Ja natuurlijk hoort dit bij zijn plan om ook zijn gevoelige kant te laten zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik val net binnen, dus zit nog in de fase van verbazing.
Ik zit me wel af te vragen of dit het plannetje was waar hij mee bezig was.
Zeg maar tegen je man dat hij trots op zichzelf moet wezen...zoals je man zo zijn er zoveel mensen die alleen maar kijken naar wat ze zien maar niet echt kunnen zien....jaap voelt zich niet voor niets zo,dt is mede door mensen die hem niet nemen zoals hij is alleen maar naar uiterlijk kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:37 schreef avonne het volgende:
Mijn man zit keihard te lachen hier (hij kijkt nooit, ook niet naar TV) alleen naar terror-Jaap-filmpjes die ik laat zien. Hij is overtuigd dat het nep is.
Ik durf niet te oordelen
En het past ook precies in zijn plan meerdere kanten van zichzelf te laten zien, zoals hij de afgelopen 2 dagen veel heeft gezegd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dit is echt en geacteerd tegelijk . De tranen waren gewoon echt , en hij was oprecht verdrietig. Maar een aantal zinnen tussendoor is duidelijk geacteerd naar mijn idee.
Kan best ja, hoe moest bij dat filmpje al huilen geloof ik, je zag hem het inhouden...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dit is echt en geacteerd tegelijk . De tranen waren gewoon echt , en hij was oprecht verdrietig. Maar een aantal zinnen tussendoor is duidelijk geacteerd naar mijn idee.
Tis een bijzonder kind, en dat is iequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik had altijd de grootste ruzie met m'n broer. Toen ik door m'n stoel zakte, miste ik hem wel, want hij was zo goed met boormachine's en zo"
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem een geweldig mooi mens, echt!
Ik geef YT straks wel door , sukkeltje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef demins het volgende:
En wie heeft de videoboodschap weer gemist...?
Ik.......quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef demins het volgende:
En wie heeft de videoboodschap weer gemist...?
G'damm Heftigquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
Ter ondersteuning van Kz.
Bezopenquote:
Hij acteerd nul, nul. Dit is de echte Jaap in deze omstandigheden. Mooi om die knul zo te zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het is allemaal echt. Hij buit het alleen gedeeltelijk uit in de rol van zijn alter ego. Dus soms Jaap en soms terror Jaap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Autoongeluk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef Kinga het volgende:
Waaraan is die broer overleden?
Vergeet niet Jaap's reactie er voor erbij te plaatsen: "Dat weet jij toch zo goed, Huub"quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub weet de naam van Japio's broer niet meer. Japio : "Bezopen En Toch Rijden."
Doet alsof? Ga toch fietsen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef basicsaint het volgende:
Huub probeert ook te doen alsof het hem interesseert: Ben je al over de dood van je broer, hoe heet hij ook al weer, heen?
Echt hé?.quote:
koosnaampjequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub mag eigenlijk ook wel ophouden met dat 'bolle'
Dat vindt Japio niet erg, als Huub dat zegt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, maar dit vind ik zo'n hypocriete reactie. Omdat hij opeens in huilen uitbarst en flipt dat ie vroeger zo gepest is, krijg je van zulke posts.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Zijn hond bleek wel echt te zijn dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het begin zal wel echt en oprecht zijn geweest, maar Japio heeft zich al weer helemaal onder controle. Wat hij nu doet is gewoon acteren en spelen. Nog even en hij gaat praten over z'n achterneef Piet Agoras en de Afrikaanse konijnen.
Waarom? Hij relativeert.quote:
Vind wel dat Jaap steeds oorzaken zoek in externe factoren, een soort excuustruus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is allemaal echt. Hij buit het alleen gedeeltelijk uit in de rol van zijn alter ego. Dus soms Jaap en soms terror Jaap.
Piet Agoras ook ........quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zijn hond bleek wel echt te zijn dus![]()
Sorry, maar dat vind ik altijd al. Dus je krijgt niet alleen nu van 'zulke (quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik zo'n hypocriete reactie. Omdat hij opeens in huilen uitbarst en flipt dat ie vroeger zo gepest is, krijg je van zulke posts.
Piet Agoras... prachtig was dat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het begin zal wel echt en oprecht zijn geweest, maar Japio heeft zich al weer helemaal onder controle. Wat hij nu doet is gewoon acteren en spelen. Nog even en hij gaat praten over z'n achterneef Piet Agoras en de Afrikaanse konijnen.
Volgens mij was dàt de stoel met het inmiddels gerepareerde draaimechanisme.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Jaap liegt nu...... hij zegt dat de stoel door de buurman in stukjes is gehakt, maar de stoel stond net nog in zn kamer?
Nee, dat was die draaistoel.. die eikenhouten stoel stond in de schuurquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Jaap liegt nu...... hij zegt dat de stoel door de buurman in stukjes is gehakt, maar de stoel stond net nog in zn kamer?
Dat was toch de stoel van opa? Dat zei zn moeder net ook?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij was dàt de stoel met het inmiddels gerepareerde draaimechanisme.
Dat is de kapotte stoel waar hij doorheen is gezakt, die gemaakt isquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Ah, die waren dus allebei van opa.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is de kapotte stoel waar hij doorheen is gezakt, die gemaakt is
Dit moet je dan toch eens uitleggen. Als er eentje is die zeer nauwkeurig een analyse weet te maken is hij het.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind wel dat Jaap steeds oorzaken zoek in externe factoren, een soort excuustruus.![]()
Volgens mij heeft hij dit verhaal ook eens opgehangen mbt zijn buurman die een hartinfarct gehad had toen Japie nog niet zolang in de Kooi zat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik had altijd de grootste ruzie met m'n broer. Toen ik door m'n stoel zakte, miste ik hem wel, want hij was zo goed met boormachine's en zo"
Oke, kwam over op mij als een pity post.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik altijd al. Dus je krijgt niet alleen nu van 'zulke () ' posts.
Hij blijft het spel spelen en weet dat dit tv momentjes gaat scoren natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef Katewalker het volgende:
Jaap zit op de praatstoel....het was ff een beetje zielig toen hij emotioneel werd..(eigenlijk gewoon zelfmedelijden)..maar nu zit hij de boel gewoon uit te buiten..![]()
Ik hoor Jaap liever lullen, dan alle anderen op dit moment.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef Katewalker het volgende:
Jaap zit op de praatstoel....het was ff een beetje zielig toen hij emotioneel werd..(eigenlijk gewoon zelfmedelijden)..maar nu zit hij de boel gewoon uit te buiten..![]()
Hij is imo oprecht geraakt en maakt de keuze om het te laten zien ( qua tv maken, spel)quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef Katewalker het volgende:
Beetje flauw. Huub heeft goeie gesprekken met Japio. Als Japio ergens mee zit, b.v. de problemen met Erasmus, gaat hij naar Huub , om de zaken door te spreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Hij praat omdat hij zichzelf wil horen!
Ik neem aan dat Lieke Jaap z'n moment gunt en rustig luistert. Klopt dat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoor Jaap liever lullen, dan alle anderen op dit moment.
Hij is imo oprecht geraakt en maakt de keuze om het te laten zien ( qua tv maken, spel)quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
Jaap is serieus nu en de bubs hier wals er overheen. Liever een kostenda jaap dus Bah![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Lieke Jaap z'n moment gunt en rustig luistert. Klopt dat?
Lieke luistert oprecht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Lieke Jaap z'n moment gunt en rustig luistert. Klopt dat?
Net als nu: het verhaal van Narcissus is niet relevant!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje flauw. Huub heeft goeie gesprekken met Japio. Als Japio ergens mee zit, b.v. de problemen met Erasmus, gaat hij naar Huub , om de zaken door te spreken.
Eens, zegt meer over Huub zelf dan over Jaapquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef demins het volgende:
[..]
Net als nu: het verhaal van Narcissus is niet relevant!
autist en Narcist zit een wereld van verschil tussen,.. neem aan dat iemand als Jaap (die behoorlijk thuis is in de psychologie) zich daar niet in vergist!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Nu liegt Jaap.
Hij gaat zich breder opstellen ivm de populariteitspoll. Huub probeerde Jaap (terecht) te laten uitspreken dat het met de populariteitspoll te maken heeft.
En ze halen narcist en autist door elkaar.
Jaap is absoluut geen narcist. Brian is een klassieke narcist, ontzettend bezig met of anderen hem wel geweldig vinden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
En ze halen narcist en autist door elkaar.
Ik zeg niet dat Jaap niet een nauwkeurige analyse kan maken, het voelt voor mij als - overal een excuus voor bedenken en dan vooral niet bij jezelf zoeken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit moet je dan toch eens uitleggen. Als er eentje is die zeer nauwkeurig een analyse weet te maken is hij het.
Kloptquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat me opvalt is dat iedere keer NA een video-boodschap dit soort diepgaande gesprekken en openbaringen komen. Het 'slachtoffer' op het bankje en de rest maar vragen afvuren.
Dat maakt het voor mij een beetje 'ongeloofwaardig' en 'vooraf afgesproken'.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Shit. Amanda vraagt "Jaap, heb jij nog iets te vertekken". Japio begingt met "JA ...." en toen liep alles hier vast.
Loopsquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Shit. Amanda vraagt "Jaap, heb jij nog iets te vertekken". Japio begingt met "JA ...." en toen liep alles hier vast.
Zal wel weer een lekkere bjidehante opmerking zijn geweest...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of het is een kwestie van iemand pakken als hij/zij met z'n gedachten ergens anders is... zo'n videoboodschap hakt er altijd even in, ook als het een leuke boodschap was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat me opvalt is dat iedere keer NA een video-boodschap dit soort diepgaande gesprekken en openbaringen komen. Het 'slachtoffer' op het bankje en de rest maar vragen afvuren.
als je start en stop doet krijg je een loop! Harstikje spannend, Huub zegt steeds weer LET OP!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
Kut zooi gaan we rellenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
F5 en is altijd lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
En dat is precies wat de redactie stuurtquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het is een kwestie van iemand pakken als hij/zij met z'n gedachten ergens anders is... zo'n videoboodschap hakt er altijd even in, ook als het een leuke boodschap was.
Daarbij kan de groep altijd meekijken, en vindt men kennelijk dat men het recht heeft te weten wat er bedoeld werd met de dingen die voor henzelf niet logisch (want onbekend) waren.
Na f5 nog steeds in een loopquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
Ja bij mij ook... Start steeds weer bij de vraag of Jaap nog iets te vragen heeftquote:
hier ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
Ik heb ge-F-vijfd en nu is m'n hele scherm wit.
Ik word steeds slankerquote:
Tanja uit BB was daar een goed voorbeeld van. Die praatte 3 maanden lang alleen maar over zichzelf en stelde nooit een geinteresseerde vraag aan een van de anderen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef basicsaint het volgende:
Wikipedia:
Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag die wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), gebrek aan inlevingsvermogen, egoïsme, dominantie en ambitie. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.
Als je hem niet kan vinden, gewoon even in active topics kijken!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat voor vervelende bug ?De COS is gewoon onzichtbaar soms.......hoe kan dat ?
![]()
Het COS-meld-hoekje wordt aardig bijgehouden en is vrijwel nooit onzichtbaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat voor vervelende bug ?De COS is gewoon onzichtbaar soms.......hoe kan dat ?
![]()
Thanks to you !quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het COS-meld-hoekje wordt aardig bijgehouden en is vrijwel nooit onzichtbaar
Dus het is lastig dat die bug er is, maar we proberen het iig op die manier te doen: Het COS-meld-hoekje # 3
bij mij alleen 3 en 4quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Marieke_B het volgende:
Bij mij doetie 't weer!
O.
Alleen streaam 1 en 2
Het lijkt me vrij logisch als er een videoboodschap komt van een miljonair, dat je daar vragen over hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier niet!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
Streams doen het hier weer!
oei, shit, vergeten dit keerquote:
HILVERSUM (ANP) - Een stroomstoring heeft donderdagavond een deel van Hilversum in het donker gezet. Volgens een woordvoerder van energiebedrijf Nuon kwamen 2600 huishoudens zonder elektriciteit te zitten, mogelijk als gevolg van de zware regenval.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier niet!![]()
Nederland 1, 2 en 3 zijn ook uit de lucht, alles op zwart!
Mijn hart huilt met je mee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier niet!![]()
Nederland 1, 2 en 3 zijn ook uit de lucht, alles op zwart!
Oej, dat kan nog wel eens leuke tv opleveren...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
Lieke vindt het alleen maar mooi als Hedda komt.
Ooh die knop heb ik nooit gebruikt, bedankt hoor....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je hem niet kan vinden, gewoon even in active topics kijken!![]()
Wat een lieve meegaande moderne vrouw is het tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef basicsaint het volgende:
Lieke vindt het goed als Hedda komt.
Het is niet aan haar om dat tegen te spreken. Ze vindt het alleen maar mooi als ze komt.
(Yeah, right!)
Huub denkt dat het niet meer goed komt met Hedda.
Huub is open hier over. Amanda lag een dag na de ''break'' met Rog te krikken met WB.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef basicsaint het volgende:
Lieke vindt het goed als Hedda komt.
Het is niet aan haar om dat tegen te spreken. Ze vindt het alleen maar mooi als ze komt.
(Yeah, right!)
Huub denkt dat het niet meer goed komt met Hedda.
Brian hoor je af en toe op de achtergrond grapjes maken en dom lachen (o.a. ten koste van Lieke), samen met Amdana. Triest koppel ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Brian, Natasia en Amanda doen meerdere pogingen om Huub en Lieke te pakken, maar het lukt niet.
Bij Amanda was het niet eens een oude liefde. Die liefde was nog 'levend' zeg maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef noekje het volgende:
Zo zitten er 3 mensen in de villa die een relatie in de kooi zijn aangegaan terwijl er nog een soort van oude liefde in de buitenwereld zit.
Huub-Hedda
Brian-Tamara
Amanda-Rogier
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef RSie het volgende:
Na wat ik zojuist in de COS lees vind ik het een goed plan om een kaartenactie voor Jaap te houden.
we moeten met zijn allen die Lobbes ff een hart onder de riem steken om hem te motiveren zijn doel te halen!
Voor wat ik tot dusver heb gezien en gelezen is het een goeie gast waarmee je een hoop lol kan hebben maar die het op het moment psychisch een beetje zwaar heeft.
Jaap kan in de toekomst samen met Hubert garant staan voor een hoop typisch brallerig studentengedrag wat volgens mij echt wel komische tv moet gaan opleveren
Kan iemand hier het adres van de snackbar (DGK redactie) even plaatsen!??!!
Wat je zegt. Het is nu mooi geweest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef schatje het volgende:
Wat een gezever. Ik wil terror.
Klopt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Amanda was het niet eens een oude liefde. Die liefde was nog 'levend' zeg maar.
GVD, daar wordt je toch focking niet goed van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
En weer een vastloper
Dat heb je goed gezien idd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef RSie het volgende:
vind het toch grappig als ik 1 van mijn eerste postings over Jaap eens nalees dat ik het best wel bij het rechte eind had.
hier mijn oproep voor een kaartenactie voor Jaap,.. die oproep werd destijds niet echt goed ontvangen (zachtjes uitgedrukt)
[..]
Had net weer streams en..........hoppa alles zit weer vast, ennuhhhh bedankt met je aktie graag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat je zegt. Het is nu mooi geweest.
Actie graag. Dank u.![]()
Is het nu al weer nodig? Getsie...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
En nu ga ik NIET refreshen.
Dat is toch fokking niet normaal meer. Tering Gouden kooi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
GVD, daar wordt je toch focking niet goed van.
Terugschakelen van het noodsysteem naar het hoofdsysteem ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
En weer een vastloper
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Lieke was werd ik schijtziek van dat gezeik over Hedda. Ik zou al een hekel aan dat kind hebben voordat ik haar ooit had gezien.
Zo werkt het waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Lieke was werd ik schijtziek van dat gezeik over Hedda. Ik zou al een hekel aan dat kind hebben voordat ik haar ooit had gezien.
Lulloquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja uit BB was daar een goed voorbeeld van. Die praatte 3 maanden lang alleen maar over zichzelf en stelde nooit een geinteresseerde vraag aan een van de anderen.
Maar ze laat zich niet in de kaarten kijken door zich zo op te stellen. Dat vind ik dus juist zo sterk van haar. Ze lijkt onaantastbaar doordat ze rustig blijft en beheerst blijft praten. Ik kan me zo voorstellen dat zij diep van binnen al 10x keihard heeft gejankt en gegild maar ze gunt het niemand.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joost: "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je pas goed naar luisteren"
![]()
In het begin vond ik Tanja nog wel leuk en verdedigde ik haar altijd..later hoopte ik dat ze echt gestenigd zou worden. Ook weer zo'n loverboy slachtoffer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joost: "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je pas goed mee praten"
![]()
quote:
Ik denk dat iedere man die iets met Tanja heeft het slachtoffer is eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
In het begin vond ik Tanja nog wel leuk en verdedigde ik haar altijd..later hoopte ik dat ze echt gestenigd zou worden. Ook weer zo'n loverboy slachtoffer.
Natasia is een narcist volgens mij: alles wat gebeurt betrekt ze op zichzelf. Ze kan zich nauwelijks uit een ruzie houden, en als het eens over iemand anders gaat, is ze chagerijnig. En geen journalist gaat de deur uit zonder haar aan te moeten horen (Party).quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is absoluut geen narcist. Brian is een klassieke narcist, ontzettend bezig met of anderen hem wel geweldig vinden.
Aan de ene kant vind ik 'r wel mooi, maar ik vind die lippen nogal sponzig en groot.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Iedereen kan het op Angelina Jolie"
ik vind haar helemaal niet mooi eigenlijk
Waar ? ( OK, dit was even off-topic )quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:40 schreef FdW het volgende:
BSOL en Scan de grootste natuurlijke tieten ter wereld bij Jensen...triple Z
Thanks. Dan moet ik dus niet kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:40 schreef FdW het volgende:
BSOL en Scan de grootste natuurlijke tieten ter wereld bij Jensen...triple Z
Streamersquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef ruby het volgende:
De streams liggen helemaal dubbel nu he, aldus Huub. (beetje vreemde zin of ik verstond het verkeerd)
Ik lig helemaal niet dubbel. Ik wil dus terror.![]()
De streamers liggen helemaal dubbel nu, zei Huubquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef ruby het volgende:
De streams liggen helemaal dubbel nu he, aldus Huub. (beetje vreemde zin of ik verstond het verkeerd)
Ik lig helemaal niet dubbel. Ik wil dus terror.![]()
Focking hell!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waar ? ( OK, dit was even off-topic )
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voorbeeld van Natasia over 20 jaar?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze waren echt... daar passen de echte theezakjes van Natasia 300 keer inquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Voorbeeld van Natasia over 20 jaar?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze waren echt... daar passen de echte theezakjes van Natasia 300 keer in
Mijn gebruikelijke streams liggen eruit, ik kijk nu via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef AutumnTears het volgende:
Kan iemand mij even een link doen met werkende streams? thank you
Bij mij dus nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
Haai ik hoor jullie over de streams zeuren maar bij mij doen ze het alle 4 gewoon
Hahaha, ze krijgen dik veel van die 15 euro rokjes man...mss dat de kleren van Natas en Huub zo duur zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel rustig op de streams, ze wachten op een film. Natasia en Huub praten over de waanzinnig hoge prijzen van de kleren, die ze krijgen (prijsjes hingen er nog aan)
[afbeelding]
Ik heb ook niks, hou ons maar op de hoogte?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
Haai ik hoor jullie over de streams zeuren maar bij mij doen ze het alle 4 gewoon
Bij mij nu ook. Maar erg heftig is het allemaal niet daar in het huis. De redactie heeft ze duidelijk gezegd dat ze wel kalm aan mogen doen ivm de wedstrijden van jong oranje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
Klopt....ik zit nu in Hilversum..2 uur zonder stroom gezeten wegens regenval en onweer...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mitch kwam vertellen dat de telefoons in kantoor en 'achter' er ook uit liggen. En ze hebben veel stroomstoringen. Volgens Mitch is in de hele regio veel storing.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen van deze?
http://dgk.servehttp.com/?fromfok
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
www.hanff.nl/goudenkooi.php
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi
neequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen van deze?
http://dgk.servehttp.com/?fromfok
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
www.hanff.nl/goudenkooi.php
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi
Ja jammer dat ze zo tv gaan kijken, je ziet Amanda glijden....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Huub zat de nagels van Mitch te vijlen, amanda komt eraan en zegt wat doe jij ????? Mitch is mijn ventje ik doe het wel, Huub stapt op en Amanda gaat de vingers vijlen.
Ja als brian ff uit de buurt blijft, zou er wel wat kunnen gaan gebeuren, als ze gaan wandelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze zo tv gaan kijken, je ziet Amanda glijden....
Wij noemen zo'n iemand altijd een slak.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze zo tv gaan kijken, je ziet Amanda glijden....
Die Smeric is echt een raskomiek. Broeha broeha.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
Het gaat over tatouages. Erik tegen Lieke, wil jij geen tatouages ??? Nee zegt Lieke ik heb het wel ff gewild maar nu niet meer. Oh als ik jou was zou iik popeye op me arm zetten zegt Erik
heeft huub nou ook een oogje op mitch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Huub zat de nagels van Mitch te vijlen, amanda komt eraan en zegt wat doe jij ????? Mitch is mijn ventje ik doe het wel, Huub stapt op en Amanda gaat de vingers vijlen.
En niemand die doorbluft?? "Ik ga met Tilly trouwen" ofzo??quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
Huub: Als ik eruit kom ga ik een dagje bij Tilly werken.
Eric: Nou ik ga met Tilly op vakantie.......
Eric kapt heel vaak gesprekken af met lompe idiote opmerkingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niemand die doorbluft?? "Ik ga met Tilly trouwen" ofzo??![]()
Nee Mitch wil met Amanda trouwenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niemand die doorbluft?? "Ik ga met Tilly trouwen" ofzo??![]()
Ik wil dat hij aktie onderneemt en Amanda op haar bek neemt.quote:
Balkquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef SiRojK het volgende:
Amanda Diana Tatjana Menje (?) Nogwattes...
Ze had 4 namen, met haar achternaam erbij (zo zei ze het zelf).quote:
Ahhh Robert had toch gelijk Amanda is een Prinsesjequote:
Ik zit er ook op te wachten, maar ik denk dat het er niet in zit als ze film mogen kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil dat hij aktie onderneemt en Amanda op haar bek neemt.![]()
snapte ik ook ff niet, Menje betekent mens oid?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze had 4 namen, met haar achternaam erbij (zo zei ze het zelf).
Tot 5 tellen kan moeilijk zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze had 4 namen, met haar achternaam erbij (zo zei ze het zelf).
Ik had het risico in 1988 niet meer genomen om m'n dochter naar die Russische prinses te vernoemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Amanda Diana (naar prinses Di) Tatjana (naar een russische prinses) Menje??? Balk![]()
Nah, kan Robert ook weer lekker slapen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ahhh Robert had toch gelijk Amanda is een Prinsesje![]()
![]()
Brian gaat alweer dicht naast haar zitten gofferquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te wachten, maar ik denk dat het er niet in zit als ze film mogen kijken.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian gaat alweer dicht naast haar zitten goffer![]()
Kans is groot, want na een kwartier snapt Amanda al niets meer van bijna iedere film, dus dan kan ze wel eens iets anders gaan doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De film gaat beginnen. Nou, laat het maar komen, Brian op de bank TV kijken, Mitch en Amanda naar beneden of naar de tuin.
Het vergelijkbaar 6-maanden bezoek voor Natasia en Brian kwam rond 14:00quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef Marieke_B het volgende:
Bij mij doen ze het ook weer op
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Weet iemand hoe laat het bezoek van Huub morgen komt?
Het is voor ons, streamers, de enige hoop .......quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kans is groot, want na een kwartier snapt Amanda als niets meer van bijna iedere film, dus dan kan ze wel eens iets anders gaan doen.
Tenzij Amanda en Mitch ............ nah laat ook maar Brian houdt haar zo verschrikkelijk in de gaten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaan weer 2 uur heftige streams worden
Alleen stream 5 en 6 haperen soms nog een beetjequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:17 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige waarbij de streams het nog niet doen?
Misschien wordt Brian nog naar achteren geroepen??quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Tenzij Amanda en Mitch ............ nah laat ook maar Brian houdt haar zo verschrikkelijk in de gaten.
Nee, bij mij ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:17 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige waarbij de streams het nog niet doen?
Ohhhh ja, DGK Redactie als je meeleest HUP Brian naar achterenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wordt Brian nog naar achteren geroepen??![]()
![]()
Zijn er meer dan 4 streams?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alleen stream 5 en 6 haperen soms nog een beetje
Ja, vanaf 13:00 krijgen de trouwe FOK-streamers ook streams 5 en 6.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zijn er meer dan 4 streams?![]()
Oja, ze werken NET weer
nee hoor, ik wil nog even meegenieten met de soepkippetjes van het forumquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Nah, kan Robert ook weer lekker slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |