweeling bent.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:04 schreef Athmozz het volgende:
Soms moet je natuurlijk opletten dat niemand het juist ziet... Ben een half jaar samen geweest met een meisje dat een andere vriend had, dus dan moesten we wel wat opletten dat het niet opviel als we samen weg waren (alleen mijn vrienden wisten ervan, haar beste vriendin mocht het niet weten omdat die het anders zou doorvertellen aan haar 1ste vriend...).
Ik ben niet onzeker, al helemaal niet over mijn vriend en ik. Bovendien heb ik een instelling dat ik wel zie waar het heen gaat, zo lang kennen we elkaar nog niet...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Voelt ze zich misschien zelf in gezelschap van die vriendenkring erg onzeker en weet niet hoe zich een houding te geven?
(waar haar vriend dan natuurlijk dr moet 'redden' door openlijk haar positie zeker te stellen, door dr op de mond te zoenen)
Waarom maak je er zo druk om? Ik zou blij zijn dat hij het wel toont als we alleen zijn!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:22 schreef frien het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker, al helemaal niet over mijn vriend en ik. Bovendien heb ik een instelling dat ik wel zie waar het heen gaat, zo lang kennen we elkaar nog niet...
Ik kan goed overweg met al zijn vrienden, dus daar ligt het niet aan. En nee, ik hoef mijn positie niet zeker te stellen, ik zei al dat het niet hoeft voor die vrienden, maar meer als affectie naar mij toe. Het probleem is meer dat hij het als we alleen zijn wel toont en anders niet... Ik zou gewoon willen dat hij het in elke situatie zou tonen, al is het maar een vluchtige zoen...
Totdat je bij schendingen van de openbare eerbaarheid aankomt gaat dat om het comfortniveau van de mensen die er bij betrokken zijn, en daar dus het minimum waar beide comfortabel mee zijn. Niet echt iets waar je algemeenheden over kan spuien dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:31 schreef frien het volgende:
Weet t, weet t, denk soms te veel na over dingen...kan er wel mee leven hoor
Maar ff on topic:
Wat kan wel in het openbaar?
En wat niet?
idd, ik word daar ook zo gek vanquote:Op maandag 18 juni 2007 10:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet alleen in die vriendengroep, óveral is het imo belangrijk dat je niet constant een siamese tweeling bent.
oftewel, eigenlijk heb je dus geen probleem?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:22 schreef frien het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker, al helemaal niet over mijn vriend en ik. Bovendien heb ik een instelling dat ik wel zie waar het heen gaat, zo lang kennen we elkaar nog niet...
Ik kan goed overweg met al zijn vrienden, dus daar ligt het niet aan.
Hij toont zijn affectie dus wel door te zoenen, enkel niet waar zijn vrienden bij zijn, en van jou hoeft het heus niet voor anderen'...quote:En nee, ik hoef mijn positie niet zeker te stellen, ik zei al dat het niet hoeft voor die vrienden, maar meer als affectie naar mij toe. Het probleem is meer dat hij het als we alleen zijn wel toont en anders niet.
Ik heb een vriendengroep van 10 man (en wat dames) ongeveer, en mijn vriendin waar ik 2 jaar een relatie mee heb heeft al eerder met 1 van die kerels wat gehad, en 2 andere vrienden waar ik veel mee omga vonden haar ook leuk toen ze even vrijgezel was (dat krijg je schijnbaar in een gemengde vriendengroepquote:Op maandag 18 juni 2007 09:51 schreef frien het volgende:
Punt is misschien ook een beetje dat zijn vriend eerst een oogje op mij had. Is verder niks mee gebeurd, want ik vind mijn huidige vriendje leuker en heb voor hem gekozen
Maar krijg nu het idee dat hij zijn vriend pijnlijke momenten wil besparen. Ik heb meer zoiets van: so what, get over it. Ik wil niks verbergen voor anderen. Wanneer we alleen zijn komt de chemie namelijk wel naar boven en wil dat ook in het openbaar aan hem kunnen laten zien...
Het maakte mij zelfs niet uit of die vriendin het zou doorvertellen, maar als ze het te weten ging komen was het gedaan... Niet alleen voor dat meisje was het perfect eenrichtingsverkeer, tijdens de werkuren (haar echte vriend werkte al) moest ik maar bellen en ik kon ff binnenwippen (of belde zij me of ik ff langskwam), dus wat dat betreft is het het zeker waard. Of ik mij dan heb laten gebruiken, of zij, of wij allebei laat ik in het midden. Het was elke keer de benzine waardquote:Op maandag 18 juni 2007 11:15 schreef RM-rf het volgende:yeah right ... en jij geloofde dat? dat haar beste vriendin het zou doorvertellen aan iermand anders (meisjes kennen wel een soort van concurentie, maar een 'beste vriendin' die de relatie van haar beste vriendin gaat kapotmaken door dingen door te vertellen, blijft niet lang 'beste vriendin') ...
...
Voor dat meisje was dat natuurlijk een perfecte 'eenrichtingsverkeer-relatie'... zij hoefde er niks voor te doen en als ze eventjes geen zin had, had ze een standaard excuus al gereed staan, nl. dr 'echte' vriend.... jij hebt je gewoon laten gebruiken (kennelijk vond je dat het waard, wat verder jouw keuze is)
Lekker laten kleffen die verliefde stelletjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:31 schreef frien het volgende:
Weet t, weet t, denk soms te veel na over dingen...kan er wel mee leven hoor
Maar ff on topic:
Wat kan wel in het openbaar?
En wat niet?
Gaat nl. niet echt over mij, maar meer over meningen die ik wil horen...
Wat pas écht pijnlijk is, zijn van die 'eenzijdig verliefd kleffende' stelletjes...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Lekker laten kleffen die verliefde stelletjes.
De jonge meisjes die heel erg plakken aan de 'stoere' jongens.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat pas écht pijnlijk is, zijn van die 'eenzijdig verliefd kleffende' stelletjes...
waar dan de ene de ander de hele tijd vastpakt en met lichte dwang zijn/haar tong voor iedereen goed zichtbaar in de andere zijn/haar mond duwt...
terwijl je merkt dat die andere dr ook een beetje beschaamd over is en het eigenlijk liever niet zou hebben, en daarnaa ook heel hardnekkig weer met iets anders doorgaat, bv een redelijk serieus gesprek over muziek voeren oid ...
dat zie je altijd bij die marrokanen met breezah sletjes idd.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
De jonge meisjes die heel erg plakken aan de 'stoere' jongens.. Van die jongens die rondkijken alsof ze niet eens doorhebben dat er een meisje aan hun borst plakt.
Da's ook deels territoriumdrang van de meisjes.
Ik stel voor dat ze een vlag planten, dan zijn ze er vanaf en is het voor iedereen duidelijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:32 schreef MUUS het volgende:
daarom moet je ook opassen om veelvuldig in dezelfde tent meisjes op te pikken, sta je met een leuke meid te praten, staat dr opeens een huilend wijf naast je 'of je niet weer bij haar kan komen te staan'..quote:Op maandag 18 juni 2007 13:32 schreef MUUS het volgende:
Dat zijn idd kutactiesquote:
Alsof ie kans had als ie het jou eerder had gemeld?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:36 schreef frien het volgende:
Moet je dan maar net doen alsof je die jongen die geïnteresseerd is in jou, leuk vindt? Dan hou je hem en jezelf voor de gek.Bovendien heb ik die jongen niet voor standbeeld laten staan, maar gewoon wel gezellig mee gekletst. Verder niks geks mee gedaan of zo. Bovendien kwam ik er pas achter dat hij me leuk vond, nadat ik wat kreeg met zijn vriend. Hij had verder niks laten merken... Tsja, dan laat je je kans ook zomaar voorbij gaan...
btw... WTF??quote:Op maandag 18 juni 2007 16:36 schreef frien het volgende:
Moet je dan maar net doen alsof je die jongen die geïnteresseerd is in jou, leuk vindt? Dan hou je hem en jezelf voor de gek.Bovendien heb ik die jongen niet voor standbeeld laten staan, maar gewoon wel gezellig mee gekletst. Verder niks geks mee gedaan of zo. Bovendien kwam ik er pas achter dat hij me leuk vond, nadat ik wat kreeg met zijn vriend. Hij had verder niks laten merken... Tsja, dan laat je je kans ook zomaar voorbij gaan...
Nee, dan had ik hem rustig kunnen uitleggen dat ik hem niet zie als boyfriend-material.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Alsof ie kans had als ie het jou eerder had gemeld?
Dan was ie waarschijnlijk direct op je vriendenladder gedeponeerd.
Ik bedoel dat, wanneer ik geweten zou hebben dat hij een oogje op me had, niet ga flirten met iemand die ik niet zie als een toekomstig vriendje.quote:
Hij stond dus als op de vriendenladder.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:40 schreef frien het volgende:
[..]
Nee, dan had ik hem rustig kunnen uitleggen dat ik hem niet zie als boyfriend-material.
Nee, heb ik geen behoefte aan. En je hebt gelijk, laten we het bij kleffen in het algemeen houdenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef Nosh het volgende:
Mensen, het gaat offtopic.
Oorspronkelijke discussie ging over openbaar elkaar aflikken, laten we niet teveel afdwalen. Een apart topic kan altijd nog geopend worden, mocht TS daar behoefte aan hebben.
Welke KANS??quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef frien het volgende:
[..]
Als hij me leuk vond, had hij zijn kans eerder kunnen grijpen, want ik heb die jongen al vaker gezien via school.
Ik ga er verder niet op in, de boodschap is duidelijk. Volgens mij heb jij er meer problemen mee dan die jongen, want hij vindt me als gewone vriendin ook gewoon aardig.quote:
Maar als je met je vrienden staat te poolen en je moet de een steeds losscheuren van zijn vriendin als ie aan de buurt is wordt het wél vervelend. Of je zit gewoon met zijn allen met een pilsje te kletsen, en dan zitten er weer twee uitgebreid te zoenen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:29 schreef Nosh het volgende:
Ik kan er werkelijk waar niet mee zitten als twee verliefde mensen wat aanhankelijker doen, en vraag me af hoe verzuurd je moet zijn om er wel van over de zeik te raken.
Tuurlijk, in een gesprek is het net zo onbeschoft als opeens weglopen om te bellen of continu de andere kant opkijken, maar dat is een kwestie van goed fatsoen. Maar mensen die in de trein half tegen elkaar aan hangen, of in een hoekje van de plaatselijke dorpkeet speeksel staan uit te wisselen, maak je niet druk.
Mja, dan heb ik zoiets van 'spreek dan helemaal niet met anderen af en blijf gewoon in je bed liggen, hier heeft niemand wat aan'.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:38 schreef Michieltje21 het volgende:
ik vind het eigenlijk maar wat asociaal... was laatst met een stelletje wat drinken. zitten ze ook de hele tijd aan elkaar en beetje kusjes te geven aan elkaar...dan sta je daar ook een beetje verloren bij...
![]()
Ik ben sowieso egoistisch genoeg om de aandacht op te eisen, of het nu gaat om vriendinnen die opeens hun tong in de oor van mijn gesprekspartner proppen of rinkelende telefoontjes. Beiden even irritant, beiden humeurverpestend.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Maar als je met je vrienden staat te poolen en je moet de een steeds losscheuren van zijn vriendin als ie aan de buurt is wordt het wél vervelend. Of je zit gewoon met zijn allen met een pilsje te kletsen, en dan zitten er weer twee uitgebreid te zoenen.
Gewoon laten zien dat je bij elkaar hoort niks mis mee, elkaar eens een zoen geven of de arm om elkaar heen slaan hoort er ook allemaal bij. Maar een ex van me was er nogal dol op om willekeurig waar, liefst midden op de dansvloer of tijdens het poolen uitgebreid te gaan staan zoenen... Niet helemaal aan mij besteed
In principe kan het me niet schelen wat mensen wel of niet met elkaar doen, maar ik heb vaak het gevoel dat het pure narcisme is. Het zie-mij-hier-staan-met-een-meisje/jongen komt mijn strot uitquote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef Nosh het volgende:
Ging mij meer om mensen die blijkbaar gekromde tenen en 'GETAROOM' neigingen krijgen bij vozende stelletjes die ze niet kennen.
narcisme?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
In principe kan het me niet schelen wat mensen wel of niet met elkaar doen, maar ik heb vaak het gevoel dat het pure narcisme is. Het zie-mij-hier-staan-met-een-meisje/jongen komt mijn strot uit![]()
Dus maakt het wat uit of je kleft waar onbekenden bij zijn of waar vrienden bij zijn? Mij lijkt ook dat het voor onbekenden minder uitmaakt en dat je het bij vrienden sneller zou laten... Wat vinden jullie?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef jogy het volgende:
Als ik samen met vrienden ben is het op zich ook wel wat ingetogener. Kusje bij het langsgaan, vluchtig een handje zoeken, als je toevallig beide ergens buiten beeld bent een goede zoen/omhelsing en meer van dat soort ongein. Is gewoon leuk. Maar als ik alleen samen aan het uitgaan ben met iemand waar ik helemaal dol op ben dan wilt het weleens ietwat uitgebreider worden eerlijk gezegd. Ach, dan ken ik de mensen niet en boeit het mij echt heel weinig. Meestal wel inclusief alcoholische versnaperingen trouwens.
.
Op zich wel dus, niet omdat ze misschien jaloers zouden kunnen worden oid maar eerder voor de gezelligheid. Uiteraard zullen er wel tekens van genegenheid uitgewisseld worden maar pontificaal gaan bekken terwijl ik bij vrienden ben, nee. Dat ben ik wel ontgroeidquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:12 schreef frien het volgende:
[..]
Dus maakt het wat uit of je kleft waar onbekenden bij zijn of waar vrienden bij zijn? Mij lijkt ook dat het voor onbekenden minder uitmaakt en dat je het bij vrienden sneller zou laten... Wat vinden jullie?
ik vind het heeeel irritant als er uitbundig wordt geknuffeld en gezoend,dat leidt af en ik irriteer me eraan. Ik doe dat zelf nooit. Mijn vriendinnen deden dat vroeger altijd. Let op, dit is geen jaloezie, ik heb zelf een toffe gozah :pquote:Op maandag 18 juni 2007 09:29 schreef frien het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie FOKkers vinden van kleffen in het openbaar.
Met kleffen bedoel ik dan: kussen & knuffelen, dus geen echt seksuele activiteiten.
Mijn vriend vindt het nl. ni zo fijn om me te kussen waar zijn vrienden bij zijn. Ik ben het daar eigenlijk niet mee eens, want ik wil mijn verliefdheid kunnen tonen. Gelukkig wordt hij wel wat losser hierin, want hij heeft me nu toch al meerdere malen een vluchtige zoen gegeven waar zijn vrienden bij waren.
Wat is volgens jullie gepast en wat niet?
quote:al moet ik toegeven dat ook ik weleens me daar schuldig aan heb gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |