abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50481103
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Maar sporten jullie ook allemaal hardnekkig of is het echt alleen dieeten?
Naja, hardnekkig sporten is overdreven, maar probeer toch wel 2-3 keer in de week naar de sportschool te gaan En als het van de zomer weer wat mooier weer is weer zoveel mogelijk mn rondje om de IJssel van een uur te lopen
pi_50481152
whahaha cool
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:38:50 #103
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50482776
mmm net lekker meloen op!

en een croissant ham/kaas

ik moet echt afleren om niet naar de winkel te gaan als ik honger heb!
The girl that lost her mind
pi_50483594
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:38 schreef Zeeltje het volgende:
mmm net lekker meloen op!

en een croissant ham/kaas

ik moet echt afleren om niet naar de winkel te gaan als ik honger heb!
Meloen! Ik heb net 3 boterhammen op. 1 met smeerleverworst 1 met pindakaas en 1 met hagelslag Vanavond ga ik samen koken met mn vriendje. Hij wil graag ook afvallen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:07:48 #105
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50483699
als mijn vriendje ook zou willen afvallen dan blijft er bij hem niks van over.. hij is 1.82 en weegt 65 kilo.. een keer zelfs 62.. maar toen had hij de griep.. zo jaloers! En hij eet! dat is niet normaal!
Maar zijn vader en zus zijn ook alles behalve dik!
pi_50483812
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:07 schreef Zeeltje het volgende:
als mijn vriendje ook zou willen afvallen dan blijft er bij hem niks van over.. hij is 1.82 en weegt 65 kilo.. een keer zelfs 62.. maar toen had hij de griep.. zo jaloers! En hij eet! dat is niet normaal!
Maar zijn vader en zus zijn ook alles behalve dik!
Zelfde geld voor mijn vriend, die is 1.85 en 70 kg, en kan ook alles eten wat hij wil, en dat doet hij ook, idd om jaloers op te worden ja

Ik ben nu dus de hele dag bij hem, en de hele dag niks doen heb ik geen zin in, dus heb de afwas al gedaan en de keuken schoongemaakt en zo de badkamer nog ff doen

Ik ben niet gek hoor
pi_50483893
Slanke mensen kunnen ook extreem ongezond zijn. Juist doordat ze alles (kunnen) eten zonder aan te komen kan hun cholesterol en bloeddruk ernstig hoog zijn. Mensen met een bmi van 27 hoeven ook niet per se ongezond te zijn. Als je erg gespierd bent dan is je bmi ook hoger, want dan weeg je meer door je spiermassa.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:22:23 #108
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50484304
Ja nou mijn vriend is wel gespierd opzich. Sport wel. En volgens de bmi is hij ook niet in ondergewicht.
Als ik 1 cm groter zou zijn.. 1CM!!! dan had ik een bmi van 24.5! ipv 25.1
pi_50484398
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef Zeeltje het volgende:
Ja nou mijn vriend is wel gespierd opzich. Sport wel. En volgens de bmi is hij ook niet in ondergewicht.
Als ik 1 cm groter zou zijn.. 1CM!!! dan had ik een bmi van 24.5!
Eigenlijk hechten we ook veel teveel waarde aan BMI. Je moet het ook meer zien als een guideline en niet als een maatstaaf. Gewoon lekker in je vel zitten is veel belangrijker dan een BMI hebben van 24,5.
pi_50484589
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef BabblingBrook het volgende:
Slanke mensen kunnen ook extreem ongezond zijn. Juist doordat ze alles (kunnen) eten zonder aan te komen kan hun cholesterol en bloeddruk ernstig hoog zijn. Mensen met een bmi van 27 hoeven ook niet per se ongezond te zijn. Als je erg gespierd bent dan is je bmi ook hoger, want dan weeg je meer door je spiermassa.
Ik ben getrouwd met iemand van bijna 50 kilo bij 1.81. (BMI: 15 )
Eet alles waar hij zin aan heeft. Hij is laatst een keer getest op cholesterol en dergelijke, maar kerngezond ook nog.
Toch naar ergens Al ben ik natuurlijk blij dat hij gezond is! Maar het is wel jaloersmakend.
pi_50484635
Hoii

Wat een boel nieuwe mensen!
Ik heb even een scriptie-onderduik-week gehouden bij mijn vriend, maar ik ben er weer!
Het was een nuttige week, scriptie is bijna af
En ik heb me dus de hele week niet gewogen, en ook niet heel erg op mijn eten gelet eigenlijk, en ook niet gesport, maar ik ging net met kleren aan en dus midden op de dag op de weegschaal staan en toen zei ie 75,5. Dus ik zie een -moment aankomen
En nu ben ik weer even weg

Doeii
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50484648
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben getrouwd met iemand van bijna 50 kilo bij 1.81.
Eet alles waar hij zin aan heeft. Hij is laatst een keer getest op cholesterol en dergelijke, maar kerngezond ook nog.
Toch naar ergens Al ben ik natuurlijk blij dat hij gezond is! Maar het is wel jaloersmakend.
Wow, dat is echt extreem zeg. Nog geen 50 kg bij die lengte! Wel fijn dat ie gezond is. Ik zou ook jaloers zijn ja haha.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:30:06 #113
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50484656
Ja i know.. want ik denk ook niet dat als je me ziet dat je dan denkt oh die heeft overgewicht..
Valt wel mee opzich. Mijn probleem is vooral mijn kont. Damn ik heb een grote kont. Kan ook nooit fatsoenlijke broeken kopen. Want mijn taille en heupen zijn niet zo groot.. maar omdat mijn kont uitsteekt valt de broeken nooit zo mooi.
pi_50484834
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Zeeltje het volgende:
Ja i know.. want ik denk ook niet dat als je me ziet dat je dan denkt oh die heeft overgewicht..
Valt wel mee opzich. Mijn probleem is vooral mijn kont. Damn ik heb een grote kont. Kan ook nooit fatsoenlijke broeken kopen. Want mijn taille en heupen zijn niet zo groot.. maar omdat mijn kont uitsteekt valt de broeken nooit zo mooi.
Sommige vetophopingen op je lichaam kan je ook niet goed wegkrijgen helaas. De buitenkant van je dijen is zo'n plek, dat is vaak alleen goed weg te krijgen met liposuctie.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:36:11 #115
177846 colette
kloon van conleche
pi_50484928
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Zeeltje het volgende:
Beter dan van die platte pannenkoekbillen...
pi_50485674
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef freecell het volgende:
Ik ben getrouwd met iemand van bijna 50 kilo bij 1.81. (BMI: 15 )
Vetpercentage van mijn trainer is ook abnormaal laag, en hij eet ook echt veel . Niet eerlijk .
pi_50485710
I like big butss
pi_50485919
zo, klaar met schoonmaken, nu lekker druiven eten en op de bank hangen met wat tijdschriften
pi_50485964
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:02 schreef Sylvana het volgende:
zo, klaar met schoonmaken, nu lekker druiven eten en op de bank hangen met wat tijdschriften
Schandalig
Terwijlg sommigen van ons moeten nog hard moeten zwoegen op het werk
pi_50486074
Ik heb net weer ff een paar minuten gehoepeld! Blijft tof!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:29:22 #121
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50489197
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Maar sporten jullie ook allemaal hardnekkig of is het echt alleen dieeten?
Welkom!

Ik sport 4 keer per week: iedere keer minstens 30 minuten cardio op de crossramp, heel intensief. En daarbij nog zo'n 1,5 uur tot 1 uur en 3 kwartier krachttraining.

Oh, en nog even over buikspieren: als je ze vrij duidelijk wilt zien, moet je vrij laag in vetpercentage gaan zitten. En de onderste buikspieren zijn een van de moeilijkst zichtbaar te krijgen spieren, verwacht dus niet dat je die met een paar weken/maandjes gaat zien.
Ik heb eigenlijk nooit echt veel moeite gehad met het kwijtraken van vet op de buitenkant van mijn bovenbenen/dijen. Als je flink cardio blijft doen en je oefeningen bijhoudt en regelmatig verzwaart, zou het niet onmogelijk moeten zijn om ook daar vet kwijt te raken. Het vergt alleen wat tijd en discipline, hoewel het altijd kan zijn dat je lichaam die plek juist het allerlaatst uitkiest om vet kwijt te raken.
The Police 08-06-2008
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:45:29 #122
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50489777
ik heb gewoon het idee dat mijn lichaam uberhaupt geen keuze kan maken in waar het wil afvallen!
pi_50489865
ik ga zo even sporten denk ik
pi_50491932
hey mensen weer een post van mij .. had vanochtend de medische keuring en het ging goed

ik begon met een hartfilmpje, moest shirt uitdoen en kreeg allemaal zuignappen op mn lichaam mocht gaan liggen en ging ze meten.. ook even bloeddruk gedaan.. was niks bijzonders.. toen even wegen en lengte meten.. was 80kg met spijkerbroek aan 1.82m lang.. toen ogentest.. moest paar keer goed kijken maar khad zo ongeveer alles goed..
Hierna een longinhoud test, en moest diep inademen, diep uitademen en nog eens diep inademen, dit 2x.. mijn longinhoud bleek 119% te zijn, vér boven het gemiddelde tof om te horen natuurlijk

Toen een gehoortest.. deze was lastig.. hier zat ik ook niet op het gemiddelde van mijn leeftijd, maar eronder.. balen dus maar ze zei dat het niets ernstigs was, en ik me geen zorgen hoefde te maken..
Daarna lichamelijke controle van de dokter.. vond het een enge vent maar goed, hij deed zn ding en dat was ook allemaal goed..
Toen fietstest.. was best pittig.. wist niet hoelang ik moest fietsen, kreeg weer allemaal zuignappen op mn lichaam geplakt, bloeddrukband om en ik moest fietsen..kgok dat ik daar zo'n 10 á 12 minuten heb gefietst, weet het niet precies maar was wel kapot.. tot slot urinebekertje moeten vullen en de uiteindelijke uitslag was dat er medisch geen bezwaren zijn en dat ze dat advies ook door zullen geven aan de brandweer

Dus nu wacht ik op bericht van de brandweer wanneer ik mijn pak kan laten aanmeten enzo, helm, uitrustig etc.. en dan begin september starten met de opleiding
pi_50492038
Goed zeg Thrilled! Fijn dat het zo goed ging allemaal

Hier is het minder, ben nog steeds op hetzelfde als vorige week, maar heb nog wel een beetje hoop voor morgen een lager ochtendgewicht
Het mooi kotsende meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')