Martin..........mijn held!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Of ranzige kok Martin die zo graag rochelt boven de pannen terwijl hij kwijlend naar dellie kijkt
Vandaar dat iedereen hier weg is ineens..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:49 schreef milk-shake het volgende:
gaat ze zingen...................nee he![]()
Hoesoooooooooow?????????quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:55 schreef ericahysterica het volgende:
N: ik WORD als megaheks neergezet......
vind lieke niet echt leuk, waarom geen kaartenaktie voor amanda, die had gisteren buikpijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:37 schreef riri het volgende:
Waarom geen kaartenaktie voor Lieke? Als steun.....ben dan zo benieuwd naar die gezichten van BEAN en die hele huishoudzooi en homoscene...volgens mij stikken die dan van nijd....lijkt me zo heerlijk om te zien
Dan moet Amanda zich maar niet zo laten uitwonenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind lieke niet echt leuk, waarom geen kaartenaktie voor amanda, die had gisteren buikpijn
amanda is een leeghoofdige slet dus daar doe ik niets voor behalve dan haar helemaal afzeikenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind lieke niet echt leuk, waarom geen kaartenaktie voor amanda, die had gisteren buikpijn
Mee eensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Dus Huub is inderdaad begonnen met acteren? Beetje spannend maken om tv momentjes te scoren en dan vanavond gewoon blijven. Die jongen gaat nooit het huis uit. Dat weet iedereen.
het arme kind moet ook wel eens sex hebben, sex hoort gewoon bij de mensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet Amanda zich maar niet zo laten uitwonen![]()
Denk dat iedereen dat wel doorheeftquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Dus Huub is inderdaad begonnen met acteren? Beetje spannend maken om tv momentjes te scoren en dan vanavond gewoon blijven. Die jongen gaat nooit het huis uit. Dat weet iedereen.
dellie doet niets anders dan zuipen wippen en zeuren over buikpijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het arme kind moet ook wel eens sex hebben, sex hoort gewoon bij de mens
dat hoef je niet te vertellen, heb je gemerkt dat ik de enige hier ben die nooit mensen afzeikt, ben ik best wel trots op, ben ook goed opgevoedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
amanda is een leeghoofdige slet dus daar doe ik niets voor behalve dan haar helemaal afzeiken![]()
Je bent wel een leugenaar, ik zal je ouders daar eens op aansprekenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat hoef je niet te vertellen, heb je gemerkt dat ik de enige hier ben die nooit mensen afzeikt, ben ik best wel trots op, ben ook goed opgevoed
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:55 schreef ericahysterica het volgende:
N: ik WORD als megaheks neergezet......
ik niet daarom zeik ik dellie ook zo graag af.......mag altijd van mijn moederquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat hoef je niet te vertellen, heb je gemerkt dat ik de enige hier ben die nooit mensen afzeikt, ben ik best wel trots op, ben ook goed opgevoed
Jepquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel doorheeft![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent wel een leugenaar, ik zal je ouders daar eens op aanspreken![]()
gewoon een verwend teringjong dusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn ouders weten gewoon dat ik nooit lieg, ik ben hun oogappel![]()
![]()
![]()
nee huub is zijn bed nog niet uitgeweest maar hij heeft tot 2.00 uur vannacht de tijdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:07 schreef Charmian het volgende:
Maar ff hoor, als ze de 24 uur aanvragen moeten ze toch ook verplicht met de psych praten, is die al geweest?
Eric en Natasia zeggen nu dat Jaap zin had om ruzie te zoeken, maar zo was het helemaal niet. Eric ging bij Jaap zitten en begon te praten, maar het was duidelijk te zien dat Jaap daar geen zin in had; hij gaf geen sjoege op dat 'herkenbaarheidsverhaal'. Eric ging toch door, tja, dan kun je een gevatte reactie verwachtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:08 schreef ericahysterica het volgende:
jaap was vannacht irritant volgens Smeric kutkeffer.Jaap zat op de bank met huub gisteravond. Smerik complimenteerde jaap met zijn kwetsbaarheid nav de video. Jaap vroeg of erik geen zin had om weg te gaan. Jaap zei dat hij erik er wel uit wilde stemmen omdat hij de zwakste zou zijn. Alleen n hoefde nog overgehaald te worden. Jaap zou het beter kunnen vinden met H. jaap gaat er komende weken voor zorgen dat eric de komende weken veel kan leren.
Zo is dat erik dringt zich altijd op, claimt zuigt en ergertquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric en Natasia zeggen nu dat Jaap zin had om ruzie te zoeken, maar zo was het helemaal niet. Eric ging bij Jaap zitten en begon te praten, maar het was duidelijk te zien dat Jaap daar geen zin in had; hij gaf geen sjoege op dat 'herkenbaarheidsverhaal'. Eric ging toch door, tja, dan kun je een gevatte reactie verwachten![]()
De alcohol restricties en bedtijd lijken mij opgelegde regels door de febo juist nav Huub's acties in het verleden. Het zijn kinderachtige regels. Waarvan ik denk dat ze juist ingesteld zijn om Huub te beschermen. Ik begrijp Huub wel dat ie pissed off was omdat ie niks meer mocht drinken terwijl iedereen al op bed lag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:06 schreef Day het volgende:
Eigenlijk is Huub zelf in het schoppen tegen de redactie niet origineel. Geen tv-momenten maken door te gaan liggen slapen, lijkt sterk op de Bart -actie van de hele dag zwijgend voor zich uit staren.
Als ik Lieke was zou ik overigens wel uitkijken met meedoen, ze heeft nog niet dezelfde credits opgebouwd als Huub.
Ja maar ze zegt het slim: er gaat voorlopig niemand weg. Hoe lang is voorlopig... een week, twee weken?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef ericahysterica het volgende:
N verzekert smerik van haar dekken en omgekeerd
Normaal gesproken komt er een psychologe en heeft een gesprek met de aanvrager. Daarna gaat de 24 uur in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:09 schreef Brunette_x het volgende:
Hoe gaat zo'n 24 uur precies in zn werk... ? Moet ie daarna definitief beslissen of ie gaat?
hoor wie het zegt...het grootste leeghoofd van de Gouden Kooi is altijd nog natasia zelf...vind het zo'n heksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:10 schreef ericahysterica het volgende:
N vindt jaap een leeghoofd
Dit bewijst dat Huub gelijk heeft, Eric is een schijnheilquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef ericahysterica het volgende:
N verzekert smerik van haar dekken en omgekeerd
ja huub heeft hem goed door denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit bewijst dat Huub gelijk heeft, Eric is een schijnheil![]()
De rest komt er altijd achter. Het was weer een domme impulsieve aktie van Huub en dat krijgt ie zeker op z'n bord terug.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:15 schreef Day het volgende:
Als Huub niet wil dat de rest erachter komt, moet hij niet te lang wachten met zijn aanvraag weer intrekken. Als de psych daar ineens voor de deur staat, weet de rest genoeg. Als hij daarna toch besluit te blijven, bijft het toch een zwak punt waarop ze 'm kunnen pakken.
jawel, boerenkool uit een pakje en een keer met Syl grieks of zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:18 schreef ericahysterica het volgende:
heeft die erik ooit wel eens gekookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |