Voor vijf spelers werd het 1 maand later nog mooier.quote:
Toen was voetbal op TV nog bijzonder, nu wordt je er mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:27 schreef Suijk het volgende:
Hehe, met de hoeveelheid wedstrijden die jullie toen speelden, ben je nu pas in de 2e ronde.
Ik zie die bal nog langs Buyo stuiterenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen was voetbal op TV nog bijzonder, nu wordt je er mee doodgegooid.
Dat doelpunt van Linskens idd, is nog jarenlang een uitdrukking geweest.
2 seizoenen geleden moesten we de cup hebben. Alleen door dat schijt milan kwam langzij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:02 schreef appelsientje het volgende:
Ik weet nog dat ik met mijn pa voetbal aan 't kijken was.. de penalty's .... wordt trouwens wel weer tijd voor een nieuwe cup
Ja idd.. kippenvelquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:04 schreef rubbereend het volgende:
net nog de pingel van Antoon Jansen op tv
kan niks vindenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.. kippenvel
Zijn er nog meer beelden beschikbaar??
Ja, hier de hele wedstrijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.. kippenvel
Zijn er nog meer beelden beschikbaar??
dat is ook weer overdreven, voor je eigen club ben je toch bereidt door heel wat elende heen te gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:09 schreef tong80 het volgende:
Idd je spoort niet als je hem helemaal wilt zien
Klopt ik heb de finale Ajac - AC Milan ook vaak genoeg teruggekeken. Was ook en boutwedstrijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is ook weer overdreven, voor je eigen club ben je toch bereidt door heel wat elende heen te gaan
kun je nagaan, wij hebben maar één zo'n gewonnen finalequote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt ik heb de finale Ajac - AC Milan ook vaak genoeg teruggekeken. Was ook en boutwedstrijd.
Tsja, daar is ook totaal geen reet meer van overgebleven he? Hoe gaat het nu met Mechelen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:45 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Maar de europese SUPERCUP was voor deze jongens:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
weer gepromoveerd naar de eerste klassequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, daar is ook totaal geen reet meer van overgebleven he? Hoe gaat het nu met Mechelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |