Hahhahahhahahahahahahahaha!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:54 schreef FooFighters het volgende:
wow.. wat een wrak zeg.. echt dood zonde..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
De bumpers zijn verchroomd, vandaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:
zonde
[..]
Die bumper ziet idd plaatselijk nog goed uit, maar de rest lijkt me toch redelijk verneukt
Dat werkt toch alleen als het lood en het staal met elkaar in contact staan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De bumpers zijn verchroomd, vandaar.
Er is gewoon niet goed over nagedacht destijds. Als ze het beton met lood hadden bekleed was hij perfect gebleven.
Ik bedoel geen chemische reactie ofzo maar dat een loden "sarcofaag" was wel droog gebleven. Beton voor de stevigheid en lood voor het water en lcuhtdicht afsluiten. Dat deden de romeinen al dus dat wisten ze 50 jaar geleden ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen als het lood en het staal met elkaar in contact staan?
*gaat even enkele Amerikaanse roestbakken scoren en voor grof geld verkopen aan boegschroef*quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:47 schreef boegschroef het volgende:
Iedereen zegt hier dat de auto zo rot is als weet ik niet wat.... Ik ben het er niet helemaal mee eens.
De vorm van de auto zit er nog goed in . Het plaatwerk lijkt totaal niet doorgeroest. De bumpers lijken na een poetsbeurt er weer als nieuw uit te zien... En vergeer niet dat tot 1980 de amerikaanse auto's een (wat nu verboden is) steen harde "grondlak" hebben.
Ik denk dat deze auto heeel goed te restaureren is.
hij heeft er al 1 gedaan een fort mustangquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
*gaat even enkele Amerikaanse roestbakken scoren en voor grof geld verkopen aan boegschroef*
DIe zal niet zo doorgeroest zijn geweest als deze. En het is Fordquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij heeft er al 1 gedaan een fort mustang
Omdat het een fort was, was hij niet door geroest.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
DIe zal niet zo doorgeroest zijn geweest als deze. En het is Ford
Dat was toch zink? als dissipatiemateriaal...?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen als het lood en het staal met elkaar in contact staan?
Misschien wel een idee om dit te herhalen maar dan wel goed?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:13 schreef MouseOver het volgende:
Ze kunnen hem beter weer onder de grond stoppen en zo rond 2057 eens zien of hij al echt helemaal weg is
Niet zo ver heen nee maar hij was toch een eind op weg: [Project] 1966 Mustang fastback gtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
DIe zal niet zo doorgeroest zijn geweest als deze. En het is Ford
Dat komt niet eens in de buurt van dit krot.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef boegschroef het volgende:
Niet zo ver heen nee maar hij was toch een eind op weg: [Project] 1966 Mustang fastback gt
Ik ga hier geen discussie over voeren in dit topic maar ik vraag me af in welk opzicht niet? even een korte opsomming van mijn restauratie:quote:Op maandag 18 juni 2007 10:19 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat komt niet eens in de buurt van dit krot.
Waarschijnlijk staat er aan de binnenkant van de bumper "Made in Germany"quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:
zonde
[..]
Die bumper ziet idd plaatselijk nog goed uit, maar de rest lijkt me toch redelijk verneukt
ok ok, made in Wolfsburg...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:51 schreef Cybje het volgende:
Nee Duitse auto's roesten niet ... er bestaan amper Opels zonder roest
de bumpers blinken nog als je ze poetstquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:56 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
de achterkant is compleet doorgezakt, dat geeft aan dat de bodem compleet achter weg is,
de achterklep hebben ze gisteren opgedaan, het zag eruit alsof die van papier zo, zo erg weggerot was die,
de deuren kunnen ze niet meer openmaken omdat ze er dan uitvallen ivm het vele roest, als je onder de kap kijkt word het niet veel beter.
Ik heb genoeg ervaring met amerikanen (mijn vader restaureerd er 1) deze auto is in een zeer beroerde staat.
[afbeelding]
succes![]()
in nederland doen ze dit ook hoor!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:25 schreef BertV het volgende:
Ik zag ze in het filmpje een metalen bol opensnijden en daar kwamen dingen compleet intact uit.
Wel leuk om zo'n folder te zien die nog net zo "wit" is als toen.
Al is het wel typisch amerikaans om zo lyrisch te doen over die spullen.
Ik heb onderbroeken die ouder zijn.
de tank is nog compleet intackt heb je niet gelezen ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat stond op een microfilm opgeslagen, ook niet een al te slimme zet. Zal wel compleet vergaan zijn.
Hij hangt vergeleken met andere foto's wel degelijk vergelijk maar eens wat foto's van toen en nuquote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef T42 het volgende:
[..]
en hij hangt achter helemaal niet!(banden zijn lek jah) is niet rot! en deuren kunnen open!heb ut via schotel bekeken
![]()
vind dat nog steeds door de lekke banden komen achter en de volle voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Hij hangt vergeleken met andere foto's wel degelijk vergelijk maar eens wat foto's van toen en nu
With stupid. Wielen eraf, op blokken, in een schuurtje in California. Na 50 jaar een nieuwe accu erin, wielen erop, blokken er onderuit en rijden maarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:50 schreef D.Rose het volgende:
Ze hadden 'm beter 50 jaar in een schuur kunnen zetten
Olie verversen lijkt me ook geen slecht idee, en muizen en al dat soort knaagvee heeft korte mette gemaakt met de binnenkant van de bekleding. Naast dat roest ie ook goed weg maar véél minder dan in zo'n bunkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
With stupid. Wielen eraf, op blokken, in een schuurtje in California. Na 50 jaar een nieuwe accu erin, wielen erop, blokken er onderuit en rijden maar
nope, zelfs Boyd ziet het niet zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 06:58 schreef Rewimo het volgende:
Hebben ze hem inmiddels al een beetje opgepoetst?
quote:Its a shame that the car was in such bad shape. The body was paper thin in some places and the interior was severly damaged, the rear leaf springs had rusted and broke off. When Dan pulled out the oil dipstick, water poured out. The car must have been submerged in water several times over the last fifty years. For all of us involved, it was an honor to be a part of their history. We did our best to help preserve the car and its contents by being as careful as possible. I hope that the car would be put into a museum and appreciated for what she is, as a piece of Tulsa's wonderful history.
http://www.boydcoddington.com
Die auto als "a piece of Tulsa's wonderful history", ergens is het toch wel triest als een bonk roest (die dan ook nog eens nooit gebruikt is en 50 jaar onder de grond heeft gezeten) een voorbeeld van je fantastische geschiedenis is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
nope, zelfs Boyd ziet het niet zitten.
[..]
[afbeelding]
hebben ze in jou gemeente geen blok metaal staan ergens? (vorm van beeld ofzo) voor mij meer oud ijzer dan ditquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die auto als "a piece of Tulsa's wonderful history", ergens is het toch wel triest als een bonk roest (die dan ook nog eens nooit gebruikt is en 50 jaar onder de grond heeft gezeten) een voorbeeld van je fantastische geschiedenis is.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:09 schreef Sjoewe het volgende:
Tja al met al is de conclusie toch dat het echte prutsers zijn waren in 1950
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |