Weten ze iig waar ze moeten beginnen met zoeken als je dood wordt gevondenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:07 schreef santax het volgende:
Dat heeft als bijkomend voordeel dat als die gozer wat van plan is, de politie al op de hoogte is.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Weten ze iig waar ze moeten beginnen met zoeken als je dood wordt gevonden![]()
Dus de auto was niet APK goed gekeurd, neem ik aan!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef trancemaniak het volgende:
Ik heb begin mei een auto verkocht met de nodige mankementen (dit heb ik netjes vermeld op Marktplaats en hem tijdens het bezichtigen ook verteld). Er stond zelfs bij dat de auto bedoeld was om op te knappen of om te gebruiken voor reserve-onderdelen. Nu een maand later wordt ik gebeld dat de koper een ongeluk heeft gehad en wil de schade op mij verhalen. Hij wil dat ik de auto terugneem. Het wiel zou eraf gevlogen zijn en er wordt beweert dat deze maar met 4 (van 5) bouten vastzat. Van dat mankement was ik me overigens niet bewust.
Als ik de auto niet vrijwillig zou terugnemen, zouden ze er wel voor zorgen dat ik hem op een andere manier zou terugnemen, wat volgens de koper morgen geregeld zou worden (vrijdag 15 juni 2007).
Aangezien er een cultuurverschil is tussen ons (ik Nederlander, hij van Turkse afkomst) ben ik benieuwd wat jullie zouden doen in deze situatie. Ik weet dat een koper onderzoeksplicht heeft.
Trouwens, hij rijdt schade met een auto die al een maand op zijn eigen naam staat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:07 schreef vannelle het volgende:
Wie zegt dat hij in die maand tijd het wiel er nooit af heeft gehad?
Jij hebt alles gedaan wat je kon doen en hebt ook geen garantie gegeven. (op een opknapper uiteraard niet) dus dat ie het maar bekijkt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |