Hahhahahhahahahahahahahaha!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:54 schreef FooFighters het volgende:
wow.. wat een wrak zeg.. echt dood zonde..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
De bumpers zijn verchroomd, vandaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:
zonde
[..]
Die bumper ziet idd plaatselijk nog goed uit, maar de rest lijkt me toch redelijk verneukt
Dat werkt toch alleen als het lood en het staal met elkaar in contact staan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De bumpers zijn verchroomd, vandaar.
Er is gewoon niet goed over nagedacht destijds. Als ze het beton met lood hadden bekleed was hij perfect gebleven.
Ik bedoel geen chemische reactie ofzo maar dat een loden "sarcofaag" was wel droog gebleven. Beton voor de stevigheid en lood voor het water en lcuhtdicht afsluiten. Dat deden de romeinen al dus dat wisten ze 50 jaar geleden ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen als het lood en het staal met elkaar in contact staan?
*gaat even enkele Amerikaanse roestbakken scoren en voor grof geld verkopen aan boegschroef*quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:47 schreef boegschroef het volgende:
Iedereen zegt hier dat de auto zo rot is als weet ik niet wat.... Ik ben het er niet helemaal mee eens.
De vorm van de auto zit er nog goed in . Het plaatwerk lijkt totaal niet doorgeroest. De bumpers lijken na een poetsbeurt er weer als nieuw uit te zien... En vergeer niet dat tot 1980 de amerikaanse auto's een (wat nu verboden is) steen harde "grondlak" hebben.
Ik denk dat deze auto heeel goed te restaureren is.
hij heeft er al 1 gedaan een fort mustangquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
*gaat even enkele Amerikaanse roestbakken scoren en voor grof geld verkopen aan boegschroef*
DIe zal niet zo doorgeroest zijn geweest als deze. En het is Fordquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij heeft er al 1 gedaan een fort mustang
Omdat het een fort was, was hij niet door geroest.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
DIe zal niet zo doorgeroest zijn geweest als deze. En het is Ford
Dat was toch zink? als dissipatiemateriaal...?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen als het lood en het staal met elkaar in contact staan?
Misschien wel een idee om dit te herhalen maar dan wel goed?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:13 schreef MouseOver het volgende:
Ze kunnen hem beter weer onder de grond stoppen en zo rond 2057 eens zien of hij al echt helemaal weg is
Niet zo ver heen nee maar hij was toch een eind op weg: [Project] 1966 Mustang fastback gtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
DIe zal niet zo doorgeroest zijn geweest als deze. En het is Ford
Dat komt niet eens in de buurt van dit krot.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef boegschroef het volgende:
Niet zo ver heen nee maar hij was toch een eind op weg: [Project] 1966 Mustang fastback gt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |