Ja maar de tt was anders.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is met Sebasser, niet op Sebasser toch?

De TT zegt het eerste.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is met Sebasser, niet op Sebasser toch?

Kom nu naar rotterdam ahoy, ik ga zo naar nightmare.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens meeten?![]()

Er zit een nieuwe ONZ meet in de planningquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens meeten?![]()

Das 4 uur in de treinquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom nu naar rotterdam ahoy, ik ga zo naar nightmare.

Deze keer ipv in een rock kroeg een keer naar een hardcore feest?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er zit een nieuwe ONZ meet in de planning.

Dus? Je hebt het gewoon niet voor me over dus?quote:

Laten we naar K3 gaan..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Deze keer ipv in een rock kroeg een keer naar een hardcore feest?

Tis niet uitverkocht, je kan aan de deur kopen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:23 schreef Sebasser het volgende:
en daarnaast heb ik geen kaartjes..

Als jij betaald..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus? Je hebt het gewoon niet voor me over dus?.

Daar kan je niet op hakken.quote:

hoeveel per kaartje?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tis niet uitverkocht, je kan aan de deur kopen..

42,25. maar aan de deur 55 ofzo.quote:

Ik ben al over gehaalt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan ze wel doodtrappen neuken.

Neen, twas er volgens mij niet eens..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef Renesite het volgende:
Sebasti, ben je nog naar Slam!FM geweest op de Greaute Marckt geweest?

ik heb momenteel een euro of 40..quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
42,25. maar aan de deur 55 ofzo.

Hoeren kut die kale knakker (hoe heet die kwijl gast ookalweer)quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, twas er volgens mij niet eens..
toen ik rond 4 uur nogmaals even op de grote markt webcam keek stond er gewoon de markt..

Ach, ik zou het er wel op kunnen doen. Alleen even de gedachte dat gert en samson er net voor overheen zijn geweest moet je even wegkrijgen.quote:

Je zag "geil" staan in de TT?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef Acryl het volgende:hoi, wat doe ik hier?
waarom post ik hier?

goeie!quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je zag "geil" staan in de TT?

Flikker zelf op Remlof omhoog gepijpt vriendje van seplasserquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:59 schreef Canisfire het volgende:
Geilen met dit ?
-flikker eens op met die foto-
Misschien als ik een broodje frikandel was.

Wat wou jij me doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Flikker zelf op Remlof omhoog gepijpt vriendje van seplasser![]()
-laatste waarschuwing-

Kom je weer stoer doen met je pi en je kut reactie alsof je stoer bent.quote:

quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kom je weer stoer doen met je pi en je kut reactie alsof je stoer bent.
Ga toch pampers dragen kut mongool. serieus je weet wat ik heb gezegt in die pm.

En hier is remlof nergens te bekenen he.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een van canisfire favo bezigheden..

Yeeuuwwwquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een van canisfire favo bezigheden..

En uit 2001 ofzoquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:20 schreef Sebasser het volgende:
Je bent klootzak, weetje dat of niet?
Geweldig stukje

Zou niet best zijn he, als ie in mijn kringspier zou zitten..quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En hier is remlof nergens te bekenen he.
Hoe ver zit die gast eigenlijk in je kringspier![]()

Jij verdient echt zo gigantisch een knal op dat brilletje van je ventjequote:Op zaterdag 16 december 2006 23:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou niet best zijn he, als ie in mijn kringspier zou zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |