uhm, in totaal denk ik rond de ¤20,- online, en eurootje of 100 IRL.. verspreid over jaar ofzo.. echt 3x niets..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef wlsandman het volgende:
Wel kut idd![]()
Maar speel je echt vaak on-line dan? Hoeveel geld heb je al verloren of gewonnen?
maar dan heb ik geen koelcel meerquote:
ja zeker..quote:
ik heb em nog..quote:
als ik ooit achter de persoon kom die de motor gestolen heeft, zorg ik er persoonlijk voor dat de tandenfee een druk avondje heeft..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:40 schreef keijz het volgende:
Ja ik kan me voorstellen dat je eraan gehecht was, ik bedoel... je nickname
de tandenfee komt 's nachts alleen....quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
als ik ooit achter de persoon kom die de motor gestolen heeft, zorg ik er persoonlijk voor dat de tandenfee een druk avondje heeft..
ben ik eens kas..quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:33 schreef kassenbouwer het volgende:
Ok, da's wel echt klote van die motor. Maar konden jullie daar niets mee dan, wetende dat Mustang er aan de gang was geweest?
Ja, en wat betreft vreemden... Ik snap het op zich wel van je ouders. Mijn ouders hadden jullie denken ook niet juichend met spandoeken onthaald. Maar aan de andere kant heeft iedereen hier al wel zoveel info over zichzelf weggegeven dat het niet echt meer complete vreemden zijn.
Tsja, als Jan Olsthoorn junior zegt dat zijn werknemers het niet waren, dan kan je niks...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik eens kas..
uhm, de verzekering betaalde niets, omdat er geen braakschade was. de koelceldeur was niet op slot te doen, en daarachter lag de motor zeg maar. de eigenaar van mustang zegt dat zijn werknemers het niet gedaan hebben. het is in de avond gebeurt toen wij naar de kerk ofzo waren. kwamen we terug, was ie eraf. betonschaar lag er nog bij.
we hebben niets om te bewijzen.. dus ja. verzekering zei, en wij
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef boylovesgirl het volgende:
had je niet zelf ergens een ruitje kunnen ingooien zodat er dan iig nog braakschade was? ik dacht dat het jatten van buitenboord motors alleen in de amsterdamse grachten gebeurden...
Bij mijn oude tuin was er ook eens ingebroken.. alleen die gasten waren zo stoned.. dat ze 2 volle spuiten (DNA) hebben laten liggen en een potje met iets van ¤500 aan geld hebben laten staan..quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:21 schreef dubidub het volgende:
'tzelfde bij m'n ouwe baas. In z'n garage stond een fietsendrager met 2 fietsen ernaast. Laatste dag van slopen waren de fietsen + drager weg, 2 turken van Theo Dekkers denk ikZo kansloos. 't is maar een paarhonderd euro, maar je voelt je zo tjenkerhard genaaid
Zo dat was ff knijpen die penalty serie.quote:
Oh chill dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef keijz het volgende:
Op escape drukken
Maar ik hoop niet dat hier iemand epilepsie heeft
Op m'n oude werk was ook een keer een handtasje gejat. Die stond achter 2 pakken koffie, in een kastje, in de kantine. Dan moet je eerst langs het kantoor van m'n baas lopen, wilde je er komen. Het gore lefquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mijn oude tuin was er ook eens ingebroken.. alleen die gasten waren zo stoned.. dat ze 2 volle spuiten (DNA) hebben laten liggen en een potje met iets van ¤500 aan geld hebben laten staan..
En ook is er wel eens een fiets gejat... door een stel Marokkanen die niet werden aangenomen..Bij mijn vorige werkgever werd mijn fiets ook even door een "collega" "geleend"...
![]()
Bij een vriend va mn pa een keer, kwamen zo 2 marokkanen om werk vragen, hij stuurde ze weg want 'er was geen werk'. iig hij vertrouwde het niet en vlak nadat ze weggingen liep hij even naar voren om beetje te controleren, hup portomonnee uit zn jas in kantoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
Op m'n oude werk was ook een keer een handtasje gejat. Die stond achter 2 pakken koffie, in een kastje, in de kantine. Dan moet je eerst langs het kantoor van m'n baas lopen, wilde je er komen. Het gore lefOok een keer, vond m'n baas een 12-14 jarig turkie in de kantine. 'ja ik zoek werk
' Right.
Ik zou er keihard achteraan gaan tuffen met m'n golfkarquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bij een vriend va mn pa een keer, kwamen zo 2 marokkanen om werk vragen, hij stuurde ze weg want 'er was geen werk'. iig hij vertrouwde het niet en vlak nadat ze weggingen liep hij even naar voren om beetje te controleren, hup portomonnee uit zn jas in kantoor.
Hij kon ze nog inhalen![]()
hehequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zou er keihard achteraan gaan tuffen met m'n golfkar
hij wel. eerst die vakkundig geinstalleerde "begrenzer" er maar is afhalen, die Poolse brokkenpiloot werkt er toch niet meer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zou er keihard achteraan gaan tuffen met m'n golfkar
Geen stressquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef Toempf het volgende:
[..]
hij wel. eerst die vakkundig geinstalleerde "begrenzer" er maar is afhalen, die Poolse brokkenpiloot werkt er toch niet meer.![]()
Ja, maar met die monken op de tuin gaat dat niet op. Ga je morgen nog mee, poolen met scouting?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoe kan ik Godsies avatar op 'freeze' zetten![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef keijz het volgende:
Op escape drukken
Maar ik hoop niet dat hier iemand epilepsie heeft
Ik neem aan dat er wel foto's van de twee Tonnen (Ton Tabben en Ton Kolmeijer) op staan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Geen stress
De nieuwe OP is zo goed als af. Het is dezelfde op, maar dan wat aangepast, wat netter
tiefus apen. kom je aan mn spullen, dan kom ik aan je gebit!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zou er keihard achteraan gaan overheen tuffen met m'n golfkar
WAT?! De mythe op huisbezoek??quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel foto's van de twee Tonnen (Ton Tabben en Ton Kolmeijer) op staan?
Die laatste was trouwens vanmiddag bij ons thuis![]()
Ja, hij kent me zo onderhand bij naamquote:
Ben jij dan al vaak op de WOS geweest?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:11 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, hij kent me zo onderhand bij naam
Maar vanaf de eerste zondag in juli is onze (achter)tuin, inclusief moeder, weer te bewonderen op de WOS.
Als je nou geen gebit hebtquote:Op donderdag 21 juni 2007 07:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tiefus apen. kom je aan mn spullen, dan kom ik aan je gebit!
Nee, hij komt niet voor mij, maar voor mijn moeder. Die is elke keer vaste gast in dat programma voor bejaarden van Ton Kolmeijer, Plus Televisie. Daarnaast presenteert ze ook op de radio elke zaterdag van 9.00 - 14.00.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:13 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Ben jij dan al vaak op de WOS geweest?
Ik was laatst te zien bij de WOS sport en mijn moeder kon je bewonderen bij de loftrompet nominaties met het aaihondenproject. Onze labrador wordt wekelijks fysiek misbruikt door bejaarden
dan jat ik zn ketting en zn gouden voortandenquote:
Spoedopleiding?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Net ff bij Don geweest, krijg daar spoedopleiding, nog 10 klokuurtjes boven die 30 die ik heb en ik mag 5 juli afrijden. Dinsdag theorie. Ineens zit er vaart achter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |