Waar dient dit topic voor, zeg je?
Okay, maar wat als ernstige haast bij is?
Tof! Ik vind het hier nu al gezellig! Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Optiefen. Anders ga ik schonen hier.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:33 schreef WurM het volgende:
Klacht:
Ik heb in m'n broek geplast en het is de schuld van die nieuwe.
Onrechtmatige tvp's alvast verwijderd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Optiefen. Anders ga ik schonen hier.
Ik zeg dat ik het mee naar achteren neem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:51 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg TTT remlof. Mits de huidige humor standaard.
Iedereen mag z'n mening geven over de moderatie. Als het nutteloos is of bagger halen we het gewoon weg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:00 schreef zarGon het volgende:
Even een sirieuze vraag: blijft arma zijn mening geven en trekt ook maar één mod zich daar iets van aan?
Of is het nou zo dat ie als oldbie zijnde zijn mening mag uiten over een moderatie?
Ongelukkige woordkeuze gemaakt. Mijn vraag is beantwoordt, bedankt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen mag z'n mening geven over de moderatie. Als het nutteloos is of bagger halen we het gewoon weg.
Haar slotposts zijn, voor zover ik heb meegekregen, in ieder geval begrijpelijk. Ik denk dus een vrouwelijke versie van remlof.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat kan ik van SHE verwachten?, een aardige modje zoals remlof, of de vrouwelijke variant van Dirkh voordat hij menselijk moest zijn?
Is niet meer nodig. Het is ook al half juni.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Jekoos het volgende:
Zeg dit topic: [centraal] Meivakantie
Staat niet hierbij: ONZ-Banners, uitleg.
Graag even doen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef Jekoos het volgende:
[centraal] Zomervakantie
waarom dicht? tis een normaal topic, nog bij de tijd ook
Bij welke tijd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef Jekoos het volgende:
[centraal] Zomervakantie
waarom dicht? tis een normaal topic, nog bij de tijd ook
Er mankeert iets aan je imo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Briljante ideeën die het nooit zullen halen.
TTT-waardig en een on-topic seal ook wel waard imo..
Ow wacht ik denk er nog even over na...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
Clown neuken!
laat open dan natte twat.
quote:
Jij?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Iemand moet dood, gewoon...iemand.... wie?
Wieeee?![]()
Rel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef Dirkh het volgende:
Als zijn zussen net zo lelijk zijn als dat hij is, hoef ik er niks mee te maken te hebben.
de beste man is gewoon eerlijk, hoe fout dat soms mag zijnquote:
Doe hem dan ook om 12:00:00:00:01 dicht, flapdrolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:26 schreef Dirkh het volgende:
Ja, het is al een tijdje middag. Na twaalf uur niet meer posten in het GM topic. Verdulleme.
Omdat de mongooltjes onder ons, waar ik jou vanaf nu dus ook onder reken, gewoon met hun tyfuspoten van het topic afblijven, dan hoeven wij er niet op te letten. Niet omdat we te lui zijn, maar omdat anderen te stom zijn om nog klok te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe hem dan ook om 12:00:00:00:01 dicht, flapdrol![]()
Waarom ben jij blauw?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:23 schreef SHE het volgende:
Gebruik de search!
Niet volgens mijn tag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef Dirkh het volgende:
Kreator is een oldbie,
Sodemieter op irritante pisvlek, Ga de wereld verder verneuken doormiddel van voortplanting of zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:57 schreef KopieerMachine het volgende:
Wel de EDIT knop gebruiken hé Dirkh, je geeft niet echt een heel goed signaal af op dit moment.
tevens zal ik even kijken wat ik met je raad zal/kan doen!
Bedank iig! Maar, let zelf ook even op hé. eerst zeggen tegen mij dat je geen 2 reacties achter elkaar moet doen.
En wat doe jij?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |