owja die boerenkool weet ik nog. Hij heeft dus zelf nog maar weinig uitgevoerd en maar roddelenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
jawel, boerenkool uit een pakje en een keer met Syl grieks of zo.
Hoe dan? Dat BEAN zegt dat het een jankerd is dat hij 24 uur heeft aangevraagd of zo? Big deal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
De rest komt er altijd achter. Het was weer een domme impulsieve aktie van Huub en dat krijgt ie zeker op z'n bord terug.
Yep, hij moet binnen die 24 uur beslissen of hij echt gaat of niet. Het is een soort van reservetijd: wil ik echt weg of was mijn beslissing impulsief? Daarom komt er ook een psych langs (een hele slechte, vind ik), die je daarbij helpt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:09 schreef Brunette_x het volgende:
Hoe gaat zo'n 24 uur precies in zn werk... ? Moet ie daarna definitief beslissen of ie gaat?
alleen liekequote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef grazygirl het volgende:
oke even eerlijk heb nog geen donder gelezen ben net terug, weet wel dat Huub zijn 24 uur heeft aangevraagd maar wie in het huis weten dit inmiddels?
Volgens mij alleen Lieke als ik de cossen goed gevolgd hebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef grazygirl het volgende:
oke even eerlijk heb nog geen donder gelezen ben net terug, weet wel dat Huub zijn 24 uur heeft aangevraagd maar wie in het huis weten dit inmiddels?
Huub's dillema is, denk ik: Een mes in de rug vanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit bewijst dat Huub gelijk heeft, Eric is een schijnheil![]()
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:26 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Huub wel gaat vertrekken vanavond.
Nee joh, 'achter' heeft met huub gepraat en die weten dat hij niet weggaat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:26 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Huub wel gaat vertrekken vanavond.
Brieven, telefoongesprekken en bezoekers.... Huub zal er geen probleem mee hebben maar het is gewoon niet slim om BEAN stokken te geven om mee te slaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat BEAN zegt dat het een jankerd is dat hij 24 uur heeft aangevraagd of zo? Big deal.
hier nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
hee een soundlock bij huub en japie
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Brieven, telefoongesprekken en bezoekers.... Huub zal er geen probleem mee hebben maar het is gewoon niet slim om BEAN stokken te geven om mee te slaan.
Wat is VOL?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
Over de ballenactie bij VOL voor Huub
Op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:24 schreef Kaat het volgende:
We gaan zodra we de auto terughebben, ik had anders al onderweg geweest, ik gok dat we hem 18 uur terug hebben en dan karren we die kant op.
Het is gewoon achter afgeven hoor en dan weer terug dus heeft geen zin om met meerderen die kant uit te gaan.
ander forumquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
Over de ballenactie bij VOL voor Huub
Op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:24 schreef Kaat het volgende:
We gaan zodra we de auto terughebben, ik had anders al onderweg geweest, ik gok dat we hem 18 uur terug hebben en dan karren we die kant op.
Het is gewoon achter afgeven hoor en dan weer terug dus heeft geen zin om met meerderen die kant uit te gaan.
VOLquote:
Voor meneer 'Nooit meer naar huis', 'Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis', 'Ik verlaat voor niemand het huis' is dit wel erg, ja. Hij heeft zich altijd sterk voorgedaan en nu blijkt dat reuze mee te vallen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat BEAN zegt dat het een jankerd is dat hij 24 uur heeft aangevraagd of zo? Big deal.
Bij VOLquote:
huil en verwonder.......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Lees en lach.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7404
Okay, VOL gaat een of meerdere honkballen afleveren bij DGK voor Huub.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7404
lees hier maar even bij![]()
Ik verwonder me iedere keer weer over de kledingkeuze van Miss Lillibit. Vreselijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:38 schreef ericahysterica het volgende:
dellie hijst zich weer in haar gele bonbonponnetje
delliehaarverneukalertquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Wonder o wonder, Dellie wast haar haar.
Alleen daarom al, laat de redactie hem niet gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha leuk: STEL dat Huub gaat ( gebeurt niet ) dan moet hij toch nog zijn plaatje Nooit meer naar huis uitbrengen.. lekker geloofwaardig
In bed met je grote vriend.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef basicsaint het volgende:
Waar is Lieke eigenlijk?
Dan weet Brian zeker dat Huub wil gaan blijven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:39 schreef Rotterdammert het volgende:
Jammer dat Brian niet van die 24 uur weet, dan kon die huubje ermee gaan pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |