Oh ja! Voor alle volgende mannen, ze heeft waarschijnlijk een SOA. Don't be silly...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:54 schreef zhe-devilll het volgende:
doet ze het wel safe?
Deed ik hem weer open door mn post?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:56 schreef SHE het volgende:
Stuur het naar een roddelblad, misschien vinden zij het wel boeiend.
Ik voorzie een deel 2quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deed ik hem weer open door mn post?
Hallo! 2 mods zitten erbij
Smulwerk toch?
Nee, als mods gelijk posten gaat het topic weer open, bugjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Slotje er weer terug af? Yvonne houd dus wel van slechte roddels
Als een mod post en het topic gaat meteen dicht lijkt me handigerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, als mods gelijk posten gaat het topic weer open, bugje
Heeft Rhanna ook dikke tetten dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:57 schreef yvonne het volgende:
WhoeiDat gaat lekker, en nog wel 2 mods!
Jup, dit wordt de nieuwe prrrrrrridemeid!!
scheer je wegquote:
Deed het nieteens expresquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:02 schreef SHE het volgende:
Prima, gooi dan maar met stront.
Het is toch zaterdagavond.
dat zijn reservetanks vol met bier voor de magere tijdenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:06 schreef SHE het volgende:
Kan iemand Nosh erbij halen.
Ik vind dat hij hiervan op de hoogte moet zijn.
Jij hebt een lekker buikjequote:
cammende modjesquote:
i WOULDNT hit itquote:
Dat buikje is al bijna helemaal weg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi voor hem dat ie kan horen dat z'n bodybuilding geholpen heeft.
Ik doe niks manquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:05 schreef zarGon het volgende:
Kay, geen visuele ondersteuning geven van de desbetreffende FOK!ster eh.
Die kutje reageert nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat buikje is al bijna helemaal weg.![]()
Maar ik mag niet meer off topic van SHE.![]()
Ik heb Nosh een PM gestuurd SHE.![]()
Whehehequote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:18 schreef yvonne het volgende:
Oy, d'r fobo is leeg, hoe komen jullie zo snel aan die pics?
En opeens kent iedereen Rhanna!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:17 schreef zarGon het volgende:
Die foto's kunnen nog erger trouwens... De eer is aan iemand anders1.
Hoeft niet hoor, je hebt klonen genoeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:17 schreef zarGon het volgende:
Die foto's kunnen nog erger trouwens... De eer is aan iemand anders1.
oe! Ze maakt kennis met vrouwennijdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Die lieve meid probeerde een ex te jennen door die foto te sturen.. en nu staat ie op fok![]()
Ik wil wel even zeggen dat de fotos die ik post, ik die niet van een ex hebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Die lieve meid probeerde een ex te jennen door die foto te sturen.. en nu staat ie op fok![]()
*broek snel weer dichtknoopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:19 schreef yvonne het volgende:
Lekkere pukkel!
Tja als ze aan een goede vriend van mij komt..quote:
Ben jij een meisjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:23 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Tja als ze aan een goede vriend van mij komt..![]()
Vixie? Nou!quote:
Als je maar een condoom gebruikt eh, vriendinnetje begrijpt het vast, nieuwe rages.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef Litso het volgende:
Tis dat ik niet mag, anders was ik er ook ff overheen gegaan
2 modsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef Litso het volgende:
Ik ben bang dat de mijne het heel goed zal begrijpen. Nadat ze me heeft gecastreerd met een stuk prikkeldraad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je maar een condoom gebruikt eh, vriendinnetje begrijpt het vast, nieuwe rages.
Lees de OP maarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:26 schreef PeZu het volgende:
samenvattig?
ik bel je wel, als je slaapt dan hehquote:
hoi knuffelturkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben soms zó ontzettend blij met m'n vaste relatie.
Oh. Dat had ik nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef Litso het volgende:
Oi, de maand is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben soms zó ontzettend blij met m'n vaste relatie.
Oh god, de roddelmachine is weer aangezwengeldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:32 schreef yvonne het volgende:
Ik hoor net dat ze lousy pijpt ook nog!
niks zo erg als een vrouw die niet fatsoenlijk kan stokslobberenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:32 schreef yvonne het volgende:
Ik hoor net dat ze lousy pijpt ook nog!
"Schat, het is geen beef jerkyquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks zo erg als een vrouw die niet fatsoenlijk kan stokslobberen
D'r nachtbuddiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spaar je m'n medemod een beetje?
Ik was in de war met Frutselquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
En Yvonne, wie de fuck is die 2e mod waar je het over hebt? Friek_ is eenvrouwenkenner
uit R&P, geen mod toch?
.
Mijn Moeder zaliger zou zeggen,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
20
denk om je tanden schatquote:
Ik hoorde ook dat haar oma zelfs slecht over haar denkt, dat zet je toch wel aan t denkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn Moeder zaliger zou zeggen,
zo jong en nu al verrot
Whehehe.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vertrouw erop dat zG nog wat fotos post, ik ga weg
dies ff een schone broek aan het aantrekkenquote:
Aggresieve Turkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ergens onder de grond. Hopelijk.
Als ze zich op het niveau bevinden dat zelfs het treurige opgeklopte gebrabbel van een ambitieloze, tactische foto's om de onderkin verbergende teef nieuwswaardig is weet ik écht weer waarom het 't speeltje van twee man en drie luisteraars die te lui zijn om zelf een muzieksmaak te ontwikkelen.quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ergens onder de grond. Hopelijk.
Ik heb je zin 10 keer gelezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ze zich op het niveau bevinden dat zelfs het treurige opgeklopte gebrabbel van een ambitieloze, tactische foto's om de onderkin verbergende teef nieuwswaardig is weet ik écht weer waarom het 't speeltje van twee man en drie luisteraars die te lui zijn om zelf een muzieksmaak te ontwikkelen..
Neem eens diep, diep adem en worstel je door de bijvoeglijk naamwoorden heen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb je zin 10 keer gelezen.
Ik begrijp er geen snars van.
Wie is nu kut, de TS of de slet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |