Deze dingen zijn iig niet meer aan de orde van de dag onder de huidige regering:quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En jij weet het verschil tussen de taliban en de bevolking?
Site staat zo te zien gehost in de VS, dus je kunt huilebalken wat je wilt, maar daar heeft justitie in NL bar weinig over te zeggen. Net zo min als over stormfront bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ummm, ik verwonder mij er over dat zulke forums wel online blijven, en de forums die erg naar rechtse ideeën ruiken asap uit de lucht worden gehaald.![]()
Volgens mij was 9/11 de aanleiding, de amerikan zaten dan ook al vrij snel in Afghanistanquote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geloof jij maar fijn in je droom wereld. Als er geen economische motieven zouden zijn, zou er ook geen militair uit het westen te vinden zijn.
dat dan weer welquote:Op maandag 18 juni 2007 16:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Site staat zo te zien gehost in de VS, dus je kunt huilebalken wat je wilt, maar daar heeft justitie in NL bar weinig over te zeggen. Net zo min als over stormfront bijvoorbeeld.
Neuh, 9/11 was een handig excuus. De belangrijkste motivatie is nog altijd de controle over olie. Hetzij het transport, hetzij de bronnen zelf.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Volgens mij was 9/11 de aanleiding, de amerikan zaten dan ook al vrij snel in Afghanistan
Als dat een reden moet zijn om een land binnen te vallen, waarom valllen we dan Saudie Arabie niet binnen. Die kennen dat soort misstanden ook, plus dat 16 van de 19 kapers van 11 september daar weg kwamen en niet uit Afghanistan. Oh ja, die beleidsmakers zijn dikke maatjes met de Amerikanen. Tja, wie maakt zich dan druk om de lokale bevolkingt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Deze dingen zijn iig niet meer aan de orde van de dag onder de huidige regering:
Nogmaals grote onzin, 11 september kwam mooi uit, anders hadden ze wel een ander excuss gevonden. zoals ik al zei 16 van de 19 kapers van 11 september kwamen uit SA en niet uit Afghanistan. Hadden we daar toch echt moeten aanvallen, want blijkbaar is SA een groterte terroristen leverancier als Afghanistan.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Het_hupt het volgende:
Volgens mij was 9/11 de aanleiding, de amerikan zaten dan ook al vrij snel in Afghanistan
Nee het land ligt nu totaal in puin, in delen heert anarchie en in andere delen is wapengekletter aan de orde van de dag, onder 'leiding' van een regering die nauwelijks een paar vierkante kilometer in Kabul onder controle heeft.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Deze dingen zijn iig niet meer aan de orde van de dag onder de huidige regering:
ik meende dat met Bin Laden wou pakken, en die zat daarquote:Op maandag 18 juni 2007 16:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als dat een reden moet zijn om een land binnen te vallen, waarom valllen we dan Saudie Arabie niet binnen. Die kennen dat soort misstanden ook, plus dat 16 van de 19 kapers van 11 september daar weg kwamen en niet uit Afghanistan. Oh ja, die beleidsmakers zijn dikke maatjes met de Amerikanen. Tja, wie maakt zich dan druk om de lokale bevolkingt.
Wij danken uquote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee het land ligt nu totaal in puin, in delen heert anarchie en in andere delen is wapengekletter aan de orde van de dag, onder 'leiding' van een regering die nauwelijks een paar vierkante kilometer in Kabul onder controle heeft.
En die plaatjes. Tja als jij wilt denken dat we daar om te bevrijden zijn, wie is een ander dan om dat tegen te spreken.
Je hebt helemaal gelijk NS. Het land was voor 2001 in een veel betere staat, de inval vd Sovjet-Unie heeft helemaal niet geleid tot het ineenstorten van het centrale bestuur, de VS (opgejut door Israel uiteraard) zijn in hun eentje verantwoordelijk voor zowel de Taliban als de Muhadjedin en de NAVO-missie daar is een schande.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee het land ligt nu totaal in puin, in delen heert anarchie en in andere delen is wapengekletter aan de orde van de dag, onder 'leiding' van een regering die nauwelijks een paar vierkante kilometer in Kabul onder controle heeft.
En die plaatjes. Tja als jij wilt denken dat we daar om te bevrijden zijn, wie is een ander dan om dat tegen te spreken.
Vertel eens dan groot orakel, wat doen we daar?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk NS. Het land was voor 2001 in een veel betere staat, de inval vd Sovjet-Unie heeft helemaal niet geleid tot het ineenstorten van het centrale bestuur, de VS (opgejut door Israel uiteraard) zijn in hun eentje verantwoordelijk voor zowel de Taliban als de Muhadjedin en de NAVO-missie daar is een schande.
Oh en het is ze alleen te doen om die olie daar. Het izzz de olie!
Ik heb altijd sterk mijn twijfels of Amerika hem wel echt wil pakken, of dat ze hem gewoon maar rond laten lopen omdat ze dan altijd een leuke zondebok hebben.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik meende dat met Bin Laden wou pakken, en die zat daar![]()
Zorgen dat er geen vrijhavens op de wereld zijn die als trainingskamp, thuishaven en broedplaats usw gebruikt kunnen worden. Isch log-isch.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vertel eens dan groot orakel, wat we daar doen?
Niemand zegt dat het land er eerst beter aan toe was. Niemand zegt dat het geen verbeteringen heeft opgeleverd. Maar het is m.i. echt naief om te denken dat de invallen in Afghanistan en Irak er uit pure onbaatzuchtige humanitaire overwegingen gekomen zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk NS. Het land was voor 2001 in een veel betere staat, de inval vd Sovjet-Unie heeft helemaal niet geleid tot het ineenstorten van het centrale bestuur, de VS (opgejut door Israel uiteraard) zijn in hun eentje verantwoordelijk voor zowel de Taliban als de Muhadjedin en de NAVO-missie daar is een schande.
Oh en het is ze alleen te doen om die olie daar. Het izzz de olie!
Ah nog een echte gelovige van de "war on terror" kerk. Zie je niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zorgen dat er geen vrijhavens op de wereld zijn die als trainingskamp, thuishaven en broedplaats usw gebruikt kunnen worden. Isch log-isch.
Nee, het is een schande. al die ongecontroleerde trainingskampen. Als we mensen tot terrorist willen opleiden doen we dat wel in onze achtertuin. Dat is toch veel veiliger als zo'n achtelijk land.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zorgen dat er geen vrijhavens op de wereld zijn die als trainingskamp, thuishaven en broedplaats usw gebruikt kunnen worden. Isch log-isch.
Tja, en jij valt onder de "alles-is-de-schuld-van-de-US-kerk"?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah nog een echte gelovige van de "war on terror" kerk. Zie je niet zoveel meer tegenwoordig.
Nee dan kan je beter de schimmigste der schimmigste websites voor waarheid aanzien en overal Israel en het Zionisme als actor zien he?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah nog een echte gelovige van de "war on terror" kerk. Zie je niet zoveel meer tegenwoordig.
SA zullen ze nooit aanvallen, daar zijn we immers dikke maatjes mee. Dat die mensen daar stelselmatig onderdrukt worden vergeten we maar even voor de goede orde. Onze westerse oogkleppen. Persoonlijk denk ik dat er in SA een grotere voedingsbodem voor terroristen is als elders in de wereld en die zouden het dus verdienen om als eerste aangepakt te worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tuurlijk is niemand er omdat de Afghanen van die mooie groene ogen hebben.
Maar dat verhaal over die gasleiding is gewoon ook niet waar.
Het hoofddoel is te zorgen dat er geen vrijhavens en thuislanden voor het moslimfundamentalisme ontstaan.
En ja, ik weet dat Saudi-Arabie leverancier nummer 1 is. Maar gezien de pestzooi in Irak lijkt het me erg onverstandig die nu ook aan te pakken.
eigenlijk is er dus nog weinig veranderd?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
bevrijden van wie, de Noordelijke Alliantie?quote:En die plaatjes. Tja als jij wilt denken dat we daar om te bevrijden zijn, wie is een ander dan om dat tegen te spreken.
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef buachaille het volgende:
Aangezien Nederland in oorlog is met de Taliban-terroristen zouden de personen op de onderstaande site veroordeeld moeten worden voor hoogverraad. http://forums.thabaat.net/showthread.php?t=345
En dan heb ik het met name over moslims Oum Dujanah, moge Allah je maagdenvlies over je kop trekken bitch.
Toen was er nog geen twijfel, Sp3c... nu is er gewoon vanuit de Navo al openlijk verzet tegen de Yank z'n bedoelingen.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
eigenlijk is er dus nog weinig veranderd?
en we zijn tegenwoordig een stuk verder dan een paar vierkante kilometer in Kabul, tuurlijk in Kabul heb je ook nog steeds bomaanslagen ... die heb je in New York City ook, zij het met een wat minder grote regelmaat.
wat zegt dat nu eigenlijk?
[..]
bevrijden van wie, de Noordelijke Alliantie?
Die hebben uiteindelijk de Taliban verslagen, wij ondersteunden dat en dat doen we nog steeds, het gaat alleen wat stapvoets omdat er gewoon te weinig manschappen zijn.
het is ook eigenlijk te gek voor woorden dat er meer (en nog zwaarder bewapende) troepen naar Kosovo waar 3 mensen en 12 geiten wonen zijn gestuurd na Allied Force dan dat er nu (de piek neem ik aan want veel contributies zie ik er niet zo snel bijkomen) in Afghanistan aanwezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |