mag jij tussen ons inquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mag jij tussen ons inblijf je ook een beetje uit de wind en regen.
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mag jij tussen ons inblijf je ook een beetje uit de wind en regen.
![]()
Drum je ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef freud het volgende:
HM2 en Pdehoog:
[afbeelding]
Chanty:
[afbeelding]
FreuD:
[afbeelding]
Muppets
Ik ben niet zo dellerigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef freud het volgende:
HM2 en Pdehoog:
[afbeelding]
Chanty:
[afbeelding]
FreuD:
[afbeelding]
Muppets
Is geen del:quote:
quote:Janice is a lead guitar player.
[...]
She also acts in sketches periodically, most notably as wisecracking Nurse Janice in "Veterinarian's Hospital", a recurring parody of medical dramas. She speaks in a feminized "Tommy Chong hippie" sing-song voice. J
ze kleedt zich wel zoquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef Chanty het volgende:
Of is dit gewoon een subtiele hint dat in ik bh met open bloes moet komen en kort rokje?
Nah, daar heb ik al foto's vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
ze kleedt zich wel zo
Of is dit gewoon een subtiele hint dat in ik bh met open bloes moet komen en kort rokje?
je bent te slimquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe kan het dat er nog twijfelaars zijn terwijl de inschrijvingsdatum al verstreken is?
Omdat de twijfelaars in zwijgen zijn vervallen en omdat dat lijstje gewoon niet verwijderd isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe kan het dat er nog twijfelaars zijn terwijl de inschrijvingsdatum al verstreken is?
manah manahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:01 schreef -Marjo- het volgende:
Klik ik op een BBQ-topic, kom ik in de MuppetShow terecht!![]()
eigenlijk ben je meer:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
"It's not easy... being green... euhm... blue"
Yupquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Plekkie reserveerd naast PdeHoog...
Waldorf and Statler van FOT![]()
Als je die dingen ziet vraag je je al af of ze mij uberhaupt houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn dit keer met een net aangeschaft campingstoeltje waar ik op kan zitten en wat mijn gewicht op de een of andere manier ook nog houdt
Ik zeg maar 1 ding: parapluquote:
je moet je ook afdrogenquote:
Speeltuinquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:36 schreef freud het volgende:
Ik heb locatie gespot. Er is genoeg ruimte onder bomen (52.01.28.81N - 4.19.39.49O) om te BBQen, bankjes in de buurt, speeltuin voor de liefhebbers, en ook toiletten op loopafstand (52.01.32.35N - 4.19.44.91O). Dit alles op 100m lopen van de auto's.
Komt helemaal goed!
Oh en stuur Tomtom maar naar 'Hazepad, Rijswijk'
* PdeHoog neemt zijn cam meequote:
Dat kanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar... ik wilde juist met jou op de wipwap
Dat is de bedoelingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kanMaar dan heb je 1 probleem
Je komt wel omhoog, maar niet meer omlaag
Hmpf.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:34 schreef Yoni het volgende:
Er is geen appelmoes, wel vruchtjes. En wortelbolletjes natuurlijk![]()
En dan sta ik in een keer op en dan lig je op de grondquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is de bedoelingDan zweef ik hoog boven al mijn onderdanen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan sta ik in een keer op en dan lig je op de grond
Ik weet hoe ik dat soort dingen moet voorkomen hoorquote:
Goed dat je 't zegt... Ik ga het met een oud campingstoeltje proberen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn dit keer met een net aangeschaft campingstoeltje waar ik op kan zitten en wat mijn gewicht op de een of andere manier ook nog houdt
Je verstandquote:Op zondag 17 juni 2007 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt... Ik ga het met een oud campingstoeltje proberen...
Nog meer handige zaken waar aan gedacht moet worden?
Gezien het huidige weer ben ik nog in dubio of ik mijn camera wel ga meenemen...quote:Op zondag 17 juni 2007 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je verstandEen fototoestel voor de chanteerbare momenten
Een goed humeur
![]()
Ik ga zo trouwens eens beginnen aan de kipsateetjes
Neem voldoende stroomkabels mee en we zetten wat flitssetjes neer johquote:Op zondag 17 juni 2007 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
'De zon' mag ook wel door iemand meegenomen worden.
Ja, hier ook... Maar ik ben al eerder aangesproken over mijn nimmer aflatende negativiteit dat ik deze keer mijn mond maar eens hou...quote:
Ik zie hier al wat blauwe lucht door de wolken komen!quote:
Het is in Den Haag inmiddels al een uur of twee droog en het zonnetje breekt door...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:33 schreef Skaai het volgende:
Lekker weer guys!
Je hebt een geheel eigen stijl ontwikkeld bedoel je!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:37 schreef Skaai het volgende:
Zal ik de camera van mijn pa meenemen?
Mogen jullie me eindelijk eens wat leuke snufjes leren en tips en trucs geven want ik kloot maar wat aan!
Daar heb je nix aanquote:Op zondag 17 juni 2007 13:40 schreef Skaai het volgende:
Ik neem mijn Honcho mee!
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:37 schreef Skaai het volgende:
Zal ik de camera van mijn pa meenemen?
Mogen jullie me eindelijk eens wat leuke snufjes leren en tips en trucs geven want ik kloot maar wat aan!
Jammer. Beterschapquote:Op zondag 17 juni 2007 13:53 schreef Ynske het volgende:
Mijn excuses, maar ik laat de BBQ langs gaan.
Heb nog altijd hoofdpijn, en als ik t buitenlicht zie, vind ik t niet verstandig om daarin achter t stuur te kruipen. Hoop dat jullie veel plezier hebben.
Ja maar dan heb ik iig iets om op te zitten zonder dat ik een groene reet krijgt van het grasquote:Op zondag 17 juni 2007 13:49 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Daar heb je nix aan![]()
Toen ik dat ding kreeg vorig jaar bij de Fast Forward Dance Parade was dat ding na een uur ofzo net zo nat van binnen als van buiten.
t is niet anders, moet van Utrecht afkomen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik iig iets om op te zitten zonder dat ik een groene reet krijgt van het gras.
Voor regen neem ik mijn hippe paraplu wel mee![]()
Ynskejammer, maar beterschap
. Moet je van ver komen dan?
Ikke ben stipt. Als ik niet verdwaalquote:Op zondag 17 juni 2007 14:38 schreef AirwiN het volgende:
Wie zijn er trouwens om stipt half vier aanwezig? Of kan ik casually late wat later aariveren?
Je kan ook altijd stipt 13 minuten te laat komen natuurlijk...quote:
Ik ben maar import hequote:Op zondag 17 juni 2007 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook altijd stipt 13 minuten te laat komen natuurlijk...
En hoe ben jij van plan te verdwalen? Makkelijk te vinden toch als Hagenaar?
Ik zou bijna aanbieden om je op te komen halen, maar straks verdwaal ik onderweg naar jouw huis...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:44 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben maar import heEn van de 2,5 jaar dat ik in Den Haag woon, heb ik pas een half jaar een auto. Dus ik verdwaal regelmatig nog
![]()
Alsof mijn huis zo moeilijk isquote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou bijna aanbieden om je op te komen halen, maar straks verdwaal ik onderweg naar jouw huis...Dat park gaat me wel lukken!
Geen idee... Welke straat?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alsof mijn huis zo moeilijk is![]()
Nee hoor, het komt wel goed, park ziet er erg makkelijk te vinden uit. Daarnaast heb ik de auto nodig, want ik moet nog weg vanavond.
Ah, met die borden met die lachebekjes... Die nooit lachen natuurlijk...quote:
Juist daar jaquote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, met die borden met die lachebekjes... Die nooit lachen natuurlijk...
Ik draag regelmatig bij aan de lucht daar ja...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Juist daar jaEn ze kijken inderdaad erg vaak sip. Gelukkig nog maar een paar weekjes
![]()
En nu ga ik me klaarmaken om te vertrekken, want ik moet ook nog tanken.
Hier nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |