Wat denk je... de doelgroep die hier het meest van profiteert kennen we nu langzamerhand wel. ik seg alleen maar Tilburgquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt eraan wat er onder de categorie kansloze bijstanders word verstaan.
Tilburgers zijn inderdaad luie mensen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:40 schreef sanni het volgende:
[..]
Wat denk je... de doelgroep die hier het meest van profiteert kennen we nu langzamerhand wel. ik seg alleen maar Tilburg![]()
De groep die niet tot nauwelijks onderwijs heeft gehad in grammatica en schoonschrijverij? Die zijn van nature al vrij kansloos, ja. Dank dat je je even komt tonen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:40 schreef sanni het volgende:
[..]
Wat denk je... de doelgroep die hier het meest van profiteert kennen we nu langzamerhand wel. ik seg alleen maar Tilburg![]()
Want vakantie hebben/gaan is een recht?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:50 schreef damian5700 het volgende:
Beredenerend vanuit het gelijkheidsbeginsel vind ik dit wel logisch.
ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Want vakantie hebben/gaan is een recht?
Ik vind het ook wel een plicht zo nu en dan vakantie te hebben/nemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Want vakantie hebben/gaan is een recht?
maar hoe kunnen uitkeringrukkers nu met vakantie, van welk geld dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:40 schreef SolidasRock het volgende:
Wat een heisa... Die 13 weken vakantie is alleen voor diegenen die geen sollicitaties MOETEN doen. Dus de meeste uitkeringstrekkers die wel een sollicitatieplicht hebben mogen nog steeds 4 weken op vakantie hoor...
Neemt iemand wel de moeite om de OP goed te lezen?
Met anderen mee? Naar familie/vrienden in het buitenland? Zo duur hoeft het dan niet te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
maar hoe kunnen uitkeringrukkers nu met vakantie, van welk geld dan?
Sowieso knap om hierin te lezen dat mensen min of meer betaald op vakantie gestuurd worden.quote:Alle bijstandsgerechtigden die zijn vrijgesteld van de sollicitatie- en scholingsplicht mogen straks dertien weken in het buitenland verblijven zonder dat zij hun uitkering verliezen.
Dat bedoel ik, ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:03 schreef PJORourke het volgende:
Hier wordt natuurlijk een bepaalde etnische groep mee beloond.
Dit is en blijft de insteek achter de bijstand: werken aan de herintreding op de arbeidsmarkt.quote:Algemene bijstand is een maandelijkse uitkering voor de kosten van levensonderhoud. Het is bedoeld voor mensen met geen of een laag inkomen en geen of een laag eigen vermogen. Het is de bedoeling dat mensen met een bijstandsuitkering zo snel mogelijk aan het werk gaan.
Ach, ik 'ken' een stel bijstandstrekkers met een tweede huis in Turkije. Het zijn dus geen Turken., maar wel oplichters/fraudeurs eerste klas.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:48 schreef hooibaal het volgende:En verder: degenen die denken dat je van een uitkering (van de WW zou nog kunnen, maar van de Bijstand zeker niet) wel eventjes 3 maanden een hotel aan de Costa Alcoholica kan boeken hebben dus echt iets niet begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |