Vrouwuh...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik. Die jongen is nadat zijn familie is weggegaan geen 5 minuten alleen geweest. Iedereen moest zonodig op audientie komen. Heeft ie Lieke naar huis bed gestuurd, wil hij nog even nagenieten met een drankje, krijg je dat gezanik.![]()
![]()
Ik ook. Lieke en Huub uit elkaar en worden de grootste tegenstanders in het spel. Amanda blijkt zwanger te zijn van Brian. Brian verlaat de villa voordat het kind geboren wordt, ontkennende dat het kind van hem isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hopen dat het nou eens stand houdt ben die stelletjes zo zat![]()
Heyquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
WEL GODVERDOMME - DIT IS WERGWEIGERING - NIET FLUISTEREN!!!
Neeeehheeeeeee, nu ga ik huilenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:03 schreef lorence1 het volgende:
ze gaan boven praten
En terecht, wat een mietjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:04 schreef Haunter het volgende:
Dat wordt weer een alcoholverbodje voor Huub
Pannekoek heeft de leiding vanachtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Huub wiltoch echt nog een borrel... de telefoon blijft rinkelen en Huub klapt hem er meteen op zonder tel uisteren...
Wahoo Huub is inderdaad back...zo kennen we hem....quote:
Ja, dat zou ze eens moeten begrijpen !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Lieke, soms heeft het geen zin een gesprek te forceren. Bijvoorbeeld als iemand een lange emotionele dag achter de rug heeft.
Ik zei net al, hij heeft z'n grensje even bereikt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is klaar met alles. De FEBO, Lieke, Alles !
Precies.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Lieke, soms heeft het geen zin een gesprek te forceren. Bijvoorbeeld als iemand een lange emotionele dag achter de rug heeft.
Typisch een vrouwending... zeuren op de verkeerde momenten...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:10 schreef Haunter het volgende:
Huub is echt te gemeen tegen Lieke nudrankorgel
Huub was degene die begon door te zeikenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |