Jah, maar die isook gewoon kut aangemaaktquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoho, die andere was eerder.
ga jij daar toch lekker postenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoho, die andere was eerder.
Moet je nagaan hoelang ze al slapen op Zuidquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:43 schreef Crush65 het volgende:
't is zomer hoor.....
Om de puinhopen af te voeren!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:44 schreef BobbyHill het volgende:
Zouden ze de helicopter al wel besteld hebben?
ja idd, maar ook alweer trug zie ik jorienquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Mag wel eens wat nieuws komen van Feyenoord
Traumahelicopter, ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:44 schreef BobbyHill het volgende:
Zouden ze de helicopter al wel besteld hebben?
Gek he? En als je dan ook nog nauwelijks versterkingen kan halen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef Pritt het volgende:
Midden Juni en nog geen trainer... mwaaaa.
Van Marwijk toch nog niet overtuigd van de huidige selectie??
wie wel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef Pritt het volgende:
Goh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef Pritt het volgende:
Midden Juni en nog geen trainer... mwaaaa.
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
Ik ben ook niet overtuigd van Bertje
Salariseisen:quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef TC03 het volgende:
---------------Ekramy ----------------
De Cler - Hofland - Schaars - Boateng
--- Smolarek - Gio - Perez - Drenthe ---
----- Makaay - Tomasson ----------
Best een aardig team jongens!
Die zijn getekend door clubs die niet in flippo's uitbetalen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:16 schreef Snatsie het volgende:
Waar blijven de spelers uit Mexico waar Bosz een tijd geleden was?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef TC03 het volgende:
---------------Ekramy ----------------
De Cler - Hofland - Schaars - Boateng
--- Smolarek - Gio - Perez - Drenthe ---
----- Makaay - Tomasson ----------
Best een aardig team jongens!
Als Fred bij Feyenoord getekend had.......................................quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Koevermans hadden ze voor 8 ton kunnen kopen destijds van Sparta en toen wou hij wel maar Feyenoord niet en nu het veel geld kost willen ze wel..................t blijft altijd hetzelfde op zuid, wie dr ook aan de macht is!
en Cafuquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Als Fred bij Feyenoord getekend had.......................................
www.feyenoord.nlquote:Bert van Marwijk is de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 55-jarige trainer tekent een contract dat hem voor twee jaar aan de club verbindt. Feyenoord en Van Marwijk startten twee weken geleden de gesprekken over de functie van hoofdtrainer. Die verliepen van begin af aan positief en mondden uiteindelijk uit in een definitieve overeenstemming. De trainer wordt aanstaande maandag om 13:00 uur officieel gepresenteerd in De Kuip.
Van Marwijk begint op zaterdag 7 juli aan zijn tweede periode als hoofdtrainer van de Rotterdamse club. Tussen 2000 en 2004 stond de Deventenaar al voor de groep. In 2002 won hij met Feyenoord de UEFA Cup. Van Marwijk werd daarmee de langstzittende trainer van Feyenoord ooit.
Ik vind dat die jongen nog te weinig kans heeft gehad om te laten zien wat hij kan. Ik hoop iig dat hij komend seizoen gezond blijft en wat ritme opdoet, dan kunnen we zien wat-ie echt waard is. Blijkt het niet genoeg, dan is vMarwijk echt niet te kinderachtig om hem eruit te zetten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Snatsie het volgende:
Ajax wil Zuiverloon....
En daar zitten we dan met Tiendalli
slechte speler die zuiverloonquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Snatsie het volgende:
Ajax wil Zuiverloon....
En daar zitten we dan met Tiendalli
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef snabbi het volgende:
Eindelijk is de kogel dus door de kerk. Goed Van Marwijk is wellicht niet de beste trainer die er is, maar dit geeft in elk geval ook hoop op dat er versterking komt (aangezien dit een van zijn eisen was). Ik heb er op zich wel vertrouwen in dat hij iets kan gaan bouwen, niet dat we gelijk prijzen pakken.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
slechte speler die zuiverloon
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die had ik ook liever gezien, maar ja........................quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wordt niks met Bertje. Matige trainert. Been/Kromme had 't moeten zijn. Jammer.
dat bleek gisterquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Doe het bij Heerenveen goed en op het EK-21 ook prima.
Laten we hem in ieder geval een kans geven en wat tijd gunnen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wordt niks met Bertje. Matige trainert. Been/Kromme had 't moeten zijn. Jammer.
klopt, de man van 25 miljoen was onzichtbaarquote:
Vertel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, was min of meer al bekend. Staan nog wel een paar (grotere) dingen op stapel.
ja, Dagobert Duck doneert al z'n kwartjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Vertel.
Geldtransporttrucks rijden momenteel af en aan naar de Kuip nu Bertje present is?
Wat voor een spelers zijn Bravo en Medina?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord lijkt naast Cata Diaz te gaan grijpen, want die moet 8 miljoen euro kosten en staat in de belangstelling van Juventus. Nu lijkt Feyenoord voor Omar Bravo en Albert Medina te gaan.
Op Medina heb ik geen zicht, maar Omar Bravo is gewoon een goede aanvaller. Geen type Cruz, maar wel een behendige multifunctionele aanvaller. Lijkt mij een prima speler voor Feyenoord en kost geloof ik maar 3 miljoen euro.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Wat voor een spelers zijn Bravo en Medina?
Rot lekker op hier, joh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tiendalli had een miljoen gekost? Dat terwijl Zuiverloon veel beter isquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef blindgier het volgende:
Had Zuiverloon nog graag bij ons gezien.
Op zich goeie trainer toch, maar v. Marwijk is wel de beste optie ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:33 schreef M.Melandri het volgende:
gelukkig is het bert geworden en niet 1 of andere mongool als booy ofzo
Volgens mij nog meer ook. Tuurlijk is het in potentie een goede speler, alleen komt het er bij ons voorlopig niet uit en vrees dat dit ook niet snel gaat gebeuren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tiendalli had een miljoen gekost? Dat terwijl Zuiverloon veel beter is![]()
![]()
1.000.000 (of meer) + salaris / 13 wedstrijden =quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef blindgier het volgende:
[..]
Volgens mij nog meer ook. Tuurlijk is het in potentie een goede speler, alleen komt het er bij ons voorlopig niet uit en vrees dat dit ook niet snel gaat gebeuren.
Zuiverloon is minimaal gelijk zoniet beter dan Tiendalli.
Omdat Zuiverloon ZELF niet rechtsback wilde spelen, maar op hjet middenveld. Op dat moment zat er voor Zuiverloon geen plek in op het middenveld en hij wilde wel spelen, dus wilde hij weg. Dan kunnen we heel lang praten over dat Feyenoord het verkeerd heeft gedaan, maar als een speler zelf op die positie niet wil spelen en op de andere plaats is geen ruimte dan houdt het gewoon op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat zeggen we ook niet, de wedstrijd van gisteren staat er los van. Maar waarom een goeie back weg laten gaan, om vervolgens een heel seizoen bijna alles te laten spelen, en een op het eerste gezicht een gelijkwaardige of zelfs mindere speler halen die ook nog eens een miljoen kost en bijna nooit speelt![]()
Emerton?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:58 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik ben echt bang dat dit de "ondergang" wordt van
Drenthe
Tiendalli
Bruins
de Guzman
Slory
Vlaar
Buijs
Hofs
en Ekramy
Ja, ik ben negatief. Hoop dat jullie me allemaal uit kunnen lachen. Maar Bert heeft in zijn periode bij Feyenoord niet 1 speler beter gemaakt. En dat is nou juist wat deze jongens nodig hebben.
Cv'tje van die gozer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op Medina heb ik geen zicht, maar Omar Bravo is gewoon een goede aanvaller. Geen type Cruz, maar wel een behendige multifunctionele aanvaller. Lijkt mij een prima speler voor Feyenoord en kost geloof ik maar 3 miljoen euro.
Das misschien wel waar jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Emerton?
Maar wat ik vooral het knapste vond, was dat hij tegen clubs als Internazionale zonder moeite een Rzasza of een Aros kon opstellen. Of een de Haan. Hij heeft zo veel spelers boven zichzelf doen stijgen.![]()
Maar volgens mij speelt Zuiverloon bij Heerenveen en Jong Oranje ook 9 van de 10 keer rechtsback.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Omdat Zuiverloon ZELF niet rechtsback wilde spelen, maar op hjet middenveld. Op dat moment zat er voor Zuiverloon geen plek in op het middenveld en hij wilde wel spelen, dus wilde hij weg. Dan kunnen we heel lang praten over dat Feyenoord het verkeerd heeft gedaan, maar als een speler zelf op die positie niet wil spelen en op de andere plaats is geen ruimte dan houdt het gewoon op.
en dan wil ie bij Heerenveen en RKC wel op rechtback spelen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Omdat Zuiverloon ZELF niet rechtsback wilde spelen, maar op hjet middenveld. Op dat moment zat er voor Zuiverloon geen plek in op het middenveld en hij wilde wel spelen, dus wilde hij weg. Dan kunnen we heel lang praten over dat Feyenoord het verkeerd heeft gedaan, maar als een speler zelf op die positie niet wil spelen en op de andere plaats is geen ruimte dan houdt het gewoon op.
Ik vond hem een aardige spits die voor 8 ton best mocht komen maar wist niet of hij het ging redden. AZ nam de gok en Feyenoord niet that´s lifequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef BobbyHill het volgende:
Niemand wilde Koevermans hier hebben. Zelfs vorig jaar vond vrijwel niemand in dit topic hem goed genoeg. Ik vind sowieso dat er hier veel aankomende toppers worden afgeserveerd, omdat ze simpelweg geen grote naam hebben. Dan kan je achteraf wel roepen dat het bestuur heeft lopen slapen als speler X opeens de pannen van het Philipsstadion speelt, maar zelf maak je precies dezelfde fout.
En hij zal in de afgelopen jaren ook echt wel weer wat gegroeid zijn en geleerd hebben. Ik vind het geen onverstandige keuze.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben niet superblij maar heb liever Bert dan een snavel. Bert kan er als geen ander een team van maken zie 2002. Al is hij volgens mij ook de man die Leo, Robin, Pi-air en Paul wegjoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |