Misschien verdienen we niet beter...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef petraa het volgende:
Boeiende streams, waarom geven ze ons nou altijd klote streams.
ik denk een uur of 5 ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef F04 het volgende:
Hoe laat is Huub wel naar bed gegaan?
Voor ¤ 3.95 per maandquote:
alles beter dan op Nquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:14 schreef Day het volgende:
De streams op Huub en Lieke snap ik nog wel.
Maar waarom Jaap?
Die hoort bij Huub en Lieke!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:14 schreef Day het volgende:
Maar waarom Jaap?
Jaap werkt als enige, onze rots in de branding.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:14 schreef Day het volgende:
Maar waarom Jaap?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:18 schreef DrsH het volgende:
Als Huubje vandaag vertrekt is hij mooi op tijd thuis voor het vieren van vaderTheodag en dan ziet hij waarschijnlijk ook mamma BOKMA weer
Heb jij ook Hanff Lite?quote:
ik lag er om 07:00 in en ben al bijna drie uur wakker.....dus..opstaaaaaann.....quote:
of ze pitten nog of ze zijn bij de Feboquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:28 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ik lag er om 07:00 in en ben al bijna drie uur wakker.....dus..opstaaaaaann.....
Waar zijn Aman en Brian...?
wat is toch die Febo? de frituur bedoel je vast niet.....toch...?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of ze pitten nog of ze zijn bij de Febo
tis een soort van amandelrokjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:26 schreef ericahysterica het volgende:
leuk kinderrokje heeft tasiaatje aan, ze eet een banaantje en gaat nu heur haartjes doen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:29 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wat is toch die Febo? de frituur bedoel je vast niet.....toch...?
met febo of buren wordt de redactie bedoeldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:29 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wat is toch die Febo? de frituur bedoel je vast niet.....toch...?
thanxx .quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met febo of buren wordt de redactie bedoeld
of nieuw kuurtje voor der blaasontstekingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:30 schreef DrsH het volgende:
Die zijn samen op pad om een vooraadje Predictor te halen bij de plaatselijke drogist. Vraagt Amanda aan de drogist hoe vaak per dag moet ik dat innemen.
weet je helemaal niks van...aangepast aan je lieve oogjesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:28 schreef milk-shake het volgende:
[..]
maar wel heerlijk...............
Deze is "zachter"......bedankt!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kun je beter deze gebruiken, dan wordt ie niet zo uitgerekt
[afbeelding]
is waar................ bedankt namens mijn (weet je ook niks van ) lieve oogjesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
weet je helemaal niks van...aangepast aan je lieve oogjes![]()
oja komt dat door Elly ...........dat gevunsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:42 schreef DrsH het volgende:
Nou wat mij betreft mag Elly Spectra "de paardenpijpster" komen om de tent wat op te leuken misschien wordt de rest dan weer eens ouderwets "lekker geil"
Of ranzige kok Martin die zo graag rochelt boven de pannen terwijl hij kwijlend naar dellie kijktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:42 schreef DrsH het volgende:
Nou wat mij betreft mag Elly Spectra "de paardenpijpster" komen om de tent wat op te leuken misschien wordt de rest dan weer eens ouderwets "lekker geil"
Dat heet in de kokswereld culinair sputunerenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Of ranzige kok Martin die zo graag rochelt boven de pannen terwijl hij kwijlend naar dellie kijkt
Martin..........mijn held!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Of ranzige kok Martin die zo graag rochelt boven de pannen terwijl hij kwijlend naar dellie kijkt
Vandaar dat iedereen hier weg is ineens..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:49 schreef milk-shake het volgende:
gaat ze zingen...................nee he![]()
Hoesoooooooooow?????????quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:55 schreef ericahysterica het volgende:
N: ik WORD als megaheks neergezet......
vind lieke niet echt leuk, waarom geen kaartenaktie voor amanda, die had gisteren buikpijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:37 schreef riri het volgende:
Waarom geen kaartenaktie voor Lieke? Als steun.....ben dan zo benieuwd naar die gezichten van BEAN en die hele huishoudzooi en homoscene...volgens mij stikken die dan van nijd....lijkt me zo heerlijk om te zien
Dan moet Amanda zich maar niet zo laten uitwonenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind lieke niet echt leuk, waarom geen kaartenaktie voor amanda, die had gisteren buikpijn
amanda is een leeghoofdige slet dus daar doe ik niets voor behalve dan haar helemaal afzeikenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind lieke niet echt leuk, waarom geen kaartenaktie voor amanda, die had gisteren buikpijn
Mee eensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Dus Huub is inderdaad begonnen met acteren? Beetje spannend maken om tv momentjes te scoren en dan vanavond gewoon blijven. Die jongen gaat nooit het huis uit. Dat weet iedereen.
het arme kind moet ook wel eens sex hebben, sex hoort gewoon bij de mensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet Amanda zich maar niet zo laten uitwonen![]()
Denk dat iedereen dat wel doorheeftquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Dus Huub is inderdaad begonnen met acteren? Beetje spannend maken om tv momentjes te scoren en dan vanavond gewoon blijven. Die jongen gaat nooit het huis uit. Dat weet iedereen.
dellie doet niets anders dan zuipen wippen en zeuren over buikpijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het arme kind moet ook wel eens sex hebben, sex hoort gewoon bij de mens
dat hoef je niet te vertellen, heb je gemerkt dat ik de enige hier ben die nooit mensen afzeikt, ben ik best wel trots op, ben ook goed opgevoedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
amanda is een leeghoofdige slet dus daar doe ik niets voor behalve dan haar helemaal afzeiken![]()
Je bent wel een leugenaar, ik zal je ouders daar eens op aansprekenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat hoef je niet te vertellen, heb je gemerkt dat ik de enige hier ben die nooit mensen afzeikt, ben ik best wel trots op, ben ook goed opgevoed
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:55 schreef ericahysterica het volgende:
N: ik WORD als megaheks neergezet......
ik niet daarom zeik ik dellie ook zo graag af.......mag altijd van mijn moederquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat hoef je niet te vertellen, heb je gemerkt dat ik de enige hier ben die nooit mensen afzeikt, ben ik best wel trots op, ben ook goed opgevoed
Jepquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel doorheeft![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent wel een leugenaar, ik zal je ouders daar eens op aanspreken![]()
gewoon een verwend teringjong dusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn ouders weten gewoon dat ik nooit lieg, ik ben hun oogappel![]()
![]()
![]()
nee huub is zijn bed nog niet uitgeweest maar hij heeft tot 2.00 uur vannacht de tijdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:07 schreef Charmian het volgende:
Maar ff hoor, als ze de 24 uur aanvragen moeten ze toch ook verplicht met de psych praten, is die al geweest?
Eric en Natasia zeggen nu dat Jaap zin had om ruzie te zoeken, maar zo was het helemaal niet. Eric ging bij Jaap zitten en begon te praten, maar het was duidelijk te zien dat Jaap daar geen zin in had; hij gaf geen sjoege op dat 'herkenbaarheidsverhaal'. Eric ging toch door, tja, dan kun je een gevatte reactie verwachtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:08 schreef ericahysterica het volgende:
jaap was vannacht irritant volgens Smeric kutkeffer.Jaap zat op de bank met huub gisteravond. Smerik complimenteerde jaap met zijn kwetsbaarheid nav de video. Jaap vroeg of erik geen zin had om weg te gaan. Jaap zei dat hij erik er wel uit wilde stemmen omdat hij de zwakste zou zijn. Alleen n hoefde nog overgehaald te worden. Jaap zou het beter kunnen vinden met H. jaap gaat er komende weken voor zorgen dat eric de komende weken veel kan leren.
Zo is dat erik dringt zich altijd op, claimt zuigt en ergertquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric en Natasia zeggen nu dat Jaap zin had om ruzie te zoeken, maar zo was het helemaal niet. Eric ging bij Jaap zitten en begon te praten, maar het was duidelijk te zien dat Jaap daar geen zin in had; hij gaf geen sjoege op dat 'herkenbaarheidsverhaal'. Eric ging toch door, tja, dan kun je een gevatte reactie verwachten![]()
De alcohol restricties en bedtijd lijken mij opgelegde regels door de febo juist nav Huub's acties in het verleden. Het zijn kinderachtige regels. Waarvan ik denk dat ze juist ingesteld zijn om Huub te beschermen. Ik begrijp Huub wel dat ie pissed off was omdat ie niks meer mocht drinken terwijl iedereen al op bed lag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:06 schreef Day het volgende:
Eigenlijk is Huub zelf in het schoppen tegen de redactie niet origineel. Geen tv-momenten maken door te gaan liggen slapen, lijkt sterk op de Bart -actie van de hele dag zwijgend voor zich uit staren.
Als ik Lieke was zou ik overigens wel uitkijken met meedoen, ze heeft nog niet dezelfde credits opgebouwd als Huub.
Ja maar ze zegt het slim: er gaat voorlopig niemand weg. Hoe lang is voorlopig... een week, twee weken?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef ericahysterica het volgende:
N verzekert smerik van haar dekken en omgekeerd
Normaal gesproken komt er een psychologe en heeft een gesprek met de aanvrager. Daarna gaat de 24 uur in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:09 schreef Brunette_x het volgende:
Hoe gaat zo'n 24 uur precies in zn werk... ? Moet ie daarna definitief beslissen of ie gaat?
hoor wie het zegt...het grootste leeghoofd van de Gouden Kooi is altijd nog natasia zelf...vind het zo'n heksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:10 schreef ericahysterica het volgende:
N vindt jaap een leeghoofd
Dit bewijst dat Huub gelijk heeft, Eric is een schijnheilquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef ericahysterica het volgende:
N verzekert smerik van haar dekken en omgekeerd
ja huub heeft hem goed door denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit bewijst dat Huub gelijk heeft, Eric is een schijnheil![]()
De rest komt er altijd achter. Het was weer een domme impulsieve aktie van Huub en dat krijgt ie zeker op z'n bord terug.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:15 schreef Day het volgende:
Als Huub niet wil dat de rest erachter komt, moet hij niet te lang wachten met zijn aanvraag weer intrekken. Als de psych daar ineens voor de deur staat, weet de rest genoeg. Als hij daarna toch besluit te blijven, bijft het toch een zwak punt waarop ze 'm kunnen pakken.
jawel, boerenkool uit een pakje en een keer met Syl grieks of zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:18 schreef ericahysterica het volgende:
heeft die erik ooit wel eens gekookt?
owja die boerenkool weet ik nog. Hij heeft dus zelf nog maar weinig uitgevoerd en maar roddelenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
jawel, boerenkool uit een pakje en een keer met Syl grieks of zo.
Hoe dan? Dat BEAN zegt dat het een jankerd is dat hij 24 uur heeft aangevraagd of zo? Big deal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
De rest komt er altijd achter. Het was weer een domme impulsieve aktie van Huub en dat krijgt ie zeker op z'n bord terug.
Yep, hij moet binnen die 24 uur beslissen of hij echt gaat of niet. Het is een soort van reservetijd: wil ik echt weg of was mijn beslissing impulsief? Daarom komt er ook een psych langs (een hele slechte, vind ik), die je daarbij helpt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:09 schreef Brunette_x het volgende:
Hoe gaat zo'n 24 uur precies in zn werk... ? Moet ie daarna definitief beslissen of ie gaat?
alleen liekequote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef grazygirl het volgende:
oke even eerlijk heb nog geen donder gelezen ben net terug, weet wel dat Huub zijn 24 uur heeft aangevraagd maar wie in het huis weten dit inmiddels?
Volgens mij alleen Lieke als ik de cossen goed gevolgd hebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef grazygirl het volgende:
oke even eerlijk heb nog geen donder gelezen ben net terug, weet wel dat Huub zijn 24 uur heeft aangevraagd maar wie in het huis weten dit inmiddels?
Huub's dillema is, denk ik: Een mes in de rug vanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit bewijst dat Huub gelijk heeft, Eric is een schijnheil![]()
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:26 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Huub wel gaat vertrekken vanavond.
Nee joh, 'achter' heeft met huub gepraat en die weten dat hij niet weggaat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:26 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Huub wel gaat vertrekken vanavond.
Brieven, telefoongesprekken en bezoekers.... Huub zal er geen probleem mee hebben maar het is gewoon niet slim om BEAN stokken te geven om mee te slaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat BEAN zegt dat het een jankerd is dat hij 24 uur heeft aangevraagd of zo? Big deal.
hier nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
hee een soundlock bij huub en japie
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Brieven, telefoongesprekken en bezoekers.... Huub zal er geen probleem mee hebben maar het is gewoon niet slim om BEAN stokken te geven om mee te slaan.
Wat is VOL?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
Over de ballenactie bij VOL voor Huub
Op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:24 schreef Kaat het volgende:
We gaan zodra we de auto terughebben, ik had anders al onderweg geweest, ik gok dat we hem 18 uur terug hebben en dan karren we die kant op.
Het is gewoon achter afgeven hoor en dan weer terug dus heeft geen zin om met meerderen die kant uit te gaan.
ander forumquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
Over de ballenactie bij VOL voor Huub
Op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:24 schreef Kaat het volgende:
We gaan zodra we de auto terughebben, ik had anders al onderweg geweest, ik gok dat we hem 18 uur terug hebben en dan karren we die kant op.
Het is gewoon achter afgeven hoor en dan weer terug dus heeft geen zin om met meerderen die kant uit te gaan.
VOLquote:
Voor meneer 'Nooit meer naar huis', 'Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis', 'Ik verlaat voor niemand het huis' is dit wel erg, ja. Hij heeft zich altijd sterk voorgedaan en nu blijkt dat reuze mee te vallen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat BEAN zegt dat het een jankerd is dat hij 24 uur heeft aangevraagd of zo? Big deal.
Bij VOLquote:
huil en verwonder.......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Lees en lach.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7404
Okay, VOL gaat een of meerdere honkballen afleveren bij DGK voor Huub.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7404
lees hier maar even bij![]()
Ik verwonder me iedere keer weer over de kledingkeuze van Miss Lillibit. Vreselijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:38 schreef ericahysterica het volgende:
dellie hijst zich weer in haar gele bonbonponnetje
delliehaarverneukalertquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Wonder o wonder, Dellie wast haar haar.
Alleen daarom al, laat de redactie hem niet gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha leuk: STEL dat Huub gaat ( gebeurt niet ) dan moet hij toch nog zijn plaatje Nooit meer naar huis uitbrengen.. lekker geloofwaardig
In bed met je grote vriend.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef basicsaint het volgende:
Waar is Lieke eigenlijk?
Dan weet Brian zeker dat Huub wil gaan blijven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:39 schreef Rotterdammert het volgende:
Jammer dat Brian niet van die 24 uur weet, dan kon die huubje ermee gaan pesten
Soms de dag dat ze bezorgd worden en soms nooitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
nogmaals OPROEP: Is er hier iemand die ooit een brief/kaart naar de kooi heeft gestuurd? Zo ja , hoelang duurde het voordat die de kooi in was? Dus van opsturen naar ontvangst miljonair.
Sorry, ik kan je niet helpen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
nogmaals OPROEP: Is er hier iemand die ooit een brief/kaart naar de kooi heeft gestuurd? Zo ja , hoelang duurde het voordat die de kooi in was? Dus van opsturen naar ontvangst miljonair.
dat hangt af wanneer mevr Flens vindt dat de mensen het in handen mogen krijgen.......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De redaktie bepaald wanneer, hoe en of je post bij de miljonairs terecht komt. Sommige de volgende dag... sommigen later en sommigen nooit...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dat snap ik wel , maar ze moeten eerst nog naar Hilversum en dan naar de kooi. Ik heb gisteren middag een brief verstuurt , dus ik ben benieuwd of hij vandaag de kooi in gaat. Ik weet namelijk niet echt hoelang het duurt voor dat een brief terecht is gekomen bij de bestemming. Normaal duurt dat volgens mij 1 a 2 dagen. Maar dan moet hij ook nog eens van Hilversum naar Eemnes, dus ik was benieuwd of iemand dat wist.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Soms de dag dat ze bezorgd worden en soms nooit
Natasia en Eric hebben elkaar dan ook helemaal gevonden. Mr en Mrs Vals!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja vertelt tegen Eric dat ze het steeds minder goed kan vinden met WB, en nu kust ze hem. Schiet mij maar lek.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja vertelt tegen Eric dat ze het steeds minder goed kan vinden met WB, en nu kust ze hem. Schiet mij maar lek.![]()
het perfecte koppel!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:47 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia en Eric hebben elkaar dan ook helemaal gevonden. Mr en Mrs Vals!
ik vind het veel vreemder dat erik en huub elkaar gisteren kusten en omhelsden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Niet in de HOreca, maar in de HOEreca....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:48 schreef ericahysterica het volgende:
smerik heeft een jaartje of 10 in de horeca gewerkt hoe oud is hij dan in vredesnaam?
Oke , dankje. Ik heb medelijden met al die mensen die brieven schrijven en niet de villa in gaan..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:43 schreef akveor het volgende:
[..]
De redaktie bepaald wanneer, hoe en of je post bij de miljonairs terecht komt. Sommige de volgende dag... sommigen later en sommigen nooit...
je bedoelt een walgelijke vertoning dus?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:50 schreef schatje het volgende:
Huub blijft natuurlijk. Daar maak ik me niet druk om. Eric en Huub die gisteren toenadering tot elkaar zochten tot aan een massage toe vind ik wel een niet zo positieve ontwikkeling.
Maar 5 min later was hij alweer zijn plan met Jaap aan het bijpraten, ik volg die jongen niet meerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:50 schreef schatje het volgende:
Huub blijft natuurlijk. Daar maak ik me niet druk om. Eric en Huub die gisteren toenadering tot elkaar zochten tot aan een massage toe vind ik wel een niet zo positieve ontwikkeling.
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je bedoelt een walgelijke vertoning dus?![]()
Jaap kreeg echt geen duidelijk hoor. Huub was daar te bezopen voor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar 5 min later was hij alweer zijn plan met Jaap aan het bijpraten, ik volg die jongen niet meer![]()
Je wilt dat wel heel graag, zo te zien.quote:
Heb je haar kast weleens gezien?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef schatje het volgende:
Amanda heeft een jurkje aangetrokken waarvan ze dacht dat ie niet vies was.
Er komt alleen maar rode verf uit. Ik zit de spatten nog weg te vegenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt dat wel heel graag, zo te zien.![]()
Nee natuurlijk niet... maar je vroeg het zo lief...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt dat wel heel graag, zo te zien.![]()
Weet iemand nog die Cap...? Die is zo hilarisch....quote:
geen lock wel saaie beeldenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:57 schreef Rotterdammert het volgende:
streamlock op stream 3 en 4?
Die is van BSOL.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Weet iemand nog die Cap...? Die is zo hilarisch....
Busje komt zo!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:08 schreef FdW het volgende:
"They're Coming To Take Me Away, Ha-Haaa!" is a hit 1966 novelty song by Napoleon XIV (aka Huub van Ballegooij)
Rob de Nijs: Zachtjes tikt een neger op het zolderraam!
Roy Orbison - It's over
Dan moet je bij EricaHysterica zijn!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:11 schreef DrsH het volgende:
kedengedeng
Nee die heb ik vanmorgen al drie keer genomenquote:
nadat ik hem fors gespankt heb met een fietsketting waarbij ik mij heb laten inspireren door kutkeffer smericaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee die heb ik vanmorgen al drie keer genomen
Goed gemiddeldequote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee die heb ik vanmorgen al drie keer genomen
Als je weet welke dag, dan kan ik de foto voor je terugzoeken. Ik weet dat ik de cap heb gemaaakt, maar heb geen idee meer wanneer.quote:
wellicht wordt N getroffen door een bliksemschichtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Zo donker is het niet in Groningen gelukkig
[afbeelding]
Haalt ze toch een keer het nieuws en journaal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wellicht wordt N getroffen door een bliksemschicht![]()
http://s195.photobucket.com/albums/z234/kingjaap/juni/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
OT japio zet de laatste foto s op zijn log
ja maar ik betwijfel of het nieuws opent met dit happy newsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haalt ze toch een keer het nieuws en journaal.
Wie moet er vandaag Fries laten wandelenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wellicht wordt N getroffen door een bliksemschicht![]()
Dat wijf is echt gestoord.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:18 schreef ericahysterica het volgende:
N stuurt namens eric en haar een bloemstuk![]()
alles voor de publiciteit!quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:22 schreef DrsH het volgende:
Misschien mogen mijn kindjes wel op jouw feestje komen IRENE????
Ik zag Fries vandaag los in de bak, dus wandelen hoeft ws niet meer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie moet er vandaag Fries laten wandelen![]()
Jammer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zag Fries vandaag los in de bak, dus wandelen hoeft ws niet meer.
ja gezellig 20 jaar naar dezelfde locatie.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil geen staancaravan, maar een chaletje. Dan kunnen de kids op eigen gelegenheid spelen en zwemmen, en kan ze haar ding doen.
Jawel, maar het paardenmeisje is erbij en die regelt dat volgens mij in het weekend.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zag Fries vandaag los in de bak, dus wandelen hoeft ws niet meer.
ja dat streamen is hard werken hoor! gelukkig kan je gelijktijdig ook nog andere zaken achter de pc doen muziekje luisteren, wat kranten doorkijken etc want als je het hiervan moet hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer.
Wat enorm saai trouwens, terwijl we weten dat ons nog iets te wachten staat: het verlossende woord van Huub.
Wat te denken van Sobiborquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja gezellig 20 jaar naar dezelfde locatie.....
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer.
Wat enorm saai trouwens, terwijl we weten dat ons nog iets te wachten staat: het verlossende woord vertrek van Huub.
Mari van der Ven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
tas ziet zich als tussen leonieke Daphne, Estelle en Irene over het ouderschap babbelen.....en laat zich stylen door die man uit boulevard kan even niet op de naam komen
neuh ik wil/denk niet dat huub vertrekt en btw hij maakt Loensend lief liederke heul erg gelukkig!quote:
Jammer. Ik denk iets van tussen een week en drie weken geleden... Maar daat heb je dus niets aan. Ik had al in de Cossen gekeken maar kon hem niet vinden. Thanks anyway.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je weet welke dag, dan kan ik de foto voor je terugzoeken. Ik weet dat ik de cap heb gemaaakt, maar heb geen idee meer wanneer.
Ja, zo gaat het hier ook... achterstallige emails beantwoorden, ook zoiets wat nu goed kanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dat streamen is hard werken hoor! gelukkig kan je gelijktijdig ook nog andere zaken achter de pc doen muziekje luisteren, wat kranten doorkijken etc want als je het hiervan moet hebben![]()
nee die andere engerd iets van tigo ofzo een kapperquote:
Ik doe ondertussen de adminstratie van mijn ventjuh, anders is het niet te harden, die streams.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dat streamen is hard werken hoor! gelukkig kan je gelijktijdig ook nog andere zaken achter de pc doen muziekje luisteren, wat kranten doorkijken etc want als je het hiervan moet hebben![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe ondertussen de adminstratie van mijn ventjuh, anders is het niet te harden, die streams.
Leco van Zadelhoffquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee die andere engerd iets van tigo ofzo een kapper
Als die in de contramine gaat kun je je maar beter bergen, want dan komt de straatsnol in haar echt naar bovenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:42 schreef johngrisham het volgende:
zat net ff op 10 een uitzenging van de gouden kooi aant kijken.
wat een pleuris wijf is die vette del
totaal niet voor rede vatbaar
echt niet te geloven.
ging over die pump incedent trouwens
Waarom Jaap? Die is al geweest. Natasja heeft het toch niet voor het zeggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Natasia gaat NIET naar Jensen.
JAAP en PALMA gaan.
Kan Jensen z'n 24 uur intrekken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Natasia gaat NIET naar Jensen.
JAAP en PALMA gaan.
Mag het ook in 1 keer?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:47 schreef Clank het volgende:
Palma naar Jensen??!! Drie keer raden wie er dan weer gebashed gaan worden.
Ik denk dat het een foutje is, en Eric bedoelt wordt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:47 schreef CoT het volgende:
Waarom gaat Eric niet naar Jensen? Mag die niet ofzo
Bedoel je deze soms?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk iets van tussen een week en drie weken geleden... Maar daat heb je dus niets aan. Ik had al in de Cossen gekeken maar kon hem niet vinden. Thanks anyway.
Het zou trouwens heel laf zijn als ze haar 'nee' accepteren achter.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:51 schreef CoT het volgende:
hahal, is ze bang dat ze wordt afgemaakt door Jaap?
Wacht maar tot ze buiten de poort staat
Wedden dat ze hoofdpijn hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:55 schreef Haunter het volgende:
18.00, damn.. tot zo laat heb ik nog nooit in bed gelegen
De scripteasers durven de verkrachter niet te sturen, bang voor negatieve publiciteit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Tuurlijk wordt Eric niet bedoeld. Zo'n brief controleren ze goed voor dat hij de villa in gaat en door eric krijgt Jensen geen kijkcijfers, door Jaap wel. Dus voor de duidelijkheid: Jaap, Natasia & Palma gaan.
Ja? Ik heb het gemistquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:00 schreef koejoeloek het volgende:
Huub heeft net tegen Jaap gezegd dat ie 24uur heeft aangevraagd, Jaap reageerde er vrij nuchter op, of njah, eigelijk helemaal niet
Nee, Huub zegt net tegen Jaap dat hij 'm heeft aangevraagd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Jaap, Huub en Lieke hebben zin in terror op Eric. Kan het zijn dat de 24-uurs vannacht alweer is ingetrokken?
[afbeelding]
Misschien meent achter zoiets te hebben gehoord....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Jaap, Huub en Lieke hebben zin in terror op Eric. Kan het zijn dat de 24-uurs vannacht alweer is ingetrokken?
[afbeelding]
Ja, daarnet hoorde ik het ook, maar die eerste keer, als die er was, niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:04 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Huub zegt net tegen Jaap dat hij 'm heeft aangevraagd.
Maar die neemt het niet eens serieus.
Jammerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:06 schreef koejoeloek het volgende:
hij blijft, zeg ie nethij wil wel meer Eric pesten (het gaat de goede kant op)
Weer al terror op Eric?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Jaap, Huub en Lieke hebben zin in terror op Eric.
[afbeelding]
10 kent geen standaard afvloeiingsregeling.quote:
Ik had het boeiender gevonden als het weer goed was gekomen tussen die twee, maar ja, het is niet anders... dan maar weer terrorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:24 schreef agter het volgende:
Heerlijk, TERROR!
Ik vind dat we daar lang op hebben moeten wachten...eerst ook nog die 24 uur wapenstilstand, toen het familiebezoek.
Tijd voor Terror!
Als Eric nou gewoon normaal en eerlijk was, oke.. maar het is een hypocriet 1e klasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het boeiender gevonden als het weer goed was gekomen tussen die twee, maar ja, het is niet anders... dan maar weer terror![]()
Helaas, ja. Maar als Eric weer was overgelopen, was er ook een mooie hoop heibel ontstaan vanuit BAN. En dan was het niet meer 4 tegen 2 geweest.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Als Eric nou gewoon normaal en eerlijk was, oke.. maar het is een hypocriet 1e klas![]()
Er zullen ongetwijfeld meer vrouwen op hun hart getrapt worden door dit ego-kikkertje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
Vertellen over de problematische relatie met Hedda. 'We hebben mekaar zoveel pijn gedaan. Er zijn zoveel leugens verteld.'
[afbeelding]
Die is even wat klanten achter aan 't af werken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:31 schreef robert2006 het volgende:
waar is amanda, ik mis het prinsesje
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die is even wat klanten achter aan 't af werken.
Als het goed is, is zo ongeveer nu je was doorweekt buitenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Zo donker is het niet in Groningen gelukkig
[afbeelding]
Nope, hij gaat terror uitvoeren tegen Ericquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:35 schreef easysatellite het volgende:
gaat huub nou weg of nie??
Die vraag is al beantwoord.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:35 schreef OudFruit het volgende:
Amandaaaa...where aaaaaaaare you!
je bedoelt dat ze bezig is met audientie verlenen, vind lieke meer het type daarvoor, sorryquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die is even wat klanten achter aan 't af werken.
uiteindelijk wel denk ik, maar nu nog niet, eerst de villa winnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:35 schreef easysatellite het volgende:
gaat huub nou weg of nie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |