Leer dan de koran uit je hoofd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef Dragoljub het volgende:
In zulke situaties zou ik willen dat ik het rechtboek uit m'n hoofd ken en ze eventjes de les ga lezen inclusief nummers van de wetsartikelen enzo. Dat lijkt me geweldig.
Ramptoeristquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef sandertjuh het volgende:
hehe dit blijf ik wel ff volgen, ben benieuwd hoe het afloopt
Er zijn vast ook wel turken die plaatsvervangende schaamte krijgen als ze jou topics lezen, maak je daar maar niet druk om..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:15 schreef Turquaz52 het volgende:
* schaamt zich op dit moment echt erg voor mede-turken![]()
Ik zou er alleen wel een turbo-timer op zetten, schijnt een bekend makement te zijn bij die Golfjes 3 varianten, dat de turbo vlug stukgaat bij slecht uitdraaien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:15 schreef Turquaz52 het volgende:
* schaamt zich op dit moment echt erg voor mede-turken![]()
Hebben zelf die Golf 3 Variant gekocht particulier van een Antiliaan, maar echt.. we hebben nergens om te klagen! Auto rijd als een trein..
De aardige man heeft zelfs 30 euro terug gegeven omdat ik achter een mankement kwam wat hij me vergat te vertellen..
+ vertelde me netjes dat de distributsie riem moest worden vervangen...
Nergens over te klagen.. en als er wat gebeurt is het toch onze schuld.. omdat hij toen we em kochten en nu perfect werkt!![]()
Wie? Meki? Nee...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:14 schreef D-Devil het volgende:
Is die relmarokaan al geweest?
Das helemaal spijkerhardquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:55 schreef GizartFRL het volgende:
Nog geen nieuwsberichten over Joure.
Zal allemaal wel meevallen neem ik aan.
Heb zelf eens een AX verkocht waar de beste man een half jaar later mee aankwam dat de aandrijfas geluid maakte. Of ik die nog even wilde maken....
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:55 schreef GizartFRL het volgende:
Heb zelf eens een AX verkocht waar de beste man een half jaar later mee aankwam dat de aandrijfas geluid maakte. Of ik die nog even wilde maken....
Was het die met die stropdas?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef trancemaniak het volgende:
1 Nederlandse man die zei bij RDW of justitie of iets dergelijks te werken.
:dquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Was het die met die stropdas?![]()
[afbeelding]
Hetgeen mij niets verbaast. Ik heb ook ooit een Turkse cliënt gehad die zijn geld terug wilde nadat bij hem beslag was gelegd (overigens, nadat ik voor hem een prima betalingsregeling had weten te regelen ondanks het feit dat hij al ruim een jaar de wederpartij met smoesjes om de tuin heeft willen leiden en hij die betalingsregeling gewoon niet na kwam, wat natuurlijk de druppel was). Ook dreigen van "ik kom mijn geld halen en je zorgt maar dat je het heb klaarliggen". Nooit gezien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:35 schreef trancemaniak het volgende:
Vol spanning gewacht, maar uiteindelijk zijn ze niet gekomen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Was het die met die stropdas?![]()
[afbeelding]
Ik ken meerdere turken en die zijn allemaal ok. Ik heb het gevoel dat turken veel makkelijker integreren. Ze hebben ook niet meestal het gevoel alsof iedereen tegen hun is; in tegenstelling tot sommige andere bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hetgeen mij niets verbaast. Ik heb ook ooit een Turkse cliënt gehad die zijn geld terug wilde nadat bij hem beslag was gelegd (overigens, nadat ik voor hem een prima betalingsregeling had weten te regelen ondanks het feit dat hij al ruim een jaar de wederpartij met smoesjes om de tuin heeft willen leiden en hij die betalingsregeling gewoon niet na kwam, wat natuurlijk de druppel was). Ook dreigen van "ik kom mijn geld halen en je zorgt maar dat je het heb klaarliggen". Nooit gezien.
(voor de volledigheid, ik heb meer Turkse cliënten en dit is de enige Turk die ooit zo'n kunstje probeerde te flikken, maar niet de enige cliënt die ooit een kunstje probeerde te flikken)
Voor de goede orde, ik beweer niets anders.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:35 schreef tong_poh het volgende:
Ik ken meerdere turken en die zijn allemaal ok. Ik heb het gevoel dat turken veel makkelijker integreren. Ze hebben ook niet meestal het gevoel alsof iedereen tegen hun is; in tegenstelling tot sommige andere bevolkingsgroepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |