Naja, hardnekkig sporten is overdreven, maar probeer toch wel 2-3 keer in de week naar de sportschool te gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Maar sporten jullie ook allemaal hardnekkig of is het echt alleen dieeten?
Meloen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:38 schreef Zeeltje het volgende:
mmm net lekker meloen op!
en een croissant ham/kaas![]()
ik moet echt afleren om niet naar de winkel te gaan als ik honger heb!![]()
Zelfde geld voor mijn vriend, die is 1.85 en 70 kg, en kan ook alles eten wat hij wil, en dat doet hij ook, idd om jaloers op te worden jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:07 schreef Zeeltje het volgende:
als mijn vriendje ook zou willen afvallen dan blijft er bij hem niks van over.. hij is 1.82 en weegt 65 kilo.. een keer zelfs 62.. maar toen had hij de griep.. zo jaloers! En hij eet! dat is niet normaal!
Maar zijn vader en zus zijn ook alles behalve dik!
Eigenlijk hechten we ook veel teveel waarde aan BMI. Je moet het ook meer zien als een guideline en niet als een maatstaaf. Gewoon lekker in je vel zitten is veel belangrijker dan een BMI hebben van 24,5.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef Zeeltje het volgende:
Ja nou mijn vriend is wel gespierd opzich. Sport wel. En volgens de bmi is hij ook niet in ondergewicht.
Als ik 1 cm groter zou zijn.. 1CM!!! dan had ik een bmi van 24.5!
Ik ben getrouwd met iemand van bijna 50 kilo bij 1.81. (BMI: 15quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef BabblingBrook het volgende:
Slanke mensen kunnen ook extreem ongezond zijn. Juist doordat ze alles (kunnen) eten zonder aan te komen kan hun cholesterol en bloeddruk ernstig hoog zijn. Mensen met een bmi van 27 hoeven ook niet per se ongezond te zijn. Als je erg gespierd bent dan is je bmi ook hoger, want dan weeg je meer door je spiermassa.
Wow, dat is echt extreem zeg. Nog geen 50 kg bij die lengte! Wel fijn dat ie gezond is. Ik zou ook jaloers zijn ja haha.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met iemand van bijna 50 kilo bij 1.81.
Eet alles waar hij zin aan heeft. Hij is laatst een keer getest op cholesterol en dergelijke, maar kerngezond ook nog.
Toch naar ergensAl ben ik natuurlijk blij dat hij gezond is! Maar het is wel jaloersmakend.
Sommige vetophopingen op je lichaam kan je ook niet goed wegkrijgen helaas. De buitenkant van je dijen is zo'n plek, dat is vaak alleen goed weg te krijgen met liposuctie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Zeeltje het volgende:
Ja i know.. want ik denk ook niet dat als je me ziet dat je dan denkt oh die heeft overgewicht..
Valt wel mee opzich. Mijn probleem is vooral mijn kont. Damn ik heb een grote kont. Kan ook nooit fatsoenlijke broeken kopen. Want mijn taille en heupen zijn niet zo groot.. maar omdat mijn kont uitsteekt valt de broeken nooit zo mooi.
Beter dan van die platte pannenkoekbillen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Zeeltje het volgende:
Ja i know.. want ik denk ook niet dat als je me ziet dat je dan denkt oh die heeft overgewicht..
Valt wel mee opzich. Mijn probleem is vooral mijn kont. Damn ik heb een grote kont. Kan ook nooit fatsoenlijke broeken kopen. Want mijn taille en heupen zijn niet zo groot.. maar omdat mijn kont uitsteekt valt de broeken nooit zo mooi.
Vetpercentage van mijn trainer is ook abnormaal laag, en hij eet ook echt veelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef freecell het volgende:
Ik ben getrouwd met iemand van bijna 50 kilo bij 1.81. (BMI: 15)
Eet alles waar hij zin aan heeft. Hij is laatst een keer getest op cholesterol en dergelijke, maar kerngezond ook nog.
Toch naar ergensAl ben ik natuurlijk blij dat hij gezond is! Maar het is wel jaloersmakend.
Schandaligquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:02 schreef Sylvana het volgende:
zo, klaar met schoonmaken, nu lekker druiven eten en op de bank hangen met wat tijdschriften
Welkom!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Maar sporten jullie ook allemaal hardnekkig of is het echt alleen dieeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |