Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Optiefen. Anders ga ik schonen hier.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:33 schreef WurM het volgende:
Klacht:
Ik heb in m'n broek geplast en het is de schuld van die nieuwe.
Onrechtmatige tvp's alvast verwijderd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Optiefen. Anders ga ik schonen hier.
Ik zeg dat ik het mee naar achteren neem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:51 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg TTT remlof. Mits de huidige humor standaard.
Iedereen mag z'n mening geven over de moderatie. Als het nutteloos is of bagger halen we het gewoon weg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:00 schreef zarGon het volgende:
Even een sirieuze vraag: blijft arma zijn mening geven en trekt ook maar één mod zich daar iets van aan?
Of is het nou zo dat ie als oldbie zijnde zijn mening mag uiten over een moderatie?
Ongelukkige woordkeuze gemaakt. Mijn vraag is beantwoordt, bedankt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen mag z'n mening geven over de moderatie. Als het nutteloos is of bagger halen we het gewoon weg.
Haar slotposts zijn, voor zover ik heb meegekregen, in ieder geval begrijpelijk. Ik denk dus een vrouwelijke versie van remlof.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat kan ik van SHE verwachten?, een aardige modje zoals remlof, of de vrouwelijke variant van Dirkh voordat hij menselijk moest zijn?
Is niet meer nodig. Het is ook al half juni.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Jekoos het volgende:
Zeg dit topic: [centraal] Meivakantie
Staat niet hierbij: ONZ-Banners, uitleg.
Graag even doen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef Jekoos het volgende:
[centraal] Zomervakantie
waarom dicht? tis een normaal topic, nog bij de tijd ook
Bij welke tijd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef Jekoos het volgende:
[centraal] Zomervakantie
waarom dicht? tis een normaal topic, nog bij de tijd ook
Er mankeert iets aan je imo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Briljante ideeën die het nooit zullen halen.
TTT-waardig en een on-topic seal ook wel waard imo..
Ow wacht ik denk er nog even over na...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
Clown neuken!
laat open dan natte twat.
quote:
Jij?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Iemand moet dood, gewoon...iemand.... wie?
Wieeee?![]()
Rel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef Dirkh het volgende:
Als zijn zussen net zo lelijk zijn als dat hij is, hoef ik er niks mee te maken te hebben.
de beste man is gewoon eerlijk, hoe fout dat soms mag zijnquote:
Doe hem dan ook om 12:00:00:00:01 dicht, flapdrolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:26 schreef Dirkh het volgende:
Ja, het is al een tijdje middag. Na twaalf uur niet meer posten in het GM topic. Verdulleme.
Omdat de mongooltjes onder ons, waar ik jou vanaf nu dus ook onder reken, gewoon met hun tyfuspoten van het topic afblijven, dan hoeven wij er niet op te letten. Niet omdat we te lui zijn, maar omdat anderen te stom zijn om nog klok te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe hem dan ook om 12:00:00:00:01 dicht, flapdrol![]()
Waarom ben jij blauw?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef SHE het volgende:
Gebruik de search!
Niet volgens mijn tag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef Dirkh het volgende:
Kreator is een oldbie,
Sodemieter op irritante pisvlek, Ga de wereld verder verneuken doormiddel van voortplanting of zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:57 schreef KopieerMachine het volgende:
Wel de EDIT knop gebruiken hé Dirkh, je geeft niet echt een heel goed signaal af op dit moment.
tevens zal ik even kijken wat ik met je raad zal/kan doen!
Bedank iig! Maar, let zelf ook even op hé. eerst zeggen tegen mij dat je geen 2 reacties achter elkaar moet doen.
En wat doe jij?![]()
Wat hij zegt, KM!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Sodemieter op irritante pisvlek, Ga de wereld verder verneuken doormiddel van voortplanting of zo.
Dat zou zonde zijn. Als je er echt op staat dan wil ik dat wel doen, maar het zou jammer zijn aangezien de lol van de [PAINT HIER]-topics voor een deel echt wel weg is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:40 schreef Hagelkaas het volgende:
Kan iemand even de tt van 'stoner' veranderen naar [PAINT] 'stoner'?
Ik kon een lach niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:40 schreef Dirkh het volgende:
zarGon, ik moest eerst het filmpje van ruim acht minten bekijken, hopend dat er ergens iets tussen zat waardoor je zou denken: Goh, dat is dus het doel van het topic.
Nadat ik het bekeken had kwam ik er dus achter dat het niks was. Maar ik had net 8 minten van mijn tijd verspeeld door dat filmpje en dat zou weggegooide tijd zijn als het topic dan niet alsnog een kans zou krijgen. Zoals je ziet is die kans behoorlijk kansloos, het woord zegt het al.
Daarom en ik van mening, na overleg met de FA's, A's en de SA's (ja, games bemoeit zich overal mee) dat het niks wordt en het topic op slot gaat in verband met kansloosheid.
Zo, mooie sluitpost he?
En als er intussen een mod me voor is geweest met een slotje, omdat ik dit hele verhaal heb zitten tikken, dan gaat verdomme het topic gewoon weer open!
Hoppa, ik hinnikte.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn. Als je er echt op staat dan wil ik dat wel doen, maar het zou jammer zijn aangezien de lol van de [PAINT HIER]-topics voor een deel echt wel weg is.
Nu ik dit typ, weet ik gewoon zeker dat Remlof intussen de TT al gewijzigd heeft, omdat ik altijd te lang doe over een reactie tikken. Maar dat kan me helemaal niks meer schelen.
Dus [PAINT] (insert iets) is uit, oud en vesleten. 13 in een dozijn. Dood. Sneu. Saai.
En? Wil je het nog?![]()
Oepsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef Dirkh het volgende:
Nu ik dit typ, weet ik gewoon zeker dat Remlof intussen de TT al gewijzigd heeft, omdat ik altijd te lang doe over een reactie tikken. Maar dat kan me helemaal niks meer schelen.
Maak er dan [Photoshop] 'stoner' vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn. Als je er echt op staat dan wil ik dat wel doen, maar het zou jammer zijn aangezien de lol van de [PAINT HIER]-topics voor een deel echt wel weg is.
Dus [PAINT] (insert iets) is uit, oud en vesleten. 13 in een dozijn. Dood. Sneu. Saai.
En? Wil je het nog?![]()
Het blijft zoals het is. Maar ik vind het best een kuttopic eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Maak er dan [Photoshop] 'stoner' van
Daar ben ik het niet mee eens!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Het blijft zoals het is. Maar ik vind het best een kuttopic eigenlijk.
Ik? Ik heb de TT al aangepast, jullie mogen de rest doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens!
Als jij nou een klein beetje inspanning doet, dan zou dat topic best lache kunnen worden!![]()
Een goed topic is altijd goede aanvulling toch? Waarom niet wat moeite ervoor doen
Die soep van McDavid vond ik wel goed hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens!
Als jij nou een klein beetje inspanning doet, dan zou dat topic best lache kunnen worden!![]()
Een goed topic is altijd goede aanvulling toch? Waarom niet wat moeite ervoor doen
Ik wil geen ander topic verzinnen. Ik wil antwoord op mijn eerste gestelde vraag in desbetreffend topic!quote:Een topic in die vorm blijft in mijn ogen potentieloos en zal ik sluiten. Maar succes verder met het verzinnen van betere topics.
quote:
Uitgepraat![]()
Dat heb ik zeker wel gelezen, maar zo'n topic kan je nergens kwijt, zelfs niet in ONZ, omdat het gewoon potentieloos is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:41 schreef justnewbie het volgende:
Gaan we hier verder..
Ook maar een slotje in feedback waar een normale vraag gesteld mag worden lijkt mij toch?
Jij leest blijkbaar niet goed. Ik heb je inmiddels al een aantal keren gevraagd waar ik wel terecht kan met mijn topic en tot op heden nog geen antwoord gehad. Waar kan ik mijn vraag plaatsen op dit forum? Antwoord nou gewoon eens i.p.v. alleen maar slotjes te plaatsen.
Ja sorry, ik flapte het eruit. Maar ik denk dat je nu wel weet waarom.quote:[..]
Faq Policy.. en waar staat dat stukje over de Beheerder?
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters
[..]
Nou hehe.. Heeft even tijd nodig, maar eindelijk is het hoge woord eruit, dat ik met mijn topic nergens iets kan beginnen. Ga daar nog wel over nadenken en kom misschien ooit wel terug in ONZ.quote:
Ok, maar ik wijzig mijn post niet. Dat zou zoiets zijn als "bewijstuk A" vernietigen in een procesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef justnewbie het volgende:
[..]
Nou hehe.. Heeft even tijd nodig, maar eindelijk is het hoge woord eruit, dat ik met mijn topic nergens iets kan beginnen. Ga daar nog wel over nadenken en kom misschien ooit wel terug in ONZ.![]()
Denk aan de policy he..Respect voor Remlof, dat hij ook toe durft te geven... maar eerst denken en dan zeggen is ook wel eens goed. Pas je het slotje nog aan? Ik wijzig nu mijn berichten waar dat zinnetje in staat!.. Als ik er nog bij kan en anders a.u.b. aanpassen
![]()
Als de * rest van de users het niet kan lezen vind ik het prima en vervolgen wij beiden ons pad. Vind alleen dat als er iets uitgesproken is onderling, dat er dan vanuit beide zijden actie ondernomen mag worden. Dat doe ik door het aanpassen van mijn berichten en wat jij doet mag je zelf weten... Thnx.. !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, maar ik wijzig mijn post niet. Dat zou zoiets zijn als "bewijstuk A" vernietigen in een proces
De mods, FA's en A's kunnen het dan nog wel lezen, maar de andere users niet.
Doe eens normaal zegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:21 schreef SHE het volgende:
ga weg, kindervriend
Begin jij nu ook al?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg. Je hebt een voorbeeldfunctie.
Ik zie nog geen andere reacties erop? Nouja, het is gewoon een erg lullige opmerking als je weet wat er speelt.quote:
Het was een prima voorbeeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg. Je hebt een voorbeeldfunctie.
Toen SHE 15 was....ook.quote:
Nouja, je doet een beetje anders voorkomen, en je snapt toch zeker ook wel dat zo'n opmerking tegen hem gewoon laag is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeg Einstein, wat is je punt?
Ik heb niets tegen pedo's hoor
Doordat je weet dat hij het niet tof vindt als je dat zegt krijgt het, als je het bij hem gebruikt, een negatieve betekenis.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:29 schreef SHE het volgende:
Ik doe niets anders voorkomen.
Ik noem hem een pedo; waar haal jij vandaan dat ik er iets anders mee bedoel?
Is dicht, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:30 schreef Nielsch het volgende:
luie mods, let eensch op ja: Wie voelt zich verwant met hitler
geen dank hoor remlof. ik ben blij dat jij hem dicht hebt gedaan. jij kan dat altijd zo goed.quote:
Utrechtquote:
Witlof heeft hele andere kwaliteitenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Utrecht![]()
Maareh, tot je dienst. Met zulke opmerkingen word je natuurlijk wel mijn favoriete ONZ-mod! Dat vind ik alleen wel een beetje zielig voor remlof. Aan de andere kant, hij is natuurlijk geen lekker wijf.
Dus toch té...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:09 schreef Qunix het volgende:
-plaatje staat nu op m'n harde schijf-
Proost!
Of is dit té?![]()
Thanks. Ik denk dat ik em als wallpaper zetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus toch té...
Veel plezier met het plaatje
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks. Ik denk dat ik em als wallpaper zet
Ik neem aan om het forum op te ruimen, ipv het topic...?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 06:43 schreef Snakey het volgende:
Opruimslotteke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |