quote:
1 rogue, en die is dood en 2e?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef Mauro het volgende:
Terugvindplaatje
[afbeelding]
Zo hoort het te zijn qua damage done
grappig? vind je dat grappig?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind sommige spambots wel grappig. Bijv "please visit www.blablabla.@on (@on= com)"
hehehe bedankt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:55 schreef tonks het volgende:
Baret ik vond je twink hunter idee stiekem wel leuk
Gnomequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:51 schreef Baret het volgende:
[afbeelding]
mijn gnome met zijn o-zo-lijpe shield.![]()
Dat zei ik dus ook, is best wel vet om mee te spelen. Ik zie het al voor me. Word je afgeslacht door een kut gnome die een halve meter lang is.quote:
Nou ze dragen juist een goed steentje bij, door bots wordt de AH prijs goedkoper. De spam is vervelend, klopt. Maar met een simpele ignore ben je daar vanaf.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:52 schreef Maruna het volgende:
[..]
grappig? vind je dat grappig?
klote spam! verneukers van de economie waardoor ik m'n gold maar niet binnen krijg!
Hoe wou je verschil gaan maken tussen een random naam en een verzonnen naam?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu moet blizzard er alleen nog voor zorgen dat die random namen (lqeoeqw, rfglklglrg, etc) niet meer gebruikt kunnen worden
Juist niet door die tering honden moet ik dingen voor lager verkopenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou ze dragen juist een goed steentje bij, door bots wordt de AH prijs goedkoper. De spam is vervelend, klopt. Maar met een simpele ignore ben je daar vanaf.
Niemand verzint zo'n lompe naamquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoe wou je verschil gaan maken tussen een random naam en een verzonnen naam?
Ja ok maar wat is volgens jouw het verschil tussen iets wat een mens verzint en een bot. Waar ik aan zat te denken was te kijken naar het aantel klinkers en medeklinkers achter elkaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niemand verzint zo'n lompe naamEn als iemand dat toch doet, dan verdient ie het om niet geaccepteerd te worden
Meeste goud gaat naar top end guilds. Hebben goud nodig voor repairs en veel consumables en geen tijd voor zelf farmen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nou ze dragen juist een goed steentje bij, door bots wordt de AH prijs goedkoper. De spam is vervelend, klopt. Maar met een simpele ignore ben je daar vanaf.
ik vraag me idd ook af wat voor type spelers ebay gold kopen? afstraffen die bendequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef __________ het volgende:
[..]
Meeste goud gaat naar top end guilds. Hebben goud nodig voor repairs en veel consumables en geen tijd voor zelf farmen.
Je denkt toch echt niet dat al die lage world drop epics (BoE) een hele botcultuur waarborgen op elke server he?
Ok, netjes danquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
1 yours truly
2 rogue (en nee, die was niet dood)
3 hunter
4 lock
5 mage
quote:"bxsjbjdbfgjbsd wants to invite you to a party"
decline
10 sec later
"bxsjbjdbfgjbsd wants to invite you to a party"
Met PuGs zorg ik er bijna altijd voor dat het maar een halve PuG is. Tank en een DPS'er zijn of guildies of bekenden en ik heal dan zelf. Weet dan wel bijna zeker dat het goed moet gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
gisteren mana tombs gedaan.
warrior @ 65
warlock @ 64
paladin (ik) @ 66
mage @ 65
Spriest @ 68
mage begreep niet dat een healer met aggro een dode tank --> wipe betekend.. ben amper beschermd. zo zie je direct weer dat PuG's niet werken. warlock was een bekende, Spriest ook. de andere waren nieuw. Warrior deed het opzich goed, maar die mage snapte er geen fuck van.
laatste boss ging niet neer door dps tekort. die "ballen" kwamen direct op mij af, warrior dood,wipe..
2e keer idem, warrior was snel dood, toen maar bubble HS gedaan.. dps tekort en een mage die het niet snapt. pff
mage en tank waren de enige onbekenden.... tank deed weinig fout, mage was een newbquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Met PuGs zorg ik er bijna altijd voor dat het maar een halve PuG is. Tank en een DPS'er zijn of guildies of bekenden en ik heal dan zelf. Weet dan wel bijna zeker dat het goed moet gaan.
Mja mijn huisgenoot is een mage, dus dat gaat wel goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mage en tank waren de enige onbekenden.... tank deed weinig fout, mage was een newb
lol, dan ben je écht een kutkneus.. zat zeker alleen immolate te doen ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja mijn huisgenoot is een mage, dus dat gaat wel goedOverigens gaan niet alle guildruns vlekkeloos, had een lock in mijn vorige guild zitten die qua dmg done niet boven de tank kon uitkomen in de meeste instances... Hoe die het voor elkaar kreeg weet ik nog steeds niet...
Imba, maar je hebt alleen maar 3 trashmobs gekilled nogquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef Mauro het volgende:
Terugvindplaatje
Zo hoort het te zijn qua damage done
Inderdaad, op mijn server doen ze die rotzooi nu ook met random invites en dan in partychat adverteren voor hun meuk. Sommigen inderdaad met originele namen als degjfgoekbn, maar ik kreeg er eergisteren een van een lvl 1 tauren warrior genaamd shakalaka, terwijl ik in A52 mn bank aan het ordenen was.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Imba, maar je hebt alleen maar 3 trashmobs gekilled nog![]()
Hoeveel dan? Wij deden het met 2quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:48 schreef Gijsje het volgende:
Gister Kara weer gedaan, helaas wat healers te kort de laatste tijd.
Nu komt je topic steeds in je MyAt en wordt de verleiding alleen maar groter. Dommiequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Grr kutspel heeft me nog steeds in de greep, maar ik geef me echt niet gewonnen!! no WOW anymore![]()
Die invites heb ik dus ook gekregen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:22 schreef Denni5 het volgende:
Trade wel, maar random invites niet volgens mij?
PUGS zijn nooit ideaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Gisteravond 2 PUGS wat niet ideaal was.
Heb wel erger gehoord, een warlock die op Ragnaros minder damage deed dan een healer (ik weet de redenen wel, hij is meer een mascotte dan een echte spelerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol, dan ben je écht een kutkneus.. zat zeker alleen immolate te doen ofzo?
dan nog had ie meer damage gedaan als ie af en toe ze dots had ingedruktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Heb wel erger gehoord, een warlock die op Ragnaros minder damage deed dan een healer (ik weet de redenen wel, hij is meer een mascotte dan een echte speler)
Valt best mee.. vooral heroics. Mensen die heroics zoeken weten over het algemeen wel hoe een instance werkt, immers je moet revered zijn om op heroic te kunnen spelen. (Dus dan instance al 100x gedaan) Ik heb eigenlijk nooit een slechte heroic group (als PuG)quote:
Zegt nog niks. Ken High Warlods die geen zak van een BG snappenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Valt best mee.. vooral heroics. Mensen die heroics zoeken weten over het algemeen wel hoe een instance werkt, immers je moet revered zijn om op heroic te kunnen spelen. (Dus dan instance al 100x gedaan) Ik heb eigenlijk nooit een slechte heroic group (als PuG)![]()
Gister gestopt na Curator, geen t4 glovesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef Sloavink het volgende:
Gister Curator en Aran weer is gedowned.
Deze van mij!
Mantle of the Mind Flayer
Ja, daar dus.quote:
Beetje bloodmyst isle doen, levellen gaat daar lekker snelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef Evertjan het volgende:
lol wat moet je als warlock in exodar?
lol?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:17 schreef znarch het volgende:
En ja hoor, rogues zijn genaaid met season 2. De cloth armor sets hebben meer armor dan die van de rogue. GG blizzard![]()
![]()
Die kipquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol?
Deze zien er wel tof uit: (Ik wil die kip![]()
!)
[afbeelding]
Gz mate!quote:
GZ nu begint het pas!quote:
Dat zou ik al helemaal niet doen, meeste wat ik daar uit krijg zijn een stelletje fucking stress kippenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:03 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik 'PUG' daarom alleen met met mensen uit goede guilds....
gz jochiequote:
BRD is een van de ergste instances die er bestaat!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:55 schreef vogelkooi het volgende:
feliciteerd.
net een run fedaan door BRD, en we gingen dood in die kamer met al die non elite dwarfes waren gewoon te veel.
maar Ik blijf doorgaan om het te clearen. is overgns best leuke dungeon.
Wat is er zo erg aan? Behalve dat iedereen je mee probeert te krijgen. Die dingen zijn toch allemaal het zelfde: Kill een nutteloze hoeveelheid makkelijke kut mobs en dan 1 of 2 andere veel te sterke mob. Misschien moet blizzard er eens een doolhof makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:28 schreef Maruna het volgende:
[..]
BRD is een van de ergste instances die er bestaat!
Mag ik je nog ff bedanken? En je vrouw ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:14 schreef DarkManta het volgende:
de add on SpamMeNot is geweldig...
Daar noem je ook wat, want als high warlord kan je gewoon honor leechen. Maar rep leechen om revered te worden kan bijna niet. De mensen die de heroic key gehaald hebben moeten toch heel de instance al minstens een aantal keer helemaal gedaan hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zegt nog niks. Ken High Warlods die geen zak van een BG snappen.
Je kunt je niet naar HWL leechen, geloof me dat lukt je nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar noem je ook wat, want als high warlord kan je gewoon honor leechen. Maar rep leechen om revered te worden kan bijna niet. De mensen die de heroic key gehaald hebben moeten toch heel de instance al minstens een aantal keer helemaal gedaan hebben.
neem maar van mij aan dat je je niet naar HWL kan leechen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar noem je ook wat, want als high warlord kan je gewoon honor leechen. Maar rep leechen om revered te worden kan bijna niet. De mensen die de heroic key gehaald hebben moeten toch heel de instance al minstens een aantal keer helemaal gedaan hebben.
Waarom denkje dat ik uberhaupt het HWL als voorbeeld gafquote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:24 schreef Fratz het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat je je niet naar HWL kan leechen.
iedereen die voor een rank je gegaan kan je dat bevestigen.
je hoeft dan misschien wel niet goed zijn om HWL te worden maar je moet er wel degelijk wat voor doen.
zelf honor gegrind voor de crossrealms battlegrounds en om HWL te worden waren mijn teammates bijne de hele dag online. een enkeling liet ook zijn broer spelen zodat hij kon slapen.. dus leechen? nee.
lol laat me raden dat is het nieuwste soort scam zekerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:20 schreef tonks het volgende:
Wat ik nu toch weer mee maak
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha heb ik ook al eens meegemaakt, vermakelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:20 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:20 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |