1.80 meterquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef amesz het volgende:
Weet iemand nou hoe groot de lul van Brian is?
TV is het duivelskastje, need I say more?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:11 schreef Gigageil het volgende:
Wat een dooie trien is die Cora zeg....
ze leest de forums niet. Kijkt de Tv-uitzending niet.....Ze wil alleen de lusten maar niet de lasten......
ook zei ze "Thuis doen we het nog een keer over voor familie en vrienden....." hoe wou ze dat betalen?
Ze hebben geen nagel om aan hun reet te krabben, had ik van Jaap gegrepen....![]()
Meissie, doe ff rustig en PM mij je naaktfoto's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je het nu alweer over mij? Het zit je nogal hoog hé? Wie is er nu zuur hier?![]()
Maar je gaat op negeer bij mij.![]()
hahaha jah jah beb 2 kids heb geen strobos op mn kopquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Had jij niet een dagtaak om Sylvia af te kraken? (samen met een handje vol anderen)...
Ze gaat topless door het leven dus dat kost geen enkele moeite..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef amesz het volgende:
[..]
Meissie, doe ff rustig en PM mij je naaktfoto's.
Pleurt ff op met die smakelijke info van je, tering.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef johngrisham het volgende:
[..]
hahaha jah jah beb 2 kids heb geen strobos op mn kop
en heb maat 36 en stevige echte tieten b 80
ja ik ben zo janloers op dr niet te geloven
o ja en vergeet mn stem niet
hahaha
Hee, hoe kom jij aan die foto van Amanda, nog in haar slanke periode .....(avatar)quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je het nu alweer over mij? Het zit je nogal hoog hé? Wie is er nu zuur hier?![]()
Maar je gaat op negeer bij mij.![]()
Statistiekenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef amesz het volgende:
[..]
Laat jij je statistieten maar achterwege, want ik heb al doperwten gegeten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 10 seconden geleden.
Aantal posts: 17 (gemiddeld 17 per dag)
![]()
Ja, stond op de achtergrond te toeteren en heb ik NET weggezapt. Niet dat ik niet van klassiek hou hoor, alleen niet van dat gekabbelquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:15 schreef FdW het volgende:
Edison klassiek 2007 op 2.
Maat 36 en toch 80 omvang?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef johngrisham het volgende:
[..]
hahaha jah jah beb 2 kids heb geen strobos op mn kop
en heb maat 36 en stevige echte tieten b 80
ja ik ben zo janloers op dr niet te geloven
o ja en vergeet mn stem niet
hahaha
Je zit op het verkeerde forum.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef amesz het volgende:
[..]
Ja net alsof hij dat durft jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef basicsaint het volgende:
Toch wel klasse van Eric dat hij Cora niet heeft overgoten met mayo en ketchup.
Och jee, meen je dat ? Dan snap ik nu die sexloosheid ook in ene....quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
TV is het duivelskastje, need I say more?![]()
Valt reuze meequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:15 schreef Haunter het volgende:
Jaap de twijfelaar
Oooww, je shift-toets doet het wel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef johngrisham het volgende:
Pleurt ff op met die smakelijke info van je, tering.
en waar slaat dit op
Nu ze eindelijk rustig is, begin jij over haar toetsen?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Oooww, je shift-toets doet het wel?
Tis geen aanval, maar ik vind het een vreemde omvang voor die maat, niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef johngrisham het volgende:
ja mootie
helaas ben ook niet zo
perfect als vettedel
Dan rot je toch op, joh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
gezellig hier weer.
Ze moeten op de bank. Staat altijd garant voor een uurtje gezelligheid!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
gezellig hier weer.
Tijd voor iets aardigs: ik vind dat jij vaak leuke caps maakt op het juiste momentquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
gezellig hier weer.
Een virtuele mindmelt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, het liefste vanavond nog!!!![]()
Ik lees je verslag aandachtig...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze moeten op de bank. Staat altijd garant voor een uurtje gezelligheid!
Amanda liet gister weten dat ze schrok toen ze zijn penis zag de eerste keer(in vol ornaat hè), hij kwam boven zijn navel uit, tevreden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef amesz het volgende:
Weet iemand nou hoe groot de lul van Brian is?
Met afstandquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Mooiste videoboodschap sinds 23 september.
Daar zijn we het allemaal wel over eens.
Ik ben het voor het eerst met je eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom niet, schat? Denk je dat het nep was?quote:
Neequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, schat? Denk je dat het nep was?
jaap is volgens mij in het echte leven echt een aardige gast, hij speelt hier compleet toneel, de rest doet het niet, huub is bv buiten ook echt zo'n moeilijk mannetjequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:25 schreef noekje het volgende:
Ze staat nu achter Jaap z'n keuze maar als dit een manier is om z'n doelen te bereiken dan staat ze erachter.
Lief!
Er waren een paar nare ondertoontjes, daar ga ik helemaal in mee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik vind het belachelijk dat zij zomaar zijn prive dingen laat zien
En over haar eigen verdriet begint
Hij is niet voor niks weg uit zn huis
Zij laat niks horen, nu opeens wel
en laat hem achter met een kut gevoel
Doe het niet, of doe het oprecht lief
Dank jequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Er waren een paar nare ondertoontjes, daar ga ik helemaal in mee.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap is volgens mij in het echte leven echt een aardige gast, hij speelt hier compleet toneel, de rest doet het niet, huub is bv buiten ook echt zo'n moeilijk mannetje
true!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap is volgens mij in het echte leven echt een aardige gast, hij speelt hier compleet toneel, de rest doet het niet, huub is bv buiten ook echt zo'n moeilijk mannetje
Zit wat in, maar Japio heeft duidelijk aangegeven dat hij een moeilijke thuissituatie had, en daarom ben ik blij dat Japio deze boodschap heeft gekregen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik vind het belachelijk dat zij zomaar zijn prive dingen laat zien
En over haar eigen verdriet begint
Hij is niet voor niks weg uit zn huis
Zij laat niks horen, nu opeens wel
en laat hem achter met een kut gevoel
Doe het niet, of doe het oprecht lief
shit, gemistquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
ik val net binnen, dus zit nog in de fase van verbazing.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef mazaru het volgende:
Zijn er nog meer mensen die hier spontaan in de lach schoten door Jaap zijn 'huilbui" ?
KUT TIENquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
Zie je, hem confronteren met zn pijn door een moeder ( alia natasja)
Mooi tv momentje
top gedaan talpa![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
Ik heb toch het idee dat het deels geacteerd is![]()
.
Die tranen zijn echt , alleen wat hij zegt is denk ik niet helemaal waar met zijn Fockking dit fockking datquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
.
Dat denk ik dus ook, hij zei vanmiddag al dat hij na 21:00 weer verder zou gaan met zijn plannetje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
.
Ik wacht ff op de mening van Day.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
.
Moedergevoelens worden weer getriggerd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:35 schreef riri het volgende:
gatver die Natasia....nooit kijkt ze Jaap aan en dan nu zogenaamd aandacht geven...blijf van Jaap af rotmens
Als dat waar is,is het verrekte goed gelukt...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, hij zei vanmiddag al dat hij na 21:00 weer verder zou gaan met zijn plannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |