quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Jammer, Huub ligt in bed. Ik had sterk de indruk dat Jaap nog met hem had willen praten.
Ze is pissig dat ze zo lang in bed heeft moeten wachten op Huub, die eerder vanavond aankondigde ook naar bed te komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Huub: ben je boos?
Lieke knikt.
Huub: ik merk het.
Lieke is niet te verstaan.
Jaap, Eric en Lieke dus ook hoor ik nu....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Jammer, Huub ligt in bed. Ik had sterk de indruk dat Jaap nog met hem had willen praten.
Ik dacht niet dat Lieke iets te zeiken zou moeten hebben. Volgens mij heeft Lieke iets te goed gehoord dat ze leek op Hedda in de eerste 2 maanden in de relatie met Huub.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Huub: ben je boos?
Lieke knikt.
Huub: ik merk het.
Lieke is niet te verstaan.
Gemiste kansquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Ja dat mag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
volgt niet (mag toch?)
Welnee, ze moet gewoon haar muil houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
LIEKE, JE FOKKING ZENDER CHECKEN!!!
mwa, ik kan wel weer een ruzie tussen die 2 aanhoren, ben er klaar voor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, ze moet gewoon haar muil houden![]()
Een lullig einde van zo'n mooie dag voor Huub !
Heb grotendeels op m'n werk zitten luisteren. Werd steeds pissig als de telefoon ging of als er iemand aan m'n bureau kwam zeuren in een interessant gesprekquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Damned, ik heb gewoon 10 uur gestreamd vandaag. Dat is toch focking niet normaal?!
Pfffff softy...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Damned, ik heb gewoon 10 uur gestreamd vandaag. Dat is toch focking niet normaal?!
Het was ook wel erg leuk... Interessant ook om de invloed van met name Huubs pa op de anderen te zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Nou nee hoor, ik heb mijn portie voor de komende jaar wel weer gehad met die 2.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, ik kan wel weer een ruzie tussen die 2 aanhoren, ben er klaar voor.
En Huub moet weer zeuren, de jankerd. Gewoon checken lul, daar betalen wij voor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Ha, ze zijn ingelicht over de zender. Huub vraagt of het zo goed is.
zeik niet zo, Huub moet niet zo zeiken!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
KAN LIEKE NU STOPPEN MET ZEIKEN !!
Lieke wou graag het 'we're happy together'-stelletje spelen, maar Huub had daar niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik heb mijn portie voor de komende jaar wel weer gehad met die 2.
Laat Huub maar uit bed gaan voor een gesprekje met Jaap. Maar ja, dan zal muts er wel
weer achteraan hobbelen![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
zeik niet zo, Huub moet niet zo zeiken!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Wat zei Huub nou: ik heb je niet nodig?
Nee! Huub heeft z'n naborreltjes niet mogen nuttigen en loopt daarom te sjagerijnen. En wat nou? Hij zit daar niet alleen om lol te makenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Hoeso ?? Die jongen wil lekker nog even nagenieten van z'n dag, mag hij ?
Morgen mag ze weer zeiken wat ze wil...
hopen dat het nou eens stand houdt ben die stelletjes zo zatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
Oeps, Huubje heeft het echt eventjes gehad met Lieke![]()
![]()
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:58 schreef schatje het volgende:
Huub ruilt Lieke in voor Eric. Dat wordt hem de komende dagen.
Tuurlijk snap ik. Die jongen is nadat zijn familie is weggegaan geen 5 minuten alleen geweest. Iedereen moest zonodig op audientie komen. Heeft ie Lieke naar huis bed gestuurd, wil hij nog even nagenieten met een drankje, krijg je dat gezanik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee! Huub heeft z'n naborreltjes niet mogen nuttigen en loopt daarom te sjagerijnen. En wat nou? Hij zit daar niet alleen om lol te maken![]()
Dan kan hij vast met de ontspanningsoefeningen gaan beginnen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:58 schreef schatje het volgende:
Huub ruilt Lieke in voor Eric. Dat wordt hem de komende dagen.
Vrouwuh...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik. Die jongen is nadat zijn familie is weggegaan geen 5 minuten alleen geweest. Iedereen moest zonodig op audientie komen. Heeft ie Lieke naar huis bed gestuurd, wil hij nog even nagenieten met een drankje, krijg je dat gezanik.![]()
![]()
Ik ook. Lieke en Huub uit elkaar en worden de grootste tegenstanders in het spel. Amanda blijkt zwanger te zijn van Brian. Brian verlaat de villa voordat het kind geboren wordt, ontkennende dat het kind van hem isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hopen dat het nou eens stand houdt ben die stelletjes zo zat![]()
Heyquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
WEL GODVERDOMME - DIT IS WERGWEIGERING - NIET FLUISTEREN!!!
Neeeehheeeeeee, nu ga ik huilenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:03 schreef lorence1 het volgende:
ze gaan boven praten
En terecht, wat een mietjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:04 schreef Haunter het volgende:
Dat wordt weer een alcoholverbodje voor Huub
Pannekoek heeft de leiding vanachtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Huub wiltoch echt nog een borrel... de telefoon blijft rinkelen en Huub klapt hem er meteen op zonder tel uisteren...
Wahoo Huub is inderdaad back...zo kennen we hem....quote:
Ja, dat zou ze eens moeten begrijpen !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Lieke, soms heeft het geen zin een gesprek te forceren. Bijvoorbeeld als iemand een lange emotionele dag achter de rug heeft.
Ik zei net al, hij heeft z'n grensje even bereikt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is klaar met alles. De FEBO, Lieke, Alles !
Precies.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Lieke, soms heeft het geen zin een gesprek te forceren. Bijvoorbeeld als iemand een lange emotionele dag achter de rug heeft.
Typisch een vrouwending... zeuren op de verkeerde momenten...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:10 schreef Haunter het volgende:
Huub is echt te gemeen tegen Lieke nudrankorgel
Huub was degene die begon door te zeikenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Ja, was ik al bang voor! Dit was de druppel. Hij moest gewoon gaan slapen net. De ruzie had ook best morgen gekund.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
Huub vraagt z'n 24 uur aan !!!
Denk meer dat het een statement naar de FEBO is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:14 schreef Hanekrooi het volgende:
Wat nou 24 uur aanvragen Allemaal grootspraak van Huubie. Hij is nu gewoon aan het vergelijken tussen Hedda en Lieke, en hij heeft een slok op.![]()
Ik ben ook bang dat dit gewoon een tv momentje gaat wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Denk meer dat het een statement naar de FEBO is.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat het ook is, hij gaat echt nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als je hierom al 24 uur gaat aanvragen mag je jezelf echt geen sterke speler noemen hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
Wat een mietje die Huub
Nee, die gaat niet.quote:
Yep, is het ook. De vraag is of ze dit zomaar van hem pikken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij is in elk geval laaiend op achter, vindt dat hij veel geeft, en dat het focking werk is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:18 schreef lorence1 het volgende:
nu wil ik het gesprek echt horen... kijken wat hij over die 24 zzegt, maarja dat gefluister versta ik niewt
Ach, ik ben geen Huubfan, maar ik begijp dit wel. Die jongen heeft een hele emotionele dag achter de rug. Dan gaat z'n vriendin ook nog moeilijk doen, de redactie eist dat hij tv maakt en dan mag hij daarbij ook nog eens geen borrel. Hij heeft gewoon even zijn grens bereikt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:17 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Als je hierom al 24 uur gaat aanvragen mag je jezelf echt geen sterke speler noemen hoor.
Pannekoek in 't bijzonderquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:19 schreef riri het volgende:
huub heeft genoeg ven de FEBO
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, ik ben geen Huubfan, maar ik begijp dit wel. Die jongen heeft een hele emotionele dag achter de rug. Dan gaat z'n vriendin ook nog moeilijk doen, de redactie eist dat hij tv maakt en dan mag hij daarbij ook nog eens geen borrel. Hij heeft gewoon even zijn grens bereikt.
Allemaal door hemzelf veroorzaaktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk snap ik prima wat Huub bedoelt. Wie heeft die fokking regels bedacht van bedtijd en alcoholrestricties.... totale waanzin....
Wat een onzinquote:
Tralalalalaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef robert2006 het volgende:
huub mist hedda
(Ik vond Hedda er erg geil uitzien... wat dat verder te maken heeft met dit snap ik niet...)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:19 schreef Lieve het volgende:
Waarom heeft die lousie Hedda zo vals spel gespeeld? En die familie.... waarom zijn ze zo negatief over Lieke? Tjee, enge Hedda! ( ze zag er heel fout uit met die vlechtjes)
En zien mogen we ze ook niet meer. Hij zal wel toegesproken worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
soundlock ?
Ja ik weet het, het is nooit goedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ze wilde toch reality ? Krijgen ze die, moeten het allemaal weer wat sociaal wenselijker gemaakt worden![]()
als huub vertrekt, is haar spel ook heel snel uitgespeeld, dat begrijpt zequote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
Lieke huilt.
Hey... verteld Hedda ook niet daar haar eerste 2 maanden met Huub ook zo verlopen waren?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef riri het volgende:
Lieke moet geven geven en nog eens geven...alles moet ze aan de kant zetten en alleen maar rekening houden MET...daar word je een keer doodmoe van als je alleen maar moet geven
ach...dat is allang overquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef robert2006 het volgende:
huub mist hedda
Ja dus ? Aandacht voor het programma en weer wat kijkertjes erbij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is nooit goed
Hij zoop zich het ziekenhuis in.....
Ook nog een drankje ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:25 schreef Haunter het volgende:
Ik was van plan om te gaan slapen, maar ik blijf nog ff
Waar Huub zo over wandelt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:26 schreef STAP01 het volgende:
De Poort!!!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:26 schreef STAP01 het volgende:
De Poort!!!
Ja dus....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja dus ? Aandacht voor het programma en weer wat kijkertjes erbij.
Begreep echter dat er een of andere mediawet achter de drankrestrictie zit. Het is ook wel erg toevallig dat ze maar 5 drankjes per dag mogen. Bij 6 consumpties ben je volgens de regeltjes alcoholist.
Yep, maar die zijn denk ik niet blij met dit soort bluf telefoontjes die uit boosheid en/of dronkenschap gemaakt worden. Je '24 uur' aanvragen doe je niet zomaar en volgens mij is dit ook niet Huub's eerste keer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niets... of juist wel. Ze heeft in ieder geval veel onrust gezaid en de zaak op spanning gezet. KonkelHedda! Bahquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:23 schreef akveor het volgende:
[..]
(Ik vond Hedda er erg geil uitzien... wat dat verder te maken heeft met dit snap ik niet...)
Nieuwe bewoner!!! MITCH! (zou leuk zijn)quote:
Heb je misschien iets te snacken... ik rammel...quote:
Komt er weer een volgende favorietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dus....
De populairste in het ziekenhuis, daar heb je wat aan
ik zei al eerder, amateur Pannekoek heeft vanacht de leidingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:28 schreef Day het volgende:
OK, het is dus nu al hard tegen hard.
Hedda en Huub zijn mindfuckers...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
Niets... of juist wel. Ze heeft in ieder geval veel onrust gezaid en de zaak op spanning gezet. KonkelHedda! BahVooral haar domme kijk op enge Eric en haar beperking ten opzichte van Jaap.
Het is een leugenkind. Zegt 'ik kijk niet veel, niet, niet meer en dan wel adviezen over Eric? Over Jaap?
Bah
Huub zou nergens problemen mee hebben, maar nu zit Heddakonkel in de kronkels van zijn ziel gedraaid.
Chipje ? Toastje ? Zeg het maarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je misschien iets te snacken... ik rammel...![]()
Het is niet alleen Lieke. Het is een combinatie van factoren. Het zien van Hedda, het zien van zijn vader en broer, het gesprek met z'n moeder, de druk die er vanuit de redactie op wordt gelegd, de vermoeidheid, de verwachtingen van Lieke. Het is even te veel allemaal. Huub is geen superman.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft wel een fantastische taktiek... ze heeft Huub al zover dat ie z'n 24 uur aanvraagt....
huub is heel erg aandachtsgeil, wat dat betreft heeft hij inderdaad dat bereikt wat hij wilde.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:30 schreef Hanekrooi het volgende:
Huub is echt slap aan het lullen. `ik heb alles al bereikt wat ik hier wilde bereiken` Net Natasia dus.
Dacht toch echt dat ie voor het geld en de villa ging.
Een kaassoufleetje dan maar als ik u niet ontrief... Zet de frituur maar aanquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:31 schreef Day het volgende:
[..]
Het is niet alleen Lieke. Het is een combinatie van factoren. Het zien van Hedda, het zien van zijn vader en broer, het gesprek met z'n moeder, de druk die er vanuit de redactie op wordt gelegd, de vermoeidheid, de verwachtingen van Lieke. Het is even te veel allemaal. Huub is geen superman.
Zou hij echt door te dreigen met op te stappen meer kunnen afdwingen bij de redactie?! We zullen het morgen wel zien.... of juist niet want hij zal wel wat uurtjes 'achter' zitten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:19 schreef riri het volgende:
huub heeft genoeg ven de FEBO
Ik hoop net zo´n grote kans als dat jij Amanda zo geweldig vindt....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub is heel erg aandachtsgeil, wat dat betreft heeft hij inderdaad dat bereikt wat hij wilde.
ik denk dat de kans serieus groot is dat hij gaat vertrekken
Ik zag aan zijn blik in de keuken al dat hij op springen stond.quote:
Natasia stijl...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:34 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Zou hij echt door te dreigen met op te stappen meer kunnen afdwingen bij de redactie?! We zullen het morgen wel zien.... of juist niet want hij zal wel wat uurtjes 'achter' zitten.
Beetje flauw trouwens dat er nu een streamlock op Huub en Lieke is gezet.
Vandaar dat je de weg kwijt bentquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien een frisdrankje , ik ben nu pure vieux aan het zuipen.
Nee serieus, het is net of ik Huub, Natasia en Lieke hoor gillen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
misschien een voorspellend noodsignaal - je hebt een misschien wel een gave
Tuuurlijk !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Een kaassoufleetje dan maar als ik u niet ontrief... Zet de frituur maar aan
altijd als ie gezopen heeftquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zag aan zijn blik in de keuken al dat hij op springen stond.
welke stream? hoe lang ben je al aan het streamen inmiddels?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
Nee serieus, het is net of ik Huub, Natasia en Lieke hoor gillen.
Het is hier geen FEBO!quote:
Cola dan maar ? Mixed zo lekker met de vieux. Schijfje citroen ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien een frisdrankje , ik ben nu pure vieux aan het zuipen.
Volgens mij begon het toen Hedda eindelijk durfde te vertellen dat er iemand op haar wachtte en dat die niet blij met haar zou zijn..... Oeps Hedda een nieuw vriendje... toch een beetje lastig voor Huubje...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zag aan zijn blik in de keuken al dat hij op springen stond.
Stream 1, maar ik hoor het nu niet meer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
welke stream? hoe lang ben je al aan het streamen inmiddels?
Dat wist hij vrij snel al, hoor. Geloof dat ze dat het 1e uur al vertelde.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij begon het toen Hedda eindelijk durfde te vertellen dat er iemand op haar wachtte en dat die niet blij met haar zou zijn..... Oeps Hedda een nieuw vriendje... toch een beetje lastig voor Huubje...
Wat dacht je van de dreig-emails naar zijn moeder...Lijkt me een stuk relevanter.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij begon het toen Hedda eindelijk durfde te vertellen dat er iemand op haar wachtte en dat die niet blij met haar zou zijn..... Oeps Hedda een nieuw vriendje... toch een beetje lastig voor Huubje...
Nou... hij kreeg ineens een dip nadat hij zijn moeder had gebeld. Hij ging heel vrolijk bellen, en toen hij neerlegde was zijn goede humeur omgeslagen naar mineur.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... hij kreeg ineens een dip nadat hij zijn moeder had gebeld. Hij ging heel vrolijk bellen, en toen hij neerlegde was zijn goede humeur omgeslagen naar mineur.
Dat heb ik niet kunnen zien.... maar vond toch dat Huub ongemakkelijk reageerde...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:40 schreef Day het volgende:
[..]
Dat wist hij vrij snel al, hoor. Geloof dat ze dat het 1e uur al vertelde.
Inderdaad, Huub baalde dat zijn moeder wel lekker dronken was, en hij nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... hij kreeg ineens een dip nadat hij zijn moeder had gebeld. Hij ging heel vrolijk bellen, en toen hij neerlegde was zijn goede humeur omgeslagen naar mineur.
Ik denk dat we straks slapende bewoners krijgen of een pakkende Huub (daar is hij nu volgens mij toe in staat).quote:
Ja maar jij noemde die dreigementen, dat was ik even vergeten. Ik denk dat dat het inderdaad was.quote:
Ik denk dat Huub meer alles opzelf betrekt...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de dreig-emails naar zijn moeder...Lijkt me een stuk relevanter.
Ze had al een nieuwe vriend toen hij voor de tweede keer het huis in ging.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heb ik niet kunnen zien.... maar vond toch dat Huub ongemakkelijk reageerde...
Hij wilde wel weten of ze samenwoonde, ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heb ik niet kunnen zien.... maar vond toch dat Huub ongemakkelijk reageerde...
Die jongen is veel te veel bezig met 'tv maken'quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:44 schreef Day het volgende:
[..]
Hij wilde wel weten of ze samenwoonde, ja.
Maar dat was het niet. Het begon met het telefoontje met z'n moeder en Lieke en FEBO waren de druppel.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:43 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Inderdaad, Huub baalde dat zijn moeder wel lekker dronken was, en hij niet![]()
Nee, dat geloof ik niet. Hij is behoorlijk afgebeuld de laatste dagen, interviews, vroeg op, Jensen, en vandaag veel emoties op zijn familiedag. Dat (weliswaar terechte) gezeur over hun onverstaanbaarheid in bed (dat was trouwens Lieke maar dat zal hij wel niet weten) was de laatste druppel volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen is veel te veel bezig met 'tv maken'
Dit doet die puur voor de uitzendingen.
Ik geloof dit net zo min als de huilbui van Jaap gisteren.![]()
Hij zei net ook dat ie al weken het gevoel had dat alles van 1 kant kwam, qua achter. Denk bv. aan het idee om spullen te verbranden in de paardenbak. Dat mocht niet, maar even later mocht BEAN dat wel met zijn spullen. Er zijn zowieso een heleboel acties van hem afgebelt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:44 schreef Day het volgende:
[..]
Hij wilde wel weten of ze samenwoonde, ja.
Maar dat was het niet. Het begon met het telefoontje met z'n moeder en Lieke en FEBO waren de druppel.
Afstandsbediening van de airco toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:43 schreef mazaru het volgende:
Waar lag Jaap nou mee te piepen?
Nou, ik zag nu toch wel echte emotie, hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen is veel te veel bezig met 'tv maken'
Dit doet die puur voor de uitzendingen.
Ik geloof dit net zo min als de huilbui van Jaap gisteren.![]()
Misschien zitten ze achter en mogen we niet zien dat ze terugkomen. Of achter zit bij hun, dat mogen we dan ook niet zien.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:51 schreef akveor het volgende:
Huub heeft z'n 24 uur aangevraagd dat betekend dat ie morgenochtend rond 02.00u de villa verlaat...
Niet perse, er is toch al vaker een 24 uur aangevraagd en uiteindelijk niet verstrokken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:51 schreef akveor het volgende:
Huub heeft z'n 24 uur aangevraagd dat betekend dat ie morgenochtend rond 02.00u de villa verlaat...
Yep. Huub is tegen het systeem aan het schoppen nu.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
je zou toch verwachten dat een simpel standje genoeg zou moeten zijn om de streams weer te kunnen hervattenhard tegen hard - pannekoek tegen huub, dan toch
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, die gaan pas in na het gesprek met de psycholoog. Da's handig, want dan kunnen ze een beetje schuiven met de vertrektijd.
en dan kreeg hij vandaag van hedda te horen dat bandje van haar broer niet mee mocht komen om te spelen, daar zal hij vast ook gepikeerd door zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij zei net ook dat ie al weken het gevoel had dat alles van 1 kant kwam, qua achter. Denk bv. aan het idee om spullen te verbranden in de paardenbak. Dat mocht niet, maar even later mocht BEAN dat wel met zijn spullen. Er zijn zowieso een heleboel acties van hem afgebelt.
Het zal wel een gevalletje laatste druppel zijn.
Ik denk wel terecht overigensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Yep. Huub is tegen het systeem aan het schoppen nu.
Kaassoufflee is bijna klaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
... de alcohol en joints werken niet echt mee.
Huub kan wel wat hebben hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Hij is behoorlijk afgebeuld de laatste dagen, interviews, vroeg op, Jensen, en vandaag veel emoties op zijn familiedag. Dat (weliswaar terechte) gezeur over hun onverstaanbaarheid in bed (dat was trouwens Lieke maar dat zal hij wel niet weten) was de laatste druppel volgens mij.
Ergens wel, ja.quote:
Ja hoor, wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:57 schreef lorence1 het volgende:
mag de lock eraf
ik ook graag!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb er gelijk wat meer gebakken, dus pak gerust
[afbeelding]
yum!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[afbeelding]
*kaassouffle van bord afpak*quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:00 schreef STAP01 het volgende:
Is het trouwens al op teletekst? Of CNN??
Stream 1: tuin en huisquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:00 schreef carpediem23 het volgende:
Wat er nu op de streams te zien?
Aha, vandaar die anti-FEBO praatjes opeens !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:01 schreef Day het volgende:
Mensen, het is hier geen FEBO!
En ik krijg honger van die plaatjes, en ik ben momenteel op dieet, de zomer komt eraan![]()
Eén van de bandleden wou niet, toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
en dan kreeg hij vandaag van hedda te horen dat bandje van haar broer niet mee mocht komen om te spelen, daar zal hij vast ook gepikeerd door zijn.
Na ja! Dat is toch FOCKING NIET NORMAAL! TERINGLIJERS!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb nog geen breaking news alert ontvangen in ieder geval
Toevoeging, Huub loopt nu met een grote tas richting de poortquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Stream 1: tuin en huis
Stream 2: poort en bomen
Stream 3: Jaap slaap
Stream 4: Palmboom en Jaap die slaapt
Thx voor de komkommersquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aha, vandaar die anti-FEBO praatjes opeens !
Kan ook een lekker komkommertje voor je schillen![]()
(en ja, ik kap er wel mee)
Jaap is er ook geshockeerd vanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Na ja! Dat is toch FOCKING NIET NORMAAL! TERINGLIJERS!![]()
Is dat Brain die achter hem aanloopt met 3 koffers op zn schouder?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Toevoeging, Huub loopt nu met een grote tas richting de poort![]()
Dat Jaap ligt te slapen stelt me gerust...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Stream 1: tuin en huis
Stream 2: poort en bomen
Stream 3: Jaap slaap
Stream 4: Palmboom en Jaap die slaapt
ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik kan me maar niet ontrekken van de indruk dat ik een enorme ongelijkheid in de mate van sanctionering en "werkbreidheid" zie tussen de bewoners. Of die indruk ook reëel is weet ik niet. Ik krijg niet het idee dat de redactie hier echt aan probeert te werken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ergens wel, ja.
Maar, ze hebben elkaar nodig, hè?
Hier moesten we de ramen en deuren al sluiten...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:00 schreef STAP01 het volgende:
Is het trouwens al op teletekst? Of CNN??
Klopt ! Die is zo aardig om hem even te helpen. Hij had tenslotte ook zo'n leuke dag vandaagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is dat Brain die achter hem aanloopt met 3 koffers op zn schouder?
Kaleddis.... je frituurpan...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier moesten we de ramen en deuren al sluiten...![]()
Nee, het verhaal werd zo verteld dat het uiteindelijk sowiezo niet had gemogen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ene Ben. En da's maar goed ook, want nu hadden wij meer te genieten.
Fok! helemaal vergeten !!! (Is ook zo spannend zo'n streamlock !)quote:
Dat idee heb ik ook ja, en ik kan me zo voorstellen dat je daar erg gefrustreerd van wordt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik kan me maar niet ontrekken van de indruk dat ik een enorme ongelijkheid in de mate van sanctionering en "werkbreidheid" zie tussen de bewoners. Of die indruk ook reëel is weet ik niet. Ik krijg niet het idee dat de redactie hier echt aan probeert te werken.
DAT KOMT OMDAT PANNEKOEK ER OOK IS EN DIE WIL NIET IN BEELD !!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:09 schreef STAP01 het volgende:
IK BEN EEN BEETJE BEAUS!
BEAUS OP DE FEBO! sorry voor de caps.
DAT ZE FOCKING HELL NIET DE BEELDEN EN GELUIDEN VAN HUUB LATEN ZIEN!
Dat heb ik echt niet uit de woorden van Hedda kunnen halen, hoor. Hedda vertelde Huub dat zij was gekomen omdat dat de voorwaarde was als haar broer mocht komen spelen... en toen wilde die Ben dus niet en kwam Hedda alsnog.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, het verhaal werd zo verteld dat het uiteindelijk sowiezo niet had gemogen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:10 schreef easysatellite het volgende:
en hier betaal je dan voor
Ikheb die naam Pannekoek al vaak horen vallen. Mag ik wat uitleg over deze persoon? Tegenstander van Huub begrijp ik maar verder?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
DAT KOMT OMDAT PANNEKOEK ER OOK IS EN DIE WIL NIET IN BEELD !!![]()
Ik heb zelf het gevoel dat Huub (en Brian en Natasia) heel veel mag. Dat is ook niet raar, want hij draagt de show. Huub is ook bereid ervoor te werken, ze moeten alleen niet aan zijn alcohol komenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik kan me maar niet ontrekken van de indruk dat ik een enorme ongelijkheid in de mate van sanctionering en "werkbreidheid" zie tussen de bewoners. Of die indruk ook reëel is weet ik niet. Ik krijg niet het idee dat de redactie hier echt aan probeert te werken.
Die dooie deb moet dr schmoelwerk eens houden en doen wat WIJ willen!!! ******* !!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
DAT KOMT OMDAT PANNEKOEK ER OOK IS EN DIE WIL NIET IN BEELD !!![]()
Dat is ook wat ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik echt niet uit de woorden van Hedda kunnen halen, hoor. Hedda vertelde Huub dat zij was gekomen omdat dat de voorwaarde was als haar broer mocht komen spelen... en toen wilde die Ben dus niet en kwam Hedda alsnog.
Deborah FLENSquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ikheb die naam Pannekoek al vaak horen vallen. Mag ik wat uitleg over deze persoon? Tegenstander van Huub begrijp ik maar verder?
Pannekoek is een bijnaam voor Deborah Flens, een van de eindproducenten van DGK. Ze schijnt niet echt fan van Huub te zijn en was fel tegenstander voor de terugkeer van Huub in de villa na het schopincident met Nathanael.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ikheb die naam Pannekoek al vaak horen vallen. Mag ik wat uitleg over deze persoon? Tegenstander van Huub begrijp ik maar verder?
Ik kan geen argument geven waarom dat dan niet mocht, omdat Hedda dat verder ook niet gaf. Ze vervolgde verder met het verhaal dat 1 van de jongens, áls het wel had gemogen, toch niet zou gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik echt niet uit de woorden van Hedda kunnen halen, hoor. Hedda vertelde Huub dat zij was gekomen omdat dat de voorwaarde was als haar broer mocht komen spelen... en toen wilde die Ben dus niet en kwam Hedda alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |