Oh ja! Voor alle volgende mannen, ze heeft waarschijnlijk een SOA. Don't be silly...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:54 schreef zhe-devilll het volgende:
doet ze het wel safe?
Deed ik hem weer open door mn post?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:56 schreef SHE het volgende:
Stuur het naar een roddelblad, misschien vinden zij het wel boeiend.
Ik voorzie een deel 2quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deed ik hem weer open door mn post?
Hallo! 2 mods zitten erbij
Smulwerk toch?
Nee, als mods gelijk posten gaat het topic weer open, bugjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Slotje er weer terug af? Yvonne houd dus wel van slechte roddels
Als een mod post en het topic gaat meteen dicht lijkt me handigerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, als mods gelijk posten gaat het topic weer open, bugje
Heeft Rhanna ook dikke tetten dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:57 schreef yvonne het volgende:
WhoeiDat gaat lekker, en nog wel 2 mods!
Jup, dit wordt de nieuwe prrrrrrridemeid!!
scheer je wegquote:
Deed het nieteens expresquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:02 schreef SHE het volgende:
Prima, gooi dan maar met stront.
Het is toch zaterdagavond.
dat zijn reservetanks vol met bier voor de magere tijdenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:06 schreef SHE het volgende:
Kan iemand Nosh erbij halen.
Ik vind dat hij hiervan op de hoogte moet zijn.
Jij hebt een lekker buikjequote:
cammende modjesquote:
i WOULDNT hit itquote:
Dat buikje is al bijna helemaal weg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi voor hem dat ie kan horen dat z'n bodybuilding geholpen heeft.
Ik doe niks manquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:05 schreef zarGon het volgende:
Kay, geen visuele ondersteuning geven van de desbetreffende FOK!ster eh.
Die kutje reageert nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat buikje is al bijna helemaal weg.![]()
Maar ik mag niet meer off topic van SHE.![]()
Ik heb Nosh een PM gestuurd SHE.![]()
Whehehequote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:18 schreef yvonne het volgende:
Oy, d'r fobo is leeg, hoe komen jullie zo snel aan die pics?
En opeens kent iedereen Rhanna!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:17 schreef zarGon het volgende:
Die foto's kunnen nog erger trouwens... De eer is aan iemand anders1.
Hoeft niet hoor, je hebt klonen genoeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:17 schreef zarGon het volgende:
Die foto's kunnen nog erger trouwens... De eer is aan iemand anders1.
oe! Ze maakt kennis met vrouwennijdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Die lieve meid probeerde een ex te jennen door die foto te sturen.. en nu staat ie op fok![]()
Ik wil wel even zeggen dat de fotos die ik post, ik die niet van een ex hebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Die lieve meid probeerde een ex te jennen door die foto te sturen.. en nu staat ie op fok![]()
*broek snel weer dichtknoopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:19 schreef yvonne het volgende:
Lekkere pukkel!
Tja als ze aan een goede vriend van mij komt..quote:
Ben jij een meisjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:23 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Tja als ze aan een goede vriend van mij komt..![]()
Vixie? Nou!quote:
Als je maar een condoom gebruikt eh, vriendinnetje begrijpt het vast, nieuwe rages.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef Litso het volgende:
Tis dat ik niet mag, anders was ik er ook ff overheen gegaan
2 modsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef Litso het volgende:
Ik ben bang dat de mijne het heel goed zal begrijpen. Nadat ze me heeft gecastreerd met een stuk prikkeldraad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je maar een condoom gebruikt eh, vriendinnetje begrijpt het vast, nieuwe rages.
Lees de OP maarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:26 schreef PeZu het volgende:
samenvattig?
ik bel je wel, als je slaapt dan hehquote:
hoi knuffelturkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben soms zó ontzettend blij met m'n vaste relatie.
Oh. Dat had ik nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef Litso het volgende:
Oi, de maand is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh god, de roddelmachine is weer aangezwengeldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:32 schreef yvonne het volgende:
Ik hoor net dat ze lousy pijpt ook nog!
niks zo erg als een vrouw die niet fatsoenlijk kan stokslobberenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:32 schreef yvonne het volgende:
Ik hoor net dat ze lousy pijpt ook nog!
"Schat, het is geen beef jerkyquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks zo erg als een vrouw die niet fatsoenlijk kan stokslobberen
D'r nachtbuddiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spaar je m'n medemod een beetje?
Ik was in de war met Frutselquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
En Yvonne, wie de fuck is die 2e mod waar je het over hebt? Friek_ is eenvrouwenkenner
uit R&P, geen mod toch?
.
Mijn Moeder zaliger zou zeggen,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
20
denk om je tanden schatquote:
Ik hoorde ook dat haar oma zelfs slecht over haar denkt, dat zet je toch wel aan t denkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn Moeder zaliger zou zeggen,
zo jong en nu al verrot
Whehehe.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vertrouw erop dat zG nog wat fotos post, ik ga weg
dies ff een schone broek aan het aantrekkenquote:
Aggresieve Turkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ergens onder de grond. Hopelijk.
Als ze zich op het niveau bevinden dat zelfs het treurige opgeklopte gebrabbel van een ambitieloze, tactische foto's om de onderkin verbergende teef nieuwswaardig is weet ik écht weer waarom het 't speeltje van twee man en drie luisteraars die te lui zijn om zelf een muzieksmaak te ontwikkelen.quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ergens onder de grond. Hopelijk.
Ik heb je zin 10 keer gelezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ze zich op het niveau bevinden dat zelfs het treurige opgeklopte gebrabbel van een ambitieloze, tactische foto's om de onderkin verbergende teef nieuwswaardig is weet ik écht weer waarom het 't speeltje van twee man en drie luisteraars die te lui zijn om zelf een muzieksmaak te ontwikkelen..
Neem eens diep, diep adem en worstel je door de bijvoeglijk naamwoorden heen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb je zin 10 keer gelezen.
Ik begrijp er geen snars van.
Wie is nu kut, de TS of de slet?
Die zit in de zweefmolen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef postmortum het volgende:
iemand piovan nog gezien de laaste tijd?
Queen_Bee is nu weg...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef SHE het volgende:
WQueen Bee?
Wat heeft die voor rol in dit misselijkmakend geheel?
Ik snap er geen jota meer van.
quote:"Ik ben de messenger, omdat zij een vuige kuthoer is, want dit is niet het enige wat ze doet."
Als je meer wilt weten, moet je maar naar Yvonne gaan...
Ik neem gewoon een biertje en laat alles maar komenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef SHE het volgende:
WQueen Bee?
Wat heeft die voor rol in dit misselijkmakend geheel?
Ik snap er geen jota meer van.
de zwevende kiezerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef postmortum het volgende:
iemand piovan nog gezien de laaste tijd?
lees de ondertitel van de TS eensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:17 schreef SHE het volgende:
Ok, Dus QB is de verspreider van de roddels?
Rhanna is de slet en TS is een toevallige voorbijganger?
Kan iemand Friek_ erbij halen, want dit moet allemaal wel overzichtelijk blijven.
Roddels? Niemand zal het bovenstaande ontkennenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:17 schreef SHE het volgende:Ok, Dus QB is de verspreider van de roddels?
De TS hoort alles.quote:Rhanna is de slet en TS is een toevallige voorbijganger?
Ja, doe eens, Nosh.quote:Kan iemand Friek_ erbij halen, want dit moet allemaal wel overzichtelijk blijven.
Ik geloof, als ik alles goed begrepen heb, dat je dat weer aan Friek_ moet vragenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef SHE het volgende:
TS is QB? of was.
En TS heeft dus een onderkin?
En is leugenachtig?
Resumerend kunnen we concluderen dat Nosh WEL goed gepijpt is dus? Waarom zou hij het anders voor de vermeende slet opnemen?
jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef SHE het volgende:
TS is QB? of was.
En TS heeft dus een onderkin?
En is leugenachtig?
Resumerend kunnen we concluderen dat Nosh WEL goed gepijpt is dus? Waarom zou hij het anders voor de vermeende slet opnemen?
Ik denk dat je pas kunt stellen dat je goed gepijpt bent als je dr tieten tegen je knieeen voelt duwen, naar onderen kijkt in een stel prachtige zaadvragende ogen en dan een mooi contrast weet te creeren op dr mooie gladde huid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef SHE het volgende:
Nosh is niet gepijpt?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof, als ik alles goed begrepen heb, dat je dat weer aan Friek_ moet vragen
Ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef SHE het volgende:
TS is QB? of was.
Nee.quote:En TS heeft dus een onderkin?
Nee.quote:En is leugenachtig?
Dat kan je vragen aan Friek_ en Myotisquote:Resumerend kunnen we concluderen dat Nosh WEL goed gepijpt is dus? Waarom zou hij het anders voor de vermeende slet opnemen?
Hoi enter. We proberen het.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:34 schreef enter het volgende:
bash topic?
Ik kan je in ieder geval vertellen dat de TS weet dat ze niet ken pijpen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Nosh is niet gepijpt?
Hmm..dat kan ook verklaren waarom hij het opneemt voor de vermeende slet. Hij heeft nog wat ' unfinished business ' met madame
Luurtjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef Allure_ het volgende:
Can't turn a ho into a housewife
Ho's dont act right
Theres ho's on a mission, an ho's on a crackpipe
Hey ho how ya doin, where ya been?
Prolly doin ho stuff cuz there you ho again
Its a ho wide world, that we livin' in
feline, feminine, fantastical, women
Not all, just some
You ho who you are
Theres ho's in tha room, there's ho's in tha car
theres ho's on stage, there's ho's by tha bar
ho's by near, and ho's by far
Ho! (But can I getta ride?!)
NO! (Cmon, nigga why?!)
Cuz youza
HOOOOOOOOOOOOOOOO.
Ik moest even aan dit liedje denken.
Jahaaaaa, maar daar bereiken we dus niets meequote:
Yavuzjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Luurtje.
[..]
Jahaaaaa, maar daar bereiken we dus niets mee.
Nèè.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yavuzje.
Waarom zit jij in dit topic, je hebt toch geen vuige dingen uitgehaald met de betreffende deerne hè?
"Maar BS, misschien is ze wel heel lief."quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:17 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een paar fotos.
Ze zit nog mee te lezen ook. Doe eens posten AFX. Moet wel leuk blijven voor ons.quote:2 minuten, 49 seconden geleden.
Sorryquote:
Geeft niks, allochtonen mogen die fouten makenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze zit nog mee te lezen ook. Doe eens posten AFX. Moet wel leuk blijven voor ons.
[..]
Sorry.
Eensch, trouwens.
je bent liefquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niks, allochtonen mogen die fouten maken![]()
.
Ja, waar blijft die bimbo? Zij heeft er trouwens ook voor gezorgd dat Myotis een perm ban heeft gekregen. Nosh wilde voor een blowjob best even een ban op Myotis z'n account gooien.
Whihiquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
je bent lief
Geen perm ban. Een fobo ban.
Dat heb je met slettenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:37 schreef yvonne het volgende:
Hoe komt het nou weer dat half FOK! deze dame kent?!
Hoi Allure_
Nou goed, ik ken d'r enkel via m'n beste vriend Myotis.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:37 schreef yvonne het volgende:
Hoi Allure_
Ik ken Q_B Harajuku. Dat greppelhoer heeft gekloondquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:37 schreef yvonne het volgende:
Hoi Allure_
En volgens mijn bronnen geeft ze een bar slechte blowjob!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niks, allochtonen mogen die fouten maken![]()
.
Ja, waar blijft die bimbo? Zij heeft er trouwens ook voor gezorgd dat Myotis een perm ban heeft gekregen. Nosh wilde voor een blowjob best even een ban op Myotis z'n account gooien.
Ik ken Au3. Beat that.quote:
Ik ben in Harajuku geweest. Beat that.quote:
Da's kut voor haar. Ze is lelijk én ze kan niet pfeffen. Het wordt steeds ergerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En volgens mijn bronnen geeft ze een bar slechte blowjob!
Heeft iemand al iets gezegd over die smerige puist op haar kin?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's kut voor haar. Ze is lelijk én ze kan niet pfeffen. Het wordt steeds erger.
Ik bevestig dit. Die barslechte blowjobs. Ze doet het bijna nooit, en als ze het doet lijkt het nergens op.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En volgens mijn bronnen geeft ze een bar slechte blowjob!
Dat is bijna net zo slecht als Chowi kennen Engeltje van mequote:
BS, ik blijf om je lachen. Blonde engel van Yvonnequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:43 schreef television het volgende:
De wijk Harajuku dus, hè. Niet Q_B. Ik ben niet in Q_B geweest.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:43 schreef television het volgende:
[..]
Heeft iemand al iets gezegd over die smerige puist op haar kin?
Hè. Ik heb mezelf niet in die lijst gezet met Chowi. Ik heb niet gebatst met Chowi.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo slecht als Chowi kennen Engeltje van me
Jij ook al?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bevestig dit. Die barslechte blowjobs. Ze doet het bijna nooit, en als ze het doet lijkt het nergens op.
zeg niet dat dit waar is,alsjeblieft neit Yvonnequote:
Het is dezelfde kraspanda.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:54 schreef television het volgende:
Is dat hetzelfde jongetje als op die andere foto's, zar?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:54 schreef television het volgende:
Is dat hetzelfde jongetje als op die andere foto's, zar?
OMGquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:55 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel pics zijn er wel niet van dat jongetje?!
En een facial.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef SHE het volgende:
Ik vind het nu eigenlijk best wel zielig worden .
Jullie zijn genadeloos!
Ook de slet mag er zijn.
Ze heeft gewoon een beetje stabiliteit en een goede kapper nodig.
Ja, het is zieligquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef SHE het volgende:
Ik vind het nu eigenlijk best wel zielig worden .
Jullie zijn genadeloos!
Ook de slet mag er zijn.
Ze heeft gewoon een beetje stabiliteit en een goede kapper nodig.
Zou dat helpen tegen die pukkel?quote:
Misschien als ze het een nachtje laat indrogen.quote:
Facial als in het engelse woord facial. Denk dat ze er geen druppel uitgezogen krijgt, als je de NL facial bedoeld.quote:
Ja, ik bedoel:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:01 schreef television het volgende:
[..]
Misschien als ze het een nachtje laat indrogen.
Nofi, maar ik mag toch echt hopen niet met jouquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:02 schreef enter het volgende:
BS neukt tegenwoordig.
Ging jij dit weekend niet neukenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nofi, maar ik mag toch echt hopen niet met jou
Engeltje!
Ik neuk niet met enter, Y!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nofi, maar ik mag toch echt hopen niet met jou
Engeltje!
Immer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:10 schreef enter het volgende:
[..]
Met zijn snarenspeeltuig de liefde bedrijven.
Haar haar is donker.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef enter het volgende:
Of in je haar smeren?
Vuig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien is ze wel in voor witte highlights.
Misschien ben je er 's ochtends wel eens naast wakker geworden? Als ik het topic zo lees dan is die kans statisch gezien vrij groot.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien ben je er 's ochtends wel eens naast wakker geworden? Als ik het topic zo lees dan is die kans statisch gezien vrij groot.
Je wilt hier de zip van?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef jaguar het volgende:
waar blijft de Zip?
ik deel hierbij de mening van deTurkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef jaguar het volgende:
waar blijft de Zip?
neuh ik vraag om een zipquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen schoppen hun honden er van af en jij vraagt om nude pics?.
Omdat ze in het verleden er ook al was onder de naam MilkWoman?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:37 schreef yvonne het volgende:
Hoi Allure_
Hoi Tally.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ze in het verleden er ook al was onder de naam MilkWoman?
voel me niet geaccepteerdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ze in het verleden er ook al was onder de naam MilkWoman?
Ja.. That's the one..quote:
Klopt..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:52 schreef yvonne het volgende:
Da's euh, 3/4 jaar geleden.
Jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef SHE het volgende:
IS het milkwoman??
Potverdrie. De intriges stapelen zich op. Dan te bedenken dat ik dit topic bijna had gesloten.
dat is RonaldV de exmod van FOTquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:59 schreef Rossdale het volgende:
Ze is haar Hyves aan het leeghalen, maar dan nog... check dit![]()
[afbeelding]
Grote foto:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Waar blijft de samenvatting?quote:
soms??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Just my thoughts.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maak je daar nou speciaal een kloon voor aan?![]()
Ondoorzichtige kloonquote:Op maandag 18 juni 2007 15:17 schreef Top_Lurker het volgende:
-knip-
Ga toch krassen, dan bloed je nog is dood.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:17 schreef Top_Lurker het volgende:
-knip-
Jij bent er zo 1 die elke zondag in de kerk zit of niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:32 schreef Top_Lurker het volgende:
Haha, voorspelbaar en mooi dat iemand die het voor haar opneemt alleen maar een kloon kan zijn
Heel volwassen ook!
Maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht, volwassen mensen hierzo.
Dat jouw gebrek aan humor alleen maar door inteelt kan komen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef Top_Lurker het volgende:
Dat denk je door?
Jazeker, mijn broer/vader was ook geen Einstein.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Top_Lurker het volgende:
Jouw gebrek aan verstand zeker ook.
Absoluut!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
Voelen jullie je trouwens ook heel ruig nu?
Dat opzich is niet zo interessant, ben je er ook overheen geweest?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb rhanna irl gezien
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Dat opzich is niet zo interessant, ben je er ook overheen geweest?
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Dat opzich is niet zo interessant, ben je er ook overheen geweest?
Dan hoor je dr niet bij!quote:
Eh?quote:
Dabedoelik.quote:
Kloon zegt:quote:
En dat is een leuke meid!quote:
Zorg eens voor een fatsoenlijke relquote:Op maandag 18 juni 2007 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat is een leuke meid!
Nou ook weer niet nodig om Rhanna met AU3 te vergelijken..
Ik ken het hele mens nietquote:Op maandag 18 juni 2007 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zorg eens voor een fatsoenlijke rel
kom ff met wat leuke roddels
Ergo: niemand kent 'rquote:
ok hoeveel heb je moeten betalen?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb rhanna irl gezien
lol is hyves bos op je?quote:
quote:
1,25quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok hoeveel heb je moeten betalen?
toch niet van die zure bende hehquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nu voel ik me buitengesloten
ik heb wel een zakje autodrop bij haar gekocht
Nou, als QB nou ff meld wie van haar bronnen nijdig is, dan kunnen we verder.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:35 schreef zarGon het volgende:
Dit gaat hem niet worden eh?
Datzou nasty zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 19:45 schreef Afwazig het volgende:
Die bron is toch al boos dus dan kun je net zo goed zeggen wie het is, dan maakt het toch niet meer uit.
Ik vertel het niet door of verder. Vertel je nou iets door of vertel je iets verder?quote:
quote:
Uh ja, dat was ik.quote:
Verklaar je nader.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef Metanoia het volgende:
[..]
Uh ja, dat was ik.
En verder wil ik niks meer met deze rel te maken hebben.
Lees de OP, staat alles in geloof ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef Afwazig het volgende:
Je zit al vuistdiep in deze rel, maak het dan ook af teringwanker.
geen idee, rel gemist volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |