Naja, hardnekkig sporten is overdreven, maar probeer toch wel 2-3 keer in de week naar de sportschool te gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Maar sporten jullie ook allemaal hardnekkig of is het echt alleen dieeten?
Meloen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:38 schreef Zeeltje het volgende:
mmm net lekker meloen op!
en een croissant ham/kaas![]()
ik moet echt afleren om niet naar de winkel te gaan als ik honger heb!![]()
Zelfde geld voor mijn vriend, die is 1.85 en 70 kg, en kan ook alles eten wat hij wil, en dat doet hij ook, idd om jaloers op te worden jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:07 schreef Zeeltje het volgende:
als mijn vriendje ook zou willen afvallen dan blijft er bij hem niks van over.. hij is 1.82 en weegt 65 kilo.. een keer zelfs 62.. maar toen had hij de griep.. zo jaloers! En hij eet! dat is niet normaal!
Maar zijn vader en zus zijn ook alles behalve dik!
Eigenlijk hechten we ook veel teveel waarde aan BMI. Je moet het ook meer zien als een guideline en niet als een maatstaaf. Gewoon lekker in je vel zitten is veel belangrijker dan een BMI hebben van 24,5.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef Zeeltje het volgende:
Ja nou mijn vriend is wel gespierd opzich. Sport wel. En volgens de bmi is hij ook niet in ondergewicht.
Als ik 1 cm groter zou zijn.. 1CM!!! dan had ik een bmi van 24.5!
Ik ben getrouwd met iemand van bijna 50 kilo bij 1.81. (BMI: 15quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef BabblingBrook het volgende:
Slanke mensen kunnen ook extreem ongezond zijn. Juist doordat ze alles (kunnen) eten zonder aan te komen kan hun cholesterol en bloeddruk ernstig hoog zijn. Mensen met een bmi van 27 hoeven ook niet per se ongezond te zijn. Als je erg gespierd bent dan is je bmi ook hoger, want dan weeg je meer door je spiermassa.
Wow, dat is echt extreem zeg. Nog geen 50 kg bij die lengte! Wel fijn dat ie gezond is. Ik zou ook jaloers zijn ja haha.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met iemand van bijna 50 kilo bij 1.81.
Eet alles waar hij zin aan heeft. Hij is laatst een keer getest op cholesterol en dergelijke, maar kerngezond ook nog.
Toch naar ergensAl ben ik natuurlijk blij dat hij gezond is! Maar het is wel jaloersmakend.
Sommige vetophopingen op je lichaam kan je ook niet goed wegkrijgen helaas. De buitenkant van je dijen is zo'n plek, dat is vaak alleen goed weg te krijgen met liposuctie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Zeeltje het volgende:
Ja i know.. want ik denk ook niet dat als je me ziet dat je dan denkt oh die heeft overgewicht..
Valt wel mee opzich. Mijn probleem is vooral mijn kont. Damn ik heb een grote kont. Kan ook nooit fatsoenlijke broeken kopen. Want mijn taille en heupen zijn niet zo groot.. maar omdat mijn kont uitsteekt valt de broeken nooit zo mooi.
Beter dan van die platte pannenkoekbillen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Zeeltje het volgende:
Ja i know.. want ik denk ook niet dat als je me ziet dat je dan denkt oh die heeft overgewicht..
Valt wel mee opzich. Mijn probleem is vooral mijn kont. Damn ik heb een grote kont. Kan ook nooit fatsoenlijke broeken kopen. Want mijn taille en heupen zijn niet zo groot.. maar omdat mijn kont uitsteekt valt de broeken nooit zo mooi.
Vetpercentage van mijn trainer is ook abnormaal laag, en hij eet ook echt veelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef freecell het volgende:
Ik ben getrouwd met iemand van bijna 50 kilo bij 1.81. (BMI: 15)
Eet alles waar hij zin aan heeft. Hij is laatst een keer getest op cholesterol en dergelijke, maar kerngezond ook nog.
Toch naar ergensAl ben ik natuurlijk blij dat hij gezond is! Maar het is wel jaloersmakend.
Schandaligquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:02 schreef Sylvana het volgende:
zo, klaar met schoonmaken, nu lekker druiven eten en op de bank hangen met wat tijdschriften
Welkom!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Maar sporten jullie ook allemaal hardnekkig of is het echt alleen dieeten?
doe maar niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Wow, dat is echt extreem zeg. Nog geen 50 kg bij die lengte! Wel fijn dat ie gezond is. Ik zou ook jaloers zijn ja haha.![]()
ja maar komt dat dan ooit weer goed?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
is dat zo? nou ja, het houdt de disussies levend
ik zei toenet ook, het kan best dat je tijdens je afvalrace een periode hebt dat het er qua verhoudingen wat lelijker uitziet, aangezien je lichaam zelf bepaalt waar het het vet vandaan haalt.
Mede afhankelijk van je bouw denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
ja maar komt dat dan ooit weer goed?
ja maar mijn bouw is al dat ik daar het slankst benquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:50 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mede afhankelijk van je bouw denk ik.
wowquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
http://i201.photobucket.c(...)eldje/naamloos-1.jpg
Een oude foto van mij
dus die waarvan ik elke x denk 'oooh wat erg'
Dat is idd. een goede motivatie om nooit meer vadsig te worden![]()
daar ben je best wel knorknor vergeleken met nuquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
http://i201.photobucket.c(...)eldje/naamloos-1.jpg
Een oude foto van mij
dus die waarvan ik elke x denk 'oooh wat erg'
Dat is idd. een goede motivatie om nooit meer vadsig te worden![]()
ik was toen al een kilo of8 afgevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind je bj voor eigenlijk wel meevallen? of ligt dat aan je kleding?
ik zie dat je geneeskunde studeerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De voor foto is echt wel een varkentje bij mij, dat verschil van gezicht lijkt idd. minder groot te zijn bij miss_s.
Maar dat is natuurlijk ook zwarte vs. lichte kleding, maakt echt een groot verschil, met wit zie je elke schaduw![]()
Verder zou ik je op de voor foto ouder schatten dan op de na, terwijl die eerste ws. al een paar jaar geleden gemaakt is!
ja ik zat net te denken wat zag ik er oud uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De voor foto is echt wel een varkentje bij mij, dat verschil van gezicht lijkt idd. minder groot te zijn bij miss_s.
Maar dat is natuurlijk ook zwarte vs. lichte kleding, maakt echt een groot verschil, met wit zie je elke schaduw![]()
Verder zou ik je op de voor foto ouder schatten dan op de na, terwijl die eerste ws. al een paar jaar geleden gemaakt is!
Was er nog iets ontopics bij of verzin je dat maar omdat het toevallig in een afvaltopic staat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:26 schreef mercurial3 het volgende:
ik zie dat je geneeskunde studeerd
wil ik ook gaan doen, hoe is het eigelijk?
mijn pa heeft het gedaan en zegt dat het veel leerkwerk is enz.
en OT:
jaja afvallen maar!
okee bedankt,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Was er nog iets ontopics bij of verzin je dat maar omdat het toevallig in een afvaltopic staat?![]()
Ik ben derdejaars in Rotterdam en ik vind het een heel erg leuke studie. In Rotterdam heb je 2 à 3 grote blokken per jaar waarbij je steeds verschillende systemen bestudeert, met alle onderdelen van de ziekteleer erin geïntegreerd. Vanaf het eerste jaar krijg je patiëntdemonstraties, je eerste (en zowat enige) snijpracticum en je moet op elkaar de anamnese en het lichamelijk onderzoek oefenen.
Op de middelbare school deed ik vrij weinig, ik kwam in lotingsklasse C en ben in 1 x ingeloot. Nu doe ik ontzettend veel meer dan toen aan studeren. Ik denk dat het wel relatief zwaar is i.v.m. andere studies, maar het valt best mee met de vrije tijd, want die kan ik i.i.g. nog vrij goed indelen.
Met lotingsklasse A heb je 100% kans (dat is 8 of hoger). verder was de verdeling 0,9 0,6 0,45 (ofzo).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:41 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
okee bedankt,
maar je hebt dus genoeg vrije tijd?
en het is tog zo dat: hoe hoger je cijfers hoe hoger de kans op de studie?
25.9quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:37 schreef mercurial3 het volgende:
25 kilo?
nice
wat is je BMI nu als ik vragen mag?l
23 zou natuurlijk perfect zijn,quote:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik zie echt wel verschil bij haar hoor! Moet je maar eens naar de schouders kijken ... daar zie je echt dat ze nu een stuk smaller isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind je bj voor eigenlijk wel meevallen? of ligt dat aan je kleding?
Das best veel verschil!! Foto?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:13 schreef Tangarine het volgende:
voor ik naar bed ga: vandaag ff geshopt voor nieuwe broek, aangezien alles te groot is enzo....
ik ben van een waist van 38 begin dit jaar, naar nu een 33 gegaan.... *blij*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |