con·tem·pla·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:44 schreef Stofje het volgende:
Contemplatie. Echt, serieus, nog nóóit van gehoord. Wat betekent dat?
con·tem·pla·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:44 schreef Stofje het volgende:
Contemplatie. Echt, serieus, nog nóóit van gehoord. Wat betekent dat?
Nee, serieus, het hele woord is me totaal vreemd. Nah, wel grappig, BeF is soms een bron van kennis.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
con·tem·pla·tie (de ~ (v.), ~s)
1 vrome overdenking => overpeinzing
Echt nooit gehoord?
Nou ja, ik ken het vooral uit het Engels.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, serieus, het hele woord is me totaal vreemd. Nah, wel grappig, BeF is soms een bron van kennis.
Contemplation of zo?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken het vooral uit het Engels.
http://www.answers.com/topic/contemplatequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Contemplation of zo?
Ik raad maar wat hoor, want ook dat woord ken ik niet.
Leer het nou eens: héél veel mensen hebben pertinent ongelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:03 schreef Stofje het volgende:
Ik hoor dus van héél veel mensen dat dat Enter Shikari echt briljánt is. Ik kan er ook nog niet echt iets geweldigs aan ontdekken. Misschien heb ik gewoon het verkeerde bestand illegaal gedownload..
Voorbeeld, Siem. Voorbeeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef Blight het volgende:
Enter Shikari zou ik alleen nou niet echt indie noemen.
Gelukkig is bier geen hype. Bier is van alle tijden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:51 schreef Q. het volgende:
Ik doe niet aan hypes. Nou ja. Vandaag niet.
Ik neem jouw deel wel over.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:09 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik stop met alcohol.
Goed.quote:
Je moet gewoon die achterlijke harses van je es dichthouden, tsjeauwy!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef Chowi het volgende:
Zoek je soms ruzie, rpp?
Uitleg?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus Christus. Je zou ze de nek haast omdraaien.
DURF JE WEL ZO'N TOON TEGEN MIJ AAN TE SLAAN? NU NOOIT MEER SEKS HÈ, DAT WEET JE!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet gewoon die achterlijke harses van je es dichthouden, tsjeauwy!
What else is new, koelkast dat je d'r bent.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
DURF JE WEL ZO'N TOON TEGEN MIJ AAN TE SLAAN? NU NOOIT MEER SEKS HÈ, DAT WEET JE!
Sorry.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik erger me aan bijzonder veel mensen.
Hoiquote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier ga ik bewust niet op in.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
What else is new, koelkast dat je d'r bent..
Dat is dan weer het charmante van mij hè!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat goed dat je er op ingaat door even te melden dat je er niet op in gaat.
Sure. Waar moet 'ie heen?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Liefjes, willen jullie helpen?
Pro-Ana's (Anorexia)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |