1 foto danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je daar nou ook ff foto's van maakt en plaatst. Daar heeft fb zo te zien geen problemen mee!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 foto dan
[afbeelding]
Volgens mij is m'n filter en lichtinstelling niet helemaal goed enz hier en daar beetje onscherp
OMGquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 foto dan
[afbeelding]
Volgens mij is m'n filter en lichtinstelling niet helemaal goed enz hier en daar beetje onscherp
[..]
1 foto dan
[afbeelding]
[..]
1 foto dan
[afbeelding]
Ik vind je vlakverdeling niet helemaal optimaal. Ook het gebruik van de kleur roze is mij te minimaal. Enige scherptedieptewerking had ook meer versterkend effect gehad op de ogen van de hond. Het subtiele gebruik van retouchering is wel zeker een ondersteunende factor in de algehele esthetiek van dit plaatje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 foto dan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef freud het volgende:
[..]
Ik vind je vlakverdeling niet helemaal optimaal. Ook het gebruik van de kleur roze is mij te minimaal. Enige scherptedieptewerking had ook meer versterkend effect gehad op de ogen van de hond. Het subtiele gebruik van retouchering is wel zeker een ondersteunende factor in de algehele esthetiek van dit plaatje.
Kortom: hij is niet 580 pixels breed
Mijn aanbod van gister staat nog. Mailadres staat in m'n profiel...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef An24 het volgende:
Stomme zoom werkt nog steeds niet. Heeft iemand een plekje voor mijn plaatjes? Die mag me ff mailen![]()
Gezien de hoeveelheid en mijn mail voeg ik je wel ff toe op msn, gaat wat snellerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn aanbod van gister staat nog. Mailadres staat in m'n profiel...![]()
moet je wel aangemeld zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid en mijn mail voeg ik je wel ff toe op msn, gaat wat sneller![]()
Peter maakte beide foto'squote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef An24 het volgende:
De fantastische close up van shark bait
Die natuurlijk terug moest pakken![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Peter maakte beide foto'sDe enige camera die ik heb vastgehouden is mijn eigen powershotje.
[afbeelding]
Zie Peter tussen mij en Airwin zitten
ja idd, voor de rest toffe foto'squote:
Inderdaad, die laatste met An erop is ook wel stoer, alleen heeft An daar wel een superdun polsje opquote:
En dan te bedenken dat je nu de credits opstrijkt voor de foto's die door anderen zijn gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je nu de credits opstrijkt voor de foto's die door anderen zijn gemaaktDoe je goed
Wel de drie coolste natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |