With stupid. Wielen eraf, op blokken, in een schuurtje in California. Na 50 jaar een nieuwe accu erin, wielen erop, blokken er onderuit en rijden maarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:50 schreef D.Rose het volgende:
Ze hadden 'm beter 50 jaar in een schuur kunnen zetten
Olie verversen lijkt me ook geen slecht idee, en muizen en al dat soort knaagvee heeft korte mette gemaakt met de binnenkant van de bekleding. Naast dat roest ie ook goed weg maar véél minder dan in zo'n bunkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
With stupid. Wielen eraf, op blokken, in een schuurtje in California. Na 50 jaar een nieuwe accu erin, wielen erop, blokken er onderuit en rijden maar
nope, zelfs Boyd ziet het niet zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 06:58 schreef Rewimo het volgende:
Hebben ze hem inmiddels al een beetje opgepoetst?
quote:Its a shame that the car was in such bad shape. The body was paper thin in some places and the interior was severly damaged, the rear leaf springs had rusted and broke off. When Dan pulled out the oil dipstick, water poured out. The car must have been submerged in water several times over the last fifty years. For all of us involved, it was an honor to be a part of their history. We did our best to help preserve the car and its contents by being as careful as possible. I hope that the car would be put into a museum and appreciated for what she is, as a piece of Tulsa's wonderful history.
http://www.boydcoddington.com
Die auto als "a piece of Tulsa's wonderful history", ergens is het toch wel triest als een bonk roest (die dan ook nog eens nooit gebruikt is en 50 jaar onder de grond heeft gezeten) een voorbeeld van je fantastische geschiedenis is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
nope, zelfs Boyd ziet het niet zitten.
[..]
[afbeelding]
hebben ze in jou gemeente geen blok metaal staan ergens? (vorm van beeld ofzo) voor mij meer oud ijzer dan ditquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die auto als "a piece of Tulsa's wonderful history", ergens is het toch wel triest als een bonk roest (die dan ook nog eens nooit gebruikt is en 50 jaar onder de grond heeft gezeten) een voorbeeld van je fantastische geschiedenis is.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:09 schreef Sjoewe het volgende:
Tja al met al is de conclusie toch dat het echte prutsers zijn waren in 1950
wat wasdat nou eigelijk? blik voer? de benzine/olie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Niet alleen de auto is vergaan
[afbeelding]
amerika eh, autos kosten daar geen drolquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef ook_gek het volgende:
zit net te kijken op die site van boyd of hoe zie ook heet. Maar die wagens die te koop staan zijn helemala niet zo duur![]()
Bij Lada is 3NCAP sterren ook voldoendequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
en al was de auto nog goed, dan zou rijden erin me niet fijn lijken. dat ding voldoet toch in geen enkel opzicht meer aan de veiligheidsnormen van tegenwoordig.
Ja, er rijden haast geen classics rond...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
en al was de auto nog goed, dan zou rijden erin me niet fijn lijken. dat ding voldoet toch in geen enkel opzicht meer aan de veiligheidsnormen van tegenwoordig.
zijn 2 andere type auto'squote:
whaha mijn dagelijkse auto heeft nog niet eens gordels!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat wel. Maar veilig is het niet. Bij een flinke botsing maak je geen schijn van kans.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:34 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, er rijden haast geen classics rond...
nou dan weet je dat ga je voorzichtiger rijden tochquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar veilig is het niet. Bij een flinke botsing maak je geen schijn van kans.
Jezus man wat is dit nu voor argument.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de meeste klassieke amerikaanse auto's geld..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar veilig is het niet. Bij een flinke botsing maak je geen schijn van kans.
Dat valt erg tegen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Voor de meeste klassieke amerikaanse auto's geld..
"Uw auto is mijn kreukenzone"![]()
Nothing beats Detroit Iron (with lots of chrome)
![]()
bij mijn klasiekers zijn mijn knieën de kreukelzonequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Voor de meeste klassieke amerikaanse auto's geld..
"Uw auto is mijn kreukenzone"![]()
Nothing beats Detroit Iron (with lots of chrome)
![]()
jepquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef boegschroef het volgende:
Het voordeel van zo'n klassieker als hij gerestaureerd is dan gaat (bijna) iedereen voorzichtiger rijden.
Als ik met de mustang aan het toeren ben, dan laat iedereen me er altijd netjes tussen en laten me voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |