quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Jammer, Huub ligt in bed. Ik had sterk de indruk dat Jaap nog met hem had willen praten.
Ze is pissig dat ze zo lang in bed heeft moeten wachten op Huub, die eerder vanavond aankondigde ook naar bed te komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Huub: ben je boos?
Lieke knikt.
Huub: ik merk het.
Lieke is niet te verstaan.
Jaap, Eric en Lieke dus ook hoor ik nu....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Jammer, Huub ligt in bed. Ik had sterk de indruk dat Jaap nog met hem had willen praten.
Ik dacht niet dat Lieke iets te zeiken zou moeten hebben. Volgens mij heeft Lieke iets te goed gehoord dat ze leek op Hedda in de eerste 2 maanden in de relatie met Huub.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Huub: ben je boos?
Lieke knikt.
Huub: ik merk het.
Lieke is niet te verstaan.
Gemiste kansquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Ja dat mag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
volgt niet (mag toch?)
Welnee, ze moet gewoon haar muil houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
LIEKE, JE FOKKING ZENDER CHECKEN!!!
mwa, ik kan wel weer een ruzie tussen die 2 aanhoren, ben er klaar voor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, ze moet gewoon haar muil houden![]()
Een lullig einde van zo'n mooie dag voor Huub !
Heb grotendeels op m'n werk zitten luisteren. Werd steeds pissig als de telefoon ging of als er iemand aan m'n bureau kwam zeuren in een interessant gesprekquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Damned, ik heb gewoon 10 uur gestreamd vandaag. Dat is toch focking niet normaal?!
Pfffff softy...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Damned, ik heb gewoon 10 uur gestreamd vandaag. Dat is toch focking niet normaal?!
Het was ook wel erg leuk... Interessant ook om de invloed van met name Huubs pa op de anderen te zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Nou nee hoor, ik heb mijn portie voor de komende jaar wel weer gehad met die 2.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, ik kan wel weer een ruzie tussen die 2 aanhoren, ben er klaar voor.
En Huub moet weer zeuren, de jankerd. Gewoon checken lul, daar betalen wij voor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Ha, ze zijn ingelicht over de zender. Huub vraagt of het zo goed is.
zeik niet zo, Huub moet niet zo zeiken!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
KAN LIEKE NU STOPPEN MET ZEIKEN !!
Lieke wou graag het 'we're happy together'-stelletje spelen, maar Huub had daar niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik heb mijn portie voor de komende jaar wel weer gehad met die 2.
Laat Huub maar uit bed gaan voor een gesprekje met Jaap. Maar ja, dan zal muts er wel
weer achteraan hobbelen![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
zeik niet zo, Huub moet niet zo zeiken!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Wat zei Huub nou: ik heb je niet nodig?
Nee! Huub heeft z'n naborreltjes niet mogen nuttigen en loopt daarom te sjagerijnen. En wat nou? Hij zit daar niet alleen om lol te makenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Hoeso ?? Die jongen wil lekker nog even nagenieten van z'n dag, mag hij ?
Morgen mag ze weer zeiken wat ze wil...
hopen dat het nou eens stand houdt ben die stelletjes zo zatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
Oeps, Huubje heeft het echt eventjes gehad met Lieke![]()
![]()
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:58 schreef schatje het volgende:
Huub ruilt Lieke in voor Eric. Dat wordt hem de komende dagen.
Tuurlijk snap ik. Die jongen is nadat zijn familie is weggegaan geen 5 minuten alleen geweest. Iedereen moest zonodig op audientie komen. Heeft ie Lieke naar huis bed gestuurd, wil hij nog even nagenieten met een drankje, krijg je dat gezanik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee! Huub heeft z'n naborreltjes niet mogen nuttigen en loopt daarom te sjagerijnen. En wat nou? Hij zit daar niet alleen om lol te maken![]()
Dan kan hij vast met de ontspanningsoefeningen gaan beginnen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:58 schreef schatje het volgende:
Huub ruilt Lieke in voor Eric. Dat wordt hem de komende dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |