Wat een schrijfwijzequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef pascalheister het volgende:
Bluezz weet je nog een leuk/lekker en relatief simpel te bereiden geregd?
ja toch!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle ingredienten moeten in elkaar geregd worden, straattaal jeweet.
Het was gewoon de leukste pot tot dusver.
Dat heb ik ook wel eens. Druk ik nog een keer op F5, zie ik ineens al 10+ posts in dat topicquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
ik zag dit topic dus niet staan, druk op f5, blijkt het al heel lang open te zijn
minder bier drinken misschien
Die bug komt wel vaker voor helaasquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
ik zag dit topic dus niet staan, druk op f5, blijkt het al heel lang open te zijn
minder bier drinken misschien
ah, ligt dus niet aan mijquote:
borisz, pas maar op.quote:AMSTERDAM - Verslavingsinstelling Tactus gaat het gevaar van pokerverslaving onderzoeken. Tactus wil weten hoe verslavend de rage is, welke mensen tot de risicogroep behoren en hoe de verslaving het best behandeld kan worden. Dat meldt RTV Gelderland donderdag.
Pokeren is een ware rage in Nederland. Zo'n 150.000 Nederlanders spelen regelmatig om geld. Onlangs werd bekend dat steeds meer scholieren in geldproblemen raken door pokeren.
ja ik weet hetquote:
mee eensquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:42 schreef rubbereend het volgende:
poker moeten ze verbieden onder de 18
tja dan kan de overheid weer klagen van er moet wat gebeurenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Er zijn er ook die hun complete spaarrekening er doorheen jagen, terwijl ze juist proberen om die te laten groeien met pokeren.
Bedtijd wmb.
Wie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:26 schreef rubbereend het volgende:
hilarisch trouwens hoe een hele groep Nederlanders naar Vegas is gegaan om als eerste Nederlander en armband te winnen tijdens de WSOP........... blijkt er in 1995 al een Nederalnder gewonnen te hebben
Dat is het ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:42 schreef rubbereend het volgende:
poker moeten ze verbieden onder de 18
* just me komt Boris ook even feliciteren!!quote:
dank dankquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
* just me komt Boris ook even feliciteren!!
hieperdepiep hoera
![]()
Hoe was het eten bij het palet in Santpoort vanavond?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:49 schreef borisz het volgende:
jep
Was aardig maar daar is ook alles mee gezegd. Entrecote heb ik wel beter had, ietsjes malser had wel gemogen. Het smaakte wel enzo. De aankleding van de tent is wel leuker dan bijvoorbeeld dinges iets verder op. Verder is het een simpele tent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe was het eten bij het palet in Santpoort vanavond?
Oké. Schrappen wij van ons lijstje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:55 schreef borisz het volgende:
Was aardig maar daar is ook alles mee gezegd. Entrecote heb ik wel beter had, ietsjes malser had wel gemogen. Het smaakte wel enzo. De aankleding van de tent is wel leuker dan bijvoorbeeld dinges iets verder op. Verder is het een simpele tent.
laten we zeggen 6.8 ofzo als beoordeling.
Zijn ze gebeld vanmiddag ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:55 schreef borisz het volgende:
laten we zeggen 6.8 ofzo als beoordeling.
door mijn vader voor een reserveringquote:
goed ideequote:
Trusteh, borisz.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:00 schreef borisz het volgende:
ohja ik moet over 9 uurtjes op school zijn om cijferlijst op te halen etc.
truste![]()
Ze willen gewoon in hetzelfde gebouw zijn als dat jij bent, oh machtige VoreG.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef VoreG het volgende:
zijn er treinen gestrand oid?
Er blijven mensen binnenkomen op zoek naar een kamer.
Heeft vast iets te maken met:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef VoreG het volgende:
zijn er treinen gestrand oid?
Er blijven mensen binnenkomen op zoek naar een kamer.
quote:Om 22.10 uur de afgelopen avond is
het Mediapark in Hilversum getroffen
door een stroomstoring.Gevolg was onder
meer dat de NOS ruim twee uur lang niet
de teletekst-pagina's kon actualiseren.
Even na half een vannacht konden er
weer pagina's worden gemaakt.
Ook RTL had last van de storing,evenals
kabelmaatschappij Casema.De abonnees
zaten enige tijd zonder tv-signaal.
Niet alleen het Mediapark kampte met
problemen.In Hilversum zaten ook 2600
huishoudens een tijdje zonder stroom.
Het is nog niet bekend wat de storing
heeft veroorzaakt.Mogelijk is er een
verband met het noodweer van vanavond.
Uiteraard, uiteraard.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ze willen gewoon in hetzelfde gebouw zijn als dat jij bent, oh machtige VoreG.
Vioolkoffers ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou best kunnen inderdaad, ze lopen allemaal met een koffertje rond namelijk.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:51 schreef tong80 het volgende:
Net op MSN een goeie kennis. Vorig jaar van het Gymnasium gestuurd nu gezakt voor HAVO. Rookt zware shag en zuipt meer dan Voreg.
Genoeg om op te reagerenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:42 schreef VoreG het volgende:
Waarom zijn jullie nog wakker?! Het hele internet is dood, want iedereen ligt te tukken dus ik heb inmiddels alles voor de 6e keer gelezen, telkens in de hoop wat nieuws te lezen.
Die was ik ook aan het aflopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genoeg om op te reageren
http://forum.fok.nl/user/history/7889
Wordt toch geen neuken, kan je beter afkappen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:51 schreef Grulez het volgende:
Het wordt al bijna licht. Net via de AOL met een dame uit de USA aan het chatten..., dus ik moet nog ff
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:13 schreef VoreG het volgende:
Mogguh Bos! Weer lekker aan den arbeid?
OKeequote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup. Nog even 40 minuten keihard zwoegen.
Dan heb je meer aan je vrije dag hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan nu alweer op.
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan nu alweer op.
Havo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw veel succes Messenga!Komt goed!
Welk niveau?
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Goed bezig
Ik moet nog 5 dagen wachtenen dan ook nog eens presenteren
Oohh.. ga je wel halen toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
Afstudeerpresentatie en verdediging. Als dat in orde is dan is mn diploma binnen.
succes!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
Afstudeerpresentatie en verdediging. Als dat in orde is dan is mn diploma binnen.
Meestal als je mag presenteren dan komt het wel goed.quote:
Dat moet je gewoon halen!! Dat vond ik het meest simpele...quote:
Succes in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Meestal als je mag presenteren dan komt het wel goed.
Maar toch
![]()
Interne analyse van het bedrijf waar we zitten. Specifiek op securitydiensten gebied.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Succes in ieder geval
is bij mij al weer 2 jaar geleden.. tijd gaat snel
Waar ging je scriptie over?
En jij?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:24 schreef Messenga het volgende:
Zit een gast bij mij op msn helemaal te stressen. Prachtig.
Mooizo. Wordt je sowieso gebeld?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben heel relaxt eigenlijk. Ik vertrouw het wel..
Zie hierboven ergens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Succes Mess, ik dacht dat jij nu nog zou slapen?
Zo even door de regen mn cijferlijstje ophalen.
Nee, over 27 minuten niet gebeld = geslaagd.quote:
ongeslagen dus!quote:
Gefeliciteerd!!quote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:22 schreef rubbereend het volgende:
ik ga eens een eitje bakken, daar heb ik dadelijk wel zin in voor op de boterham
Hey, het werkt.quote:
Zo hakken over de slootquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef borisz het volgende:
Messiegefeli
ben weer terug van school. Heb net mijn cijferlijst opgehaald
Dramatischheb twee examens voldoende gemaakt
ak en wiskunde 5,8
![]()
rest is lager met als dramatische uitslag een 4,4 voor eco![]()
kortom ik ben geslaagd met een hoop 6'en.
Heb 2 vijfen gehaald voor NL en M&O maar dat zijn geen profielvakken dus geslaagd.
NL ga ik herkansen
Mwuah, toch netjes hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef borisz het volgende:
Messiegefeli
ak en wiskunde 5,8
![]()
Heb 2 vijfen gehaald voor NL en M&O maar dat zijn geen profielvakken dus geslaagd.
NL ga ik herkansen
oeiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef borisz het volgende:
Messiegefeli
ak en wiskunde 5,8
![]()
NL ga ik herkansen
cum laude moeten je cijfers toch gemiddeld op een 8 uitkomen, waarvan geen enkel cijfer lager dan een 7????quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:42 schreef EnGCatjuh het volgende:Messi mess messi mess messi mess messi goaaaaaaaaal messi mess messi messi messi!!!
Gefeliciteerd
Ik ben VWO cum laude geslaagd. Latijn is net 0,1 punt te laag voor een 7 op mn eindlijst. Schade.
Hoeraquote:
Ja. Met mn VWO vakken (alles behalve latijn) is dat ook zo, maar voor gymnasium, wat ik dus doe, is dat niet zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
cum laude moeten je cijfers toch gemiddeld op een 8 uitkomen, waarvan geen enkel cijfer lager dan een 7????
1tje maar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef Bjoro het volgende:
1 hoeraatje voor alle geslaagden !
weer lekker he die nederlandse kostquote:
wie het kleine niet eert......quote:
Mja okquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed idee!
* Eilanden aan de slag gaat
slotjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:33 schreef Messenga het volgende:
Die word voor kak gezet
TerroRobbie is de BAAS!
Ik aanvaard geen tegenspraak, ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was toch al lang duidelijk dat hij de baas is?
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:33 schreef Messenga het volgende:
Die word voor kak gezet
TerroRobbie is de BAAS!
Ben je soms jaloers?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
ik duld geen tegenspraak, dat zei de franseslag!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:33 schreef Messenga het volgende:
Die word voor kak gezet
TerroRobbie is de BAAS!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:33 schreef Messenga het volgende:
Die word voor kak gezet
TerroRobbie is de BAAS!
En jij bent geslaagd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:33 schreef Messenga het volgende:
Die word voor kak gezet
TerroRobbie is de BAAS!
Klopt, zelfs de baas maakt wel eens een foutje.quote:
De oude baas.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt, zelfs de baas maakt wel eens een foutje.
Werkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is ook net de reden dat ik vakantie heb, en jij moet werken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt, zelfs de baas maakt wel eens een foutje.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben je soms jaloers?
Moet je zijn fotoboek trouwens eens lezen.
quote:Op 10-01-2007 11:06 schreef defranseslag
[..]
Wat een brutaliteit om te oordelen voordat je de feiten kent.
Blondelle had die penalty veroorzaakt.
[..]
Ik verwacht geen tegenspraak meer over dit onderwerp.
Uh, voor welke uitkering zou ik volgens jou dan in aanmerking komenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, je bent zo'n zielige uitkeringstrekker?
WAjong, zo'n mongool ben je wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uh, voor welke uitkering zou ik volgens jou dan in aanmerking komen![]()
een baasis-uitkeringquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uh, voor welke uitkering zou ik volgens jou dan in aanmerking komen![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:53 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
De Lange Franseslag en Baas R!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:53 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
De Lange Franseslag en Baas R!
Foto op verzoek wegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook een plaatje van mn onderdanen Woohoo en Cyberia?
quote:
Ow, zullen we het even over de wbp hebben dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Je weet dat het posten van foto's van anderen zonder toestemming verboden is he.?
Zeker als het fotos van de baas zijn.
Is die van jou dan? Had gewoon op bosche foto's geGoogledquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Je weet dat het posten van foto's van anderen zonder toestemming verboden is he.?
Zeker als het fotos van de baas zijn.
Mij best, alleen heeft die volgens mij weinig met de richtlijnen van fok te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow, zullen we het even over de wbp hebben dan?
Lieg niet, daar vind je geen foto's van tinpic.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is die van jou dan? Had gewoon op bosche foto's geGoogled
Helaas kun je niet overal naar deeplinken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lieg niet, daar vind je geen foto's van tinpic.
Je smoesjes worden steeds slechter...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Helaas kun je niet overal naar deeplinken.
Zeker, het was dan ook een grote grap.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef Eilanden het volgende:
Toedels vind ik trouwens behoorlijk nichterig klinken TR
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef golfer het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd aan alle geslaagden.
Nee, nog niet bekeken. Wel binnengehaald.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef Eilanden het volgende:
Heb je Sicko al bekeken Golfer? If so, is het wat?
Jij vond mij al tijd al de baas ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef Grulez het volgende:
hehe mooi topic TR. Er staat alleen niks nieuws in.
Vanzelfsprekend. Baas boven baas he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij vond mij al tijd al de baas ?![]()
Buschauffeur...quote:Een jongen uit Nijmegen is geslaagd
voor zijn VWO-examen met negen tienen
en vijf negens.Ward Teunissen (17) wil
later buschauffeur worden,maar hij gaat
eerst nog natuurkunde studeren.
Zul je zien dat ie niet kan rijdenquote:
Ik geloof Ida Corr - Let me think about itquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:02 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet dat
Na 'na de wedstrijden' wordt gedraaid in de aftiteling
bvd
Niet bepaald, met zulke cijfers moet je meer ambities hebben, anders ben je alsnog dom.quote:
Sorry maar dat is dus echt gelul.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bepaald, met zulke cijfers moet je meer ambities hebben, anders ben je alsnog dom.
Ach het stijgt hem in ieder geval niet naar zn bol. Het vak van buschauffeur moet je daarnaast niet onderschatten. Je moet alle routes onthouden enzo...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bepaald, met zulke cijfers moet je meer ambities hebben, anders ben je alsnog dom.
Ik wilde iets anders terugzeggen, maar ik ben bang dat ik dan een mail van je krijgquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik bij de politie zat.
Ik chargeer het natuurlijk een beetje, maar dat is toch geen ambitie met zulke cijfers. Niks ten nadele van buschauffeurs natuurlijk.quote:
En je moet in 5 talen 'Doorlopen klootzakken' kunnen omroepenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach het stijgt hem in ieder geval niet naar zn bol. Het vak van buschauffeur moet je daarnaast niet onderschatten. Je moet alle routes onthouden enzo...
Kan ie beter naar de eetgelegenheid gaan shuin naast de taveerne....ook lekker trouwensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
Golfer je moet nog steeds eens naar La Provence in Bommel. Is in dezelfde straat als ons terrasje. Hadden ooit een ster.
Hij wil gewoon zijn droom achterna.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik chargeer het natuurlijk een beetje, maar dat is toch geen ambitie met zulke cijfers. Niks ten nadele van buschauffeurs natuurlijk.
beter gebruiken voor wat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben het wel met Ambro eens, zulke mensen kunnen we beter gebruiken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben het wel met Ambro eens, zulke mensen kunnen we beter gebruiken.
Van de politie kan je niet op aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
Ik heb even hulp nodig. Wie redt mij?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
Ik heb even hulp nodig. Wie redt mij?
Maar ik vond Darkwingduck eigenlijk best cool.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier ben ik al.
-hoppa, binnen de minuut, daar kan darkwingduck nog een puntje aan zuigen.
Laten we lekker link gaan doen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar ik vond Darkwingduck eigenlijk best cool.
In potentie een goede modquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier ben ik al.
-hoppa, binnen de minuut, daar kan darkwingduck nog een puntje aan zuigen.
Om m'n nek?quote:
Economie. Dat is geen loting studie gelukkigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:29 schreef VoreG het volgende:
Overigens Borisz wat wil je gaan studeren, want tegenwoordig moet je bijna voor alles gaan loten en met zo'n cijferlijst kan dat nog een leuke worden.
Ik wil mijn stem herzien!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef VoreG het volgende:
Overigens had je deze 'wannabe-mod' praktijken eerder moeten overdrijven. Nu heeft meer dan de helft allang gestemd.
Enige award waar de winnaar al aan het begin vaststondquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef VoreG het volgende:
Overigens had je deze 'wannabe-mod' praktijken eerder moeten overdrijven. Nu heeft meer dan de helft allang gestemd.
Achja, de Geert den Ouden award is slechts een kleine stap naar mijn ultieme doel...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef VoreG het volgende:
En dat is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
... een kleine stap naar mijn ultieme doel...
Ja idd. Ik keek het regelmatig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar ik vond Darkwingduck eigenlijk best cool.
quote:
Nee, die krijgen een Atkins dieet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daarvoor ben je nu aan het Sonja Bakkeren?
Dan mag TR wel oppassen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet je juist in gewicht aankomen en niet afvallen.
Zag ze er ook zo uit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Klinkt als een verhaal van een meisje uit de 3e bij ons op school. Die gaat van school af om vrachtwagenchauffeusse te worden.
Heb hem destijds op de TV gezien in de jaren 80. Zal wel erg gedateerd zijn nu.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef RayMania het volgende:
Iemand bekend met deze serie? Wil hem denk ik wel volgen naast Prison Break, Lost en Heroes.
Vreemd van imdb, ze zijn vergeten mij bij de cast te zetten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef RayMania het volgende:
Iemand bekend met deze serie? Wil hem denk ik wel volgen naast Prison Break, Lost en Heroes.
Aan het einde van seizoen 1:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef RayMania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was toen nog niet eens geboren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vreemd van imdb, ze zijn vergeten mij bij de cast te zetten.
Valt wel mee.quote:
quote:
En ik maar denken dat het Alyssa Milano was, niet dus...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vreemd van imdb, ze zijn vergeten mij bij de cast te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |