Offequote:
Elkaar melden dat ze geil zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:00 schreef Piovan het volgende:
Wie wil mijn fallus strelen+
Of wel likken![]()
Maak aub geen ruzie, iedereen komt aan de beurt.
![]()
die kan natuurlijk ook met hun meedoen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:04 schreef remlof het volgende:
ga maar met sala-adin spelen, die is ook geil
Ja, dit is nou ook weer niet de bedoeling..quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:10 schreef remlof het volgende:
effe TT change
het dekt wel de ladingquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dit is nou ook weer niet de bedoeling..
Hihi.. je zei 'dekt'..quote:
hihiquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hihi.. je zei 'dekt'..
Hihi.. je zei 'lading'..
Nee een stoute spatie knopquote:
vermindert dat een kans op een ban ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
moet het niet zijn geil hier OP remlof?
Das mooi, dan zit ik hier goed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:27 schreef TheSwooshdockSaint... het volgende:
moet het niet zijn geil hier OP remlof/ sebasser?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was je voor, Eins, jeweets.![]()
![]()
![]()
ik twijfelde over "zit hier sebasser aan z'n plasser" maar dat vond ik niet orgineel genoegquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:27 schreef TheSwooshdockSaint... het volgende:
moet het niet zijn geil hier OP remlof/ sebasser?
Vannacht al gedaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef RickoKun het volgende:
SEBASSER, gij zwansloetsjer, ga naar gvd naar de kroeg om t weekend te vieren, hamp0l!!111alpha
lul nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:37 schreef Quyxz_ het volgende:
de oude tt staat er nog steeds
Jawel, hier:quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Remlof beste kerel
tis heul geen bagger topic, tis een serieus topic.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een slecht bagger topic
Ja maar de tt was anders.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is met Sebasser, niet op Sebasser toch?
De TT zegt het eerste.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is met Sebasser, niet op Sebasser toch?
Kom nu naar rotterdam ahoy, ik ga zo naar nightmare.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens meeten?![]()
Er zit een nieuwe ONZ meet in de planningquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens meeten?![]()
Das 4 uur in de treinquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom nu naar rotterdam ahoy, ik ga zo naar nightmare.
Deze keer ipv in een rock kroeg een keer naar een hardcore feest?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er zit een nieuwe ONZ meet in de planning.
Dus? Je hebt het gewoon niet voor me over dus?quote:
Laten we naar K3 gaan..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Deze keer ipv in een rock kroeg een keer naar een hardcore feest?
Tis niet uitverkocht, je kan aan de deur kopen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:23 schreef Sebasser het volgende:
en daarnaast heb ik geen kaartjes..
Als jij betaald..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus? Je hebt het gewoon niet voor me over dus?.
Daar kan je niet op hakken.quote:
hoeveel per kaartje?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tis niet uitverkocht, je kan aan de deur kopen..
42,25. maar aan de deur 55 ofzo.quote:
Ik ben al over gehaalt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan ze wel doodtrappen neuken.
Neen, twas er volgens mij niet eens..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef Renesite het volgende:
Sebasti, ben je nog naar Slam!FM geweest op de Greaute Marckt geweest?
ik heb momenteel een euro of 40..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
42,25. maar aan de deur 55 ofzo.
Hoeren kut die kale knakker (hoe heet die kwijl gast ookalweer)quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, twas er volgens mij niet eens..
toen ik rond 4 uur nogmaals even op de grote markt webcam keek stond er gewoon de markt..
Ach, ik zou het er wel op kunnen doen. Alleen even de gedachte dat gert en samson er net voor overheen zijn geweest moet je even wegkrijgen.quote:
Je zag "geil" staan in de TT?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef Acryl het volgende:hoi, wat doe ik hier?
waarom post ik hier?
goeie!quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je zag "geil" staan in de TT?
Flikker zelf op Remlof omhoog gepijpt vriendje van seplasserquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:59 schreef Canisfire het volgende:
Geilen met dit ?
-flikker eens op met die foto-
Misschien als ik een broodje frikandel was.
Wat wou jij me doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Flikker zelf op Remlof omhoog gepijpt vriendje van seplasser![]()
-laatste waarschuwing-
Kom je weer stoer doen met je pi en je kut reactie alsof je stoer bent.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kom je weer stoer doen met je pi en je kut reactie alsof je stoer bent.
Ga toch pampers dragen kut mongool. serieus je weet wat ik heb gezegt in die pm.
En hier is remlof nergens te bekenen he.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een van canisfire favo bezigheden..
Yeeuuwwwquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een van canisfire favo bezigheden..
En uit 2001 ofzoquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:20 schreef Sebasser het volgende:
Je bent klootzak, weetje dat of niet?
Geweldig stukje
Zou niet best zijn he, als ie in mijn kringspier zou zitten..quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En hier is remlof nergens te bekenen he.
Hoe ver zit die gast eigenlijk in je kringspier![]()
Jij verdient echt zo gigantisch een knal op dat brilletje van je ventjequote:Op zaterdag 16 december 2006 23:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou niet best zijn he, als ie in mijn kringspier zou zitten..
Top 40quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent zeker iemand die alleen muziek uit de Top40 mooi vind, omdat de rest te oud is..
Ksssssssssstquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij verdient echt zo gigantisch een knal op dat brilletje van je ventje![]()
Heeft iemand al gedaan, ik heb nu lenzen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij verdient echt zo gigantisch een knal op dat brilletje van je ventje![]()
kan jij niet met ke klauwen van die edit knop afblijven?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:24 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie het niet fijn op MSN gaan uitvechten?
Denk je dat ik hem op MSN wilquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:24 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie het niet fijn op MSN gaan uitvechten?
Ah... wat jammer voor je! Boehoehoequote:Op zaterdag 16 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
kan jij niet met ke klauwen van die edit knop afblijven?
Elke keer als ik die foto post is meneer een tijdje stil tot jij hem weer moet verwijderen.![]()
Neen, meneer is vaak een tijdje stil omdat meneer ook een leven buiten fok heeft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Elke keer als ik die foto post is meneer een tijdje stil tot jij hem weer moet verwijderen.![]()
Stiekem geilt ie er opquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah... wat jammer voor je! Boehoehoe.
Maar vertel, waarom wil je zo graag die foto posten?.
Nee hoor, ik verwijder hem geheel vrijwillig uit mezelf... En nu genoeg hier, ga maar verder klagen in Remlof moet uit zijn functie gezet worden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat ik fok graag wil opschonen van rel nerds als sebasser die op een forum stoer doen maar zo onzeker zijn dat ze alle foto's verwijderen die van ze gemaakt zijn op een meetquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah... wat jammer voor je! Boehoehoe.
Maar vertel, waarom wil je zo graag die foto posten?.
Echt een vrouwen-post, andere kijk op dingen enz..quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ksssssssssst. Rot op met je topic verkloten
. Je reacties komen voort uit frustratie, da's duidelijk.
Nèh, daar hou ik niet zo van.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:40 schreef Zrtlrnc het volgende:
Shit!
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:31 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Echt een vrouwen-post, andere kijk op dingen enz..
Aan dit soort newbies met een ongepaste bijdehandte rotbek hoef ik geen woorden vuil te maken.quote:
hihi je zei plasserquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
ik twijfelde over "zit hier sebasser aan z'n plasser" maar dat vond ik niet orgineel genoeg
me neitherquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:18 schreef TwyLight het volgende:
omg had niet eens door dat dit topic al zo oud was
Ik ben er weer hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben inmiddels opgedroogd. Mag ik weg uit dit topic?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Het begint weer te stromen.![]()
watervallen zijn romantischquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Het begint weer te stromen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |