Wij noemen zo'n iemand altijd een slak.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze zo tv gaan kijken, je ziet Amanda glijden....
Die Smeric is echt een raskomiek. Broeha broeha.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
Het gaat over tatouages. Erik tegen Lieke, wil jij geen tatouages ??? Nee zegt Lieke ik heb het wel ff gewild maar nu niet meer. Oh als ik jou was zou iik popeye op me arm zetten zegt Erik
heeft huub nou ook een oogje op mitch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Huub zat de nagels van Mitch te vijlen, amanda komt eraan en zegt wat doe jij ????? Mitch is mijn ventje ik doe het wel, Huub stapt op en Amanda gaat de vingers vijlen.
En niemand die doorbluft?? "Ik ga met Tilly trouwen" ofzo??quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
Huub: Als ik eruit kom ga ik een dagje bij Tilly werken.
Eric: Nou ik ga met Tilly op vakantie.......
Eric kapt heel vaak gesprekken af met lompe idiote opmerkingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niemand die doorbluft?? "Ik ga met Tilly trouwen" ofzo??![]()
Nee Mitch wil met Amanda trouwenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niemand die doorbluft?? "Ik ga met Tilly trouwen" ofzo??![]()
Ik wil dat hij aktie onderneemt en Amanda op haar bek neemt.quote:
Balkquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef SiRojK het volgende:
Amanda Diana Tatjana Menje (?) Nogwattes...
Ze had 4 namen, met haar achternaam erbij (zo zei ze het zelf).quote:
Ahhh Robert had toch gelijk Amanda is een Prinsesjequote:
Ik zit er ook op te wachten, maar ik denk dat het er niet in zit als ze film mogen kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil dat hij aktie onderneemt en Amanda op haar bek neemt.![]()
snapte ik ook ff niet, Menje betekent mens oid?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze had 4 namen, met haar achternaam erbij (zo zei ze het zelf).
Tot 5 tellen kan moeilijk zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze had 4 namen, met haar achternaam erbij (zo zei ze het zelf).
Ik had het risico in 1988 niet meer genomen om m'n dochter naar die Russische prinses te vernoemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Amanda Diana (naar prinses Di) Tatjana (naar een russische prinses) Menje??? Balk![]()
Nah, kan Robert ook weer lekker slapen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ahhh Robert had toch gelijk Amanda is een Prinsesje![]()
![]()
Brian gaat alweer dicht naast haar zitten gofferquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te wachten, maar ik denk dat het er niet in zit als ze film mogen kijken.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian gaat alweer dicht naast haar zitten goffer![]()
Kans is groot, want na een kwartier snapt Amanda al niets meer van bijna iedere film, dus dan kan ze wel eens iets anders gaan doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De film gaat beginnen. Nou, laat het maar komen, Brian op de bank TV kijken, Mitch en Amanda naar beneden of naar de tuin.
Het vergelijkbaar 6-maanden bezoek voor Natasia en Brian kwam rond 14:00quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef Marieke_B het volgende:
Bij mij doen ze het ook weer op
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Weet iemand hoe laat het bezoek van Huub morgen komt?
Het is voor ons, streamers, de enige hoop .......quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kans is groot, want na een kwartier snapt Amanda als niets meer van bijna iedere film, dus dan kan ze wel eens iets anders gaan doen.
Tenzij Amanda en Mitch ............ nah laat ook maar Brian houdt haar zo verschrikkelijk in de gaten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaan weer 2 uur heftige streams worden
Alleen stream 5 en 6 haperen soms nog een beetjequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:17 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige waarbij de streams het nog niet doen?
Misschien wordt Brian nog naar achteren geroepen??quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Tenzij Amanda en Mitch ............ nah laat ook maar Brian houdt haar zo verschrikkelijk in de gaten.
Nee, bij mij ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:17 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige waarbij de streams het nog niet doen?
Ohhhh ja, DGK Redactie als je meeleest HUP Brian naar achterenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wordt Brian nog naar achteren geroepen??![]()
![]()
Zijn er meer dan 4 streams?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alleen stream 5 en 6 haperen soms nog een beetje
Ja, vanaf 13:00 krijgen de trouwe FOK-streamers ook streams 5 en 6.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zijn er meer dan 4 streams?![]()
Oja, ze werken NET weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |