mag jij tussen ons inquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mag jij tussen ons inblijf je ook een beetje uit de wind en regen.
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mag jij tussen ons inblijf je ook een beetje uit de wind en regen.
![]()
Drum je ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef freud het volgende:
HM2 en Pdehoog:
[afbeelding]
Chanty:
[afbeelding]
FreuD:
[afbeelding]
Muppets
Ik ben niet zo dellerigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef freud het volgende:
HM2 en Pdehoog:
[afbeelding]
Chanty:
[afbeelding]
FreuD:
[afbeelding]
Muppets
Is geen del:quote:
quote:Janice is a lead guitar player.
[...]
She also acts in sketches periodically, most notably as wisecracking Nurse Janice in "Veterinarian's Hospital", a recurring parody of medical dramas. She speaks in a feminized "Tommy Chong hippie" sing-song voice. J
ze kleedt zich wel zoquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef Chanty het volgende:
Of is dit gewoon een subtiele hint dat in ik bh met open bloes moet komen en kort rokje?
Nah, daar heb ik al foto's vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
ze kleedt zich wel zo
Of is dit gewoon een subtiele hint dat in ik bh met open bloes moet komen en kort rokje?
je bent te slimquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe kan het dat er nog twijfelaars zijn terwijl de inschrijvingsdatum al verstreken is?
Omdat de twijfelaars in zwijgen zijn vervallen en omdat dat lijstje gewoon niet verwijderd isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe kan het dat er nog twijfelaars zijn terwijl de inschrijvingsdatum al verstreken is?
manah manahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:01 schreef -Marjo- het volgende:
Klik ik op een BBQ-topic, kom ik in de MuppetShow terecht!![]()
eigenlijk ben je meer:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
"It's not easy... being green... euhm... blue"
Yupquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Plekkie reserveerd naast PdeHoog...
Waldorf and Statler van FOT![]()
Als je die dingen ziet vraag je je al af of ze mij uberhaupt houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn dit keer met een net aangeschaft campingstoeltje waar ik op kan zitten en wat mijn gewicht op de een of andere manier ook nog houdt
Ik zeg maar 1 ding: parapluquote:
je moet je ook afdrogenquote:
Speeltuinquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:36 schreef freud het volgende:
Ik heb locatie gespot. Er is genoeg ruimte onder bomen (52.01.28.81N - 4.19.39.49O) om te BBQen, bankjes in de buurt, speeltuin voor de liefhebbers, en ook toiletten op loopafstand (52.01.32.35N - 4.19.44.91O). Dit alles op 100m lopen van de auto's.
Komt helemaal goed!
Oh en stuur Tomtom maar naar 'Hazepad, Rijswijk'
* PdeHoog neemt zijn cam meequote:
Dat kanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar... ik wilde juist met jou op de wipwap
Dat is de bedoelingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kanMaar dan heb je 1 probleem
Je komt wel omhoog, maar niet meer omlaag
Hmpf.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:34 schreef Yoni het volgende:
Er is geen appelmoes, wel vruchtjes. En wortelbolletjes natuurlijk![]()
En dan sta ik in een keer op en dan lig je op de grondquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is de bedoelingDan zweef ik hoog boven al mijn onderdanen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan sta ik in een keer op en dan lig je op de grond
Ik weet hoe ik dat soort dingen moet voorkomen hoorquote:
Goed dat je 't zegt... Ik ga het met een oud campingstoeltje proberen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn dit keer met een net aangeschaft campingstoeltje waar ik op kan zitten en wat mijn gewicht op de een of andere manier ook nog houdt
Je verstandquote:Op zondag 17 juni 2007 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt... Ik ga het met een oud campingstoeltje proberen...
Nog meer handige zaken waar aan gedacht moet worden?
Gezien het huidige weer ben ik nog in dubio of ik mijn camera wel ga meenemen...quote:Op zondag 17 juni 2007 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je verstandEen fototoestel voor de chanteerbare momenten
Een goed humeur
![]()
Ik ga zo trouwens eens beginnen aan de kipsateetjes
Neem voldoende stroomkabels mee en we zetten wat flitssetjes neer johquote:Op zondag 17 juni 2007 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
'De zon' mag ook wel door iemand meegenomen worden.
Ja, hier ook... Maar ik ben al eerder aangesproken over mijn nimmer aflatende negativiteit dat ik deze keer mijn mond maar eens hou...quote:
Ik zie hier al wat blauwe lucht door de wolken komen!quote:
Het is in Den Haag inmiddels al een uur of twee droog en het zonnetje breekt door...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:33 schreef Skaai het volgende:
Lekker weer guys!
Je hebt een geheel eigen stijl ontwikkeld bedoel je!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:37 schreef Skaai het volgende:
Zal ik de camera van mijn pa meenemen?
Mogen jullie me eindelijk eens wat leuke snufjes leren en tips en trucs geven want ik kloot maar wat aan!
Daar heb je nix aanquote:Op zondag 17 juni 2007 13:40 schreef Skaai het volgende:
Ik neem mijn Honcho mee!
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:37 schreef Skaai het volgende:
Zal ik de camera van mijn pa meenemen?
Mogen jullie me eindelijk eens wat leuke snufjes leren en tips en trucs geven want ik kloot maar wat aan!
Jammer. Beterschapquote:Op zondag 17 juni 2007 13:53 schreef Ynske het volgende:
Mijn excuses, maar ik laat de BBQ langs gaan.
Heb nog altijd hoofdpijn, en als ik t buitenlicht zie, vind ik t niet verstandig om daarin achter t stuur te kruipen. Hoop dat jullie veel plezier hebben.
Ja maar dan heb ik iig iets om op te zitten zonder dat ik een groene reet krijgt van het grasquote:Op zondag 17 juni 2007 13:49 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Daar heb je nix aan![]()
Toen ik dat ding kreeg vorig jaar bij de Fast Forward Dance Parade was dat ding na een uur ofzo net zo nat van binnen als van buiten.
t is niet anders, moet van Utrecht afkomen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik iig iets om op te zitten zonder dat ik een groene reet krijgt van het gras.
Voor regen neem ik mijn hippe paraplu wel mee![]()
Ynskejammer, maar beterschap
. Moet je van ver komen dan?
Ikke ben stipt. Als ik niet verdwaalquote:Op zondag 17 juni 2007 14:38 schreef AirwiN het volgende:
Wie zijn er trouwens om stipt half vier aanwezig? Of kan ik casually late wat later aariveren?
Je kan ook altijd stipt 13 minuten te laat komen natuurlijk...quote:
Ik ben maar import hequote:Op zondag 17 juni 2007 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook altijd stipt 13 minuten te laat komen natuurlijk...
En hoe ben jij van plan te verdwalen? Makkelijk te vinden toch als Hagenaar?
Ik zou bijna aanbieden om je op te komen halen, maar straks verdwaal ik onderweg naar jouw huis...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:44 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben maar import heEn van de 2,5 jaar dat ik in Den Haag woon, heb ik pas een half jaar een auto. Dus ik verdwaal regelmatig nog
![]()
Alsof mijn huis zo moeilijk isquote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou bijna aanbieden om je op te komen halen, maar straks verdwaal ik onderweg naar jouw huis...Dat park gaat me wel lukken!
Geen idee... Welke straat?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alsof mijn huis zo moeilijk is![]()
Nee hoor, het komt wel goed, park ziet er erg makkelijk te vinden uit. Daarnaast heb ik de auto nodig, want ik moet nog weg vanavond.
Ah, met die borden met die lachebekjes... Die nooit lachen natuurlijk...quote:
Juist daar jaquote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, met die borden met die lachebekjes... Die nooit lachen natuurlijk...
Ik draag regelmatig bij aan de lucht daar ja...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Juist daar jaEn ze kijken inderdaad erg vaak sip. Gelukkig nog maar een paar weekjes
![]()
En nu ga ik me klaarmaken om te vertrekken, want ik moet ook nog tanken.
Hier nietquote:
Ben weer thuisquote:Op zondag 17 juni 2007 22:17 schreef PeRi het volgende:
BS wil geen foto's op FOK! trouwens, het watje.
An dr pinpas zat vast in de automaat, ik hoop niet dat ze nog in Delft is.
Ik heb er wel 5!quote:
posten dan!!quote:
Voor de mensen die niet geloven dat we mooi weer hebben gehad...quote:
Dames in nood zijn een van mijn zwakke puntenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben weer thuisNa twee keer die lui van de helpdesk uitgescholden te hebben. Freud was zo lief om met pincet terug te komen, dat hielp
![]()
[..]
Goed geregeld herr Freud en fraulein Yoniquote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef freud het volgende:
Was weer gezellig menschen!
Absoluut!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed geregeld herr Freud en fraulein Yoni
Ik kan me zowaar in de gehele tekst vindenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
JA, mooie, gezellige en lichtelijk pijnlijke meet. Het zag zo nu en dan oranje voor mijn ogen![]()
Goed geregeld Yoni en Freud...wanneer is de volgende? ik heb honger
En volgende keer is het gewoon: wie meegaat heeft kans om zijn of haar knar op inet terug te vinden
Ik ben nu al benieuwd naar die prachtige fisheye foto van jouw hoofd. Die zag er op het schermpje al meesterlijk uit...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
En volgende keer is het gewoon: wie meegaat heeft kans om zijn of haar knar op inet terug te vinden
Ja en al helemaal als je naar een FOT meet gaatquote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Istie ookquote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar die prachtige fisheye foto van jouw hoofd. Die zag er op het schermpje al meesterlijk uit...
Als je me had willen zien, had je op de meet moeten komen. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:27 schreef fraubitch het volgende:
als BS geen foto's wilt, had ie niet op de meet moeten komen.
ik zie het probleem niet
ik wil jouw gaar hoofd heul niet zien zeikerd.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je me had willen zien, had je op de meet moeten komen. Ik zie het probleem niet.
Goede meet, leuke mensen, goed eten.
Anders doe je zelf even doorzeiken.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wil jouw gaar hoofd heul niet zien zeikerd.en er is een reden waarom ik er niet was.
Het is gewoon lullig van jou dat je naar een FOT meet gaat en dan zit te zeiken dat je niet op internet wit, moet men jou nu eruit gaan knippen enz
Wat een dodo's joh, blij dat Freud to the rescue kwam iig. Was je ook niet zo heel laat thuis gelukkig.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben weer thuisNa twee keer die lui van de helpdesk uitgescholden te hebben. Freud was zo lief om met pincet terug te komen, dat hielp
![]()
Die lui snapte overigens niet dat ik nu de monteur daar wilde hebben, moest nu maar gewoon weg gaan en de pas laten blokkeren. alsof iedereen twee passen en cash bij heeft. Dan had het een nachtje slapen op het station kunnen zijn, haha![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, achteraf komen zeuren dat BS zeikt omdat ie niet op de foto wil maar zelf niet komen is niet echt sjiek he. En welke reden je ook had dat je er niet was kan hem niks schelen. De opmerking is gemaakt, hij weet hoe jij erover denktquote:Op zondag 17 juni 2007 23:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wil jouw gaar hoofd heul niet zien zeikerd.en er is een reden waarom ik er niet was.
Het is gewoon lullig van jou dat je naar een FOT meet gaat en dan zit te zeiken dat je niet op internet wit, moet men jou nu eruit gaan knippen enz
Ik wil ze ook wel voor je uploaden, moet je ze even mailen...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef An24 het volgende:
Wil ik de 19foto's uploaden, ligt zoom album er uit
![]()
Ik wist wel dat ik er goed aan deed mijn abo op te zeggenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef An24 het volgende:
Wil ik de 19foto's uploaden, ligt zoom album er uit
![]()
Komt morgen wel....quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel voor je uploaden, moet je ze even mailen...
Daat gaat mijn enige mogelijkheid om een kleine voorselectie te doen...quote:
quote:
Wie ben jij om te bepalen wat wel en wat niet een geldige reden is om te komen naar een meet? En voor iemand anders te praten?quote:Op maandag 18 juni 2007 08:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg, achteraf komen zeuren dat BS zeikt omdat ie niet op de foto wil maar zelf niet komen is niet echt sjiek he. En welke reden je ook had dat je er niet was kan hem niks schelen. De opmerking is gemaakt, hij weet hoe jij erover denkt, 't is goed zo. En dan nog heeft hij het recht om te zeggen dat hij niet op internet wilt, het is immers zijn privacy en niet de jouwe.
En nu heb ik 't liever weer over de BBQ en de overige foto'swant de toon word wel erg gezet in dit topic op deze manier.
Sow, beetje met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:28 schreef PeRi het volgende:
Bedankt Fraubitch voor het verpesten van het topic.
Ik dacht eigenlijk hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:54 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Sow, beetje met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?![]()
![]()
Ik heb het even naar FB getild voordat het echt een rommeltje wordt.quote:
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:28 schreef PeRi het volgende:
Bedankt Fraubitch voor het verpesten van het topic.
Als je daar nou ook ff foto's van maakt en plaatst. Daar heeft fb zo te zien geen problemen mee!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Hallo ik kwam fb ophalen, ze was ontsnaptketting gebroken enz, hoop dat ze niet doorgeslagen is hier
die krijgt klappen zo![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je daar nou ook ff foto's van maakt en plaatst. Daar heeft fb zo te zien geen problemen mee!
1 foto danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je daar nou ook ff foto's van maakt en plaatst. Daar heeft fb zo te zien geen problemen mee!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 foto dan
[afbeelding]
Volgens mij is m'n filter en lichtinstelling niet helemaal goed enz hier en daar beetje onscherp
OMGquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 foto dan
[afbeelding]
Volgens mij is m'n filter en lichtinstelling niet helemaal goed enz hier en daar beetje onscherp
[..]
1 foto dan
[afbeelding]
[..]
1 foto dan
[afbeelding]
Ik vind je vlakverdeling niet helemaal optimaal. Ook het gebruik van de kleur roze is mij te minimaal. Enige scherptedieptewerking had ook meer versterkend effect gehad op de ogen van de hond. Het subtiele gebruik van retouchering is wel zeker een ondersteunende factor in de algehele esthetiek van dit plaatje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 foto dan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef freud het volgende:
[..]
Ik vind je vlakverdeling niet helemaal optimaal. Ook het gebruik van de kleur roze is mij te minimaal. Enige scherptedieptewerking had ook meer versterkend effect gehad op de ogen van de hond. Het subtiele gebruik van retouchering is wel zeker een ondersteunende factor in de algehele esthetiek van dit plaatje.
Kortom: hij is niet 580 pixels breed
Mijn aanbod van gister staat nog. Mailadres staat in m'n profiel...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef An24 het volgende:
Stomme zoom werkt nog steeds niet. Heeft iemand een plekje voor mijn plaatjes? Die mag me ff mailen![]()
Gezien de hoeveelheid en mijn mail voeg ik je wel ff toe op msn, gaat wat snellerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn aanbod van gister staat nog. Mailadres staat in m'n profiel...![]()
moet je wel aangemeld zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid en mijn mail voeg ik je wel ff toe op msn, gaat wat sneller![]()
Peter maakte beide foto'squote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef An24 het volgende:
De fantastische close up van shark bait
Die natuurlijk terug moest pakken![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Peter maakte beide foto'sDe enige camera die ik heb vastgehouden is mijn eigen powershotje.
[afbeelding]
Zie Peter tussen mij en Airwin zitten
ja idd, voor de rest toffe foto'squote:
Inderdaad, die laatste met An erop is ook wel stoer, alleen heeft An daar wel een superdun polsje opquote:
En dan te bedenken dat je nu de credits opstrijkt voor de foto's die door anderen zijn gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je nu de credits opstrijkt voor de foto's die door anderen zijn gemaaktDoe je goed
Wel de drie coolste natuurlijkquote:
Nou.. nog bedankt...quote:
Jij steekt altijd direct je tong uit als ik mijn camera op je richtquote:Op zondag 24 juni 2007 09:40 schreef An24 het volgende:
Jij bent gemeen yoni, zat extra lang te loeren zodat ik wel geke dingen moest doen om
bij die lens weg te komen
![]()
Leuke foto's verder![]()
Je poseerde zelf hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 09:47 schreef AirwiN het volgende:
Een foto waarop ik lach! Yoni, je bent een talent!
Een tong voor jou, een middelvinger voor P... Ze past het blijkbaar wel aan per persoon...quote:Op zondag 24 juni 2007 10:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jij steekt altijd direct je tong uit als ik mijn camera op je richt![]()
Ze kon vast de ontspanknop niet vindenquote:Op zondag 24 juni 2007 09:40 schreef An24 het volgende:
yoni, zat extra lang te loeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |