Ja joh? Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:36 schreef DaFan het volgende:
Ga morgen stappen met mn zusje voor dr verjaardag
Ff kijken wat voor vriendinnetjes dat mens heeft
Maarrrr morgen eerst naar de kapper
Jah dat zou wel een optie zijn. Heb je 1 plaatje boven aan en 1 onderaan. Resize hem dan wel ff zoals jij al opperde!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Mijn mooie plaatje
Kan je die nieuwe niet bovenaan zetten en mijn plaatje dan onderaan de OP ofzo. Miss een resize naar 200 breed oid? ([ img=200 ] BLA BLA [ /img ])
moet je hem even als png bestand op je email hebben?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij is idd steengoed!
Wou hem doen als UI maar is die te wazig voor![]()
TOFFF.. Wou hem doen als UI maar je zag haast niksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hij staat erin...!hij is wel qua vorm iets groter dan deze die jullie zagen, maar qua grootte iets kleiner!
Als jij dat plaatje even resized goover, dan is het een goede optie!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah dat zou wel een optie zijn. Heb je 1 plaatje boven aan en 1 onderaan. Resize hem dan wel ff zoals jij al opperde!![]()
Doe maar ffquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je hem even als png bestand op je email hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoow, ben je op zich ook wel best gebroken! Dat je er nog kracht voor hebt!
Denk wel ff weer stappen, waar geen idee![]()
Zat er op te wachten wie hem plaatstequote:
oceans 13 gok ik. verder papadag en ff shoppen misschienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:32 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Yes. Tot 6 uur wezen stappen, praktisch niet geslapen. Gelukkig was het de slaaptekorten meer dan waard
Iemand nog leuke plannen vh weekend?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:44 schreef ETA het volgende:
qoute:"I am soo tired, if someone would fuck me in the ass, i couldn't say anything"
Ik sla over!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:44 schreef ETA het volgende:
qoute:"I am soo tired, if someone would fuck me in the ass, i couldn't say anything"
Dan ben je behoorlijk moe, of het kan je geen reet schelenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:44 schreef ETA het volgende:
qoute:"I am soo tired, if someone would fucks me in the ass, i couldn't say anything"
Ik pas ook ffquote:
Ja mat gaat eraf (iig voor het grootste deel, als het zo op je schouders hangt is ook niet alles).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja joh? Waar ga je heen dan?
Vriendinnetjes, met hoeveel ga je dan?![]()
Matje dr af?![]()
geen probleem!quote:
Zondequote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
geen probleem!![]()
godverdomme op 8 posts na de 2500 gemist...!![]()
Ik sta dr niet tussenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:47 schreef Roycoooooo het volgende:
011. 159 Roycoooooo![]()
021. 109 crossover
036. 088 Kuno_van_Dijk
039. 087 Damzkieee
047. 080 PieterBas
055. 077 Goover
063. 073 ReMcOrE
167. 042 Deansensitized
183. 039 DaFan
De dagcijfers, volgens mij staan er niet meer in!
weet je dat niet eens...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zonde![]()
Gvd, hoe verklein in zo'n plaatje in paint?![]()
Afbeelding, kenmerkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zonde![]()
Gvd, hoe verklein in zo'n plaatje in paint?![]()
Wat moet er verkleint worden? Anders verklein ik hem wel even in photoshop, ben nu toch bezig met een layout dusquote:
Neej, ben echt een pc-n00bquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet je dat niet eens...!
edit: Image en dan stretch / Skew of zo iets
de cover van mn boek moet even verkleind worden...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef denB het volgende:
[..]
Wat moet er verkleint worden? Anders verklein ik hem wel even in photoshop, ben nu toch bezig met een layout dus
PVD!!! Tinypic= een blockistequote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de cover van mn boek moet even verkleind worden...!![]()
email hem dan even...! dan lood ik hem voor je op en stuur je een pm met de link!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
PVD!!! Tinypic= een blockiste!
Kan ik m nog niet invoeren![]()
De mijne is nu zoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
PVD!!! Tinypic= een blockiste!
Kan ik m nog niet invoeren![]()
Toppie, w8 ffquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
email hem dan even...! dan lood ik hem voor je op en stuur je een pm met de link!![]()
Moet je je ogen even open doen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi zeg. Kan niet zien.
Heeft ie.. Ik ook maar werkt nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moet je je ogen even open doen!![]()
wat zien jullie niet dan...?quote:
Dat plaatje van DenB. De mijne is nu zo. We zien niksquote:
Ik zie hem gewoonquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat plaatje van DenB. De mijne is nu zo. We zien niks![]()
Maar wij niet. Photobucket = ook een block site.. Focking irritantquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
Zie hem wel hoor...
Kuno is mijn reddende engel wat dit betreftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:12 schreef Deansensitized het volgende:
Putfile.com ?
www.xs.toquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maar wij niet. Photobucket = ook een block site.. Focking irritant![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maar wij niet. Photobucket = ook een block site.. Focking irritant![]()
Toff. te gekquote:
Geen probleem, we helpen hier elkaar toch altijdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ToffSuper relaxed dat je dat voor mij wilt doen, Dennis. te gek![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:16 schreef denB het volgende:
[..]
Geen probleem, we helpen hier elkaar toch altijd
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:16 schreef Goover het volgende:
AAAAAAAAAAAAH, niet allemaal de zelfde UI nemen, dan snap ik het niet meer
moet je wel emailen anders kan ik geen enkel varkentje wassen...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hulde
![]()
ff afwachten hoe Kuno dit varkentje wast anders gebruik ik die![]()
Stage SC, better then the rest?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
Nu moet ik natuurlijk een bovenschrift hebben, wie helpt?![]()
Nu te koop!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
Nu moet ik natuurlijk een bovenschrift hebben, wie helpt?![]()
Net gestuurd. Maar laat maar zitten dan als je hem neit hebt ontvangen. Gebruik deze welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je wel emailen anders kan ik geen enkel varkentje wassen...!
quote:
had een zin van mij kunnen zijnquote:
Whehe kerel baggerenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:21 schreef Sok41 het volgende:
Mjea ben hier niet meer zo vaak ;p, hang een beetje rond op de klaagbaak soms en ben weer weg, moet nog 2 weken en daarna kan ik hier vast werken dus moet mezelf beetje in toom houden
Komt voor elkaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Is er niet iemand die het grote plaatje wat in de OP komt even kan shoppen dat er zo'n rode band overheen komt van Nu te koop?
Zo schuin over ofzo!quote:
Maddness? THIS IS STAGE SC!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
UI maddness!!
fixedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Maddness? THIS IS STAGEEEEEEEEEEEEEEEE SC!
Yeah menquote:
Wel allemaal andere bovenschriftenquote:
Fixed!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wel allemaal andere bovenschriften![]()
Lollersquote:
Haha. Hij is mooi hoorquote:
Toppie!!quote:
lollersquote:
Oud, wel leukquote:
Die gozertquote:
en dan thuis wel een vriendin hebben..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Oud, wel leuk
Dikke praatjes die gast. Bla bla zwarte kross wijven neuken blabla. Maar hij slaapt mooi alleen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef XiChico het volgende:
Whoo.. Ik kom er net achter dag ik al te veel stage loop. Wat ons gezegd wordt dat wij 65 dagen moeten lopen. Ondertussen loop ik er 84.. en moet nog 2 volle weken.
Dat wordt volgend jaar zeker even klagen en zorgen dat ik de volgende stage dan veel minder loop.
Jezus, lekker geregeld weer. Das gewoon meer dan een volle maand meer wat je stage looptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef XiChico het volgende:
Whoo.. Ik kom er net achter dag ik al te veel stage loop. Wat ons gezegd wordt dat wij 65 dagen moeten lopen. Ondertussen loop ik er 84.. en moet nog 2 volle weken.
Dat wordt volgend jaar zeker even klagen en zorgen dat ik de volgende stage dan veel minder loop.
Weet je wat ik zou doen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef XiChico het volgende:
quote:
quote:
Oei dat is best kut jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef XiChico het volgende:
Verkeerde planning lijkt mij. Staat een bepaalde periode voor, die geef je door, en klaar toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef XiChico het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |