Jah, maar die isook gewoon kut aangemaaktquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoho, die andere was eerder.
ga jij daar toch lekker postenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoho, die andere was eerder.
Moet je nagaan hoelang ze al slapen op Zuidquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:43 schreef Crush65 het volgende:
't is zomer hoor.....
Om de puinhopen af te voeren!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:44 schreef BobbyHill het volgende:
Zouden ze de helicopter al wel besteld hebben?
ja idd, maar ook alweer trug zie ik jorienquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Mag wel eens wat nieuws komen van Feyenoord
Traumahelicopter, ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:44 schreef BobbyHill het volgende:
Zouden ze de helicopter al wel besteld hebben?
Gek he? En als je dan ook nog nauwelijks versterkingen kan halen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef Pritt het volgende:
Midden Juni en nog geen trainer... mwaaaa.
Van Marwijk toch nog niet overtuigd van de huidige selectie??
wie wel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef Pritt het volgende:
Goh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef Pritt het volgende:
Midden Juni en nog geen trainer... mwaaaa.
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
Ik ben ook niet overtuigd van Bertje
Salariseisen:quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef TC03 het volgende:
---------------Ekramy ----------------
De Cler - Hofland - Schaars - Boateng
--- Smolarek - Gio - Perez - Drenthe ---
----- Makaay - Tomasson ----------
Best een aardig team jongens!
Die zijn getekend door clubs die niet in flippo's uitbetalen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:16 schreef Snatsie het volgende:
Waar blijven de spelers uit Mexico waar Bosz een tijd geleden was?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef TC03 het volgende:
---------------Ekramy ----------------
De Cler - Hofland - Schaars - Boateng
--- Smolarek - Gio - Perez - Drenthe ---
----- Makaay - Tomasson ----------
Best een aardig team jongens!
Als Fred bij Feyenoord getekend had.......................................quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Koevermans hadden ze voor 8 ton kunnen kopen destijds van Sparta en toen wou hij wel maar Feyenoord niet en nu het veel geld kost willen ze wel..................t blijft altijd hetzelfde op zuid, wie dr ook aan de macht is!
en Cafuquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Als Fred bij Feyenoord getekend had.......................................
www.feyenoord.nlquote:Bert van Marwijk is de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 55-jarige trainer tekent een contract dat hem voor twee jaar aan de club verbindt. Feyenoord en Van Marwijk startten twee weken geleden de gesprekken over de functie van hoofdtrainer. Die verliepen van begin af aan positief en mondden uiteindelijk uit in een definitieve overeenstemming. De trainer wordt aanstaande maandag om 13:00 uur officieel gepresenteerd in De Kuip.
Van Marwijk begint op zaterdag 7 juli aan zijn tweede periode als hoofdtrainer van de Rotterdamse club. Tussen 2000 en 2004 stond de Deventenaar al voor de groep. In 2002 won hij met Feyenoord de UEFA Cup. Van Marwijk werd daarmee de langstzittende trainer van Feyenoord ooit.
Ik vind dat die jongen nog te weinig kans heeft gehad om te laten zien wat hij kan. Ik hoop iig dat hij komend seizoen gezond blijft en wat ritme opdoet, dan kunnen we zien wat-ie echt waard is. Blijkt het niet genoeg, dan is vMarwijk echt niet te kinderachtig om hem eruit te zetten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Snatsie het volgende:
Ajax wil Zuiverloon....
En daar zitten we dan met Tiendalli
slechte speler die zuiverloonquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Snatsie het volgende:
Ajax wil Zuiverloon....
En daar zitten we dan met Tiendalli
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef snabbi het volgende:
Eindelijk is de kogel dus door de kerk. Goed Van Marwijk is wellicht niet de beste trainer die er is, maar dit geeft in elk geval ook hoop op dat er versterking komt (aangezien dit een van zijn eisen was). Ik heb er op zich wel vertrouwen in dat hij iets kan gaan bouwen, niet dat we gelijk prijzen pakken.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
slechte speler die zuiverloon
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die had ik ook liever gezien, maar ja........................quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wordt niks met Bertje. Matige trainert. Been/Kromme had 't moeten zijn. Jammer.
dat bleek gisterquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Doe het bij Heerenveen goed en op het EK-21 ook prima.
Laten we hem in ieder geval een kans geven en wat tijd gunnen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wordt niks met Bertje. Matige trainert. Been/Kromme had 't moeten zijn. Jammer.
klopt, de man van 25 miljoen was onzichtbaarquote:
Vertel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, was min of meer al bekend. Staan nog wel een paar (grotere) dingen op stapel.
ja, Dagobert Duck doneert al z'n kwartjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Vertel.
Geldtransporttrucks rijden momenteel af en aan naar de Kuip nu Bertje present is?
Wat voor een spelers zijn Bravo en Medina?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord lijkt naast Cata Diaz te gaan grijpen, want die moet 8 miljoen euro kosten en staat in de belangstelling van Juventus. Nu lijkt Feyenoord voor Omar Bravo en Albert Medina te gaan.
Op Medina heb ik geen zicht, maar Omar Bravo is gewoon een goede aanvaller. Geen type Cruz, maar wel een behendige multifunctionele aanvaller. Lijkt mij een prima speler voor Feyenoord en kost geloof ik maar 3 miljoen euro.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Wat voor een spelers zijn Bravo en Medina?
Rot lekker op hier, joh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tiendalli had een miljoen gekost? Dat terwijl Zuiverloon veel beter isquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef blindgier het volgende:
Had Zuiverloon nog graag bij ons gezien.
Op zich goeie trainer toch, maar v. Marwijk is wel de beste optie ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:33 schreef M.Melandri het volgende:
gelukkig is het bert geworden en niet 1 of andere mongool als booy ofzo
Volgens mij nog meer ook. Tuurlijk is het in potentie een goede speler, alleen komt het er bij ons voorlopig niet uit en vrees dat dit ook niet snel gaat gebeuren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tiendalli had een miljoen gekost? Dat terwijl Zuiverloon veel beter is![]()
![]()
1.000.000 (of meer) + salaris / 13 wedstrijden =quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef blindgier het volgende:
[..]
Volgens mij nog meer ook. Tuurlijk is het in potentie een goede speler, alleen komt het er bij ons voorlopig niet uit en vrees dat dit ook niet snel gaat gebeuren.
Zuiverloon is minimaal gelijk zoniet beter dan Tiendalli.
Omdat Zuiverloon ZELF niet rechtsback wilde spelen, maar op hjet middenveld. Op dat moment zat er voor Zuiverloon geen plek in op het middenveld en hij wilde wel spelen, dus wilde hij weg. Dan kunnen we heel lang praten over dat Feyenoord het verkeerd heeft gedaan, maar als een speler zelf op die positie niet wil spelen en op de andere plaats is geen ruimte dan houdt het gewoon op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat zeggen we ook niet, de wedstrijd van gisteren staat er los van. Maar waarom een goeie back weg laten gaan, om vervolgens een heel seizoen bijna alles te laten spelen, en een op het eerste gezicht een gelijkwaardige of zelfs mindere speler halen die ook nog eens een miljoen kost en bijna nooit speelt![]()
Emerton?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:58 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik ben echt bang dat dit de "ondergang" wordt van
Drenthe
Tiendalli
Bruins
de Guzman
Slory
Vlaar
Buijs
Hofs
en Ekramy
Ja, ik ben negatief. Hoop dat jullie me allemaal uit kunnen lachen. Maar Bert heeft in zijn periode bij Feyenoord niet 1 speler beter gemaakt. En dat is nou juist wat deze jongens nodig hebben.
Cv'tje van die gozer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op Medina heb ik geen zicht, maar Omar Bravo is gewoon een goede aanvaller. Geen type Cruz, maar wel een behendige multifunctionele aanvaller. Lijkt mij een prima speler voor Feyenoord en kost geloof ik maar 3 miljoen euro.
Das misschien wel waar jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Emerton?
Maar wat ik vooral het knapste vond, was dat hij tegen clubs als Internazionale zonder moeite een Rzasza of een Aros kon opstellen. Of een de Haan. Hij heeft zo veel spelers boven zichzelf doen stijgen.![]()
Maar volgens mij speelt Zuiverloon bij Heerenveen en Jong Oranje ook 9 van de 10 keer rechtsback.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Omdat Zuiverloon ZELF niet rechtsback wilde spelen, maar op hjet middenveld. Op dat moment zat er voor Zuiverloon geen plek in op het middenveld en hij wilde wel spelen, dus wilde hij weg. Dan kunnen we heel lang praten over dat Feyenoord het verkeerd heeft gedaan, maar als een speler zelf op die positie niet wil spelen en op de andere plaats is geen ruimte dan houdt het gewoon op.
en dan wil ie bij Heerenveen en RKC wel op rechtback spelen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Omdat Zuiverloon ZELF niet rechtsback wilde spelen, maar op hjet middenveld. Op dat moment zat er voor Zuiverloon geen plek in op het middenveld en hij wilde wel spelen, dus wilde hij weg. Dan kunnen we heel lang praten over dat Feyenoord het verkeerd heeft gedaan, maar als een speler zelf op die positie niet wil spelen en op de andere plaats is geen ruimte dan houdt het gewoon op.
Ik vond hem een aardige spits die voor 8 ton best mocht komen maar wist niet of hij het ging redden. AZ nam de gok en Feyenoord niet that´s lifequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef BobbyHill het volgende:
Niemand wilde Koevermans hier hebben. Zelfs vorig jaar vond vrijwel niemand in dit topic hem goed genoeg. Ik vind sowieso dat er hier veel aankomende toppers worden afgeserveerd, omdat ze simpelweg geen grote naam hebben. Dan kan je achteraf wel roepen dat het bestuur heeft lopen slapen als speler X opeens de pannen van het Philipsstadion speelt, maar zelf maak je precies dezelfde fout.
En hij zal in de afgelopen jaren ook echt wel weer wat gegroeid zijn en geleerd hebben. Ik vind het geen onverstandige keuze.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben niet superblij maar heb liever Bert dan een snavel. Bert kan er als geen ander een team van maken zie 2002. Al is hij volgens mij ook de man die Leo, Robin, Pi-air en Paul wegjoeg
daaromquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
En hij zal in de afgelopen jaren ook echt wel weer wat gegroeid zijn en geleerd hebben. Ik vind het geen onverstandige keuze.
Daar hoop ik ook op inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef Staanplaats het volgende:
Ben blij met de komst van van Marwijk, en dan vooral omdat van Marwijk een aantal eisen had. Hoop dat deze nu ook nagekomen worden.
Waarom vind je dat gek dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef satecl het volgende:
Tering, wat is iedereen hier ontevreden over BvM zeg..
quote:Indien Van Marwijk bij Feyenoord aan de slag gaat, benoemt hij zelf de overige leden van de technische staf. Van Marwijk zal Dick ‘Coocky’ Voorn in ieder geval aanstellen als zijn eerste assistent. Van Marwijk leerde de Limburger kennen in zijn periode als hoofdcoach van Fortuna Sittard, waar Voorn één van zijn assistenten was. In die tijd ontstond tussen beiden een hechte vriendschap. Toen Van Marwijk bij Borussia Dortmund aan de slag ging, nam hij Voorn mee naar Duitsland.
Egid Kiesouw maakt een goede kans om herstel- en conditietrainer te worden. ,,Die kans zit er in,’’ bevestigt de Limburger, die in Munstergeleen een sportrevalidatiecentrum runt. Op voorspraak van Van Marwijk kwam Kiesouw als conditietrainer naar Borussia. ,,Ik sta hier zeker open voor, want Feyenoord is een geweldige club. Vergelijkbaar met Borussia.’’
Gio erachterquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Drenthe - De Guzman - Bruins.
Wel erg jong maaar wel potentie.
en wat doen we dan met Hofs en Buijs? Hofs is voor mij toch ook wel een basisspeler. Bruins moet zich naar mijn mening nog bewijzen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Drenthe - De Guzman - Bruins.
Wel erg jong maaar wel potentie.
442 zal een goede oplossing zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en wat doen we dan met Hofs en Buijs? Hofs is voor mij toch ook wel een basisspeler. Bruins moet zich naar mijn mening nog bewijzen.
doet vermoeden dat Makaay en/of Hofland komt. Nu kan er in ieder geval begonnen worden met de voorbereiding.quote:"De spelers lijken erin te stappen nu ik dat ook heb gedaan."
Ruilen voor Makaaijquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:29 schreef Snatsie het volgende:
Wanneer word Charisteas verkocht?
Denk dat er weinig clubs zijn die voor die koekebakkert willen betalen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:29 schreef Snatsie het volgende:
Wanneer word Charisteas verkocht?
Dat vrees ik ook. En de slaapverwekkende persconferentiesquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:58 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe
Tiendalli
Bruins
de Guzman
Slory
Vlaar
Buijs
Hofs
en Ekramy
Je kunt bijna wel een poule maken welke speler er morgen weer gelinkt wordt aan Feyenoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Ah, Koevermans is het 'gerucht' van vandaag zie ik op de andere websites!
Ik denk dat het wel meevalt. Zoals hierboven ergens ook al staat wist hij ook onopvallende spelers goed in het team te passen en goed te laten spelen. Er zitten nu nog niet echte "probleemjongeren" tussen waarmee van Marwijk niet om zou kunnen gaan, gaat wel goedkomen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. En de slaapverwekkende persconferenties![]()
de Guzman schijnt anders (onder leiding van die tering de Visser) niet erg mee te werken binnen de groep. Ik hoop dat ie m aan het spelen krijgt maar Koeman (en de rest van de technische staf) is t niet gelukt...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:31 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Zoals hierboven ergens ook al staat wist hij ook onopvallende spelers goed in het team te passen en goed te laten spelen. Er zitten nu nog niet echte "probleemjongeren" tussen waarmee van Marwijk niet om zou kunnen gaan, gaat wel goedkomen.
Die persconferenties zullen wel weer lichtpuntjes worden denk ik zo.
SMS FEY TRANS AAN (50 ct p.o.b.)quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:29 schreef DivineJester het volgende:
Je kunt bijna wel een poule maken welke speler er morgen weer gelinkt wordt aan Feyenoord.
Die de Visser is ook een naar mannetje zeg, tis dat doodsverwensingen not done zijn hierop Fok! maar anders zou ik een nekschot aanbevelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
de Guzman schijnt anders (onder leiding van die tering de Visser) niet erg mee te werken binnen de groep. Ik hoop dat ie m aan het spelen krijgt maar Koeman (en de rest van de technische staf) is t niet gelukt...
Hij schijnt helemaal gek gemaakt te worden door die de Visser, met Chelsea dit en Chelsea dat. Net zoals toen met Kalou.
quote:'Drenthe trekt de aandacht van Aston Villa'
De goede prestaties van Royston Drenthe op het EK onder 21 zijn in het buitenland ook niet onopgemerkt gebleken. Het zal dan ook niet verrassend zijn dat hij in de geruchtencircuits al in belangstelling wordt gebracht met buitenlandse clubs. Volgens Sporting Life is hij bij Aston Villa in beeld gekomen voor de positie van linksback. De Engelse club zoekt daarvoor versterking. Nu speelt daar Wilfred Bouma.
Doet hij ook. Maar laat hem maar lekker veel in de belangstelling staan van clubs. Dan word hij alleen maar meer waard.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Drenthe blijft gewoon nog fftjes in Rotterdam!
Da's oneerlijk, dan post iedereen zijn suggestie op www.sport.bequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:29 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je kunt bijna wel een poule maken welke speler er morgen weer gelinkt wordt aan Feyenoord.
We gaan geen countervoetbal spelenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef koningdavid het volgende:
Castlen - Rigters - Slory
Aan snelheid geen gebrek.
Rigters...dan hadden we net zo goed Rico Kogeldans kunnen houdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef koningdavid het volgende:
Rigters zou wel bij jullie passen denk ik. I.p.v. Harry.
Castlen - Rigters - Slory
Aan snelheid geen gebrek.
Ik heb geen idee wie Rico Kogeldans is, maar iemand met zo'n naam zou ik sowieso nooit wegdoen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Rigters...dan hadden we net zo goed Rico Kogeldans kunnen houden
Rot op met die de Clerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef Snatsie het volgende:
--------------------Timmer-----------------------
Tiendalli-----Vlaar---------Hofland------de Cler
----------------------Gio----------------------------
--------Lucius--------------Drenthe------------
---------------------Guzman--------------------
-----------Slory--------------Makaay----------
Bruins
Hofs
Charisteas
Castelen
Greene
Ekramy
Kampioenen 2007-2008
Ricoquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Rigters...dan hadden we net zo goed Rico Kogeldans kunnen houden
Precies! Kutbeleidquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Rico Kogeldans is, maar iemand met zo'n naam zou ik sowieso nooit wegdoen.
Zijn verleden?quote:
Koevermans ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zijn verleden?
Hij is trouwens wel voor Feyenoord, meen ik.. ik heb hem wel een paar keer in de Kuip zien zitten.
Nee Drenthe moet op het middenveldquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:21 schreef Snatsie het volgende:
De Cler niet nemen om zijn verleden![]()
Jij ziet liever Drenthe nog een jaar kwakkelen op de back positie?
Lucius centraalquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:23 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee Drenthe moet op het middelveld
--------De Guzman-------
Drenthe--Lucius--Bruins
Als Bertje met 4 middelvelders speelt in ieder geval.
Wie zou er anders centraal moeten spelen? Hofsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:24 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Lucius centraal![]()
Onze verdediging is niet sterk genoeg om met zo'n 3en te voetballen.
Wijnaldum moeten ze verhuren aan NEC ofzo. Er moet een ervare speler op het middenveld komen waar de jonge jongens tegenop kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Wie zou er anders centraal moeten spelen? HofsWijnaldum
Misschien Bruins en dan op rechts Lucius
Derijck had misschien gekunt, maar dat is meer een verdediger en mag bovendien weg![]()
Greene was het eerste jaar top. Net als Saidi en Bahia....quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
. En die lopen er achterin op Vlaar na (als BvM hem aant spelen krijgt).
Voor Greene heb ik nog hoop dat het wat wordt als hij terugkeert van z'n blessure. Saidi is een hele goeie speler, maar dan voor de breedte.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Greene was het eerste jaar top. Net als Saidi en Bahia....
Ach we kunnen Tymochuk nog halen toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:35 schreef Maikalo het volgende:
Maar een ervaren middenvelder zal er niet gehaald worden denk ik![]()
Niet echt een gebalanceerd middenveld, nee. Bruins en De Guzman mogen strijden om de plek achter de spitsen, centraal op het middenveld moet een wat verdedigender ingestelde speler komen te spelen. Een type Schreuder zeg maar, maar dan iemand die kan voetballen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:35 schreef Maikalo het volgende:
Dus meer:
------De Guzman--------
Drenthe--Bruins--Buijs
![]()
Dat is het ook niet echt denk ik.
Maar een ervaren middenvelder zal er niet gehaald worden denk ik![]()
Als ik Feyenoord mag adviseren zou ik zeggen, doe dat nu niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Sloggi het volgende:
Rigters kan trouwens wel een leuke speler zijn voor de breedte. Schijnt bijna niks te kosten.
Lijkt me nu ook dat Feyenoord even voor kwaliteit ipv kwantiteit moet gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef Sloggi het volgende:
Bij nader inzien heb je eigenlijk wel gelijk. We hebben al genoeg van die middelmatige spelers gehad de afgelopen jaren.
Ik lach je sowieso al uit, want je praat poep.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:58 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe
Tiendalli
Bruins
de Guzman
Slory
Vlaar
Buijs
Hofs
en Ekramy
Ja, ik ben negatief. Hoop dat jullie me allemaal uit kunnen lachen. Maar Bert heeft in zijn periode bij Feyenoord niet 1 speler beter gemaakt. En dat is nou juist wat deze jongens nodig hebben.
quote:Kans groot dat Castelen vertrekt
ROTTERDAM - Feyenoord houdt rekening met een vertrek deze zomer van Romeo Castelen. De international heeft een contract tot medio 2008.
+ afbeelding vergroten Romeo Castelen, hier scorend voor Feyenoord. FOTO PIM RAS
,,De situatie is helder: of Romeo tekent nu bij, of hij vertrekt een jaar voor het aflopen van zijn contract zodat Feyenoord een vergoedingssom krijgt.
De kans op een vertrek is veruit het grootst,’’ stelt interim-manager Peter Vogelzang. ,,Los van Castelen houden we deze zomer rekening met meer inkomsten uit transfers om de exploitatie sluitend te krijgen.’’
Feyenoord deelde voor twee miljoen euro mee in de transfer van Lazovic van Vitesse naar PSV.
en http://www.ad.nl/sport/article1437909.ece een heel goed en kritisch interview met Vogelzang en Jacobs over de financiën.quote:Feyenoord wees overnamebod af
Door CHRIS VAN NIJNATTEN en MAARTEN WIJFFELS
De directie van Feyenoord heeft een bod op de club van 50 miljoen euro afgeslagen. ,,Dat vinden we toch echt te weinig,’’ zegt interim-manager Peter Vogelzang in een interview met deze krant.
+ afbeelding vergroten FOTO ANP
,,Wellicht was er een beeld dat wij geen uitweg meer zagen, maar wij denken dat Feyenoord 150 tot 200 miljoen euro waard is.’’
Volgens Vogelzang hebben enkele investeerders zich gemeld. ,,Ze willen rendement en zeggenschap. Onze strategie daarbij is dat Feyenoord een volksclub is en blijft zonder een allesbepalende grootaandeelhouder.’’
Feyenoord heeft inmiddels een groep financieel krachtige mensen om zich heen verzameld die de club in staat stelt te investeren. ,,De eerste ondertekende toezeggingen zijn binnen. We praten in termen van miljoenen euro’s.’’
Met dat geld zal de selectie worden versterkt. Achter de schermen is de leiding druk bezig met het binnenhalen van ervaren spelers. Op de namen van Makaay en Van Bronckhorst gaat de club niet in. Gisteren werd officieel bekend dat Bert van Marwijk de komende twee jaar de trainer zal zijn.
Als Castelen weggaat dan heb je helemaal een goede reden om over te stappen op 4-4-2.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[..]
en http://www.ad.nl/sport/article1437909.ece een heel goed en kritisch interview met Vogelzang en Jacobs over de financiën.
Nou van marwijk is in ieder geval stukken beter dan die mongool Koeman die elke week een andere opstelling het veld in stuurt en geen een talent beter kan maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:54 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk dat BvM door vele Feyenoorders gezien wordt als v. Gaal en Kluivert bij Ajax.
Hij heeft de laatste grote prijs bezorgt in Rotterdam, en daarom is ie "heilig".
Maar is dit nou echt de trainer die de jongens op scherp kan zetten?
Ik hoop het want immers, er is in Nederland nog steeds maar een top 3, en daar hoort Feyenoord bij.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou van marwijk is in ieder geval stukken beter dan die mongool Koeman die elke week een andere opstelling het veld in stuurt en geen een talent beter kan maken.
Hij zou nu in de interesse staan van Celtic en Newcastle , ja ik zou het ook niet doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord mag adviseren zou ik zeggen, doe dat nu niet.
Ik geloof een poaar weken geleden verlengd tot 2011.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij zou nu in de interesse staan van Celtic en Newcastle , ja ik zou het ook niet doen.
Hoe staat het eigenlijk met het contract van Drenthe , die speelt zich nu wel aardig in de kijker.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:54 schreef patrickt37 het volgende:
Hij heeft de laatste grote prijs bezorgt in Rotterdam, en daarom is ie "heilig".
Radiorijnmond.nlquote:van Bronckhorst heeft Feyenoord-clausule
Giovanni van Bronckhorst kan transfervrij overstappen naar Feyenoord. De linksback van Barcelona heeft een afspraak met de clubleiding van de Spanjaarden dat hij alleen naar zijn oude club transfervrij kan vertrekken.
Van Bronckhorst heeft nog een contract met Barcelona tot 2008, maar weet zich al geruime tijd in de belangstelling van Feyenoord.
Van Bronckhorst zou wel voelen voor een terugkeer, maar zou eerst de ontwikkelingen bij Feyenoord willen afwachten. Tegenover RTV Rijnmond gaf hij eerder dit seizoen al aan een terugkeer te overwegen.
Radiorijnmond.nlquote:Feyenoord slaat bod van 50 miljoen af
Feyenoord heeft een bod van 50 miljoen euro om de club over te nemen afgeslagen. Dat stellen de directeuren Peter Vogelzang en Onno Jacobs in een interview in het Algemeen Dagblad.
De club vindt het bod veel te laag om serieus over na te denken. Eerder liet Feyenoord al weten dat het heeft becijferd dat de club tussen de 150 en 200 miljoen euro waard is.
Telegraafquote:Van Marwijk: Slory naar Ajax onbespreekbaar
ROTTERDAM - Ajax heeft zich bij Feyenoord gemeld voor spits Andwelé Slory, maar een overgang naar de Amsterdamse club is wat betreft de kersverse Feyenoord-coach Bert van Marwijk onbespreekbaar. "Die jongen heeft een tweejarig contract bij ons en heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeld. Als je hogerop wilt, laat je hem niet gaan."
Van Marwijk ziet overigens genoeg potentie in de aanwezige talenten. ,,Kijk maar naar die jongens bij Jong Oranje zoals Royston Drenthe, Ron Vlaar en Luigi Bruins. Daarbij hebben we ook nog Andwelé Slory, die net zijn debuut heeft gemaakt in Oranje."
Precies, maar Bosz heeft in zijn beleidsplan (quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Castelen weggaat dan heb je helemaal een goede reden om over te stappen op 4-4-2.
En een linksbackquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:18 schreef RedGuy het volgende:
Mochten Makaay, Gio en Hofland komen heb je zomaar een elftal dat om prijzen mee kan spelen.
Maar het wordt vast allemaal veel minder.
Dat is toch eigenlijk wel de grootste onzin die er bestaat...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:32 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Precies, maar Bosz heeft in zijn beleidsplan () aangegeven 4-3-3 te willen blijven spelen.
De groep investeerders die wel eens is genoemd is door o.a. Derksen en Borst heeft altijd bestaan. Maar ze hebben gewacht op het juiste moment, dat lijkt nu te zijn aangebroken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op een of andere manier ga je nu geloven dat er toch geld is in Rotterdam-Zuid, maar waar het allemaal ineens vandaan komt.
Ik zie hem dit seizoen toch graag blijven, tenzij je natuurlijk 6 miljoen voor hem kan vangen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Castelen weg? Dan open ik de champagne!!
voetbalzone.nlquote:Van Marwijk wil snel aankopen hebben
Over iets meer dan drie weken zal Bert van Marwijk de eerste training van Feyenoord leiden. De 55-jarige oefenmeester werd donderdagmiddag officieel aangekondigd als de nieuwe trainer voor de komende twee seizoenen.
Van Marwijk wil binnen nu en twee weken in grote lijnen de selectie voor het komende seizoen rondhebben en nam daarom met zijn jawoord het voortouw. “Ik wilde niet langer meer wachten met tekenen, had het gevoel dat ik duidelijkheid moest geven aan Feyenoord en aan spelers met wie de club in gesprek is.”
“Daar zitten jongens bij die voor mij naar Feyenoord willen komen”, vervolgde Van Marwijk tegenover het Algemeen Dagblad. “Dat wetende is het goed om zelf het voortouw te nemen. Maar ook los daarvan heb ik genoeg signalen dat er binnen twee weken een elftal is waar ik als trainer achter sta.’’
Het tweejarige verstandshuwelijk is volgens de oud-trainer van Fortuna Sittard en Borussia Dortmund een logische beslissing. “Eén jaar, dat getuigt niet van veel vertrouwen aan beide kanten. Twee jaar is te overzien, ook bij het bepalen van een moment om eventueel tussentijds te verlengen. Ik heb ook nagedacht over wat het is om geen Europees voetbal te spelen. Bij andere clubs kon dat wel, maar daar vond ik andere dingen weer niet.’’
Jij was zeker altijd positief toen Bert in 2003 en 2004 voor de groep stond?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik lach je sowieso al uit, want je praat poep.
Welk gedeelte van het woord "onbespreekbaar" snap je niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:47 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit niet doorgaat, zou ik echt onbegrijpelijk vinden.
on, die mis ik ff. Dan staat er bespreekbaar...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welk gedeelte van het woord "onbespreekbaar" snap je niet?
Van Drenthe blijven ze afquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:12 schreef ruud_fr het volgende:
50 miljoen
voor dat geld mogen ze Drenthe hebben
Ja, dat snapt een kind nog welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:12 schreef ruud_fr het volgende:
50 miljoen
voor dat geld mogen ze Drenthe hebben
Gisteren kwam Fritsie ook nog met Zenden op de proppen trouwens...quote:Feyenoord: wie komen er, wie gaan er weg?
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Met de komst van trainer Bert van Marwijk ondergaat de selectie van Feyenoord een metamorfose. Een rijtje gewenste nieuwkomers is inmiddels naar buiten gesijpeld: Kevin Hofland, Kenneth Perez, Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en op de achterhand Danny Koevermans.
De persoonlijke eisen van Hofland zijn geen probleem voor Feyenoord, maar zijn club VfL Wolfsburg wil de verdediger niet laten gaan.
Met Ajax heeft Feyenoord overeenstemming over de transfersom voor Perez van bijna twee miljoen euro, maar de speler geeft de voorkeur aan PSV dat slechts een half miljoen euro biedt.
Van Bronckhorst twijfelt of hij nu al moet terugkeren naar Nederland. Makaay wil wel terug en beschouwt Feyenoord met trainer Van Marwijk als een serieuze optie. Voor Koevermans vraagt AZ vooralsnog te veel geld.
Van het Feyenoord van vorig seizoen zijn Pierre van Hooijdonk, Patrick Lodewijks, Ali Boussaboun, Joonas Kolkka, Benjamin de Ceulaer, Philippe Leonard, Alfred Schreuder en Lorenzo Davids afgezwaaid. Timothy Derijck, Karim Saidi, Pieter Collen, Abubakari, Stein Huysegems, Romeo Castelen, Danny Buijs, Sebastián Pardo en Tim Vincken mogen of op huurbasis weg of verkocht worden.
Nee, totaal niet. Zat alleen niet te zeiken op zijn jeugd-beleid, waar weinig mee mis was afgezien van die twee sukkels.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:51 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jij was zeker altijd positief toen Bert in 2003 en 2004 voor de groep stond?![]()
Je gaat er gewoon vanuit dat van Marwijk elk jeugdig talent om zeep helpt, terwijl hij ruimschoots heeft bewezen het tegenovergestelde te doen.quote:Kom op zeg. Ik ben erg zeikerig inderdaad, voor een deel ook wel show natuurlijk maar ik moet t eerst allemaal zien. Ik zal de eerste zijn die toegeeft helemaal fout te zitten als t echt wat wordt. Maar ik krijg dat beeld van m uit 2004 gewoon niet uit mn hoofd. Feyenoord voetbalde zo negatief, alles ging achteruit. van Peris een Leonardo werden o.a. verkeerd gebruikt, z'n uitstraling vond niemand wat en hij gaf vaak de schuld aan de jeugd.
Dat hoef je niet te hopen, is zo.quote:Maar ik wacht af, en hoop dat ie heel wat geleerd heeft![]()
klopt, misschien kan Van Marwijk er veel meer uithalenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:31 schreef BobbyHill het volgende:
En als Danny Buijs wat minder de joker gaat uithangen kan het ook gewoon een nuttige speler zijn.
eensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:33 schreef blindgier het volgende:
Ik zou Derijck toch ook niet nu al afschrijven. Verhuur zou ik wel goed vinden. Verkopen zou ik hem nog niet.
Dat is wel een beetje het beeld dat ik van m heb inderdaad. Maar Buffel en Boutahar en Elmander bijvoorbeeld? (kom ik nu zo snel ff op...)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:50 schreef Happel het volgende:
Je gaat er gewoon vanuit dat van Marwijk elk jeugdig talent om zeep helpt, terwijl hij ruimschoots heeft bewezen het tegenovergestelde te doen.
En dat is 1quote:Volgens de Wolfsburg Allgemeine heeft Feyenoord inmiddels contact opgenomen met VFL Wolfsburg en heeft de Duitse club Kevin Hofland inmiddels toestemming gegeven om met Feyenoord te onderhandelen over diens persoonlijke eisen. Dat zou suggereren dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. VFL Wolfsburg wil aanvoerder Hofland graag langer bij de club houden, maar hij weigert tot nu toe zijn contract te verlengen. Omdat dat contract volgend seizoen afloopt, zou de Duitse club deze zomer nog een transferbedrag voor hem kunnen ontvangen. Hofland zou een hereniging met Van Marwijk wel zien zitten.
Buffel ging weg, omdat hij onder Gullit geen speeltijd kreeg. Gullit koos voor Kalou i.p.v. hem. Onder van Marwijk deed hij goed, getuige zijn 65 wedstrijden en 32 doelpunten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het beeld dat ik van m heb inderdaad. Maar Buffel en Boutahar en Elmander bijvoorbeeld? (kom ik nu zo snel ff op...)
En die ene voorzet tegen PSV natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Elmander. Tja, ik vond hem toendertijd bij Feijenoord echt waardeloos afgezien van zijn wedstrijd tegen Bayern München. Vind niet dat je de schuld van zijn vertrek bij van Marwijk moet zoeken.
Als je zo nog ff doorgaat denk ik straks nog dat we kampioen wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Buffel ging weg, omdat hij onder Gullit geen speeltijd kreeg. Gullit koos voor Kalou i.p.v. hem. Onder van Marwijk deed hij goed, getuige zijn 65 wedstrijden en 32 doelpunten.
Boutahar is niet goed genoeg voor Feijenoord en dat is hij nog steeds niet.
Elmander. Tja, ik vond hem toendertijd bij Feijenoord echt waardeloos afgezien van zijn wedstrijd tegen Bayern München. Vind niet dat je de schuld van zijn vertrek bij van Marwijk moet zoeken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
En die ene voorzet tegen PSV natuurlijk![]()
quote:'Hofland mag van Wolfsburg praten met Feyenoord'
15 juni 2007
Kevin Hofland is één van de spelers die Bert van Marwijk dolgraag in zijn nieuwe Feyenoord wil hebben. Enige tijd geleden leek het er echter op dat VfL Wolfsburg een vertrek van haar Kapitän zou blokkeren, maar inmiddels is er schot in de zaak. Volgens de Wolfsburger Algemeine heeft de club Hofland toestemming gegeven om met Feyenoord te praten, wat er op wijst dat een akkoord met Feyenoord dichtbij is.
Hofland heeft nog een contract tot medio 2008 bij de Duitse club, die het afgelopen seizoen tot de laatste speeldag moest knokken tegen degradatie. Wolfsburg heeft de verdediger inmiddels een nieuw contract aangeboden, maar hierop is de voormalig PSV'er niet ingegaan. Een eventuele verkoop deze zomer zou voor Wolfsburg dus de laatste mogelijkheid zijn om nog wat geld aan de verdediger te verdienen.
De lokale Duitse krant weet nu te melden dat Wolfsburg en Feyenoord al volop in gesprek zijn en dat Hofland zelfs al officieel toestemming gekregen heeft om met de Rotterdammers te praten. Dit wijst er, normaal gesproken, op dat een overeenkomst met Feyenoord dichtbij is. Voor Hofland zou een transfer naar Feyenoord een hereniging met Bert van Marwijk betekenen. Het duo werkte in het verleden ook al samen bij Fortuna Sittard, de ploeg waar destijds ook spelers als Mark van Bommel, Wilfred Bouma en Patrick Paauwe speelden.
quote:'Aston Villa heeft Drenthe op de korrel'
15 juni 2007
Royston Drenthe heeft zich met zijn goede spel op het jeugd-EK in de kijker gespeeld bij diverse Europese teams. Onder meer Aston Villa, de club waar ook Wilfred Bouma speelt, heeft volgens diverse Engelse media interesse in de pas 20-jarige Feyenoorder, die één van de smaakmaker is van het sterke Jong Oranje.
Naar verluidt moet Drenthe in Birmingham als linksback de opvolger worden van Jlloyd Samuel, die overgestapt is naar Bolton Wanderers. Ian Storey-Moore, een scout van de Engelse club, zou Drenthe al diverse keren bekeken hebben.
Ondanks deze interesse uit Engeland lijkt de kans klein dat Feyenoord mee zal werken aan een transfer. Drenthe lijkt immers een belangrijke pion te gaan worden in het nieuwe Feyenoord, waaraan coach Bert van Marwijk gaat bouwen.
Je kan ook overdrijven. Ik ontkracht alleen je beweringen dat Buffel en co door van Marwijk zijn vertrokken. Je zoekt gewoon een stok om mee te slaan. Is nergens voor nodig natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Als je zo nog ff doorgaat denk ik straks nog dat we kampioen worden![]()
Was dat niet na een blunder van Hofland? Die de bal niet weg wilde rammen en Emerton m af kon pakken? Of was het Heintze... Mooie tijdenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
En die ene voorzet tegen PSV natuurlijk![]()
Hofland, oprotten met die gastquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was dat niet na een blunder van Hofland? Die de bal niet weg wilde rammen en Emerton m af kon pakken? Of was het Heintze... Mooie tijden![]()
nee die mistte de penaltyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Hofland, oprotten met die gast![]()
nee, geen idee wie het was. kan ookGakhokidze
geweest zijn
Hofland - Vlaar .. Dan heb je wel een heerlijk centraal duo.quote:
Dat bedoelt ie ook oelewappertquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nee die mistte de penaltyJongens jongens weten jullie nou echt niets meer van die wedstrijd? alchohol gerelateerde zwarte gaatjes zeker
![]()
daarom zei ik het ook, misschien ben jij nog wat in de nevelen van gisteravondquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nee die mistte de penaltyJongens jongens weten jullie nou echt niets meer van die wedstrijd? alchohol gerelateerde zwarte gaatjes zeker
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hofland - Vlaar .. Dan heb je wel een heerlijk centraal duo.
doe maar nietquote:Zou je, als Bronckhorst niet komt, Bahia LB zetten en Drenthe LM
Bertje op fokquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Soms moet je roeien met de riemen die je hebt
Het is een kwestie van tijd tot jullie kampioen worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:56 schreef Happel het volgende:
Er schijnt nu alweer een hosannastemming te heersen, ja. Hoe makkelijk sommige mensen tevreden kunnen worden gesteld zeg.
dat is niet verwonderlijk na de ellende van de afgelopen tijdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:56 schreef Happel het volgende:
Er schijnt nu alweer een hosannastemming te heersen, ja. Hoe makkelijk sommige mensen tevreden kunnen worden gesteld zeg.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat is niet verwonderlijk na de ellende van de afgelopen tijd
maar ik hoor er niet bij, ben alleen blij met de aanstelling van Bertje
Dit klinkt idd best lullig.quote:PV: ,,Klinkt misschien lullig, maar op de club betaalt iedereen zijn eigen broodje bij de lunch. Ook de spelers.’’
Ik denk dat het op Milanello niet gebeurt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Moet ik op m'n werk ook
En op De Herdgang ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat het op Milanello niet gebeurt.
Als dat zo is dan zit Feyenoord wel goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:26 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik geloof een poaar weken geleden verlengd tot 2011.
Dat is wel goed nieuws , verwacht eigenlijk wel wat goede aankopen van Feyenoord na het aanstellen van Van Marwijk omdat dat een van zijn eisen was.quote:
En dan een scouten voor de linksback terwijl ie op linkshalf 10 keer beter is.quote:
Wat een sfeerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EWlFzFPxfRQ
Heintze dus
Commentaar van de Feyenoord DVD![]()
Samen met Drenthe, De Guzman en Baia heb je dan ineens een redelijk team.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:56 schreef Snatsie het volgende:
Hofland
Makaay
Gio
Linksback
We worden kampioen![]()
Blijft het "lekker belangrijk"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat het op Milanello niet gebeurt.
Samen met Drenthe, De Guzman en Baia heb je dan ineens een redelijk team.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
vrijdag 15 juni 2007 12:56 schreef Snatsie het volgende:[/b]
Hofland
Makaay
Gio
Linksback
We worden kampioen![]()
Drenthe en De Guzman strijden vooralsnog om dezelfde positie.quote:[b]Op
Laat Bahia dan weg, dan heb je een goed team.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Samen met Drenthe, De Guzman en Baia heb je dan ineens een redelijk team.
Timmer blijft ja, maar ik heb liever Ekramy in goalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Samen met Drenthe, De Guzman en Baia heb je dan ineens een redelijk team.
Wie gaat er eigenlijk keepen volgend seizoen? Nog steeds Timmer?
[..]
Drenthe en De Guzman strijden vooralsnog om dezelfde positie.
Hofland ging in Eindhoven in de fout bij de 0 - 1quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was dat niet na een blunder van Hofland? Die de bal niet weg wilde rammen en Emerton m af kon pakken? Of was het Heintze... Mooie tijden![]()
Hij wordt echt wel op den duur een keer trainer lijkt me.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef Luni het volgende:
Net op TV Rijnmond werd Mario Been geïnterviewd door René van der Gijp, geweldig wat een held![]()
Ik hoop echt dat hij ooit nog trainer word bij Feyenoord, zoals hij over voetbal praat en er mee bezig is.
wat zei hij daarover?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:57 schreef blindgier het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat Feyenoord op geen enkele manier contact met hem opgenomen heeft. En hij heeft helemaal gelijk met zijn verhaal over ervaring enzo.
Ik ben nog steeds niet van hem overtuigd. Iedereen zegt dat hij zo snel is, vind ik harstikke meevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:43 schreef koningdavid het volgende:
Rigters is maar 300.000 euro. Ik had het wel geweten hoor, helemaal als Castelen weggaat.
Dat dat gewoon gelul in de ruimte is.quote:
okquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef blindgier het volgende:
[..]
Dat dat gewoon gelul in de ruimte is.
Als voorbeeld noemde hij iets in de trant van dat er discussie was over het wel of niet opstellen van een jonge speler daar die geen ervaring zou hebben. Toen zei hij dus iets in de trant van: ´ja als ik die nooit opstel krijgt die nooit ervaring´. Mooie nuchtere kijk dus en zit een kern van waarheid in.
quote:Mocht je vanmiddag tv kunnen kijken zou ik de herhaling aanraden.
ik vind dat hij meer ervaring op moet doen als hoofdtrainer in de eredivisie, daarom zit ie voorlopig goed bij NECquote:Tevens vind hij het onzin dat hij niet genoeg ervaring zou hebben aangezien hij al 10 jaar meeloopt.
quote:En als slotopmerking vond ik het mooi dat hij er wel van houdt om met moeilijke jongens te werken omdat hij zelf nou ook niet bepaald de makkelijkste was.
jepquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef Erasmusch het volgende:
Over 2 jaar is zn contract bij NEC zeker afgelopen?
Voorcontract heeft hij al getekend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef Erasmusch het volgende:
Over 2 jaar is zn contract bij NEC zeker afgelopen?
Nee, laat die maar lekker in Nijmegen zitten. Kan mij nog steeds niet overtuigen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef blindgier het volgende:
Inderdaad, en Baretto mag die wel stiekum meenemen
Ik zie Feyenoord er wel weer voor aan om in Eindhoven te gaan shoppen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:43 schreef TC03 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er nou wel of niet komt. Het zou toch weleens tijd worden.
Die verschilt qua spel niet veel van Vincken en Fey wil Vincken toch verhuren? Ik denk dat ze eerder achter een Méndez, Väyrynen of Culina aan zullen gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:46 schreef Happel het volgende:
Beerens mogen ze wel halen.
Kan gewoon een hele nuttige speler zijn. Met een goed schot in zijn poot.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, laat die maar lekker in Nijmegen zitten. Kan mij nog steeds niet overtuigen.
Bron?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef Sloggi het volgende:
2 miljoen geboden op Perez. Da's wel erg veel geld.
Gezien zijn prestaties vorig jaar is dat geen pleuri teveel. In mijn ogen eerder te weinig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef Sloggi het volgende:
Voor Feyenoord jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef Sloggi het volgende:
32 jaar oud is 'ie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gezien zijn prestaties vorig jaar is dat geen pleuri teveel. In mijn ogen eerder te weinig.
* Sloggi speelt even advocaat van de duivelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar goed, de basis is nog steeds niet goed te noemen, zolang zo'n onbenul als Peter Bosz in het Maasgebouw rondloopt.
quote:Van Bronckhorst: 'Mijn toekomst ligt in Barcelona'
Datum: 15-jun-2007 17:01
Giovanni van Bronckhorst ziet zichzelf komend seizoen niet voetballen voor Feyenoord. De verdediger wil graag z’n contract bij FC Barcelona uitdienen. “Mijn toekomst ligt in Barcelona, duidelijker kan ik niet zijn”, zegt Gio in de nieuwste editie van Sportweek .“Ik heb een goed gesprek met de clubleiding gehad, alle geruchten over een eventuele terugkeer naar Nederland kunnen de prullenbak in.”
Van Bronckhorst was dit seizoen geen vaste keus in het elftal van Frank Rijkaard. “Er was zelfs een periode dat ik helemaal niet speelde. Dat vreet aan je. Als je als speler het vertrouwen niet krijgt, heb je een probleem. Ik heb bij de trainer om uitleg gevraagd, maar het was een simpel verhaal. Hij koos voor andere spelers (….) Ik heb na de winterstop gelukkig wel weer veel gespeeld, maar ik hoop niet op nog zo’n seizoen.”
Gewoon hopen dat Real kampioen word zondag. Dan begint Barca aan een grote schoonmaak. Hoogstwaarschijnlijk zal Gio dan een van de slachtoffers zijn.quote:
Kans lijkt me klein. Voor de duidelijkheid: Madrid moet tegen Mallorca, Barcelona tegen de nummer laatst (reeds gedegradeerd).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat Real kampioen word zondag. Dan begint Barca aan een grote schoonmaak. Hoogstwaarschijnlijk zal Gio dan een van de slachtoffers zijn.
Van the Man schiet er gewoon weer 3 inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kans lijkt me klein. Voor de duidelijkheid: Madrid moet tegen Mallorca, Barcelona tegen de nummer laatst (reeds gedegradeerd).
Sin dudaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Van the Man schiet er gewoon weer 3 in
Ra ra wie zou het zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vind wel dat het weer behoorlijk "lekt" in Rotterdam.
Daar beginnen ze ook wel aan als ze kampioen worden hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat Real kampioen word zondag. Dan begint Barca aan een grote schoonmaak.
ok, dan maar Barca kampioenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar beginnen ze ook wel aan als ze kampioen worden hoor.
Die schoonmaak gaat sowieso gebeuren. Gaan een hoop spelers vertrekken.![]()
Ik zie het niet meer gebeuren om eerlijk te zijn. Dit gaat Madrid niet meer uit handen geven in hun laatste thuiswedstrjid,quote:
quote:Van Bronckhorst: 'Mijn toekomst ligt in Barcelona'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 15-jun-2007 17:01
Giovanni van Bronckhorst ziet zichzelf komend seizoen niet voetballen voor Feyenoord. De verdediger wil graag z’n contract bij FC Barcelona uitdienen. “Mijn toekomst ligt in Barcelona, duidelijker kan ik niet zijn”, zegt Gio in de nieuwste editie van Sportweek .“Ik heb een goed gesprek met de clubleiding gehad, alle geruchten over een eventuele terugkeer naar Nederland kunnen de prullenbak in.”
Van Bronckhorst was dit seizoen geen vaste keus in het elftal van Frank Rijkaard. “Er was zelfs een periode dat ik helemaal niet speelde. Dat vreet aan je. Als je als speler het vertrouwen niet krijgt, heb je een probleem. Ik heb bij de trainer om uitleg gevraagd, maar het was een simpel verhaal. Hij koos voor andere spelers (….) Ik heb na de winterstop gelukkig wel weer veel gespeeld, maar ik hoop niet op nog zo’n seizoen.”
bron
oh fuk, niet gezien..quote:
Ik ook, een beetje duidelijkheid zou niet verkeerd zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:
k word moe van alle verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |