Misschien verdienen we niet beter...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef petraa het volgende:
Boeiende streams, waarom geven ze ons nou altijd klote streams.
ik denk een uur of 5 ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef F04 het volgende:
Hoe laat is Huub wel naar bed gegaan?
Voor ¤ 3.95 per maandquote:
alles beter dan op Nquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:14 schreef Day het volgende:
De streams op Huub en Lieke snap ik nog wel.
Maar waarom Jaap?
Die hoort bij Huub en Lieke!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:14 schreef Day het volgende:
Maar waarom Jaap?
Jaap werkt als enige, onze rots in de branding.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:14 schreef Day het volgende:
Maar waarom Jaap?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:18 schreef DrsH het volgende:
Als Huubje vandaag vertrekt is hij mooi op tijd thuis voor het vieren van vaderTheodag en dan ziet hij waarschijnlijk ook mamma BOKMA weer
Heb jij ook Hanff Lite?quote:
ik lag er om 07:00 in en ben al bijna drie uur wakker.....dus..opstaaaaaann.....quote:
of ze pitten nog of ze zijn bij de Feboquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:28 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ik lag er om 07:00 in en ben al bijna drie uur wakker.....dus..opstaaaaaann.....
Waar zijn Aman en Brian...?
wat is toch die Febo? de frituur bedoel je vast niet.....toch...?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of ze pitten nog of ze zijn bij de Febo
tis een soort van amandelrokjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:26 schreef ericahysterica het volgende:
leuk kinderrokje heeft tasiaatje aan, ze eet een banaantje en gaat nu heur haartjes doen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:29 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wat is toch die Febo? de frituur bedoel je vast niet.....toch...?
met febo of buren wordt de redactie bedoeldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:29 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wat is toch die Febo? de frituur bedoel je vast niet.....toch...?
thanxx .quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met febo of buren wordt de redactie bedoeld
of nieuw kuurtje voor der blaasontstekingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:30 schreef DrsH het volgende:
Die zijn samen op pad om een vooraadje Predictor te halen bij de plaatselijke drogist. Vraagt Amanda aan de drogist hoe vaak per dag moet ik dat innemen.
weet je helemaal niks van...aangepast aan je lieve oogjesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:28 schreef milk-shake het volgende:
[..]
maar wel heerlijk...............
Deze is "zachter"......bedankt!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kun je beter deze gebruiken, dan wordt ie niet zo uitgerekt
[afbeelding]
is waar................ bedankt namens mijn (weet je ook niks van ) lieve oogjesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
weet je helemaal niks van...aangepast aan je lieve oogjes![]()
oja komt dat door Elly ...........dat gevunsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:42 schreef DrsH het volgende:
Nou wat mij betreft mag Elly Spectra "de paardenpijpster" komen om de tent wat op te leuken misschien wordt de rest dan weer eens ouderwets "lekker geil"
Of ranzige kok Martin die zo graag rochelt boven de pannen terwijl hij kwijlend naar dellie kijktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:42 schreef DrsH het volgende:
Nou wat mij betreft mag Elly Spectra "de paardenpijpster" komen om de tent wat op te leuken misschien wordt de rest dan weer eens ouderwets "lekker geil"
Dat heet in de kokswereld culinair sputunerenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Of ranzige kok Martin die zo graag rochelt boven de pannen terwijl hij kwijlend naar dellie kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |