wat wasdat nou eigelijk? blik voer? de benzine/olie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Niet alleen de auto is vergaan
[afbeelding]
amerika eh, autos kosten daar geen drolquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef ook_gek het volgende:
zit net te kijken op die site van boyd of hoe zie ook heet. Maar die wagens die te koop staan zijn helemala niet zo duur![]()
Bij Lada is 3NCAP sterren ook voldoendequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
en al was de auto nog goed, dan zou rijden erin me niet fijn lijken. dat ding voldoet toch in geen enkel opzicht meer aan de veiligheidsnormen van tegenwoordig.
Ja, er rijden haast geen classics rond...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
en al was de auto nog goed, dan zou rijden erin me niet fijn lijken. dat ding voldoet toch in geen enkel opzicht meer aan de veiligheidsnormen van tegenwoordig.
zijn 2 andere type auto'squote:
whaha mijn dagelijkse auto heeft nog niet eens gordels!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat wel. Maar veilig is het niet. Bij een flinke botsing maak je geen schijn van kans.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:34 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, er rijden haast geen classics rond...
nou dan weet je dat ga je voorzichtiger rijden tochquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar veilig is het niet. Bij een flinke botsing maak je geen schijn van kans.
Jezus man wat is dit nu voor argument.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de meeste klassieke amerikaanse auto's geld..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar veilig is het niet. Bij een flinke botsing maak je geen schijn van kans.
Dat valt erg tegen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Voor de meeste klassieke amerikaanse auto's geld..
"Uw auto is mijn kreukenzone"![]()
Nothing beats Detroit Iron (with lots of chrome)
![]()
bij mijn klasiekers zijn mijn knieën de kreukelzonequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Voor de meeste klassieke amerikaanse auto's geld..
"Uw auto is mijn kreukenzone"![]()
Nothing beats Detroit Iron (with lots of chrome)
![]()
jepquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef boegschroef het volgende:
Het voordeel van zo'n klassieker als hij gerestaureerd is dan gaat (bijna) iedereen voorzichtiger rijden.
Als ik met de mustang aan het toeren ben, dan laat iedereen me er altijd netjes tussen en laten me voor.
Als je tegen een muur rijdt heb je 100 % gelijk. Maar als je tegen een andere auto die wél een kreukelzone heeft rijdt :quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat valt erg tegen.
Keiharde auto's zijn niet veilig voor inzittende.
doe dat hier met jouw autoquote:Op zondag 24 juni 2007 04:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat ik mij eigenlijk afvraag, er is in de VS nog zo'n wrak? begraven dat ze na 100 jaar zouden openen. Hebben ze het daar wat beter aangepakt met de "tijdcapsule" ? Of kunnen ze nu al beter dat stukje bouwgrond verpatsen ?
Toen ik met m'n Pontiac uit 1979 een aanrijding kreeg, had ik een deuk in m'n zijscherm...m'n bumper was nog recht (chroom) en de Toyota Picknick waar ik tegenaan gereden was, was het chassis verdraaidquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Is nog niet helemaal 100% bekend, hij staat nu ergens gestald, en het schijn dat een bedrijf wat roest verwijderaar maakt de complete auto hierin wilt gaan "dippen"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef TSPO het volgende:
Wat gaan ze nu met deze auto doen/ wat hebben ze ermee gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |