Top 40quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent zeker iemand die alleen muziek uit de Top40 mooi vind, omdat de rest te oud is..
Ksssssssssstquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij verdient echt zo gigantisch een knal op dat brilletje van je ventje![]()
Heeft iemand al gedaan, ik heb nu lenzen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij verdient echt zo gigantisch een knal op dat brilletje van je ventje![]()
kan jij niet met ke klauwen van die edit knop afblijven?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:24 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie het niet fijn op MSN gaan uitvechten?
Denk je dat ik hem op MSN wilquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:24 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie het niet fijn op MSN gaan uitvechten?
Ah... wat jammer voor je! Boehoehoequote:Op zaterdag 16 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
kan jij niet met ke klauwen van die edit knop afblijven?
Elke keer als ik die foto post is meneer een tijdje stil tot jij hem weer moet verwijderen.![]()
Neen, meneer is vaak een tijdje stil omdat meneer ook een leven buiten fok heeft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Elke keer als ik die foto post is meneer een tijdje stil tot jij hem weer moet verwijderen.![]()
Stiekem geilt ie er opquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah... wat jammer voor je! Boehoehoe.
Maar vertel, waarom wil je zo graag die foto posten?.
Nee hoor, ik verwijder hem geheel vrijwillig uit mezelf... En nu genoeg hier, ga maar verder klagen in Remlof moet uit zijn functie gezet worden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat ik fok graag wil opschonen van rel nerds als sebasser die op een forum stoer doen maar zo onzeker zijn dat ze alle foto's verwijderen die van ze gemaakt zijn op een meetquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah... wat jammer voor je! Boehoehoe.
Maar vertel, waarom wil je zo graag die foto posten?.
Echt een vrouwen-post, andere kijk op dingen enz..quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ksssssssssst. Rot op met je topic verkloten
. Je reacties komen voort uit frustratie, da's duidelijk.
Nèh, daar hou ik niet zo van.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:40 schreef Zrtlrnc het volgende:
Shit!
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:31 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Echt een vrouwen-post, andere kijk op dingen enz..
Aan dit soort newbies met een ongepaste bijdehandte rotbek hoef ik geen woorden vuil te maken.quote:
hihi je zei plasserquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
ik twijfelde over "zit hier sebasser aan z'n plasser" maar dat vond ik niet orgineel genoeg
me neitherquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:18 schreef TwyLight het volgende:
omg had niet eens door dat dit topic al zo oud was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |