Ja, zo kan je het ook oplossen natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 21:14 schreef keijz het volgende:
Anders heeft iedereen gewoon een all in momentje om 23.55
- 1 zak Lay's ribbelchips naturelquote:Op maandag 18 juni 2007 21:22 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, ik ga donderdag ff inkopen doen.. als iemand even een boodschappenlijstje opmaakt..?
iig bier, hoeveel kratten, welk merk?
en heeft iemand dealerbutton?
betreft die kaarten btw. je gaat er niet beter van spelen, iig niet zonder speciale bril () maar het schud wel stuk lekkerder, en het slijt niet.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:08 schreef keijz het volgende:
Idd, er moet zeker wel tijd zijn om te ouwehoeren
Gadverdamme nee, dank je. Op m'n werk ook al. Ik hoop echt dat iemand een keer iets op z'n teen laat vallen waardoor z'n teen verbrijzeld en het wordt afgeraden die dingen te dragen. " 't is zo goed voor je knieën " , right, alsof goeie werkschoenen dat niet zijnquote:
mijn zus en nichtje dragen crocksquote:
ja precies. dat heb ik dus ook tegen mijn pa gezegd.. hopelijk zal hij achteraf merken, als de koelcel achter is gebleven zoals hij was, dat het allemaal wel meevalt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:14 schreef alsderaket het volgende:
ja maar ik zit nooit op msn bootje.....
Maar uiteraard zullen wij het vertrouwen niet beschamen. Westlanders onder elkaar toch!
Ik ben ook 22, maar ik lijk 20quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:57 schreef keijz het volgende:
Ik ben 21
Kassenbouwer is volgens mij de oudste
in je broek?quote:
fixedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:14 schreef keijz het volgende:
Doritos Geenstijl uiteraard.
fixed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef keijz het volgende:
Kunnen we het blindlevel niet gewoon per 30 minuten doen? rekent wat makkelijker denk ik
mooi plaatje!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef keijz het volgende:
Zo ik heb echt een mooie wallpaper
[afbeelding,link]
Ik ga misschien weg bij Rinus, bij Rinus kan ik in oktober afrijden, bij Don 6 juli of zelfs volgende week alquote:
Door Devin...ik dacht ik kies is dinsdag, zit ie weer voor me.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef dubidub het volgende:
Door wie wordt je opgehaald?
Ik zat achter je. Ik wist niet zeker of je devin was, vandaar dat ik niets zei.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:18 schreef Devvie het volgende:
hihi moe zijn+ rijles hebben is geen goede combo.. vergeten van vrij naar zn 1 te schakelen enzo..![]()
ze willen dat ik gewoon compleet met poker stop.. tja, niet eens moeite mee.. kijken wat er gebeurt als ik gewoon 2 maanden geen potje meer speel..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zat achter je. Ik wist niet zeker of je devin was, vandaar dat ik niets zei.
Bootje: Schade, maarja, je ouders zijn huisbaas. Toch tof dat je het initiatief nam
Jammer zeg! Zeker omdat ze eerst wel ja hadden gezegd... Maar goed, dat zijn ouders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, slecht nieuws. mn ouders hebben roet in het eten gegooid.. onder het motto van "wat de boer niet kent, vreet ie niet" willen ze niet dat ik ga pokeren.
hier, of ergens anders, maakt niet uit. ze dénken dat ik elke dag als ik boven achter mn pc zit, zit te pokeren. dit is verre van de waarheid, maar in hun bekrompen visie raak ik verslaafd.
iig, poker bij mij thuis is afgelast. helaas![]()
Excuus voor het mogelijke ongemak, maar helaas ligt dit buiten mijn bereik. mn ouders zijn niet voor rede vatbaar.
Een nieuwe locatie zou wel erg leuk zijn... Ik had op zich wel een poging willen wagen bij mijn ouders, maar die hebben zelf hier thuis een feestje dus dat schiet niet echt opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:07 schreef keijz het volgende:
Kut zeg!
Nu maar op zoek naar een nieuwe locatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |