Inderdaad, je bent maar saai.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:11 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Gut, wordt er weer over mij geschreven? Nou, niet veel te melden zo te zien.
Goh, en als straks alle leerlingen 3 maanden op maatschappelijke stage moeten heb je precies hetzelfde probleem.quote:Scholen kunnen niet voldoen aan eis
Duizenden ouders geen kinderopvang
Rotterdam, 16 juni. Veel scholen zijn niet in staat om na de zomer te voldoen aan hun wettelijke plicht om buitenschoolse opvang te verzorgen. „Duizenden ouders" zullen de opvang zelf moeten blijven organiseren.
quote:Fact of the day
In New York City, 54% of workers commute to work on public transit, while 46% do in London, 36% in Paris, 33% in Washington, 32% in San Francisco, 15% in Atlanta — and 10% in Los Angeles.
Urban Land Institute
Paul van Vliet mag dus weer een UNICEF-spotje insprekenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Goh, en als straks alle leerlingen 3 maanden op maatschappelijke stage moeten heb je precies hetzelfde probleem.
Onuitvoerbare kutideeen ook altijd.
site is offlinequote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:52 schreef Sidekick het volgende:
En de Randstad/Amsterdam?
Elitair straatterrorisme. Laveloos gebral van vlaggenzwaaiende corpsballetjes. Kamervragen kunnen niet uitblijven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:21 schreef Floripas het volgende:
*Is nog niet over slaaptekort heen*
Gisteren? en moedwillig natuurlijk, vrees niet voor je principes.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:28 schreef Floripas het volgende:
Sicko is vandaag gelekt, twee weken voor de openingsdatum.
Intollerantie is de fysieke onmogelijkheid iets te dragen, denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:10 schreef kLowJow het volgende:
intollerantie
Dat denk ik ook, en hij deed nooit moeilijk over downloaden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gisteren? en moedwillig natuurlijk, vrees niet voor je principes.
Het is een flinke man, breedgeschouderd, houthakkerspostuur. De tegenstelling, zo benadrukt door de understatement "niet het toonbeeld van", kan haast niet méér van toepassing zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Intollerantie is de fysieke onmogelijkheid iets te dragen, denk ik.
comment?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:40 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben benieuwd of Kok zijn gezicht nog in het Amersfoortse moskee-vliegtuig-Jezus weg naar God-topic zal laten zien. Ik hoop het wel.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ben Kok. Hij liet zich zien op de FP: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/77895/5/50#3667825
Dank je, voor dit onvergetelijke kado.quote:Goed nieuws (evangelie) moet je immers niet voor jezelf houden, maar uitdelen en daarom ben ik heel dankbaar, dat een goede vriend met zijn vrouw bereid was de kosten voor de vliegtocht te betalen; inderdaad een kado aan heel Amersfoort, in het bijzonder aan mijn moslimmedemensen.
Ik vraag me af hoe ze dit gaan checken. Iedereen liegt;"Nee(alleen in het weekend)", "Nee(ik ga stoppen). "Nee (ach, die drie per dag)".quote:'Lager eigen risico voor niet-rokers'
Uitgegeven: 16 juni 2007 12:17
HILVERSUM - Minister Ab Klink (Volksgezondheid) overweegt mensen met een gezonde leefstijl een lager eigen risico voor hun zorgverzekering te laten betalen.
inertia
Zorgverzekeraars zouden dan mogen bepalen hoe groot deze 'korting' op een nog in te voeren eigen risico van 150 euro moet zijn. Klink zei dat zaterdag in het radioprogramma Tros Kamerbreed.
"Wij spelen met die gedachte en het gaat iets verder dan spelen", zei de minister. PvdA-fractievoorzitter Jacques Tichelaar reageerde positief op dit voorstel. De heren gaven wel aan dat chronisch zieken en gehandicapten buiten schot moeten blijven.
Klink benadrukte dat het niet gaat om de vraag of iemand wel of niet ziek wordt. Het gaat hem om een korting op het eigen risico voor niet-rokers, mensen die sporten en gezond leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |